ה♥ הפסיק לשתות דם. ברוך בואך. אילי - שיחה 07:52, 6 בינואר 2015 (IST)
שלום מוטי וברוך השב אלינו,
האם ידוע לך משהו על המקור הבולגרי של המנהג? בברכה. ליש - שיחה 20:39, 5 בינואר 2015 (IST)
תודה. לא ידוע (גיגלתי Соркова, אבל אין אזכור) אבל יש לי את מי לשאול. רות, המתן. Assayas • שיחה • 21:08, 5 בינואר 2015 (IST)
אריה שלום. ראשית, בבולגרית המנהג נקרא Сурвакане. מצאתי את הערך בבולגרית והוספתי אותו לבינוויקי. הקולגה שלי שהיא עולה ממש חדשה מבולגריה (שנים אחדות) ציינה בפניי כדלקמן: מדובר ככל הנראה במנהג פגאני שהשתרש בחיים הנוצריים. המנהג כולל קישוט ענף של עץ קורנל בחוטי צמר, פופקורן, שזיפים מיובשים ופירות יבשים אחרים. ראה כאן דוגמא דומה: או כאן . בערב חג המולד בני נוער הולכים מבית לבית ושרים מחרוזות של ברכות לבריאות, שפע, פוריות וכו'. בני הנוער הללו מכונים сурвакари בכתב לטיני: survakariСурваки על שם החג עצמו. יש המכנים אותם גם קולדארי (מהמילה коледа) - ילדי "חג המולד". גם המילה коледа שנרדפת לחג המולד, קדמה לנצרות והתייחסה לחג פגאני. לגבי האטימולוגיה של המילה סורוב בשפה המודרנית משמעו קשה. ייתכן ומדובר בבולגרית סלאבית קדומה. היא תשאל קולגות שלה. בימינו נוטים להתבלבל בין הסורבאקרים לבין ה-кукери שזה kukeri - דומה קצת לליל כל הקדושים. בבולגריה מתחפשים בכדי לגרש רוחות רעות. אם תחפש ב-youtube אתה עשוי להיתקל בבלבול הזה. מקווה שהייתי לעזר. Assayas • שיחה • 22:03, 5 בינואר 2015 (IST)
תודה, מוטי! עשית עבודה מקיפה, ולמדתי ממנה הרבה. זה הוביל אותי לקולינדות ועכשיו אני חייב לפתוח להן ערך בעברית . בברכה. ליש - שיחה 16:42, 6 בינואר 2015 (IST)
תודה גם לך. Assayas • שיחה • 11:47, 7 בינואר 2015 (IST)
שלום. נראה שהשתמשת בתבנית {{למחוק}} באופן לא נכון. ככלל, התבנית היא תבנית שירות שנועדה לסמן דפים לא נחוצים במרחב המשתמש (כגון ארגזי חול).
ערכים חדשים שיש למחוק במחיקה מהירה על-פי מדיניות המחיקה אין לסמן בתבנית, אלא לפנות לדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים ולקשר לערך בסעיף המתאים. מפעילי המערכת עוברים על כל הערכים החדשים ומוחקים את הדרוש. והיה ונתקלת בערך לא ראוי - עדיף לבקש את מחיקתו בדף הייעודי. סימון בתבנית מאט את מהלך המחיקה כיוון שהמפעילים מחויבים בבדיקת גרסאות קודמות של הערך למקרה שישנה אלטרנטיבה למחיקה. אנו מעריכים את עזרתך בניטור ההשחתות והפניית תשומת לבנו לערכים הדורשים המחיקה. תודה,
Thank you for being one of the top Medical editors! I want to use this opportunity to introduce you to our most ambitious project.
We want to use Wikipedia to spread knowledge where it will be used. Studies have shown that Wikipedia is the most common resource of medical knowledge, and used by more people than any other source! We want high quality articles, available to everyone, regardless of language ability. It isn't right that you would need to know a major language to get hold of quality content!
That is why in the recent Ebola crisis (which is still ongoing) we translated information into over 70 languages, many of them small African languages. This was important, as Wikipedia was also shown to be the biggest resource used in Africa for information on Ebola! We see tremendous potential, but also great risks as our information needs to be accurate and well-researched. We only translate articles that have been reviewed by medical doctors and experts, so that what we translate is correct. Many of our translators are professionals, but many are also volunteers, and we need more of you guys – both to translate, but also to import finished translations, and fix grammatical or other style issues that are introduced by the translation process.
Our articles are not only translated into small languages, but also to larger ones, but as of 2015 this requires users to apply for an article to be translated, which can be done here (full articles, short articles) with an easy to manage google document.
So regardless of your background head over to our main page for more information, or to our talk page and ask us questions. Feel free to respond in any language, we will do our best to find some way to communicate. No task is too small, and we need everyone to help out!
I hope you will forgive me for sending this message in English – we also need translators for messages like this, and above all local language community managers, which act as a link between us and you. Also I can not reply on your talk page, so please go to our talk page!
Thank you for helping medical information on Wikipedia grow! -- CFCF🍌 (email) 15:37, 28 January 2015 (UTC)
בשל מזג האוויר, אני דוחה את הסיור לשבוע הבא ה-27 בפברואר בתקווה שאז מזג האוויר יהיה טוב יותר. אשמח לראותך בשבוע הבא. הרי איני יכולה בלעדיך חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 06:23, 19 בפברואר 2015 (IST)
היי. שמתחיל נכאס.... ככל הנראה לא אוכל להגיע. אשוחח איתך בפרטי. Assayas • שיחה • 09:19, 25 בפברואר 2015 (IST)
או שאני לא מבין משהו בהסברים, או שכתוב כאן שפרשת. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:08, 24 בפברואר 2015 (IST)
ערב טוב. אינני מכיר את הדו"ח הזה ולצערי אין לי גם זמן להתעמק בו. השיטה הטובה ביותר לבדוק את תרומותיו של המשתמש. Assayas • שיחה • 22:21, 24 בפברואר 2015 (IST)
ערב טוב מוטי, אפשר לעניין אותך בכתיבת הערכים החסרים בויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/הכחלת מפות מיקום/אירופה2#בולגריה? קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 20:42, 16 במרץ 2015 (IST)
היי. זו עדיפות נמוכה מבחינתי. כתבתי על הערים המרכזיות בכל מחוז עם דגש על אלו בהן הייתה קהילה יהודית. אני כעת ביוגוסלביה ושם אין עדיין את הרמה הבסיסית הזו.... תודה על עבודתך. Assayas • שיחה • 11:52, 17 במרץ 2015 (IST)
קרלוס שלומות. התפניתי קצת אז כתבתי את רזלוג. --Assayas - שיחה 15:48, 1 ביולי 2015 (IDT)
אני תמיד נהנה לקרוא ערכים שלך (: קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 20:20, 5 ביולי 2015 (IDT)
