לדוד בוקר טוב. ערך זה, קבלת החלטות בקונצנזוס, נכתב על ידי משתמש: האזרח דרור וזכה מהתחלה לביקורת חריפה שלי, של טרול רפאים ועודדי. לצערי, הערך מוטה, וכחני, ותועמלני. הבעייה יורדת לשורשי הערך בשלוש רמות. הערך אינו מבדיל בין קבלת החלטות בקונצנזוס בקבוצה קטנה, בתאגיד, או במדינה. הערך עושה בלגן די רציני ממושגי היסוד, ומערבב נושאים טכניים ממדע המדינה של דמוקרטיה ישירה, עם שאלות של הליכי קבלת החלטות בארגון. ברמת הידע הנדרש, אני מעז לומר שלכותב הערך לא היה את הידע הדרוש לכתיבתו, והדבר ניכר בערך. ברמת הכתיבה, אני מצטער לומר שהערך כתוב בצורה תעמלנית, תוך שהוא מביא דוגמאות מארגוני שוליים אנרכיסטים וארגונים רדיקלים, המוצגות כצורה עילאית של ארגון אנושי. קצתי בויכוח עם האזרח דרור, שהוא משימה בלתי אפשרית. מקומו של ערך זה בארגז החול של האזרח דרור ולא במרחב הערכים, שכן התרופה היחידה לחלייו היא כתיבתו מחדש על ידי אדם שאינו בעל עמדה מובהקת בשאלה הנדונה, ובעל ידע. כרגע מה שיש הוא ערך גדול, מבולבל, הלוקה בבעיות שלא ניתנות לתיקון, ונושא עליו תבנית "שכתוב" שלא נראה שניתן יהיה אי פעם להסירה. אני מבקש ממך לנסות ולהצליח במה שאני נכשלתי, להבהיר לאזרח דרור כי דרך זו לכתיבת ערכים אינה יאה, ולהביא לכך שערך זה בצורתו הנוכחית לא יהיה עוד במרחב הערכים (כי אם בארגז חול של האזרח דרור או של כל אדם אחר החפץ בכך). קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 07:29, 13 ביולי 2007 (IDT)
- עוד אכנס לעובי הקורה, אבל זה ייקח זמן. דוד שי 17:52, 13 ביולי 2007 (IDT)
- ובינתיים גילה אורי רדלר כי בנוסף לכל הבעיות שמניתי (ונוספות שמצא) לוקה הערך גם בהפרת זכויות יוצרים. אם אני הוא שיעשה את המתבקש, ואמחק את הערך, הדבר ייראה כפעולה לא ראויה. אנא הפעל שיקול דעתך. כל רגע שערך זה קיים הוא לדעתי נזק נטו. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 00:07, 17 ביולי 2007 (IDT)
- אם כך, יש לבדוק שהמשתמש לא הפר זכויות יוצרים בערכים אחרים. גילגמש • שיחה 00:14, 17 ביולי 2007 (IDT)
- תרגום מילולי של שני משפטים מאנגלית בערך בסדר גודל כזה אינו הז"י. אזכיר גם שהערך אינו שייך לדרור ואין סיבה שהוא יועבר לארגז החול שלו או של כל משתמש אחר. קרני • שיחה • משנה 00:16, 17 ביולי 2007 (IDT)
- הערך הוא ערך בוויקיפדיה ככל ערך אחר. הוא שייך לקוראי הוויקיפדיה המעוניינים לקבל מידע על קבלת החלטות בקונצנזוס שהוא ענייני, נייטרלי, אמין, מלא וללא הפרת זכויות יוצרים. האינטרס העליון של אלו הוא כי ערך זה, שרוב המשתתפים בדיון שם מצאו כי אינו כזה, יימחק, על מנת שתתאפשר כתיבתו מחדש באופן תקין. בין אם הוא יועבר לארגז חול, מתוך התחשבות בדרור שהשקיע בכתיבתו, ומתן הזדמנות להפנים את הביקורת ולשפרו, ובין אם ייגנז באופן אחר, מרחב הערכים אינו מקומו של טקסט זה. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 07:10, 17 ביולי 2007 (IDT)
- מצבו של הערך טוב בהרבה מזה של מרבית הערכים כאן. בוויקיפדיה יש אלפי ערכים לשכתוב, עריכה וקצרמרים במצב גרוע בהרבה. ההטפלות המוגזמת לערך זה עוד משלבי כתיבתו הראשונים וההתנגחות המתמשכת מצידך בדרור מאז הסכסוך בינכם סביב הערך קורט וונגוט מזכירה גן ילדים. הצבת תבנית שכתוב ושיפור של הערך על פי הנקודות הנדרשות היא הדבר הנהוג במצבים בהם ערך דורש שיפור. אם ברצונך לתרום לשיפורו אתה יותר מוזמן לעשות זאת, אבל הניסיון לגרור את הקהילה לסכסוך בינך ובין דרור באמצעות הערך הנ"ל הוא מיותר ואינו לכבודך. קרני • שיחה • משנה 18:59, 17 ביולי 2007 (IDT)
- לצערי, לא היו בוויקיפדיה הרבה ערכים שלקו בכל מה שלקה ערך זה, מהטייה בכל רמות הכתיבה, דרך תרגמת, אסמכתאות שאינן אסמכתאות והפרת זכויות יוצרים. אין "התנגשות מצידי בדרור". אין לי כל עסק עם דרור. אם לא יכתוב ערכים מסוג זה, לא תהיה לי כל בעייה עם דרור. אם ימשיך לכתוב ערכים מסוג זה, אמשיך להעיר לו. איני גורר איש לשום סכסוך. מי שרוצה נגרר, ומלבה את האש. מי שרוצה מנסה לעזור. כשם שאיני מקבל את גישתו של דרור לפיה הוא יכול לכתוב ערך הלוקה בכל אלו, ועלי לתקן אחריו, כך איני מקבל את גישתך, לפיה עלי למצוא ערכים אחרים ולתקנם. סדר היום הוויקיפדי שלי הוא ענייני שלי, ולא אתה וגם לא דרור לא תתנו לי שיעורי בית. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 19:30, 17 ביולי 2007 (IDT)
- הערה קטנה - דרור לא מסכים עם כך שערך זה לוקה בבעיות כלשהן ועל כן הוא לא "נוקט בגישה" ש"עליך לתקן אחריו". דרור כתב ערך שבעיניו הוא בסדר גמור וקורא לך לתקן אם אתה רואה בו בעיות הדורשות תיקון. עמוסמוס - דף משתמש/שיחת משתמש 19:54, 17 ביולי 2007 (IDT)
- קילגור טראוט, אתה חוזר ואומר שדרור לא ייתן לך שיעורי בית, אך הרושם הוא שקיבלת ממנו שיעורי בית קשים במיוחד: לעסוק עוד ועוד בעניינו בדפי שיחה, ובכך להשחית את זמנך. אני מציע שלא תענה לדברי אלה, ואת הזמן שיתפנה לך תקדיש לכל נושא שתחפוץ בו במרחב הערכים - רק בדרך זו תוכיח שדרור לא נותן לך שיעורי בית. דוד שי 19:59, 17 ביולי 2007 (IDT)
שלום דוד, אשמח לשמוע את דעתך בדף שיחה:תגליות והמצאות בישראל האם להעביר את הערך לקטגוריה קטגוריה:תגליות והמצאות בישראל או להשאירו על תילו. ואשמח אם תעבור על הערך בנימין זאב בנדיקט ותעיר את הערותיך. ערך גדול שקיצצתי בו כ-15K בכדי להתאימו לויקיפדיה, ועדיין נראה לי שהוא קצת חורג. בתודה. --אפי ב. • שיחה • 10:44, 17 ביולי 2007 (IDT)
- הערך בנימין זאב בנדיקט אכן ארכני וטרחני, וגדוש בפרטים טפלים, אבל עייפתי מלקצרו. דוד שי 20:17, 17 ביולי 2007 (IDT)
למה החלפת צבע? Natan7 22:33, 17 ביולי 2007 (IDT)
