דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
בקשר לכפר חיטין, מה לא בסדר?--רוחית - שיחה 22:33, 15 בנובמבר 2012 (IST)
- לילה טוב. ראי שיחה:כפר חיטים Assayas • שיחה • 22:38, 15 בנובמבר 2012 (IST)
תופעת העבודה בחו"ל איננה פרסומית אלא מגמה חיה, בועטת וקיימת שרווחת בקרב ישראלים צעירים. האם במידה ואנסח קצת אחרת את המידע אודות הערך "עבודה בחו"ל" ואפרט על מגמה רווחת זו תוכלו להעלותו? יש לציין כי טרם החלטתי לכתוב ראיתי את הערך "ד"ר פישר" אשר במהותו די דומה למה שאני מנסה לתאר... אשמח לקבל המלצות וכיוון יותר ברורים על מנת לספק מידע בעל ערך מוסף אמיתי לגולשים אודות מכה עבודה בחו"ל (שגם הוא מהווה שם דבר בתחום העבודות בחו"ל בישראל). תודות!
Michmich737 - שיחה 16:39, 18 בנובמבר 2012 (IST)
- שלום. כאן כותבים אנציקלופדיה. לספק מידע (מן הסתם הושמטו המילים:מסחרי/פרסומי) לגולשים ניתן באתר הבית של החב', גם בפייס, בלוגים ייעודיים, אפשר גם לפרסם בתשלום באתרים כאלו ואחרים. בברכה Assayas • שיחה • 18:35, 18 בנובמבר 2012 (IST)
שלום מוטי, נתקלתי במאמר הבא ג'פרי ויגודר, מה שרד מיהודי בולגריה, דבר, 2 בספטמבר 1974, המתאר את מצב הקהילה היהודית שם בשנות ה-60 והמחצית הראשונה של שנות ה-70. נראה לי שיש שם פרטים שיכולים להעשיר את המאמר בוויקיפדיה לגבי התקופה הזו שקצת דלה שם. כמו כן, יש את הידיעה הזו בולגריה רוצה ביציאת היהודים, דבר, 19 בספטמבר 1974, הטוענת לכוונת השלטונות לדחוף את היהודים להגירה. ניתן לצרף גם זאת אך נראה לי כי כדאי לסייג ולהגיד שזו רק דעה של גורמים כלשהם. בברכה.אודי - שיחה 15:06, 23 בנובמבר 2012 (IST)
- אודי שבת שלום. תודה על החמרים. בגדול, אני עובד בהדרגה ובאיטיות על הערך ומקווה להביאו לרמת מומלץ עד סוף השנה. במיקרו: לגבי: "בולגריה רוצה ביציאת היהודים" - להד"מ. לא הייתה מדיניות כזו. לאור המועד בו נכתבה, אחרי מלחמת יום הכיפורים ובעיצומו של המאבק הבין גושי שליווה את סיום המלחמה, בו ניצבה בולגריה כגרורה אולי הנרצעת ביותר של ברית המועצות, אני מניח שמדובר בהעצמת אירוע נקודתי לכדי "עניין". מי שהוציא והביא בבולגריה היה טודור ז'יבקוב והוא אכן עסק ברדיפת המיעוט האתני הטורקי הגדול בבולגריה, אך לא ברדיפת יהודים. שיאו של התהליך הגיע מספר שנים לאחר מכן ובמהלכו היגרו/נאלצו להגר מאות אלפי טורקים מבולגריה. לתהליך קראו תהליך ה"בולגריזצייה". בהתייחס לעמדתו לגבי היהודים בתהליך הזה תוכל לקרוא בפסקה "לאחר השתלטות הקומוניסטים על המדינה" בסייפא של הערך על טודור ז'יבקוב.