שלום. אני מבקשת התערבות בערך הלבנת קמח. זהו לא מידע שנוי במחלוקת שכן הוא נעשה בידיעה ועליו הנחיות רבות ממשרדי בריאות בעולם. על הערך הוספה תבנית "הפחדה" ע"י מפעיל. הערך מנוסח כמו שהוא במציאות. מבוסס על מחקרים של NIH ומקורות נוספים. מכיוון שהמפעיל מסרב להגנה על הערך אני מבקשת את התערבותך.--Karinsa - שיחה 17:14, 1 באפריל 2015 (IDT)
לצומת ליבך, המפעיל Corvus הסיר את הערך הנ"ל מויקיפדיה. תזכורת למשחקי האגו בויקיפדיה. צנזורה למידע וויקיפדיה לא מסתדרים יחד. הלבנת קמח הוא תהליך שנעשה בכל העולם ואסור באירופה. אני לא רואה כל סיבה לצנזר אותו ואם כך זה העניין אפשר גם לצנזר את רוב בערכים אותם ערכתי במשך 3.5 שנים בויקיפדיה. --Karinsa - שיחה 17:23, 1 באפריל 2015 (IDT)
Karinsa, הערך פשוט מנוסח בצורה שאיננה תואמת את המקובל בוויקיפדיה, אין סיבה לציין בערך על מחשב נייד שהוא עשוי מאותו חומר שמרכיב את קליעי הדום-דום, וכשמישהו עושה את זה הוא מגלה שיש לו עמדה, ושהוא חותר לקדם את האג'נדה שלו באמצעות הכתיבה החורגת מתיאור עובדתי. אחרי כל ההפחדה הזו, את כותבת "בישראל אין איסור על שימוש...", שזה נשמע בהקשר הזה כמו "משרד הבריאות הישראלי בעד הרעלת כל תושבי המדינה בגז קטלני". מה דעתך למשל על תיאור העובדות בצורה כזו: "על פי הגורמים המוסמכים לבדיקת בעיות בריאותיות במשרד הבריאות, לא נשקפת כל סכנה למשתמשים בקמח שעבר הלבנה". זה מתאר את אותן עובדות. בגלל כאלה דברים הערך הוסר והוא לא יוחזר עד שיהיה כתוב בצורה שקולה ונקייה מאג'נדות וצעקות. ביקורת - שיחה 18:33, 1 באפריל 2015 (IDT)
Karinsa ערב טוב. תודה שפנית אליי. הערך לא נמחק, אלא הועבר לכאן:משתמש:Karinsa/הלבנת קמח, וטוב שכך. משום שלא התאים למרחב הערכים. הוויקיפדיה לא נועדה לקדם אג'נדה כלשהי אלא להעביר מידע אנציקלופדי באופן מאוזן. באם את מוכנה לשמוע ביקורת ולא רק להשמיע, אנא קיראי הערות שנכתבו בדף השיחה של הערך, וגם כאן מעל, והתייחסי אליהם. אפשר לטייב את הערך ולהביאו לרמה המתאימה למרחב הערכים. ניתן להיעזר גם בחונך כאן ויקיפדיה:חממה. תוכלי לפנות לחונך שתחומי העניין שלו קרובים לנושא. הוא יעזור לך. הערותיי ניתנו ברוח טובה ולא על מנת לפגוע. בהצלחה. Assayas • שיחה • 19:24, 1 באפריל 2015 (IDT)
היי,
תראה בבקשה את הערך הזה: המטבח הבלקני. נראה שמומחיותך בתחום זה נדרשת עד מאד. גילגמש • שיחה 07:17, 2 באפריל 2015 (IDT)
בוקר טוב. זה לא חומר בר הנצלה לטעמי. למחוק ולכתוב מחדש בעתיד. Assayas • שיחה • 07:23, 2 באפריל 2015 (IDT)
אני רוצה להעלות תמונה לערך שכתבתי. מי שצילם את התמונה אישר לי להשתמש בה, איך אני יכול להעלות אותה מבלי שמיד ימחקו אותה בטענה של הפרת זכיות יוצרים ―Erezc1 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
בוקר טוב, תודה על פנייתך. אבדוק את המפה בהמשך היום ואכתוב את המלצתי כאן. Assayas • שיחה • 08:03, 14 באפריל 2015 (IDT)
תשמע. גם קובץ זה נראה לי בעייתי וחייב לעבור בדיקה לשונית. נראה לי שהוא "תורגם" פונטית מהקובץ באנגלית ולא משפת המקור. לא תמיד זה תואם לתעתיק שכבר נקבע בוויקי לשם היישוב, או לשמו המודרני של היישוב. מבחינת התוכן, אינני שולט בכל החומר וכדאי לבדוק נכונות היסטורית. בכל מקרה הייתי נזהר משימוש עד לבדיקה חוזרת. לידה היא לידא, ולוז'ין היא וולוז'ין, דלאטלובו הוא ככל הנראה תעתיק משובש מהקובץ באנגלית Diatlovo וכנראה שאנחנו מדברים על דייטלוב (אבל אני לא סגור על זה), מיקאליסקס שתועתק מ-Mikaliskes היא ככל הנראה Mikališkė Mikališkė. צריך שיפוץ. Assayas • שיחה • 15:35, 14 באפריל 2015 (IDT)
נכון. יפה אמרת.
צריך את שתי המפות (בערכים רבים), וצריך לערוך/להגיה את שתיהן.
ראה נא גם את המפה הזו - ממשפחת מפות גדולה על השואה, שכדאי לתרגם.
מה עושים?
ערב טוב. לגבי המפה ה"חדשה". שלב ראשון תנסה לאתר או בוויקי או בגוגל לפי שמות היישובים באנגלית האם קיימים ערכים בעברית בכדי לקבל תעתיק. שלב שני: פנייה לייעוץ לשוני לקבלת תעתיק חסר. שלב שלישי: לאחר הנ"ל פנייה לסדנא לגרפיקה לגיור המפה כהלכה לעברית. לגבי שתי המפות הקיימות, אמליץ לפנות קודם ליוצר הקובץ בעברית לבדוק האם הוא מעוניין לבצע מקצה שיפורים. במידה ולא, אותו תהליך ולהציג בבקשה בייעוץ הלשוני ובסדנא לגרפיקה גם את הקובץ באנגלית עליו הסתמכו וגם את הקובץ בעברית הטעון שיפור. בהצלחה Assayas • שיחה • 19:42, 14 באפריל 2015 (IDT)
אמליץ לך להתייעץ עם מתחזקי פורטל:השואה. בברכה Assayas • שיחה • 22:40, 14 באפריל 2015 (IDT)
בערך מופיע יהושע שלום (Ješua D. Šalom), אתה בטוח שזה לא ישועה שלום? ביקורת - שיחה 19:38, 10 במאי 2015 (IDT)
תודה על השאלה. לא בטוח. אנסה לבדוק. היה לי את אותו הסיפור עם ישועה כלב עד שהגעתי למצבה שלו. כאן יותר קשה. בכל זאת אשאל. Assayas • שיחה • 19:39, 10 במאי 2015 (IDT)
ביקורת שלום. פנקס הקהילות - יוגוסלאוויה, קובע שזה יהושע. עמודים 206, 215. בברכה Assayas • שיחה • 19:50, 10 במאי 2015 (IDT)
אני משאיר לך בערך עוד בקשת (או בקשות) הבהרה, תעקוב בבקשה ותמחק. ביקורת - שיחה 19:51, 10 במאי 2015 (IDT)
בסדר גמור, תודה Assayas • שיחה • 19:52, 10 במאי 2015 (IDT)
ביקורת עוד משהו קטן. סאבור בבוסנית משמעה פרלמנט. Assayas • שיחה • 19:59, 10 במאי 2015 (IDT)
אני משער, גם "דיאט" זה משהו כזה. אבל אם יש מצב להשאיר את השם המקורי עם הטעם המקומי, כמו האלת'ינגי. אז למה לא? ביקורת - שיחה 20:06, 10 במאי 2015 (IDT)
אני זורם, נלך על הסאבור. האמת שלפי התפקיד שלו צריך לכתוב "האסיפה הייצוגית של בוסניה" בברכה Assayas • שיחה • 20:08, 10 במאי 2015 (IDT)
ביקורת, ערב טוב. תודה על הסיוע. הערה קלה. בית כנסת שכן בשכונת ביילאווה, אך היהודים כינו אותו קהל די לה בילאווה bilava וזהו שמו. Assayas • שיחה • 21:01, 10 במאי 2015 (IDT)
תודה על המשוב (-:. Assayas • שיחה • 10:35, 11 במאי 2015 (IDT)
נתקלתי בכמה ערכים על רבני בולגריה שכתבת. למה אתה לא פותח להם כניסה בוויקינתונים? בלי זה הם לא מוגדרים כזכר/נקבה. אתה יודע איך? זה לוקח שניות. בורה בורה - שיחה 17:36, 11 במאי 2015 (IDT)
לא כל כך הבנת אותי... לסימון דנקוביץ ומוריץ גרינוולד, אין מקבילה בשפות אחרות. עדיין, יש לפתוח להם כניסה בוויקינתונים עם פרטים מינימליים כגון מין. זאת על מנת שאם יכתבו ערכים בשפות אחרות, וראיתי שלמוריץ גרינוולד יש כבר קישורים נערכים אחרים, הם יוכלו לקשר אלינו. מעבר לזה, המגדר חשוב כי הוא משמש לתצוגה נכונה בתבניות. אתה יודע לפתוח שם כניסה? פשוט לוחצים על הסימון הצבעוני בכותרת כאשר הוא "אפור" ומוסיפים. נסה על אחד מערכי האישים שכתבת. בורה בורה - שיחה 18:31, 11 במאי 2015 (IDT)
יפה. אתה חוסך לי עבודה אחריך... בורה בורה - שיחה 18:42, 11 במאי 2015 (IDT)
חבל שלא הערת לי קודם. לא ידעתי.... Assayas • שיחה • 18:43, 11 במאי 2015 (IDT)