- אני לא יודע מה המניע של דוד, אבל אני משאר שזה בגלל שלצבע יש משמעות פוליטית שלא קשורה לנושא התיבה. דניאל ב. 22:37, 17 ביולי 2007 (IDT)
- כי תכלת הוא צבעו של פתיל התכלת, מסימניה המובהקים של היהדות, ולכן ראוי לחוזר בתשובה להתהדר בו. כתום הוא צבעו של הגזר - מה לגזר ולחזרה בתשובה? דוד שי 22:37, 17 ביולי 2007 (IDT)
- חחח יש משהו במה שאתה אומר.. פשוט אמרתי יש יותר מידי כחול.. חח סבבה אבל אתה צודק יותר.. Natan7 22:39, 17 ביולי 2007 (IDT)
שלום דוד, אני ממתין ללינק שדיברנו עליו בצהריים. בברכה, Shayakir • שיחה. 23:47, 17 ביולי 2007 (IDT)
- ושוב שלום דוד, תודה על הלינקים. השבתי בחיוב לפניית הגברת. בברכה, Shayakir • שיחה. 14:53, 18 ביולי 2007 (IDT)
שחטיין על הפירוד. נכון עשית. ואגב אני מבקש ממך להסביר את פשר "לא תחמוד" :) Natan7 00:55, 18 ביולי 2007 (IDT)
- כשאדם רוצה עוד ועוד תבניות לעצמו, הרי הוא חמדן, ולכן יש ביצירת תבניות רבות אבק "לא תחמוד". אמנם תבנית איננה אשת רעך, שורו או חמורו, אבל היא חלק מהמרחב הציבורי בוויקיפדיה. דוד שי 06:50, 18 ביולי 2007 (IDT)
- דבריך נשמעים חינוכיים ונחמדים אך בוא וראה אם אכן הפ כך:
ע"פ ספר החינוך- לא תחמוד: "לא להעלות במחשבה לעשות תחבולה לקחת לנו מה ששייך לזולתו" ועוד "משרשי המצווה זו לפי שמחשבה רעה היא זו...שאחר יקבע במחשבתו לקחת ממנו הדבר שחמד ומתוך אותה תאווה רעה לא ישגיח בשום דבר ואם לא ירצה חברו למוכרו-יאנוס אותו ממנו ואם יעמוד כנגדו אפשר שיהרגנו" כמובן מדובר על "בית רעך אשת רעך חמור רעך.." כלומר אם אני מתחיל במחשבות אני עלול לסיים במעשים. והדבר לא טוב. מדוע? כי סופו של דבר ייגרם (לפחות)צער\הפסד לאותו רעי\חברי. לגבי תבניות שהוספתי שלא היוקיימות. מה רע בזה? רק טוב. ולגבי שהוספתי לדך המשתמש.. הרי אין לזה נזק\הפסד\צער לאף אחד. אלא להפך כך יוכל להכיר אותי יותר.ומזה ייצא טוב. כלומר אין כל קשר ידידי בין לא תחמוד לבין מעשיי בתבניות משתמש. (אלא ישנו קשר הפוך.) Natan7 13:18, 18 ביולי 2007 (IDT)
אני כרגע כותב את הערך חיים קוגל (אני באמצע העבודה) אבל אשמח לפידבק ממך. תודה RunX 07:42, 18 ביולי 2007 (IDT)
- יופי, סוף סוף אפשר לעבור בכיכר קוגל בחולון, ולדעת מי האיש שעל שמו הכיכר.
- יש לי רושם שלעתים הביוגרפיה מפורטת יתר על המידה, למשל התיאור המפורט של הישיבה הראשונה של מועצת העיר חולון. דוד שי 07:55, 18 ביולי 2007 (IDT)
- איפה אתה גר כשאתה עובר בכיכר קוגל ? RunX 22:58, 18 ביולי 2007 (IDT)
- אני לא עובר בכיכר מדי יום, אבל כשאני מזדמן לחולון, אני בדרך כלל נכנס או יוצא דרך כיכר זו (ראה בערך חולון תצלומים שצילמתי לידה. דוד שי 06:49, 19 ביולי 2007 (IDT)
שלום
האם קיבלת את המייל ששלחתי אתמול?
eman • שיחה • ♥ 12:33, 18 ביולי 2007 (IDT)
- כן. דוד שי 06:45, 19 ביולי 2007 (IDT)
שלום דוד, אני מבקש לשנות את ההגדרה שבראש הערך ל"ארגון חזרה בתשובה". זה לא הגיוני להגדיר אותו כפי שמגדיר אותו זמיר כהן. בוודאי שזמיר כהן לא יצהיר בראש חוצות שהארגון נועד להחזרה בתשובה, שכן זה ירתיע לקוחות פוטניצאלים. כמו ארגוני חזרה בתשובה אחרים, דוגמת שופר, גם באתר של ארגון זה מאמרים וכתבות בנושאים שונים שלכאורה לא קשורים ליהדות, אולם בפועל מטרתו להראות (לדוגמא במאמרים שעוסקים בטבע) את "החכמה האלוקית" שהוא מייחס לאמוראים ולתנאים. pacman • שיחה 15:14, 18 ביולי 2007 (IDT)
היו כבר דיונים רבים על כך. דוד שי שינה לדעתי כשיצר את הערך "הידברות" כערך פשרתי מצויין לשני הצדדים. כך שהוא הפך לנייטרלי. לא צריך לנטות אחרי היצר ולרצות לשנות לפי הרצון של אכולוסייה אחת. דבר שני ראיתי שמשתמש בשם קומולוס שינה את הערך המתון כפי שדוד שי יצר. אשמח אם תוכל לשחזר לעריכתך שהייתה מאד מתונה לשני הצדדים. (אני אומנם חושב שעריכתך הייתה לא כפי שבאמת צריך להיות מבחינתי אך בגלל שויקיפדיה אמורה להיות נייטרלית ובגלל שהערכים צריכים להיות לא בעלי נטייה לצד מסויים אז אני כמו כל בר דעת אחר הסכמתי עליה.) Natan7 19:23, 18 ביולי 2007 (IDT)
- כאשר אתר "הידברות" יאפשר גם לקומולוס לכתוב שם מאמר או שניים על נושא הקרוב ללבו, אשתכנע שהארגון בא "לקרב לבבות בין יהודים חילוניים ליהודים דתיים באמצעות הידברות". עד שיקרה אירוע משמח זה, אינני רואה שמץ של הידברות באתר "הידברות", אלא אך ורק ניסיון לקרב את החילוניים אל הדתיים, פעולה שבשפתנו קרויה "החזרה בתשובה". דוד שי 06:57, 19 ביולי 2007 (IDT)
- טוב-אם אלו דבריך אזי אינך מכיר את הארגון(הינך יכול להווכח) ואם אתה מדבר בנחרצות כה גבוהה לגבי משהו שאינו ידוע עבורך אז על זה יסכים כל אדם רגיל כי לא טוב כך. Natan7 13:06, 19 ביולי 2007 (IDT)
האם לדעתך יש להעניק לדגניה אותו טיפול שהוענק לאשדות יעקב? דוד 22:53, 18 ביולי 2007 (IDT)
- כן. דוד שי 06:51, 19 ביולי 2007 (IDT)
בתקציר העריכה, בערך יעקב כהן (חבר כנסת), יש בה טעם לפגם. בתור ביורוקרט ראשי של ויקיפדיה העברית, מצפים ממך ליתר אוביקטיביות ולרמה גבוהה יותר, אציין כי הערתך זו פוגעת בציבור גדול של ויקיפדים שלא לדבר על תושבי המדינה, הרואים ענין זה בחומרה רבה ולא כמקור לציניות. הייתי מצפה ממך להתנצל על דבריך. בכל הכבוד הראוי ובברכה. אריה בן שמן • שיחה 04:03, 19 ביולי 2007 (IDT)
- הערתי "יש קונה עולמו בסטירה אחת" לא באה לפגוע, אלא לציין עובדה: מעולם לא שמעתי על ח"כ כהן, והדעת נותנת שבדומה לי עוד רבים אחרים לא ידעו כלל על קיומו. גם הערך העוסק בו בוויקיפדיה הכיל רק שני משפטים. בעקבות הסטירה שקיבל ח"כ כהן, הוא נודע ברבים (אם כי בוודאי לא לכך התכוון שלמה המלך כשכתב "נודע בשערים בעלה"), וגם הערך העוסק בו גדל פלאים. תיאור מציאות זו, במשפט "יש קונה עולמו בסטירה אחת", אינו פוגע ולא בא לפגוע, ואף לא בא למעט מחומרת האירוע. במקום לחפש הזדמנויות להיפגע מהן, ובמקום להכות "אשמנו, בגדנו, גזלנו, דיברנו דופי" על חזהו של חברך, כדאי שתקדיש את מרצך לבירור פרטים נוספים על ח"כ כהן, כך שנדע מעט יותר על גודל פועלו בתקופה שקדמה להיותו חבר כנסת. דוד שי 06:10, 19 ביולי 2007 (IDT)
- נו, נראה שסטירה אחת שינתה לא מעט ערכים בוויקי :) האם כדאי גם להעלות הודעה לאולם ההחלפות של הבוט, שעדיף הכתיב "סאטירה" על פני "סטירה"? אלדד • שיחה 06:31, 19 ביולי 2007 (IDT)
- כן, כדאי. דוד שי 06:42, 19 ביולי 2007 (IDT)
פתחתי ערך על ר' בצלאל אשכנזי, מן האחרונים. את תבנית הזמן העתקתי מהערך של הר"ן, ולצערי היא נתקלה. אם תוכל לעזור לי אשמח מאד. תודה נדב דוד 12:36, 19 ביולי 2007 (IDT)
- תיקנתי. דוד שי 20:12, 19 ביולי 2007 (IDT)
לדעתי פעלתי ברוח ההחלטה משום שרבים מהתומכים בהסרה הביעו את דעתם שצריך לכתוב סעיף. אני הייתי יותר צדיק מהאפיפיור ובמקום לכתוב סעיף חדש הפניתי לסעיף קיים שלא אני כתבתיAvibliz 20:21, 19 ביולי 2007 (IDT)
- אני צדיק פחות מהאפיפיור, ואין בכוונתי לקיים אתך דיון על נושא זה. דוד שי 20:23, 19 ביולי 2007 (IDT)
צר לי אבל חבל לי שכך הדבר, שאתה מפרש לחומרה. אבקש מאלמוג להיות בורר. Avibliz 20:24, 19 ביולי 2007 (IDT)
- אל תבקש מאלמוג להיות בורר, כי זה לא עניין לבוררות. הסתלק בבקשה מערכי האלכוהול, ואם קשה לך, נסה תוכנית גמילה. דוד שי 20:27, 19 ביולי 2007 (IDT)
- למה זה לא עניין לבוררות? זה משהו שנוגע לעצם עתידה של ויקיפדיה, איך יסתכלו עלינו במשרד החינוך? וברשות למלחמה בסמים ובנזקי האלכוהול? Avibliz 20:29, 19 ביולי 2007 (IDT)
- זה לא עניין לבוררות, מפני שאתה יוצא כאן, לבדך, נגד החלטת הקהילה, ולכן מעשיך הם בגדר השחתה.
- הסר דאגה מלבך באשר לעתידה של ויקיפדיה.
- לגבי השאלות האחרות שלך, אני מציע שתפנה אותן למשרד החינוך ולרשות - אין לי סמכות לענות בשמם.
- כיוון שהגעתי לכאן הערב כדי לכתוב אנציקלופדיה, אבקשך לא להטרידני יותר בעניין זה. דוד שי 20:34, 19 ביולי 2007 (IDT)
- הערה אחרונה ויותר אני לא מטריד אותך בנושא הזה, אם כי אני מרשה לעצמי את הזכות לברר אם אני לבד או לא לבד. אני גם נתקלתי בכמה ערכים חסרים על חלק מהחלליות העתידיות לירח (LRO, לדוגמה), חבל שבמקום לעסוק בכך אני צריך כל פעם לחפש אם לא תקעו לי איזה עז בצורת הצבעה שגוררת את ויקיפדיה למטה כמו ההצבעה על נושא תבנית האלכוהול. איך אדע שלא יחפשו בדיוק את השבוע שאהיה בחופשה כדי לתקוע הצבעה על הסרת תבנית הסמים כמו שעשו בפעם הקודמת שהייתי פחות זמין עם המגבלה על זכות ההצבעה? Avibliz
- אני מציע שאת חופשתך תערוך אך ורק במקום שיש בו גישה לאינטרנט, וכך תוכל לפקח עלינו, שלא נתפרע. דוד שי 20:44, 19 ביולי 2007 (IDT)
- היתה גישה, רק שזה עלה 20 יורו ליום. יש גבול להתפרעויות גם מצדי. מזל שלאתר יש לי מערכת תזמון אוטומטית להעלאת חומרים שהכנתי מראש. Avibliz 20:49, 19 ביולי 2007 (IDT)
- אבי מגזים, ומתלהב, כהרגלו, אבל הבסיס של התיאוריה שלו נכון. אנא הסתכל בגירסה של הערך קנבוס בצורתה המוטה, בטרם התחיל התהליך שהפך ערך זה לערך לגיטימי למחצה בוויקיפדיה. צעד אחרי צעד גוררים אותנו לשם בחזרה. את הצעד הראשון כבר לקחנו עם אזהרת האלכוהול, והצעדים הבאים בדרך. קל מאוד להגיד "זה ההגזמות של אבי בליזובסקי". את הנזקים שייגרמו מזה שלא מקשיבים מספיק לאבי בליזובסקי, ולגרעין של האמת שבדבריו, קשה יהיה לתקן. את הנעשה אין להשיב, ומה שהחליטה הקהילה הוחלט, ואין להשיבו בדלת האחורית. מי שהוויקיפדיה יקרה לליבו צריך לחשוב איך מונעים את הצעד הבא. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 20:51, 19 ביולי 2007 (IDT)
- זה הזמן להזהיר את אבי: אל תצא לחופשה בלונדון. נכון ששם הייאוש יותר נוח, ואפשר להשיג חיבור לאינטרנט בפאונד לשעה, אבל לאחר ששרת הפנים הבריטית הודיעה כי עישנה מריחואנה בצעירותה, שומר נפשו ירחק משם. דוד שי 20:55, 19 ביולי 2007 (IDT)
- קראתי על כך. אבל אל תדאג, לחופשה משפחתית אין לי תקציב ללונדון, אולי אנטליה. לאלמוג. תודה, לא פניתי אליך קודם לאור בקשתו המפורשת של דוד שי, אבל אני משוכנע שלמרות שאתה ודוד חושבים שאין מה לעשות, יש מה לעשות, בשלב ראשון צריך לברר עם כמה מהתומכים בהסרת התבנית שהביעו דעה שהנושא של הנזקים/השפעות בריאותיות חייב להיות בערכים בצורה אחרת (לא כתבנית) מה הם מציעים כדי שזה לא ייחשב עקיפה של ההחלטה. נ.ב. יש לך מה לעשות עם תמונות שצילמתי בארמון של מלכי פורטוגל במאות ה-16-17 בסינטרה? 20:59, 19 ביולי 2007 (IDT)
- לאבי, גם לו היית מבקש הייתי נמנע מלהתערב, שכן להבנתי פעלת בניגוד להחלטה מפורשת של הקהילה כאן, אם לא לכתבה וללשונה, אז לפחות לרוחה. בקשר לפורטובל, פנה למשתמש:אתר-פד שכותב את ההיסטוריה של פורטוגל, וגילה ידע ועניין רב בנושא. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 21:03, 19 ביולי 2007 (IDT)
- לסינטרה מגיע ערך, ולשם התמונות. Harel • שיחה 23:29, 19 ביולי 2007 (IDT)
- היא עישנה מריחואנה, אבל לא לקחה לריאות... חגי אדלר 21:01, 19 ביולי 2007 (IDT)
- שוד ושבר: שלושה שרים בריטים הודו: עישנו גראס באוניברסיטה. דוד שי 21:45, 19 ביולי 2007 (IDT)
בוקר טוב. ניסיתי לחשוב מדוע העברת את פסל דוד מתחת לפסקאות הפתיחה ולא הצלחתי לחשוב על סיבה כזו. מנגד, הדבר יוצר בעיות כאשר מבטלים את תוכן הענינים. אשמח להשתכנע בנושא. talmoryair 08:50, 20 ביולי 2007 (IDT)
- אני עושה העברה כזו בערכים רבים, משתי סיבות:
- תמונה בתחילת הערך יוצרת קושי לכבדי ראייה הקוראים את הערך (כך הסביר פעם ערןב, ואני בוטח בו, אף שאינני בקי בפרטים הטכניים.