צודק. אכתוב גם ל-BASWIM שכותב הרבה ערכים. בורה בורה - שיחה 18:58, 11 במאי 2015 (IDT)
בורה בורה, אני לא הבנתי את ההסבר. איך יוצרים דף ויקישיתוף עבור ערך שקיים רק בעברית? חוה בכרך למשל. ביקורת - שיחה 19:36, 11 במאי 2015 (IDT)
ליד הטאב "קריאה" יש טאב צבעוני "מוחשך באפור". הקש עליו והוא מוביל אותך לוויקינתונים. לחץ על "יצירה" וזה יוצר פריט. עכשיו צריך להוסיף לה את המגדר. אצלי קופצת איזו תיבה שרק צריך להקיש woman אבל יתכן שיש לי סקריפט. נסה ודווח. בורה בורה - שיחה 19:41, 11 במאי 2015 (IDT)
בורה בורה, טאב צבעוני מוחשך? לא רואה דבר כזה. אולי גם זה בסקריפט? יש לי רק את הטאבים "קריאה", "עריכת קוד מקור", "עריכה" ו"גרסאות קודמות". ועוד אפשרויות ניטור מוסתרות. ביקורת - שיחה 20:10, 11 במאי 2015 (IDT)
לא, זה משהו שיש לכולם. בערך מהר"ל מפראג אתה כן רואה קווים צבעוניים? בורה בורה - שיחה 20:15, 11 במאי 2015 (IDT)
בורה בורה, אתה מדבר על המראה בוויקינתונים ולא על המראה בדף הערך בוויקיפדיה, נכון? Assayas • שיחה • 20:18, 11 במאי 2015 (IDT)
בורה, אני לא רואה טאב "קריאה". לא ברור לי על מה אתה מדבר, תוכל להסביר שוב, נגיד, להדיוטות? אלדד • שיחה 20:20, 11 במאי 2015 (IDT)
בערך מהר"ל מפראג משמאל לימין אני רואה אצלי את הטאבים: "עוד" עם תפריט נפתח, "כוכבית" ריקה או מלאה, "גרסאות קודמות", "עריכה", "קריאה" וכמו ברקוד צבעוני של ויקינתונים. גם אתם? בערך חוה בכרך הברקוד הצבעוני מוחשך. בורה בורה - שיחה 20:25, 11 במאי 2015 (IDT)
הברקוד הזה מופיע אצלך בוודאות בגלל סקריפט. מהבהב לי בראש שראיתי את זה איפשהו אבל זה מוחשך עכשיו . ביקורת - שיחה 20:28, 11 במאי 2015 (IDT)
יש לך כנראה סקריפט שאין לי. אלדד • שיחה 20:31, 11 במאי 2015 (IDT)
במרחב הערכים, ליד "עריכת קוד מקור" ו"קריאה" אין עוד כפתור עם טריקולור? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:47, 11 במאי 2015 (IDT)
אני מעלה עכשיו את הערך "סימון דנקוביץ" על המסך. מעל לערך אני רואה את הלשוניות הבאות, מימין לשמאל: ערך, שיחה, עריכת קוד מקור, עריכה, גרסאות קודמות, מחיקה, העברה, הגנה, מעקב. לא מופיע אצלי שום דבר נוסף. אלדד • שיחה 21:52, 11 במאי 2015 (IDT)
חיכיתי שתערוך כי לי לא קפצה התיבה שסיפרת עליה. אסתכל מחר. לילה טוב. ביקורת - שיחה 01:48, 12 במאי 2015 (IDT)
שלום ידיד יקר. נשאלת השאלה, האם פוטר הרב ציון בבולגריה? על סמך הסרט ביוטיוב שהבאתי, המשיך בתפקידו כרבה הראשי של סופיה עד עלייתו לישראל, למרות התנגדויות שהושמעו כלפיו. והפיטורין היו רק בירושלים, בקרב ועד הדיינים. מה דעתך? בכבוד, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 09:07, 14 במאי 2015 (IDT)
בוקר טוב. לא פוטר בבולגריה, רק בארץ. העניין הנ"ל של "היכן פוטר?" גם לא צוין בערך, משום שלא הייתה סוגיה כזו. בבולגריה, הייתה אי נוחות מפעילותו והנושא מתואר בערך, אך לא היה אקט של פיטורין. Assayas • שיחה • 09:55, 14 במאי 2015 (IDT)
שלום. כן פוטר. אך לא שמתי לב שהיה זה בלחץ המשטרה. ולכן בפועל המשך בתפקידו. בכבוד, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 10:16, 14 במאי 2015 (IDT)
כן זה ברור. התכוונתי פוטר "באמת" Assayas • שיחה • 17:36, 17 במאי 2015 (IDT)
שלום Assayas, הערך יהדות סרייבו שכתבת/הרחבת נבחר כערך מומלץ. תקציר ראשוני של הערך, שיוצג בעמוד הראשי מופיע כאן. ערן - שיחה 00:41, 19 במאי 2015 (IDT)
הוספתי את הקישור לדיון ההמלצה מדף השיחה. תודה, ערן - שיחה 20:22, 19 במאי 2015 (IDT)
זה שלושה מיליון צפיות ולא שלוש כי מונים את המיליון ולא את הצפיות. ראה כאן את דבריו של אלדד אל האנונימי 109.64.34.199(שיחה | תרומות | מונה). בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:05, 24 במאי 2015 (IDT)
אני עם אלדד באש ובמים. Assayas • שיחה • 18:42, 24 במאי 2015 (IDT)
שלום מוטי, שמתי לב שבחתימה שלך יש כל מיני תווים מיוחדים (• ותגית small). אני חושב שעדיף להשתמש בתווים הסטנדרטים להפרדה בין שיחה למשתמש, ויכול להיות שהגדרת בהעדפות חתימה זו לפני שהיה קישור לדף השיחה מחתימות (אני לא זוכר ממתי זה נוסף ). אז אם זה כך תוכל להחזיר בהעדפות לחתימה הסטנדרטית, אבל אם הגדרת במכוון כך או שהחתימה הסטנדרטית פחות לטעמך זה בסדר גמור גם להשאיר את החתימה כמו שהיא (ואז אולי כדאי להשתמש בתו · שהוא • קטן, בלי להשתמש בsmall כדי שהחתימה תהיה פשוטה יותר). בברכה, ערן - שיחה 08:32, 2 ביוני 2015 (IDT)
בוקר טוב. גם אני לא זוכר...שיניתי (כך לפחות נראה לי...). --Assayas - שיחה 08:48, 2 ביוני 2015 (IDT)
שלום לשניכם. בחייך, ערן. לחצי מהקהילה יש חתימות באורך הגלות בגלל סימנים מיוחדים, וזה מרתיח אותי כל פעם מחדש. רק עכשיו שמת לב? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:01, 4 ביוני 2015 (IDT)
בחייאת אחי, מה נזכרת כאן ועכשיו....? (-:--Assayas - שיחה 13:14, 4 ביוני 2015 (IDT)
כי הפתיע אותי שערן לא אהב דווקא את חתימתך, ולא פנה לחמש מאות איש בו זמנית . יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:18, 4 ביוני 2015 (IDT)
לך תדע. ערן רב יכולות, יכול להיות שפנה...... (-: Assayas - שיחה 13:19, 4 ביוני 2015 (IDT)
אתה לא הבן אדם היחיד ברשימת המעקב שלי, אז סמוך עלי שלא. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:22, 4 ביוני 2015 (IDT)
אני ברשימת מעקב של מישהו ולא לדאוג?.... איזה לחץ. ידעתי שהבולגרים יגיעו אלי בסוף..................--Assayas - שיחה 13:39, 4 ביוני 2015 (IDT)
מה דעתך להתחיל בהרחבה משמעותית לערך הראשי? אפשר להתחיל מערכים בתרבות או בהיסטוריה. למשל האימפריה הבולגרית הראשונה או אולי מבנה מפורסם, אתר וכו. גילגמש • שיחה 07:39, 5 ביולי 2015 (IDT)
כן, אתה צודק צריך להחזיר את השטחים שנגזלו מהמולדת ההיסטורית (אגב אני מנסה לסכסך בין בולגריה לרומניה - ראה אצל ליש, אני מקווה שהוא יחזיר מלחמה שערה וגם ירחיב קצת על רומניה, בינתיים הרומני בחר בנסיגה טקטית). התכוונתי להרחבה משמעותית לערכי המשנה כמו האימפריה הבולגרית הראשונה. אפשר להביא אותם להמלצה - אלה נושאים ראויים ביותר. גילגמש • שיחה 08:14, 5 ביולי 2015 (IDT)
אני ואריה יחדיו בברית הבלקנית החדשה. Assayas - שיחה 15:38, 5 ביולי 2015 (IDT)
כן... שמתי לב. מה לגבי פלישה לשטח חדש? גילגמש • שיחה 21:42, 5 ביולי 2015 (IDT)
אני עמוק ביוגוסלביה.... עע יהדות סרייבו. גם באודרין בה נולד סבי חניתי ואף שלחתי כוחות ליוון ועוד....ראה כאן. קווי האספקה של כוחותיי ארוכים מידי ועלי להשגיח על האגפים. לא פשוט.....--Assayas - שיחה 22:52, 5 ביולי 2015 (IDT)