- הצבת התמונה משמאל לתוכן מנצלת את השטח הריק ששם, ומעניקה לדף מראה מאוזן ונאה יותר.
- לא נתתי דעתי לבעיה שנוצרת כאשר מסתירים את תוכן העניינים, אני משער שבדרך כלל קוראים אינם משתמשים באופציה זו. הבעיה נוצרת רק בערך פיסול, עקב ההתנגשות עם התמונה שבסעיף שלאחר תוכן העניינים. הזזתי מעט תמונה זו, והבעיה הצטמצמה. דוד שי 09:05, 20 ביולי 2007 (IDT)
- אם זה מקל על כבדי ראייה - מי אני שאלין. talmoryair 09:15, 20 ביולי 2007 (IDT)
- לכל דבר מסתבר יש את הפיתרון הטכני שלו. עכשיו התמונה לא גולשת גם כאשר מסתירים את תוכן העניינים. השמח בחלקו (-: 10:17, 20 ביולי 2007 (IDT)
דוד, ביטלת בערך מזונות את הקישור שהוספתי להצעה לתיקון חוק שהוגשה לועדת שיפמן כעמדה רשמית של ארגוני אבות ומקודמת בכנסת. האם זה בגלל שאתה סבור שדבר כל כך מהותי פשוט לא מענין אנשים שמתעניינים בנושא המזונות? רועי
- הצעות חוק יש רבות מספור, ומרבית מוצאות את מותן באחת מוועדות הכנסת. לפיכך אנו נמנעים בדרך כלל מעיסוק בהצעות חוק. מהקישור שנתת לא ברור האם מדובר בהצעה שעברה קריאה טרומית או בכזו שטרם הגיעה אפילו לשלב ראשוני זה. דוד שי 09:27, 20 ביולי 2007 (IDT)
דוד שי, אבקש שתסיר מרשימת תרומותיי את שתי העריכות הראשונות שעשיתי.
חשוב לי לציין שלא עשיתי זאת בכוונה לפגוע במישהו והצטערתי על זה מאוד. אחרי זה תרגמתי וערכתי כמה ערכים, מה שמוכיח את הצטערותי.
אשמח אם תמחק את התרומות הללו, תודה.
בברכה עדידס25 20:52, 20 ביולי 2007 (IDT)
- מחקתי את הראשונה. בערך של העריכה השנייה נעשו יותר מ-300 עריכות, ולכן אני מעדיף שלא להתחכם אתו. ננסה כולנו לשכוח עריכה זו. דוד שי 21:04, 20 ביולי 2007 (IDT)
- דוד שי, אני מאוד מודה לך שעשית זאת, אתה בן אדם טוב.
בברכה, עדידס25 21:07, 20 ביולי 2007 (IDT)
כשאתה מוסיף {{הבהרת חשיבות}} לערך, כתוב זאת בתקציר העריכה. אין זה שינוי משני כלל ועיקר. תודה, odedee • שיחה 23:13, 20 ביולי 2007 (IDT)
- OK. דוד שי 23:15, 20 ביולי 2007 (IDT)
שלום,
הנני רוצה להפעיל גם את בוט ההחלפות, ולשם כך אני אצטרך לקבל הרשאות בוט.
עוד לא יצרתי משתמש לבוט כדי שלא יווצר מצב שבו פתחתי משתמש נוסף לבוט לשווא. אשמח אם תענה לבקשתי. א ג ב ד + השיחה שלי ++++++ בואו והצטרפות למתקפת האינטרנט 08:34, 22 ביולי 2007 (IDT)
- נראה לי שעדיף שהפעלת בוט ההחלפות תרוכז על-ידי משתמש אחד, למניעת בלגן. דוד שי 07:10, 23 ביולי 2007 (IDT)
שלום דוד,
בהמשך לשיחה לגבי קישור למפות טופוגרפיות, על מנת לקשר למפות טופוגרפיות, די להוסיף את הפרמטר ארץ=ישראל לתבנית הלוויין. ראה שיחת ויקיפדיה:בקשות ממפעילים#בקשה להרשאת בוט לגבי בקשתי. אשמח אם תוכל לעזור. בתודה, יואב ר 09:49, 22 ביולי 2007 (IDT)
- יואב, כיוון שזו ריצה חד פעמית אין בכך צורך. בקש מCostello או "Yonidebest" שיריצו לך את זה. חגי אדלר 09:52, 22 ביולי 2007 (IDT)
שלום, אנא חווה דעתך בשיחה:יוסף לפיד#קטגוריה יהודים יוגוסלבים. תודה, Mort 13:05, 22 ביולי 2007 (IDT)
לדעתי הזכויות שמורות לך במקרה הזה. Gridge ۩ שיחה 21:19, 22 ביולי 2007 (IDT).
- יכול להיות, אבל מה זה משנה? דוד שי 05:45, 23 ביולי 2007 (IDT)
בשורה התחתונה, זה לא משנה דבר. Gridge ۩ שיחה 13:04, 23 ביולי 2007 (IDT).