שלום Assayas, הערך בוריס השלישי, מלך בולגריה שכתבת/הרחבת נבחר כערך מומלץ. תקציר ראשוני של הערך, שיוצג בעמוד הראשי מופיע כאן. גילגמש • שיחה 06:52, 11 ביולי 2015 (IDT)
נ.ב. שיבצתי אותו ב-27 וב-28 באוגוסט כדי לציין את מותו שחל ב-28 באוגוסט. גילגמש • שיחה 06:52, 11 ביולי 2015 (IDT)
מוטי יקירי שלום, בעקבות זה, מה המדיניות? ביקורת - שיחה 02:09, 15 ביולי 2015 (IDT)
צהריים טובים. חיפשתי מדיניות ולא מצאתי. (יכול להיות שאני לא מומחה בחיפוש...). פעלתי לפי ההיגיון הבריא. לא מדובר בערים מעורבות. בוודאי שבירושלים, תל אביב או חיפה לא הייתי פועל כך. --Assayas - שיחה 13:02, 15 ביולי 2015 (IDT)
הגיוני. אגב, רבע מתושבי הפזורה הבדואית גרים בשטח המוניציפלי של באר שבע. ביקורת - שיחה 19:31, 15 ביולי 2015 (IDT)
צהריים טובים, לשמחתי שמתי לב שלאחרונה אתה פעיל בניטור. תסכים שאחזיר לך את הרשאת הניטור? זה יוכל לסייע גם בסימון ההשחתות שנבדקו ובוטלו על ידך כבדוקות. אופק כחול - ביבר הזכוכית 17:43, 18 ביולי 2015 (IDT)
גם לך (-:. בסדר, אין לי התנגדות. בברכה Assayas - שיחה 17:46, 18 ביולי 2015 (IDT)
שלום, Assayas דיברתי עם אהרן גרנות בטלפון הוא אמר שזה תמונה שלו והוא מסכים לפרסם אותה. איך מעלים אותה מחדש?--שעה טובה - שיחה 10:43, 23 ביולי 2015 (IDT)
בוקר טוב שעה טובה. כתבתי במפורט בדף השיחה שלך. אישור טלפוני אינו מספק. שלח אליו דוא"ל וקבל את אישורו בכתב לכך שהוא בעל זכויות היוצרים והוא מאשר להעלות את התמונה ברשיון חופשי. הקלק שוב על ויקיפדיה:OTRS וקרא בבקשה את האמור שם. מצוינת שם כתובת למשלוח דוא"ל. רק לאחר שקיבלת ממר גרנות אישור בכתב תוכל להעלות את התמונה לוויקישיתוף ולהוסיף בפרטי התמונה שם את הטקסט הבא: {{OTRS pending}} יש להעביר את האישור הכתוב לכתובת הדוא"ל המופיעה בוויקיפדיה:OTRS בלווי קישורית לתמונה שהעלית. תודה --Assayas - שיחה 11:30, 23 ביולי 2015 (IDT)
היי, לא הבנתי למה העברת את הערך לטיוטה: טיוטה:ואנצ'ה שיקוב. הוא כתוב לא רע. גילגמש • שיחה 18:39, 27 ביולי 2015 (IDT)
מרוב טעויות תעתיק שעשו + גוגל טרנסלייט + דפים שגויים כנראה גם אני התבלבלתי. השם היה שגוי נכתב: ואנסה סיקוב --Assayas - שיחה 18:41, 27 ביולי 2015 (IDT)
טוב, אם החלטת טיוטה, שיהיה טיוטה. גילגמש • שיחה 18:42, 27 ביולי 2015 (IDT)
ושוב תודה על תרומתך הרבה בניטור. זה מאוד מורגש. אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:03, 31 ביולי 2015 (IDT)
אתה עוד עורך בויקיפדיה שמלבד שחזור עריכות של משתמשים בלתי-רשומים אינך יודע קרוא וכתוב?
גם בציור עצמו, וגם בספר שבו מופיע הציור (ראה כיתוב מודפס מתחת לציור) הציור מזוהה כקהלת.
עריכה טיפשית, שאיננה שמה לב לפרטים. פני הויקיפדיה כפני עורכיה. רישול ובורות.
שלום גם לך משתמש:87.69.10.230. תגובה מתנשאת המעידה ככל הנראה על המגיב. אף אחד לא ירד מהאולימפוס, אפילו לא כב'. כשאתה מסיר תכנים תנמק בבקשה בתקציר העריכה באופן ברור מהי הסיבה להסרת התוכן. נימוק כגון "משהו אומר לי ש.." הוא נימוק לא קביל, ביננו, לא הכי חכם ודיי מרושל. מאחר ואני לא מכיר אותך, לא אכנה אותך טיפש. נשמח אם להבא תערוך באופן מועיל ויעיל. יום טוב. --Assayas - שיחה 14:35, 6 באוגוסט 2015 (IDT)
שלום.
אני רוצה לבטל דף טיוטה (טיוטה: רודולף פון ברודרמן), כיון ששמרתי את הערך ע"י העתק הדבק (כיון שלא היה ניתן לעשות העברה מהטיוטה למרחב הערכים), ואין לי מושג איך עושים את זה. אשמח מאוד אם תוכל לעזור לי. על הטוב - שיחה 01:30, 10 באוגוסט 2015 (IDT)
מוטי, לילה טוב. ראיתי שהדף ריק, מריח לי התחלה חדשה. יש מצב שאתה קופץ למים בחזרה? כל כח מנוסה יתרום להפחתת הנטל משאר המפעילים. אעריך את זה מאד אם תביע את הסכמתך שאציע אותך במפעיל נולד. אבין אותך אם תסרב, אבל תצטרך להבין אותי אם אתאכזב . אתה לא חייב לענות מיד, יש לך ארכה עד יום ראשון לחשוב על זה. ביקורת - שיחה 23:34, 13 באוגוסט 2015 (IDT)
צהריים טובים. ראשית תודה על ההצעה. שנית, אני אצטרך לשקול את העניין בכובד ראש לפני שאשיב. --Assayas - שיחה 12:22, 14 באוגוסט 2015 (IDT)
הי הי, פינקתי אותך עד יום שני. הגיע הזמן להחליט. ביקורת - שיחה 14:04, 17 באוגוסט 2015 (IDT)
אם זה עוזר לך להגיע להחלטה, אני מצטרף לבקשתו של ביקורת ואשמח מאוד אם תחזור. בריאן - שיחה 14:40, 17 באוגוסט 2015 (IDT)
פליז, פליז, פליז ואם זה לא יעזור אז עוד אחד. ואם גם זה לא יעזור, אארגן הפגנת מחאה רבת משתתפים מול הבית שלך:) אילי - שיחה 15:00, 17 באוגוסט 2015 (IDT)
גם אני במצב שלך פחות או יותר, ואני בהחלט אשמח אם תחליט לחזור, למרות שאני מבין בהחלט את השיקולים בעניין. Lionster • שיחה 15:05, 17 באוגוסט 2015 (IDT)
אני מצטרף לבקשה, אנו זקוקים למפעילים כמוך! Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 15:24, 17 באוגוסט 2015 (IDT)
Lionster, חזרתך, אף היא תתקבל בברכה, חרף השיקולים אילי - שיחה 15:46, 17 באוגוסט 2015 (IDT)
לחברים שכתבו ולביקורת ידידי שהציע. אני בחופשה, אבל לאור האיומים נאלץ להתייחס (-:. ראשית אציין למען גילוי נאות, כי אינני מקדיש את אותו היקף הזמן שהקדשתי בעבר לוויקיפדיה. זמן הוויקי שלי פחת ממגוון סיבות, ואני מתכוון לנצל חלק משמעותי ממנו לעריכה. בהינתן שכך ותרומתי כמפעיל עדיין תסייע למאגר הקיים אין לי התנגדות לחזור לקוקפיט. בברכה --Assayas - שיחה 19:53, 17 באוגוסט 2015 (IDT)
אם יהיה זמן כלשהו כל יום שתנצל לסיוע ביישוב משברים, ונקיון חדר האשפה. כמו גם שמירות פעמיים בחודש, זה בסדר. את כל שאר הסיפורים תספר לנו בדף מפעיל נולד. אני מגיש אותך שם מיד, ולא תזיק הצהרה קצרה שלך על אופי הפעילות הצפוי. ביקורת - שיחה 19:57, 17 באוגוסט 2015 (IDT)
בס"ד משתמש:Assayas, אני תומכת בך לתפקיד המפעיל המחודש, רציתי להצביע, אבל יש התנגשויות עריכה כל הזמן. ליאת • שיחה • (מישהי שאיכפת לה) 20:28, 17 באוגוסט 2015 (IDT)
היי שלום. כתבתי את הערך הזה מחדש, וגילגמש אמר שכדאי לי לפנות אליך כדי שתעבור עליו. תוכל לעשות זאת? אודה לך מאוד. בראנד - שיחה 22:38, 17 באוגוסט 2015 (IDT)
בוקר טוב. אני בחופשה כרגע. אעשה זאת בסוף השבוע בלי נדר. במידה ויש לי הערות היכן תרצה שאכתוב אותן, כאן בדף שיחת הערך?--Assayas - שיחה 09:09, 18 באוגוסט 2015 (IDT)
שלום מוטי, עמותת ויקימדיה ישראל מקיימת לראשונה סקר בקרב עורכי ויקיפדיה העברית. הסקר נועד לקבל תובנות בנוגע לחוויית העריכה במיזם, מתוך כוונה לעזור לקהילת העורכים להמשיך לשפר את גרסתה העברית של האנציקלופדיה החופשית וכן, את תהליך יצירתה. נודה לך מאוד אם, כמי שפעיל בוויקיפדיה העברית מזה זמן רב, תסכים לענות על השאלון, באמצעות הקשה על הקישור הבא:
הקישור שלך לסקר.
הקישור המופיע פה לשאלון הוא אישי והודעה זו הושארה עבורך באופן ספציפי.
לתשומת לבך, הסקר אינו מתבצע על גבי שרתי קרן ויקימדיה, אלא באמצעות מערכת "Qualtrics", אשר אושרה לשימוש על ידי הקרן. למען הסר ספק, גם אם ההזמנה אישית, כל המידע בסקר נאסף בצורה אנונימית, כך שלא ניתן לקשר בין עורך מסוים לתשובות שמסר. בנתונים שייאספו לא יעשה כל שימוש מעבר למחקר עצמו, אשר ניתוח תוצאותיו יהיה זמין לקהילת העורכים לאחר סיום איסוף המידע.
הסקר נבחן ונמצא נגיש לאנשים עם מוגבלויות. הוא זמין למענה גם דרך מכשירים ניידים.
בכל שאלה או בעיה, לפני המענה על הסקר או במהלכו, הנך מוזמן ליצור קשר עמי, לירון דורפמן, בכתובת המייל Lironwikimedia.org.il או בטלפון 050-5453913 .
מזל טוב! נהדר לראות אותך חוזר לתפקיד! Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 07:21, 24 באוגוסט 2015 (IDT)
לפני שאתה מבטל עריכה של ויקיפד אחר, כדאי שתבדוק טוב את העובדות. הייתה קיימת ארמיית סלוניקי הבריטית שכללה 2 קורפוסים: ה-12 וה-16, כמו כן לאחר המלחמה פורקה האימפריה העות'מאנית והוקמה טורקיה. על הטוב - שיחה 01:40, 27 באוגוסט 2015 (IDT)
בוקר טוב על הטוב. אני נוהג לבדוק היטב עובדות לפני שאני מבטל עריכה של ויקיפד אחר. ביטלתי עם תקציר עריכה. יכול להיות שאני טועה כמו כל אדם, אבל בהחלט בדקתי. זו פרקטיקה מקובלת אצלנו ואין לראות בה פגיעה אישית. אם נפגעת אני מתנצל. לגופו:
המשפט "לאחר המלחמה פורקה האימפריה העות'מאנית והוקמה טורקיה" הוא נכון כמשפט כללי ופשטני. השאלה מתי?. אני ביטלתי עריכה ספציפית לגבי הנרי פולר וילסון שעסקה בשירותו ב-1919. האם ב-1919 כבר הוקמה טורקיה או שרשמית עדיין הייתה אימפריה עות'מאנית? אנא קרא בעיון את הערך היסטוריה של טורקיה. אחרי שתקרא, תקן בבקשה את השינוי שהחזרת כי הוא שגוי.
לגבי הארמייה בסלוניקי. בשעתו כתבתי את הערך החזית המקדונית במלחמת העולם הראשונה. עבר זמן מאז. אני זוכר שהתחבטתי בשאלה האם רשמית הייתה ארמייה, או גיס אחד שחולק בהמשך לשניים, כשהם לא פעלו כארמייה אורגאנית. אני יודע שיש ערך באנגלית כל הכוח הזה המכונה ארמייה, אבל המקורות שקראתי לא הביאו אותי למסקנה חד משמעית. עם זאת, אקרא את המקורות שוב ואתייחס.
הערה כללית: כשמבוטלת עריכה שלך על ידי משתמש אחר, לא מקובל לבטל בחזרה. קוראים לזה מלחמת עריכה. מקובל לדון או בדף שיחת הערך או בדף המשתמש שביטל את עריכתך. רצוי שכך תנהג להבא. תודה ויום נעים. --Assayas - שיחה 07:20, 27 באוגוסט 2015 (IDT)
קודם כל אני מתנצל על ביטול העריכה, לא ידעתי שצריך לדון על כך קודם, ובנוסף כאב לי על ביטול כל העריכה בגלל 2 פרטים שוליים (היה שם עוד דברים שערכתי).
בעניין ארמיית סלוניקי הבריטית, ההגדרה המדוייקת לדעתי היא חיל המשלוח לסלוניקי, ויכול להיות שאולי באמת כך עדיף לכתוב זאת. ובעניין טורקיה, לא היה לי כל כך הגדרה אחרת לכתוב, כי האימפריה העות'מאנית בעצם כבר פורקה, ונראה לי שגם בוויקיפדיה האנגלית מופיע טורקיה. תודה והמשך יום נעים. על הטוב - שיחה 09:23, 27 באוגוסט 2015 (IDT)
שוב בוקר טוב על הטוב. חיל המשלוח הבריטי לסלוניקי זה אכן השם המתאים ביותר. עדיף לשנות לשם הזה. אעשה כך גם בחזית המקדונית. לגבי טורקיה. היא הוקמה רשמית כמה שנים מאוחר יותר. אפשר להתייחס לשטחים העות'מאניים לשעבר, או הכבושים וכו'. תודה על התייחסותך וגם על השקעתך. --Assayas - שיחה 10:16, 27 באוגוסט 2015 (IDT)
היי מוטי,
כתבת בערך שפירוש שמו "יואן הטוב". שְאֵלתי: "יואן", או "יאן"? (למען הסר ספק, השאלה נובעת מאי-ידיעה). אלדד • שיחה 18:46, 22 בספטמבר 2015 (IDT)
שלומות אלדד. זה בכלל מלטינית. כתבתי בערך. לדעתי יואן. קאלויאן הוא הכינוי בו הוא נודע. שמו היה איוואן או יואן. --Assayas - שיחה 19:05, 22 בספטמבר 2015 (IDT)
שלום לך ומועדים לשמחה. כותב הערך לא נראה פעיל במיוחד לאחרונה, אז תהיתי אם בתור המומחה הבלקני תוכל לסייע. בערך מוזכר הנהר "ביסטריצה", עברתי על כל הערכים המקבילים למעט אלו בגאורגית וביפנית ולא מזכירים שם את הנהר. ביסטריצה הוא דף פירושונים ולא מוזכר שם נהר שנראה מתאים. אתה יודע אולי על איזה נהר מדובר? Mbkv717 • שיחה • ט"ו בתשרי ה'תשע"ו • 20:22, 28 בספטמבר 2015 (IDT)
מועדים לשמחה Mbkv717. קטונתי מלהיות המומחה הבלקני. הנהר אכן קיים וזורם גם בפריזרן. ראה כאן (אנ') --Assayas - שיחה 21:51, 28 בספטמבר 2015 (IDT)
אם אתה לא המומחה הבלקני, למיטב ידיעתי אתה הדבר הכי קרוב לזה . נראה שכל שפה נתנה לזה שם אחר - פריזרן ביסטריצה, פריזרנסקה ביסטריצה או סתם ביסטריצה. לדעתך ללכת לפי הסרבים (אפשרות 2)? Mbkv717 • שיחה • ט"ו בתשרי ה'תשע"ו • 21:54, 28 בספטמבר 2015 (IDT)
Mbkv717, שוב שלומות. ביסטריצה (קוסובו) או ביסטריצה (פריזרן). לדעתי עדיף עם הקוסובו.--Assayas - שיחה 22:10, 28 בספטמבר 2015 (IDT)
תודה רבה ולילה טוב! Mbkv717 • שיחה • ט"ו בתשרי ה'תשע"ו • 22:14, 28 בספטמבר 2015 (IDT)
Mbkv717, בבדיקה מעמיקה יותר עדיף ביסטריצה (פריזרן) משום שיש גם ביסטריצה (פץ') שזורם אף הוא בקוסובו.--Assayas - שיחה 23:39, 28 בספטמבר 2015 (IDT)
IKhitron ערב טוב. תודה על ההתייחסות. כן, ההערה בתחתית הערך עם ההבלטה באדום מספיקה לטעמי, לא צריך גם תבנית בראשו. כמו כן, קטלוג בקטגוריה רלוונטית. ממילא מי שהערך נמצא ברשימת המעקב שלו, קל וחומר ערך מומלץ, יגיע ויטפל בחומר במרבית המקרים.--Assayas - שיחה 18:59, 11 באוקטובר 2015 (IDT)
אני מבין. העניין הוא שאני רוצה להפתר מזה תוך כמה ימים. גג שבוע. שלשום היו 43, התווספו עוד שניים בדרך, ועכשיו יש רק כ-15. אני עושה את זה עם הודעת עריכה בולטת כדי שאנשים יראו. ברגע שנרוקן את הרשימה הנוכחית, אני לא מתכוון להשתמש בהודעת העריכה הזאת. זה זמני מאוד. אולי עכשיו זה לא כל כך נורא? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:08, 11 באוקטובר 2015 (IDT)
IKhitron. אה, אם כך אכן לא נורא. נחיה עם זה. ובאופן כללי, יישר כוח על היוזמה --Assayas - שיחה 19:33, 11 באוקטובר 2015 (IDT)
תודה. ומאז שדיברנו זה ירד ל-6 בלבד. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:33, 11 באוקטובר 2015 (IDT)