- זה משנה אם מישהו מחוץ לוויקיפדיה ירצה להשתמש בתמונה. דוד 10:56, 25 ביולי 2007 (IDT)
הקישור הראשון היה בערך שנים ורק הסבתי אותו לאתר החדש כפי שאני עושה כל אימת שאני נתקל בקישור לאתר הישן, כדי שלא "לחטוף" את הגולשים. למה מחקת אותו? מדובר במאמר שתורגם מאתר אוניבריסטת ברקלי ומסביר למורים כיצד להסביר לתלמידיהם מה נכון ומה לא נכון במה שהם שומעים על האבולוציה השנים האחרים הם לדפי בית של ידענים שמפנים כל אחד לעשרות מאמרים. אם יש עם זה בעיה, תשאיר את הראשון, ואדאג להבליט את הניתוב הלאה אם מישהו ירצה להתעמק. אני מודע לרגישות ומשתדל לא להציף. בסך הכל מדובר אולי במאגר הגדול בארץ בנושא, שגם מסודר וממויין. המאגר של סנונית הוא משנות התעשעים והוא מחולק לפי חוברות של גלילאו. מצטער שאני מטריח אותך בדך שיחתך אבל דף השיחה של הערך חסום. 00:34, 24 ביולי 2007 (IDT)
- לצערי אינני יכול לסמוך על שיקול דעתך בנושא האבולוציה, ומקריאת הקישור התרשמתי שזהו מאמר פולמוסי ("מסביר למורים כיצד להסביר לתלמידיהם מה נכון ומה לא נכון") ולכן הסרתי אותו. דוד שי 07:29, 24 ביולי 2007 (IDT)
- כרצונך, אני רק תרגמתי אותו. השבתי על בקשתך השניה בדף השיחה שלי. Avibliz 09:27, 24 ביולי 2007 (IDT)
הועבר לשיחה:נמל הקישון. דוד שי 20:37, 24 ביולי 2007 (IDT)
הועבר לשיחה:עובר. דוד שי 05:49, 26 ביולי 2007 (IDT)
- הגבתי שם. pacman - שיחה 12:39, 26 ביולי 2007 (IDT)
בתור ויקימפעיל בכיר בויקיפדיה, אשמח אם תקרא את מה שכתבתי בדף השיחה שלי תחת הכותרת "התגובה שרציתי להגיב ולא הספקתי" תודהNatan7 18:22, 26 ביולי 2007 (IDT)
אשמח לשמוע את דעתך לגבי תבנית זו בדף השיחה --Acidburn24m 02:22, 27 ביולי 2007 (IDT)
- אסתפק במה שכבר נאמר שם. דוד שי 23:23, 27 ביולי 2007 (IDT)
- כלומר לדעתך אין מקום לתבנית מיוחדת אשר תרכז את הנתונים לקהילות היהודיות בעולם ? Acidburn24m 05:22, 30 ביולי 2007 (IDT)
- כלומר אני מרשה לעצמי להתפנק ולא לגבש דעה בנושא, משום שדי לי בדעות שכבר הביעו אחרים. דוד שי 08:20, 30 ביולי 2007 (IDT)
סליחה על ההתנגשויות... אני אשלים עבודה יותר מאוחר. Nbinen - שיחה 15:12, 28 ביולי 2007 (IDT)
- תודה על הערך. אתה יכול להמשיך בו. דוד שי 15:13, 28 ביולי 2007 (IDT)
- זהו, סיימתי לבינתיים. תודה על התמונות! אני מקווה שדודו גרשטיין יראה מתישהו את הערך ויחייך... פעם פגשתי אותו, והוא הביא לי ספר עם יצירותיו וקורות חייו - וכך נולד הערך (אחרי שראיתי אותו ברשימת המבוקשים). Nbinen - שיחה 15:24, 28 ביולי 2007 (IDT)
- כל מפגש שלי עם יצירותיו גורם לי שמחה, ולכן ביקשתי את הערך. דוד שי 15:26, 28 ביולי 2007 (IDT)
יש משתמש אשר משחק אתי מלחמות עריכה בדף השיחה שלי (אני מרוקן והוא מחזיר). כיצד מטפלים? תודה, רכס"ב 19:50, 28 ביולי 2007 (IDT)
- לא נהוג לרוקן את דף השיחה. האם תוכל להסביר מדוע אתה עושה זאת? – rotemliss – שיחה 19:57, 28 ביולי 2007 (IDT)
- מדוע עלי להסביר? העניינים שם אינם נוגעים לכלל הקהילה. רכס"ב 20:04, 28 ביולי 2007 (IDT)
- דף השיחה שלך אינו רכושך הפרטי וככל דפי השיחה בוויקיפדיה אין למחוק ממנו דפים ללא סיבה מוצדקת. הדף היחיד שאתה רשאי לרוקן זה דף המשתמש שלך (וכן ארגז חול במרחב משתמש שלך אם יש לך כזה). על כל פנים, הגשת תלונה נגד ויקיפדים ששיחזרו את דף השיחה שלך לא תתקבל. Freddie Mercury 20:15, 28 ביולי 2007 (IDT)
- אני לא חושב שאתה צודק (ולמה אתה מתכוון כשאתה אומר "תלונה"). ראה ויקיפדיה:דף משתמש#מה אני יכול לכתוב בדף השיחה שלי?. בקצרה: אפשר למחוק את דף השיחה, אבל מומלץ להימנע מכך, וגם די אסור למחוק אזהרות. – rotemliss – שיחה 20:21, 28 ביולי 2007 (IDT)
אבל יש (או לפחות עוד יהיה) חינמון בשם "מטרו ישראל". אולי יש צורך לכתוב על זה דבר מה בחינמון? זהר דרוקמן - I♥Wiki 21:35, 29 ביולי 2007 (IDT)
- נחכה בסבלנות להופעתו. דוד שי 21:42, 29 ביולי 2007 (IDT)
- לא התכוונתי לעצם הופעת העיתון, וזאת אכן אין טעם להוסיף בטרם עת, אלא לנושא עיתוני המטרו בכלל. כל הנושא עלה בראשי בעקבות עריכתך בישראלי (עיתון). זהר דרוקמן - I♥Wiki 23:45, 29 ביולי 2007 (IDT)
- לעיתוני המטרו מוקדש הערך חינמון, ואתה מוזמן להרחיבו. דוד שי 08:31, 30 ביולי 2007 (IDT)
- (נצל"ש) דוד שי, תודה על האימחוק של ישראל היום. ברור שמחיקת הערך הייתה טעות. חיפוש בגוגל, אגב, מניב מעל ל-100 תוצאות רלוונטיות. -- גבי • שיח 23:46, 29 ביולי 2007 (IDT)
מצאתי את הערך דון קישוט בשמו הארכאי. העברתיו כמצווה עליי לשם דון קיחוטה, שהוא התעתיק הנכון וגם שם התרגום שניתן לספר.
החבר דרור אבי בפעולה שערורייתית ביותר החריב כליל את עשייתי, והשיב לשם הקודם. עתה הערך מוגן בשל מלחמת עריכה. אני מבקש אותך לשחזר את תרומתי החשובה, ולהתריע בפני החבר דרור אבי שלא יעסוק בדברים שאינו בקיא בהם. כמו כן, אשמח אם תופעל כנגדו ענישה כלשהי. היו ימים שפעולה דוגמת זו שנקט היתה מסתיימת בחסימה לכמה חודשים, אם לא לנצח נצחים - כולל בשבעת מדורי גיהינום. בן הטבע 19:14, 30 ביולי 2007 (IDT)
החבר מגיסטר הוכרז כבורר. כולי תקווה שחופשת הויקי שלי לא תופרע עד שאשוב לפעילות סדירה, בן הטבע 19:50, 30 ביולי 2007 (IDT)
שלום דוד. ראה לאן הגענו מבלי משים, בדיון פשוט על הנייטרליות. סוגיה מעניינת ומבלבלת קצת... :-) דני. Danny-w 22:39, 30 ביולי 2007 (IDT)
- על הערך אלימות נגד נשים הושמה תבנית:בעבודה, וזה נותן לנו הזדמנות לנוח מהוויכוח סביבו, ולחכות להשלמתו. דוד שי 22:45, 30 ביולי 2007 (IDT)
שלום דוד. אשמח לתגובתך בתחתית שיחה:ויסקי. קומולוס • שיחה בואו לעזור בתערוכה 01:08, 31 ביולי 2007 (IDT)
החבר דיגיטל הסיר את דבריי מן המזנון בחיפזון, בשום שכל, מבלי להמתין לתגובתי המלומדת. אלה הם גיבוריה החדשים של ויקיפדיה, גיבורים קלושי דמות, שקיבלו הרשאות מפעיל, מוחקים דפים מתוכנם, וחוסמים ערכים לימים תמימים כאילו היו בבעלותם הפרטית.
אתה, שויקיפדיה מטפטפת מנימיך בשעה שהנך נחתך, העתרת סמכויות לנקות את הזבל, ובמקום זאת נמנעת מציבור הולך וגדל, האפשרות ליצור, לפתח ולהרחיב אנציקלופדיה זו. למד משגיאותיך. השאר כאן את המלומדים וסלק את הפירות המבאישים. בלתי הגיוני שכל המפעל הזה מתקיים לכבוד ביזיונותיה הספרותיים של רולינג ובמעקב הנצחי אחר תלאותיהם של כמה אבודים.