לא אני כתבתי את הערך הזה. אני רק שמתי עליו תבנית "למחיקה". אם השרת מראה כאילו אני כתבתי אותו, אז זה בגלל התנגשות עריכה עם המחיקה שמישהו מחק רגע קודם. 94.159.182.104 11:35, 8 בדצמבר 2015 (IST)
צודק, טעות שלי. אני מתנצל. --Assayas - שיחה 15:15, 8 בדצמבר 2015 (IST)
צפרא טבא,
ראיתי את עריכתך בערך הנ"ל. לא הייתי מודע לעיתון הבולגרי בשם הזהה. כתבת במקרה ערך עליו? אלדד • שיחה 11:55, 26 בדצמבר 2015 (IST)
שבוע טוב אלדד. לא, לא כתבתי אך זה רעיון לא רע. --Assayas - שיחה 18:47, 26 בדצמבר 2015 (IST)
אני הייתי מודע כמובן, למרות הנטייה שלי לתרגם את "הבראי" ל"עברי", ניתן סוגריים לשניהם כשייכתב הערך וניצור דף פירושונים, גם לעיתון הרומני. תודה. ביקורת - שיחה 23:34, 26 בדצמבר 2015 (IST)
בוקר ושבוע טובים ביקורת. תודה, על כתיבת הערך ועל הפירושונים. בברכה --Assayas - שיחה 08:49, 27 בדצמבר 2015 (IST)
מזלטוב! וברכות מקרב לב אילי - שיחה 00:30, 11 בינואר 2016 (IST)
מזלטוב!, המון בריאות ואושר! אלדד • שיחה 00:41, 11 בינואר 2016 (IST)
מזל טוב ליום הולדתך! בורה בורה - שיחה 00:44, 11 בינואר 2016 (IST)
מזלטוב!Mbkv717 • שיחה • א' בשבט ה'תשע"ו • 07:03, 11 בינואר 2016 (IST)
בוקר טוב איקס איקס. ראשית תודה על הברכות. שנית, התוכן הכתוב שם הוא נכון. אפשר עוד להוסיף עליו. בולגריה "ויתרה" על היהודים אזרחי בולגריה שהתגוררו מחוץ לבולגריה בשטחים הנתונים לכיבוש גרמני או להשפעתו, והודיעה לגרמנים כי היא "איננה מתעניינת בגורלם". כפוכל יוצא מהחלטה זו נשלחו מאות יהודים אזרחי בולגריה שהתגוררו בצרפת, צ'כוסלובקיה, גרמניה ויוון למחנות ההשמדה. ניתן לקרוא בהרחבה על הנושא בערך החוק להגנת האומה תת פרק חלות החוק. בברכה --Assayas - שיחה 08:05, 12 בינואר 2016 (IST)
מוטי שלום! התבקשתי לשפר את הערך המומלץ מבקש אם תוכל להתפנות לבקורת עמיתים על הערך המעודכן משתמש:קודקוד צהוב/ארגז חול/שייטת 3 לפני הכנסתו למרחב הערכים, תודה . קודקוד צהוב - שיחה 20:22, 24 בינואר 2016 (IST)
שלום קודקוד צהוב. אעשה מאמץ לטפל בנושא בסוף השבוע. יום טוב --Assayas - שיחה 15:34, 25 בינואר 2016 (IST)
שלום,
יש מועד מיוחד שראוי להיצג בו את הערך בעמוד הראשי לזכר אירוע כלשהו מהעבר שהיה משמעותי בחיי הקהילה? גילגמש • שיחה 06:37, 21 בפברואר 2016 (IST)
היי גילגמש. ה-9 וה-10 במרץ הם ימי השנה להצלת יהודי בולגריה בתקופת מלחמת העולם השנייה (1943). בימים אלו מתקיימים טקסים בישראל ובבולגריה (דגש על ה-10 במרץ). בברכה --Assayas - שיחה 15:57, 21 בפברואר 2016 (IST)
אם כך, ראוי להציג בימים אלה דווקא את הערך המומלץ יהדות בולגריה. יש מועד חלופי להצגת יהדות פלובדיב? גילגמש • שיחה 18:00, 21 בפברואר 2016 (IST)
רציתי לדעת מדוע מחקת את הדף פנייה תחתונה. שהוא למעשה תרגיל שעושים הגלישת גלים.ישנם אנשים הצעניינים בנושא ורוצים לקרוא וללמוד כיצד עושים תרגילים מסויימים.
אשמח שיעלו את הערך מחדש.
תודה
היי מוטי,
אני משתף אותך בסוגייה בלשנית בעניין האנזי ברנד. כתוב בפתיח לערך ששמה הוא מהונגרית. אבל ברור לשנינו שאילו השם Hansi היה בהונגרית, היו הוגים אותו "האנשי". מצד שני, היא אכן ממוצא הונגרי. אז איך מיישבים את הסתירה? (אני יודע שהיא נולדה לבית הרטמן). אלדד • שיחה 20:43, 12 במרץ 2016 (IST)
כמובן, אם יש לך הצעה להפנות זאת לוויקיפד אחר שמתמצא בעניינה – גם כן מקובל. בכל אופן, ציפיתי לכתיב אחר של שמה אם מוצאו בהונגרית. בגרמנית זה אכן Hansi ונהגה "האנזי". אז האם לשנות בפתיח ל"גרמנית"? לא הגיוני, אם מוצאה מהונגריה. בעיה. http://www.picturepalaceprod.com/poker/poker01.htm • שיחה 20:46, 12 במרץ 2016 (IST)
שבוע טוב אלדד. ראשית משיטוט במקורות השונים עולה כי אכן הוגים את שמה האנזי. ראה כאן למשל בעיתונות יהודית היסטורית. במקור הזה באנגלית כתוב שהיא נולדה בבודפשט למשפחה יהודית דוברת גרמנית וזה מיישב את הסתירה. לגבי הפתיח, ניתן להוסיף בהערה עם המקור הנ"ל שמאחר ונולדה למשפחה דוברת גרמנית, נהגה שמה האנזי ולא האנשי כפי שמקובל לתעתק מהונגרית. בברכה --Assayas - שיחה 21:25, 12 במרץ 2016 (IST)
תודה רבה. אכן, כך חשבתי (שמוצאה של המשפחה גרמני). אם תוכל להוסיף הערה בהתאם, אשמח. אלדד • שיחה 21:26, 12 במרץ 2016 (IST)
תודה על הקישור למאמר שהעלית לעיל. דרך אגב, נפלה שם טעות בשם אחר: RESZÖ. זה אמור להיות REZSÖ ("רז'ה"). סתם פיקנטריה קטנה. אלדד • שיחה 21:29, 12 במרץ 2016 (IST)
בבקשה. הוספתי הערה. שבוע טוב --Assayas - שיחה 21:30, 12 במרץ 2016 (IST)
תודה רבה, מוטי. ראיתי את ההערה. מעולה. תיקנתי מעט את הניסוח, כי מדובר בהגייה. אלדד • שיחה 22:41, 12 במרץ 2016 (IST)
שלום מוטי. מה דעתך - מקסים כתב? בברכה. יואב ר. - שיחה 20:14, 24 במרץ 2016 (IST)
בוקר טוב יואב ר. כן, קיימת סבירות גבוהה שמדובר במקסים. שים לב שאת הערך ערכו כביכול שני משתמשים אנונימיים, אך להערכתי מדובר באותו אחד שערך בשני ערוצים. אבצע בדיקה עם מנטר נוסף ליתר ביטחון. --Assayas - שיחה 11:09, 25 במרץ 2016 (IDT)
כן. זה ערך של מקסים. צריך למחוק את הערך הזה וערכים נוספים שהועלו דרך כתובות אנונימית זו. גילגמש • שיחה 14:04, 25 במרץ 2016 (IDT)
לפני שש שנים בקשת ליצור אחת כזאת. אז הנה היא קיימת! תוכל להטמיע בערכים. בורה בורה - שיחה 12:53, 1 באפריל 2016 (IDT)
בורה בורה תודה על העדכון. אשתמש בתבנית בהדרגה בערכים השונים. בברכה --Assayas - שיחה 14:13, 14 באפריל 2016 (IDT)
שלום מוטי. אנונימי התחיל להשחית כאן. ניסיתי לבטל את עריכותיו ואני חושש שעשיתי בלגן. מתנצל. בברכה. יואב ר. - שיחה 20:53, 1 במאי 2016 (IDT)
בדף "בקשות לבדיקה" כתבת עלי: "האם התקפה מתואמת של שני שמות משתמש שונים הנחשדים כבבק"ש על עורך ספציפי שחולק עליהם,...במיוחד שאחד מהשניים שב לפתע מפרישה ארוכה לדיון אליו נתכנסנו." הצגת אותי כבעל מזימות שמתאם התקפות עם מישהו אחר. יחסת לי "התקפות" כאשר הענין שלי מתמקד בהגנה על שמי בלבד ואין לי שום התיחסות ל"ברנד" או לפעילות אחרת של "נרו יאיר" או לערך "שואת יהדות הונגריה". אני מקווה שתסכים איתי שמי שמרגיש נפגע זכאי להגן על שמו.
אני מבקש ממך לחזור בך מההאשמות האלה, ולא יזיק אם גם תתנצל על עגמת הנפש שגרמת. י.קנטור - שיחה
ראשית, הכותרת שבחרת לפוסט הזה איננה אמת. טוב שהבאת ציטוט. ראוי שתקרא אותו שוב. "שניים שנחשדים". החשד כאמור לא הועלה על ידי ואני תמכתי בבדיקה בכדי לאשר או להזים אותו. מאחר והבדיקה בוצעה בוודאי שהוסר החשד. בכל מקרה, אם נפגעת אז אני מתנצל.--Assayas - שיחה 13:48, 4 במאי 2016 (IDT)
- תודה
- אני הרי ביקשתי את הבדיקה. בדיעבד, לדעתי הבדיקה מוכיחה מעט מאוד בגלל ההגבלה ל 90 הימים האחרונים שהיא תקופה קצרה מדי. מפליא שהגבילו את התקופה הניתנת לבדיקה לאורך כל כך קצר. י.קנטור - שיחה 14:33, 4 במאי 2016 (IDT)
שלום וברכה, כתבתי שם. --Assayas - שיחה 15:15, 16 במאי 2016 (IDT)
שלום. מסכים עם כל מילה שלך! אתה איש חכם ומעמיק. וגם נעים הליכות. בכבוד רב, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 20:33, 16 במאי 2016 (IDT)
משתמש:רפאל גורי תודה. הפתיח נערך מחדש בהתאם לפשרה שהתקבלה שם. --Assayas - שיחה 13:40, 17 במאי 2016 (IDT)
ההערה שלך לעריכה שלי לא ברורה. לא הגדלתי את מספר התמונות בערך. החלפתי תמונה אחת של גרסה לפסח כי כרגע כל התמונות בערך הן רק של בורמואלוס לפסח. -- ענבל • ט' באייר ה'תשע"ו • 14:41, 17 במאי 2016 (IDT)
שלום ענבל. עדיף לדון בדף השיחה של הערך. מתנצל על שלא פירטתי יותר. התכוונתי שאם את מוצאת לנכון מבחינה עיצובית שיש צורך בתוספת תמונות, ומאחר ועורך שקדם לך סבר שהתמונות הללו דווקא מתאימות, עדיף ליצור גלריה (ראי למשל בתחתית הערך יגור). אז למשל תוכלי להחליף את התמונה בפתיח ולהעביר את שאר התמונות לגלריה ואני מניח שזה יצור פחות התנגדויות. בנוסף, עדיף לציין בתקציר העריכה את הסיבה במלואה כפי שכתבת כאן. בברכה --Assayas - שיחה 14:48, 17 במאי 2016 (IDT)
על פי הרציונל שהבעת כאן, בעצם אין מקום לשינוי תמונות אף פעם, אלא הדרך האידאלית היא להעביר את כל התמונות הדחויות לגלריה. ראיתי לא מעט ערכים שכנראה נערכו בצורה כזאת והתוצאה בדרך כלל הייתה עומס חזותי מיותר ומסורבל. בשביל שלל תמונות נוספות הרי קיים מאגר ויקישיתוף וקישור ברור אליו מהערך. לגבי עניין התקצירים, לצערי הרב תקצירי העריכה בויקיפדיה לא מתאימים לפירוט מספק שאפשר גם להבין ולהגיב אליו. -- ענבל • י"ג באייר ה'תשע"ו • 14:51, 21 במאי 2016 (IDT)
שלומות. אין טעם שנתווכח באריכות על תמונה (-:. ראי את עריכתי שם. והיה ומקובל עליך נלחץ יד ונמשיך הלאה. והיה ולא כיתבי לי כאן.--Assayas - שיחה 17:44, 21 במאי 2016 (IDT)
שלום, לפי עריכה שלך מהזמן האחרון בדף הסדרה "שנות ה-80" הבנתי שאולי יש לנו מטרה משותפת:) אשמח לדעתך בדיון הזה. Moleculo - שיחה 15:27, 5 ביוני 2016 (IDT)
שלום. העריכה שלי הייתה במסגרת ניטור שביצעתי. אני מציע שתפרסם בלוח המודעות הפנייה לדיון ןלא באמצעות פנייה בדף שיחה מסוים. "ראו דיון בנושא כך וכך והביעו את דעתכם" עם קישורית לדיון. --Assayas - שיחה 08:11, 6 ביוני 2016 (IDT)
תודה, לא ידעתי באמת איפה זה יכול להתאים. אנסה שם. Moleculo - שיחה 14:45, 6 ביוני 2016 (IDT)
שלום רב. אבקש חוות דעתך בערך יוסף אגסי שם נמחקתי כבר פעמיים, ועתה הבאתי גם את המכתב המעיד על נכונות דברי. בכבוד רב, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 17:47, 7 ביוני 2016 (IDT)
שלום. אם עזב את הדת בגיל 15, כמה זמן למד בישיבת מרכז הרב?, לכל היותר שבועות או חודשים ספורים. אם אתה בקשר עימו השלם מידע זה ואז ניתן יהיה לערוך למד לתקופה קצרה בת X חודשים בישיבת מרכז הרב. בברכה --Assayas - שיחה 19:46, 7 ביוני 2016 (IDT)
שלום וברכה רבה לך Assayas הנכבד. אכן שלחתי מכתב נוסף לפרופסור הנכבד ונמתין בסבלנות לתשובתו, בכבוד ובתודה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 04:52, 8 ביוני 2016 (IDT)
לפני קום המדינה עמד מאחורי בניין עיריית יפו מגדל מים טורקי שיש תצלום שלו בשחור לבן. ידוע לך אולי משהו? ........... פארוק - שיחה 21:12, 8 ביוני 2016 (IDT)
בוקר טוב פארוק. לא מכיר. תנסה כאן . מקסימום כתוב להם ושאל. --Assayas - שיחה 08:01, 9 ביוני 2016 (IDT)
שלום רב,
שמי קובי שורצבורד ואני עורך חדש בויקיפדיה. אני מורה לפיזיקה שמוביל פרויקט עם תלמידים הכותבים ערכים בנושאי פיזיקת חלקיקים והשתתפו במשלחת למאיץ החלקיקים.
הערך "ניסוי ה- CMS" הוא ערך שרשמו אותו שתי תלמידות בפרויקט.
לאור העברת הערך על ידך לטיוטה עברתי עליו כעת וערכתי בו שינויים.
לדעתי הערך מוכן למעבר חזרה למרחב הערכים.