אם בני הזוג לנדאו, אנשי הגות ששמם הולך לפניהם, בחרו לקרוא לתרגומם "דון קיחוטה", כך יעשה, ולאף ויקיפד המצוי בינינו אין את יכולות השיפוט וההכרעה בעניין זה, שכולנו בו הדיוטות. מלבד זאת, בערך אודות מיגל דה סרוואנטס נרשם "לה גלאטיה". שיניתי זאת לגלטיאה כמובן, וכולי תקווה ששם זה יישאר על כנו עד שיועלה שם הערך עליו אני שוקד ברגעים אלו ממש.
ואלה היו דבריי שהוסרו ברוב סכלות:
לא רק שחסרי צניעות הינכם, אלא שגם איבדתם כל בושה
מפעם לפעם הולמים במוחי פשעי הידע שגורמים מי מביניכם, אלה שמתבוננים במראה ורואים בה נסיך יפה תואר במקום צפרדע ירוקה. בטוחים הללו כי הגיגית המרקיבה שעליה נתקבצו באמצע שלולית עכורה, היא סירה זהובה המפליגה על מימיו של אגם רוגע. ישובים הם על כסא מט לנפול וכותבים בויקיפדיה כמו היו מורמים מעם ומתהדרים בכס המלכות.
מי אתם בכלל? הרי הערכים המפוארים ביותר שרובכם חיברתם נסבים על הארי פוטר ורבני ההתנחלויות הבלתי חוקיות. כל בושה איבדתם ובצניעות מעולם לא התקשטתם.
חוקרים בכירים באקדמיה משקיעים את כל מרצם בתרגום "דון קיחוטה", ומתוך הוד מחשבתם וידענותם האדירה הם מוצאים לנכון לקרוא ליצירה המופלאה בשם זה, ולתקן טעות יסודית שנשתרשה בתרבות הישראלית, אבל בויקיפדיה העברית יש חכמים מהם. השם דון קישוט נותר על כנו, ומומחים מטעמם, שסנדלים מהוהים מועכים אותם בכל קרן רחוב, באים, טוענים ומתפלמסים על השם הנכון, בבחינת היו מתנת האנושות ומתחריו הגדולים של המלך שלמה.
איזו דחייה מבחילה! תיכון המרירות על חורבות הבליכם.
ואני קורא ביאור אחר ביאור, ומדמה עצמי ספון על אצטלתי במרומי כינוס ספרותי בינלאומי, ולפתע מתעורר באימה ומוצא את עיניי בתוככי דף שיחה שכולו עליבות ורדידות לשמה.
ומיהם המתרגמים ומהם מומחיותם, הרי אתם בקיאים בכול מכול, ומתווכחים ביניכם איך לקרוא למטאטא החדש של הקוסם הפחדן, ופה ושם תתהדרו בכמה מילים נאות שיצאו תחת מקלדתכם, בטעות, מתוך הסתברות גרידא.
קמצוץ של כבוד אין לכם. טיפת הידע שלכם בהוויה העולמית הפכה במעיכם לאוקיינוס של פרטים, ואיש אינו יודע על כך מלבדכם.
"לכו והשכילו, פרחחים שכמותכם", יכולתי לומר, אבל פרחחים אינכם, וההשכלה הרי טבועה בגולגולותיכם כבר מלידה.
בן הטבע 12:44, 31 ביולי 2007 (IDT)
- החבר בן הטבע, די לדרמטיזציה. דיונים כגון אלה יש לנו חדשות לבקרים. הייתכן שאריאל רטהאוז טעה בשיקוליו בתעתקו את איטאלו זבבו כ"איטאלו סבבו" רחמנא ליצלן? גם אם בני הזוג לנדאו חושבים כך או אחרת, עדיין ייתכנו דעות אחרות ונימוקים כבדי משקל לכאן ולכאן, ובידי רבים להטות, ולהשומע ינעם, ודי להזדעקות הזאת. Harel • שיחה 12:52, 31 ביולי 2007 (IDT)
יש דברים בימינו שאי אפשר לטעות בהם. כפי שהמים בים התיכון תמיד רטובים, כך דון קיחוטה הוא שם ההידאלגו. ועל מה תלין? ספר האגדה של ביאליק הוא קמצוץ נרחב של שטויות. אין לו כל ביסוס בתלמוד ובמדרשים, וכמעט כולו פרי רוח ההשראה והדמיון. "מאחורי הגדר" היא אומנם היצירה הטובה ביותר שנכתבה בעברית במאתיים השנים האחרונות, אבל האמן לי, שירים רבים המפורסמים בבימה החדשה, עולים לאין ערוך מבחינת חינניותם על שירתו הסתומה של ביאליק, למעט הפואמות על מתי מדבר. בן הטבע 13:21, 31 ביולי 2007 (IDT)
- חוסר צניעות זו אכן בעיה. דב ט. 13:23, 31 ביולי 2007 (IDT)
- כיוון שהותקפתי פה ע"י בן הטבע (אגב, אני לא חבר שלו), אני אסביר שמחקתי את דבריו בשל עבירה על סעיפים 1-3 בויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה ובשל העובדה שאין קשר בין דיון פרטני על שם ערך למזנון (גילוי נאות: לחלוטין לא איכפת לי איך קוראים לערך ואין לי קשר לויכוח הספציפי). זו הסיבה להסרה בלי "מבלי להמתין לתגובתי המלומדת". DGtal 18:57, 31 ביולי 2007 (IDT)
- מפתיע במיוחד לגלות שבן הטבע מפר על ימין ועל שמאל את כללי ההתנהגות, שהרי הוא מחברם. דוד שי 19:22, 31 ביולי 2007 (IDT)
נעילת ערך היא הפרה הרבה יותר גדולה בויקיפדיה. אני שוקל לפנות לויקיפדיה האנגלית שתשחרר את הערך לעריכה. בן הטבע 19:41, 31 ביולי 2007 (IDT)
- אתה צודק. אשחרר את הערך מנעילתו. אם תיכנס בו למלחמת עריכה מסוג כלשהו - תיחסם. בנוסף לכך, לפני כל פעולה אחרת שלך, ראוי שתתנצל בפני כל מי שפגעת בו בהפרת כללי ההתנהגות. דוד שי 19:52, 31 ביולי 2007 (IDT)
היזהר בלשונך, החבר דוד שי, ואל תשרבב לעשייתי מעשים שאינני עושה מטבעי. אינני נכנס למלחמת עריכה, והרי כבר יידעתי אותך כי ביקשתי את החבר מגיסטר לשמש כבורר. אני מכבד כל חוק שפיתחתי, כולל בוררות. אני חוזר ומבקש להעביר את השם לדון קיחוטה. חדל להתעקש דווקא כשהצדק עימי, בן הטבע 20:11, 31 ביולי 2007 (IDT)
- מובן שאם לא תיכנס למלחמת עריכה, לא תיחסם.
- אני בספק אם בוררות תעזור במקרה זה. בוררות מועילה בוויכוח בין שניים, אך במקרה שלפנינו, רבים הביעו את דעתם.
- אני חושש שאת כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה, שאותם חיברת, אינך מכבד.
- ייתכן שבעניין שם הערך הצדק אתך, אך מרוב רעש קשה להתרכז בנימוקיך. נסה להיות ממוקד יותר בעתיד.
- מביך לגלות שהדיון הארוך עוסק בערך שכעט אין בו תוכן ממשי. מוטב להרחיב את הערך, ולא חשוב מה שמו.
- דרך אגב, בקריאה חוזרת של דבריך לעיל מצאתי את שם ספרה הבא של ג'יי קיי רולינג "הארי פוטר ורבני ההתנחלויות הבלתי חוקיות". זה יהיה הספר הגדול מכולם!דוד שי 20:22, 31 ביולי 2007 (IDT)
- ומי אמר שאין סקופים בוויקיפדיה... בברכה. ליש 20:32, 31 ביולי 2007 (IDT)
אפשר שהחום מפריע לזיכרוני. אין לי מושג איה פגעתי בחבר דיגיטל. טענתי כי רוב החברים שנרשמו לויקיפדיה עוסקים בסדרות טלוויזיה ובספרים מטופשים לילדים. עם האמת לא ניתן להתווכח. כמו כן, אני טוען שישנם חברים חסרי כל רקע ובקיאות, שאסור להם להתערב בעריכות מועילות מאת מומחים למחצה. האם אני מחבר ערכים על סוציולוגיה, כלכלה, משפטים, פסיכולוגיה? האם אני מתערב בכך?
החבר דרור אבי השחית את תרומתי במזיד, והיה ראוי לחסום אותו. לא יתכן שעבירה חמורה כפי שעשה, לא נתקלה באף תגובה מצדך. ואיך יכולתי להרחיב את הערך הנעול? האם אני רבי מאיר בעל הנס שאתה כה מחבב ומצטט דברים בשמו, כשאתה מוציא אותם מהקשרם כמו על אלישע בן אבויה. והעיקר, שהחבר הראל היה כה מרוצה. אני מלא כרימון, החבר דוד שי, להזכירך אותו הביטוי. בן הטבע 20:35, 31 ביולי 2007 (IDT)
- אתה בישלת כאן דייסה של רבנים, משהו. ידוע לי שאתה מלא כרימון, אבל עדיין לא מצאתי את הקסם שיאפשר לנו לאכול את תוכך ולזרוק את קליפתך. דוד שי 20:42, 31 ביולי 2007 (IDT)
- אגב, הסיפור שחיברתי על ברוריה כבר חצה את עשרים אלף הצפיות. אני משום מה לא מחבב את בעלה. בן הטבע 20:50, 31 ביולי 2007 (IDT)
הצבעת מחלוקת
עצרו את הוויכוח כאן - פתחתי הצבעת מחלוקת להכרעה בסוגיית השם: ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:דון קישוט. מגיסטר • שיחה 20:37, 31 ביולי 2007 (IDT)
אין פה מחלוקת, אלא בורות במחילה ממך. קיחוטה הוא מגן הירך בשריון. מעולם לא קראו למגן הזה קישוטה בקסטיליה. בן הטבע 20:50, 31 ביולי 2007 (IDT)
ברצוני לומר שהבעיה העיקרית שלי עם מה שקורה כאן בויקיפדיה היא נורא פשוטה והיא מתחלקת ל-2
1. אנשים שהם אנטי יהדות שעושים כל מה שביכולתם על מנת להוציא שמ רע ליהדות.
2. אנשים שאין להם שום מושג ביהדות ומשום מקבלים על עצמם לרשום דברים בשמה
תראה אין לי בעיה עם הערכים של אבולוציה או של נשמה לצורך העינין אלא רק עם הפיסקה בתוכן שענינה הוא התיחסות היהדות לנושא
ואני לא מבין איך זה אפשרי שמישהו שאין לו שום מושג בנושא ירשום משהו בפיסקה הזאת
הרי זה כמו שאני יפתח פיסקה שהכותרת שלה זה "התיחסותו של דוד שי לנושא פלוני כזה או אחר" וירשום שאני יודע בדיוק מה אתה חושב.
המינימום של ההגינות זה לקבל דעה של מספר רבנים (באותה מידה שמקבלים דעה של כמה מדענים בנושא כזה או אחר ע"י קריאת ספרים) לפני שרושמים את מה היהדות חושבת על ערך מסוים
אני שב ומדגיש ולוקח שוב את האבולוציה כדוגמה :
אין לי שום בעיה אם זה שרשום שם בנוגע לדעתו של המדע אני לא מנסה לגרום לערך להיות "כשר"
הבעיה היחידה שיש לי היא מה שרשום שם שהדת היהודית חושבת על זה כשאני יודע שזה בפרוש לא נכון
אודה על תגובתך המהירה
זיו גבל
- את דעתי כבר קיבלת בדף השיחה שלך. דוד שי 22:15, 31 ביולי 2007 (IDT)
זאת התגובה של מישהו כלכך בכיר בויקיפדיה שנותנת ביטוי לכולם ? "לך מפה" חשבתי שיש לך לפחות במינימום של המינימום קצת רצון לענות לשאלות עיניניות. אני יחפש את הדרכים שלי לבדוק איך אני יכול לגרום לקהילת ויקיפדיה למצוא דרך אמיתיות להתמודד עם אנשים שהדעות שלהם שונים ממי שנדמה לו שהוא "שולט" בה
ודרך אגב למרות הכל אני עדיין מוכן לשמוע ענינית למה ששאלתי (ואולי להחזיר את לעצמי את התקווה שהידברות זה משחק פה ולא משחקי כח רעיוניים)
בתודה
--זיו גבל 22:22, 31 ביולי 2007 (IDT)
שלחתי לך. בברכה, רותם 23:19, 31 ביולי 2007 (IDT)
- שלחתי עוד תוספת קצרה. רותם 23:25, 31 ביולי 2007 (IDT)
שלום, שלחתי לך מייל. pacman - שיחה 01:50, 1 באוגוסט 2007 (IDT)
- טוב, שמתי לב עכשיו שזה ממש לא קרה בזמן האחרון, כך שיכול להיות שחלה כאן התיישנות...pacman - שיחה 01:53, 1 באוגוסט 2007 (IDT)
אודה לך אם גם בלחץ הדברים האישיים, תתפנה לעסוק בעניין זה בדרך הידועה לך, שהביאה לתוצאות בעבר. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 20:12, 1 באוגוסט 2007 (IDT)
- עוזי עדכן אותי שהעניין בטיפול. אני מאחל לך המשך הנאה מערב קיצי זה. כאן באשחר הבריזה מחייה נפשות, והנוף של כרמיאל לא יסולא בפז. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 20:13, 1 באוגוסט 2007 (IDT)
- גם הפרק "חוויית יציאה מהגוף" שייך לחוויית סף מוות, ויש להעבירו לשם.
- למרות שאני תומך בפיצול, הנושא של חוויית סף מוות קשור באופן הדוק למוות קליני, ומן הראוי להשאיר בערך הראשי לפחות פסקה אחת שמתייחסת לכך. בברכה, pacman - שיחה 20:36, 1 באוגוסט 2007 (IDT)
- את חלקי עשיתי. דוד שי 20:50, 1 באוגוסט 2007 (IDT)
שלום דוד. אשמח לשמוע את דעתך כאן. תודה, דני. Danny-w 21:42, 2 באוגוסט 2007 (IDT)
תודה על העזרה, במיוחד על שחרור האסיר הביטחוני; דחיתי את הכניסה לזה. פרט לכך, אשמח אם תחווה דעה על הערך בכללו. -- מילאגרו • שיחה 12:25, 4 באוגוסט 2007 (IDT)
- הערך מקיף ביותר. נהניתי לקרוא אותו (עוד כשחלק ניכר ממנו היה בקייס עובייד). דוד שי 12:30, 4 באוגוסט 2007 (IDT)
- שימחת אותי מאוד. תודה רבה. -- מילאגרו • שיחה 12:41, 4 באוגוסט 2007 (IDT)
תוכל בבקשה להעלות את הערך חטיבת בני המושבים להצבעת מחיקה? לי אין הזכות לעשות זאת, והערך בהגנה מלאה.