אודה לך אם תורידי את התבנית שהוספת בתחילת הערך ולאפשר להעלותו כערך. ―Sh kobi (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
שם הערך צריך להיות ניסוי CMS. כרגע זה דף הפניה. בורה בורה - שיחה 16:50, 9 ביוני 2016 (IDT)
שלום משתמש:Sh kobi ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך הועבר למרחב הערכים תחת השם ניסוי CMS. הערך אינו כולל סימוכין בדמות הערות שוליים ויש לציין על מה הוא נסמך. אם תצטרך עזרה בנושא כתוב לי כאן. בנוסף, קישרתי לערכים מקבילים בשפות זרות. אנא בדוק שמדובר באותו ניסוי. למשל באנגלית בקישור הזה בברכה --Assayas - שיחה 19:57, 9 ביוני 2016 (IDT)
לפי היסטוריית העריכות (קרי, ההשחתות) שלו, שנמשכת כבר יותר משנה, ותמיד באותו דף שיחה, מציע לחסום לצמיתות. אלדד • שיחה 11:18, 23 ביולי 2016 (IDT)
שבת שלום. חסמתי אותו לשנה. החסימה הארוכה ביותר עד כה הייתה חצי שנה. אין לי התנגדות אם תרצה לחסום לזמן לא מוגבל --Assayas - שיחה 11:22, 23 ביולי 2016 (IDT)
כן, אני בעד. מה גם שאני לא חוסם את דף השיחה שלו עצמו, כך שאם ה-IP עובר לשימושו של מישהו אחר שאיננו משחית (לא סביר, לאור, או בצל, ההיסטוריה הנוכחית שלו), תמיד יוכלו להעלות בקשה בדף השיחה לשחרר את עצמם. תודה. אלדד • שיחה 11:25, 23 ביולי 2016 (IDT)
שלום Assayas. תרצה להצטרף למיזם המקפצה, מיזם חדש שמטרתו לשפץ ולשפר ערכים מומלצים שהוסרו בגלל אי-עמידה בסטנדרטים כך ששוב יעמדו בסטנדרטים? תודה מראש המקיסט --- על דא ועל הא 11:30, 24 ביולי 2016 (IDT)
תודה על ההזמנה. כרגע אני עמוס מעל הראש בעבודה האמיתית שלי ויקשה עליי להתחייב. לא אומר לא, אבל אינני נרשם. אם יתפנה לי זמן אעזור. --Assayas - שיחה 07:47, 28 ביולי 2016 (IDT)
שלום, ראה מה ציין כותב חדש בעריכה זאת. בפרטי התמונה בוויקישיתוף אתה מוגדר כזה שהעלה אותה. בעיקר מתוך סקרנות, יש לך הסבר לטענתוLdorfman • שיחה 00:25, 10 באוגוסט 2016 (IDT)
בוקר אור. לא. אולי זו המצאה שלו . התמונה הועלתה על ידי, לאחר התכתבות בפייס עם ירדן ג'רבי. היא אישרה לי לקחת את התמונה וציינה שהיא בבעלותה. פרטי ההתכתבות ואישורה לתמונה שמורים ב-OTRS. חייב לציין כי התרשמתי מהדיאלוג שבנוסף להיותה ספורטאית גדולה היא גם אדם סימפטי במיוחד. בברכה --Assayas - שיחה 08:00, 10 באוגוסט 2016 (IDT)
מעולה. תודה על המידע. הדברים מלמדים על אופיו של הכותב החדש, הנמצא בחסימה היום. אם ימשיך לבדות מידע, יחסם לפרק זמן ארוך יותר. בברכת יום נעים ומוצלח, Ldorfman • שיחה 09:02, 10 באוגוסט 2016 (IDT)
היי, ברכות על הערך החדש! הגהתי וערכתי אותו מעט.
שאלה: הזכרת שם את אזור פרקמוריה. בפעם הראשונה תיקנתי ל-"פומורסקה", כי חשבתי שמדובר בתקלדה. כשראיתי שהשם מופיע שוב, בהמשך, הבנתי שלא מדובר בתקלדה. חיפשתי בערך "אזורי סלובניה" את "פרקמוריה", ולא מצאתי. האם מדובר בשם אחר של "פומורסקה"? אלדד • שיחה 17:31, 11 באוגוסט 2016 (IDT)
ועכשיו בדקתי שוב, ומצאתי, מס' 5 - פרקמוריה. אני מבין שטרם נכתב על האזור הזה ערך כלשהו. אז אולי כדאי לנקד את השם בערך הנוכחי? אלדד • שיחה 17:35, 11 באוגוסט 2016 (IDT)
היי אלדד. פומורסקה Pomurska statistična regija הוא האזור הסטטיסטי. פרקמוריה(אנ') הוא חבל הארץ. שני השמות נגזרים משמו של הנהר מורה העובר בחבל. ניקדתי בתבנית בעיר בערך.--Assayas - שיחה 19:30, 11 באוגוסט 2016 (IDT)
תודה, מוטי. הניקוד בהחלט עושה את ההבדל. עכשיו ברור שמדובר בשני דברים שונים, וגם הקורא יוכל לקרוא נכון את השמות. תודה רבה. אלדד • שיחה 00:06, 12 באוגוסט 2016 (IDT)
היי אלדד. אם כבר התחלת במצווה. האם התעתיק מהונגרית שנכתב שם: Muraszombat, מוּרַסוֹמְבַּט הוא נכון? בברכה --Assayas - שיחה 10:10, 12 באוגוסט 2016 (IDT)
היי מוטי. האמת היא שכאשר חזרתי אתמול הביתה, אחרי חצות, בדקתי שוב את הערך, היות שראיתי שהיו בו שינויים, וראיתי את התעתיק של משה. התעתיק נכון. התלבטתי האם כדאי לשנות אותו, נגיד, למוראסומבאט, אבל נראה לי שאין סיבה: ראשית, השם מנוקד, ושנית, גם את סומבטהי (דרך אגב, אני מעדיף "סומבטהיי") אנחנו כותבים כך, בלי א'. אלדד • שיחה 10:28, 12 באוגוסט 2016 (IDT)
אני אשמח להבין כיצד אני מסירה את הכתובית ששמת לי בדף של מהרטה ברוך רון (שהדף הינו יחצני)
כל פרט שאני מעלה צריך להיות מגובה בהופעה בתקשורת? למה כתבת שזה יחצני לא הבנתי... ―Efrat katash (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
בוקר טוב משתמש:Efrat katash ותודה על פנייתך. ציינתי שתי בעיות. האחת שהפסקה הרלוונטית מולאה בתוכן יחצנ"י ולא אנצקילופדי והשנייה חוסר במקורות מגבים. הן לא בהכרח קשורות האחת לשנייה. יש הבדל בין תוכן עיתונאי, או דף באתר מפלגה פוליטית כזו או אחרת הנועד גם לקידומו של נשוא הדף, לבין ערך באנציקלופדיה. בערך אנציקלופדי לא משתמשים בסופרלטיבים עודפים וכן מציינים את העשייה המרכזית ולא כל פרט שולי, וכל זאת בגיבוי מקורות. מעבר לכך, שגב' ברוך-רון היא פורצת דרך ואין צורך בכך. ראי בבקשה את העריכה שביצע אחד העורכים שלנו בערך והסרת הפרטים שלא אמורים להופיע בערך באנציקלופדיה. התבנית הוסרה. ראי את בקשתי בדף שיחתך לגבי תמונה חופשית ואשמח את תטפלי בנושא. תודה על תרומתך לוויקיפדיה --Assayas - שיחה 09:09, 22 בספטמבר 2016 (IDT)
בוקר טוב. עסקים זעירים. אין לי מספיק חמרים קשיחים על יהדות יוון ולכן לא נכנסתי לעובי הקורה (להוציא יישובים הקשורים לחלקה של בולגריה בשואת יהודי יוון). כרגע אני עמוק בפלישה ליוגוסלביה ויש שם עדיין לא מעט עבודה. אני אבדוק לגבי מצב זכויות היוצרים של התמונות. במידה וחפשיות אעלה אותן בשמחה. --Assayas - שיחה 10:31, 14 באוקטובר 2016 (IDT)
היי משתמש:ביקורת. מתנצל על המענה המאוחר. בעיקרון כתוב שלתמונות יש זכויות יוצרים והן אינן חופשיות. מרבית התמונות פורסמו על ידי Cohen Benroubi & Pessah. התמונה חופשית לשימוש 70 שנים לאחר מות יוצרה/בעל זכויות היוצרים. מבדיקה שערכתי עולה כי הנ"ל פירסמו עד 1941 (לצערנו מסיבות ידועות). זה אומר שייתכן והתמונות כן חופשיות, אבל אצטרך להעמיק את הבדיקה. --Assayas - שיחה 16:32, 15 בנובמבר 2016 (IST)
הי, הוספתי מקורות, אשמח אם תסתכל ותסיר את התבנית. תודה --Ourielw - שיחה 19:59, 17 באוקטובר 2016 (IDT)
טופל --Assayas - שיחה 20:24, 17 באוקטובר 2016 (IDT)
תודה! --Ourielw - שיחה 21:32, 17 באוקטובר 2016 (IDT)
שלום. נראה שאתה מחזיק בהרשאת "מנטר"/"בדוק עריכות אוטומטית"/"יוצר חשבונות" וגם בהרשאת "מפעיל מערכת". לידיעתך, מפעילי מערכת מקבלים באופן אוטומטי את ההרשאות הללו, כך שאין לך צורך בהם. בברכה, אור • שיחה • 11:38, 26 בנובמבר 2016 (IST) שלום. נראה שאתה מחזיק בהרשאת "מנטר"/"בדוק עריכות אוטומטית"/"יוצר חשבונות" וגם בהרשאת "מפעיל מערכת". לידיעתך, מפעילי מערכת מקבלים באופן אוטומטי את ההרשאות הללו, כך שאין לך צורך בהם. בברכה, אור • שיחה • 11:38, 26 בנובמבר 2016 (IST) 11:39, 26 בנובמבר 2016 (IST)