תודה, דימ 15:46, 4 באוגוסט 2007 (IDT)
- אינני רואה סיבה לעשות זאת. נסה לשכנע בדף השיחה של הערך, ואולי יהיה מי שישתכנע. דוד שי 15:52, 4 באוגוסט 2007 (IDT)
- משתמש:דורית העלתה את ההצעה להצבעת מחיקה. הערך הזה מעורר יותר מידי מהומות ומלחמות מיותרות. הגיע הזמן להפסיק להאכיל את הטרול דימ 16:17, 4 באוגוסט 2007 (IDT)
בתוקף תפקידך, תוכל לומר לי כיצד ניתן להצטרף לעמותה? 87.68.17.41 16:48, 4 באוגוסט 2007 (IDT)
- רותם או Shayakir יענו טוב ממני לשאלתך. דוד שי 17:01, 4 באוגוסט 2007 (IDT)
שלום דוד, אשמח לחוות דעתך לגבי הדיון בהפניה מזאולוגיה לזואולוגיה וכל הנגזרות של "זאו" ל"זואו". תודה שנילי • שיחה 20:05, 4 באוגוסט 2007 (IDT)
מבקש שתקרא מחדש את ההערה הזו, כי הנושא בנפשי. :)
תודה.
- הדיון ב"זאולוגיה" נעלם בינתיים, אבל לדעתי חשוב למחוק את ההפניה ונגזרותיה, משום שהן מעודדות שגיאות כתיב. נכון שאלה שגיאות כתיב נפוצות, אבל עדיין שגיאות כתיב. בחיפוש מצאתי עשרה ערכים שבהם יש קישור לזאולוגיה, מחוסר זמן תיקנתי רק אחדים מהם. מובן שאם ההפניה לא הייתה קיימת, אנשים היו מרגישים שזו שגיאת כתיב. דוד שי 06:19, 5 באוגוסט 2007 (IDT)
- תיקנתי את כל השאר והצעתי בדף השיחה לנעול את הערך. שגיאות עליך ישראל... חגי אדלר 07:17, 5 באוגוסט 2007 (IDT)
היי דוד, ליטשתי את הפתיח, אודה על חוות דעתך. רנדום 03:04, 5 באוגוסט 2007 (IDT)
- הגהתי את הפתיח וקצת הלאה, כשאהיה פנוי יותר אגמור לקרוא את הערך (המקיף והמעניין). דוד שי 20:30, 7 באוגוסט 2007 (IDT)
- תודה רנדום 00:00, 8 באוגוסט 2007 (IDT)
שלום דוד יש לי רעיון שיתן למשתמשים סיבה טובה לכתוב ערכים (חוץ מלעזור לויקיפדיה כמובן) והרעיון הוא לחלק פרס של משתמש החודש\שבוע. דונובן2 16:36, 7 באוגוסט 2007 (IDT)
- חח אהבתי.. אחלה רעיון. (המלצה: רק שמכיון שלמפעילים יש הרבה תרומות - ממליץ שהם אלו שייבחרו אך לא יוכלו להיבחר) Natan7 16:52, 7 באוגוסט 2007 (IDT)
בסדר אני שמח שאהבת. דונובן2 18:17, 7 באוגוסט 2007 (IDT)
- ויקיפדים פועלים בוויקיפדיה שלא על-מנת לקבל פרס, אבל מילה טובה למי שמשקיע, מתקבלת תמיד בברכה. אין צורך בוועדה שתחלק פרסים - אם אתה מתפעל ממשתמש מסוים, אמור לו את זהפעם בשבוע, פעם ביום, או מתי שמתחשק לך. דוד שי 20:30, 7 באוגוסט 2007 (IDT)
שמעתי שהתראיינת בטלביזיה (אולי ערוץ 10) ואמרת שהוויקיפעדיע היידית נגועה בהתאמה להשקפה הדתית אותה מכתיבים רבנים. והיא שונה מן הגירסאות האחרות בנושאים מהותיים. האם זה נכון? רוני 21:21, 7 באוגוסט 2007 (IDT)
- אינני חושב שאמרתי אי פעם שטויות כאלה (וחלפו חודשים אחדים מאז הפעם האחרונה שבה התראיינתי בטלוויזיה). דוד שי 22:24, 7 באוגוסט 2007 (IDT)
- אם כך קבל את התנצלותי. רוני 11:41, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
לכדת צילום מסך של "וכשאחיותינו" שמפנה לאחות. בחיפוש התברר לי שהמנוע מפנה לאחות גם מ"ולכשאחיותינו". תוכל להחליף? נוי 14:05, 8 באוגוסט 2007 (IDT)
- למה להתאמץ? הדוגמה הנוכחית ממחישה היטב את העיקרון, גם אם אינה הקיצונית ביותר. דוד שי 20:49, 8 באוגוסט 2007 (IDT)
על הסדר שעשית בבלגן הזה. קרני • שיחה • משנה 08:04, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
אתה חושב שצריך להעביר החלטה בנושא או שמספיק לבקש מקוסטלו להעביר בוט בנושא? בברכה, ערכן • שיחה • טיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 11:53, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
- זו לא משימה לבוט, כי אם לאדם, שימנע כפילויות. דוד שי 18:53, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
הועבר לשיחת משתמש:ברוקולי#מבקש לבדוק את הבעייתיות של המפעיל. דוד שי 18:50, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
- ראה תגובתי שם. ברוקולי 19:06, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
תגיד, אם אני רוצה להשוויץ בהמלצה שקיבל הערך "שלי" בפני חברים בחו"ל, איך אני מוכיח שהוא מומלץ? ובמילים אחרות, למה מומלצים עבריים לא מקבלים כוכב קטן בוויקיפדיה העולמית? ...ומלבד זאת, יש להפסיק את השואה בדארפור ובצפון קוריאה • מילאגרו • שיחה 15:51, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
- אמנם אני לא דוד שי, אבל אני אענה בכל מקרה.
- הכוכב נוצר ע"י התבנית {{link FA}}, שמוצב בערך. הדבר אמור להעשות ע"י בוטים, אך אם אתה חסר סבלנות, תמיד תוכל לעשות זאת בעצמך.
- אל תשכח שאת התבנית יש להציב שם ולא כאן.
- אין דבר כזה "ויקיפדיה העולמית", אני מניח שהתכוונת לוויקיפדיה האנגלית.
בברכה, דניאל צבי 16:09, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
- תודה פעמיים, דניאל - על ההסבר ועל הפעולה :-) ...ומלבד זאת, יש להפסיק את השואה בדארפור ובצפון קוריאה • מילאגרו • שיחה 16:19, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
- חוץ מזה יש את התג הקטן מצד שמאל למעלה בערכים מומלצים... --איש המרק 19:42, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
שלום,
ראיתי שאתה הוספת לערך את השיר. תוכל להתייחס לשאלתי בדף השיחה?
תודה! לירן (שיחה,תרומות) 18:22, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
- לא אני הוספתי אותו, ואני חושש שאכן יש בעיה עם ציטוט מלא של השיר. דוד שי 18:35, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
שלחתי לפני כמה ימים. הגיע? גילגמש • שיחה 18:53, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
- כן, תודה. דוד שי 19:01, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
- גם אני. pacman - שיחה 19:35, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
- השבתי. pacman - שיחה 20:10, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
- שלום דוד. גם אני שלחתי מייל. תודה סקרלט • שיחה 20:15, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
- מה קרה? פתאום כולכם מקנאים בגילגמש? דוד שי 20:17, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
- שוב השבתי. pacman - שיחה 20:31, 9 באוגוסט 2007 (IDT)
- ושוב...pacman - שיחה 21:25, 11 באוגוסט 2007 (IDT)
הועבר לשיחה:כתיבה יוצרת. דוד שי 20:54, 12 באוגוסט 2007 (IDT)
שלום. אני מתרשם שיש לך הכוח לשנות שמות משתמשים. בא לך לשנות את שמי ל"בליזריוס"? תודה Belisarius 02:08, 11 באוגוסט 2007 (IDT)
- שיניתי. דוד שי 08:59, 11 באוגוסט 2007 (IDT)
- תודה בליזריוס 15:04, 11 באוגוסט 2007 (IDT)