- לגבי "מה שרד מיהודי בולגריה". כמובן שאשתמש בחומרים ואוסיף עוד, אך כדאי לציין: מרבית יהודי בולגריה עזבו אותה ועלו לישראל בתהליך שהסתיים ב-1952. הנותרים היו ברובם קומוניסטים ומהם פונקציונרים שונים, חלקם בכירים. למשל, הפרופסור ז'ק נתן מנהיג הקומוניסטים היהודים היה מאדריכלי הכלכלה הריכוזית בבולגריה (ובמאמר מוסגר, היה גם אחד המרצים של מיכאל קונפינו בעת לימודיו באוניברסיטת סופיה). וכך, הלך המרכיב הקהילתי בחיי יהדות בולגריה ונעלם. ראשית, משום שהמשטר הקומוניסטי רדף כל סממן "זר" דתי או לאומי. החל בכך וולקו צ'רבנקוב הסטליניסט והוא נמשך בכליאתו השערורייתית של הרב הראשי ליהודי בולגריה אשר חננאל. ב-1967 לאחר ניתוק היחסים, נותק כמעט לחלוטין הקשר ב"אספקט הקהילתי" ומעט הידיעות שזלגו על חיי היהודים הגיעו מהעיתון היהודי-קומוניסטי "אברייסקי וסטי". שנית: היהודים הקומוניסטים עצמם, משום האדיאולוגיה ומחשש לאבד משרות ומרדיפות, התרחקו מהאספקט ה"יהודי קהילתי" בחייהם. אז, במועד בו נכתב המאמר חיו יהודים בבולגריה, אך קשה לומר שהייתה קהילה. אני מתנצל אם הארכתי מידי בתשובתי. בברכה Assayas • שיחה • 18:55, 23 בנובמבר 2012 (IST)
- לא הארכת. אם שמת לב, המכנה המשותף לשני המאמרים היה אזכור שמו של היינריך שפטר שנדון למוות בבולגריה והוחלף בעיסקת החלפת שבויים/מרגלים יחד עם אסירת ציון סילבה זלמנסון מול המרגל הסובייטי לינוב. שפטר הנ"ל הוא קרוב משפחה שלי ומשפחתי ניסתה אז באמצעיה המוגבלים להביא לחנינתו. עניין אותי לראות אם יש לו אזכור בעיתונות אותה תקופה וכך הגעתי למאמרים הללו. בברכה.אודי - שיחה 22:48, 24 בנובמבר 2012 (IST)
שלום, מצטער אבל לא ערכתי אחריך אלא זו היתה מעין התנגשות עריכה, שלאחריה הוספתי את הגרסא שלי וברשלנותי לא בדקתי לעומק את ההבדלים. --Meni181818 ✡ דבּררת • י"א בכסלו ה'תשע"ג 15:19, 25 בנובמבר 2012 (IST)
- שלום, תודה על תגובתך. ראשית, נהוג להמשיך שיחה במקום בו החלה, דהיינו דף שיחתך. שנית, אנא בדוק את ההבדלים בין הגרסאות והחזר בבקשה את הוויקיזציה. למשל: ב- 21 ביוני 2011, אמור להיות ללא רווח אחרי המקף ולהראות כך: ב-21 ביוני 2011. הפתיח לא טוב, כך לא עורכים פתיח לאישיות. ראה בבקשה את הגרסא שלי אפרים נוה (תאריך ומקום לידה) הוא עורך דין ישראלי, אשר החל מיוני 2011 מכהן כיושב ראש..... וכו'. (עדיף מכהן על משמש משום שמדובר באדם ולא חפץ). תודה Assayas • שיחה • 15:26, 25 בנובמבר 2012 (IST)
- אתה רוצה שאני אטפל בזה? OK, אגב הפתיח הנוכחי הוא לא מפרי עטי. --Meni181818 ✡ דבּררת • י"א בכסלו ה'תשע"ג 15:30, 25 בנובמבר 2012 (IST)
- אשמח. אני יודע שהוא לא מפרי מקלדתך, אבל עריכתך דרסה את השינויים שלי.......אז אם כבר אתה משפץ, שפץ (-: Assayas • שיחה • 15:34, 25 בנובמבר 2012 (IST)
- בעבודה... --Meni181818 ✡ דבּררת • י"א בכסלו ה'תשע"ג 15:35, 25 בנובמבר 2012 (IST)
- Assayas • שיחה • 15:36, 25 בנובמבר 2012 (IST)
הועבר ל:שיחת משתמש:Horns 123/המילה f (סרט, 2013)
חנוכה שמח. Yanki14 • שיחה • יחסינו עם האנונימים • כ"ה בכסלו ה'תשע"ג • 18:04, 9 בדצמבר 2012 (IST)
- עניתי ואני זמין בדואל. Assayas • שיחה • 18:12, 9 בדצמבר 2012 (IST)
אולי במקום למחוק ערכים שלא נראים לכם, תתקנו את השגיאות שנראות לעיניכם או שתוסיפו את המידע החסר. הרי זה הוא תפקידכם. הערכים שאני מעלה הם תקינים וללא השחתות ואני עדיין מתלמד. לכן סגנון העריכה לא תמיד מוצלח. אנא אל תמחקו יותר ערכים המועלים מכתובת זו מכיוון שהם תקינים. ואם לקויות בעריכה אז תתקנו אותם או תשאירו למשתמשים אחרים לתקנם.
- שלום. אין טעם להפיץ ספאם בדפי שיחה של משתמשים משום שהשיחה מתנהלת כבר בדף השיחה שלך. אינני מועסק בוויקיפדיה, אני מתנדב בה. אז לא, זהו אינו תפקידי. זה יכול להיות רצוני, אם ארצה בכך. אין לי בעיה לעזור, אך ראיתי שהושארו לך לא מעט הודעות והערות והוויקיפדיה היא מיזם שיתופי המצריך גם שיתוף פעולה מצד העורך. ההחלטה היא שלך איך לעבוד. Assayas • שיחה • 12:26, 10 בדצמבר 2012 (IST)
הי. שנים לא דיברנו, מקווה לראותך במפגש ויקיפדיה הבא.
שאלה: כשאתה חוסם, כיצד אתה מכניס את סיבת החסימה לתוך ההודעה שאתה משאיר בדף השיחה? אני חשבתי שאפשר עם הסקריפט, אבל כעת נראה לי שלא. אהרן - שיחה 07:53, 11 בדצמבר 2012 (IST)
- בוקר אור. גם אני אשמח מאד. האמת, שאני משתמש בסקריפט. במרבית הפעמים לפני החסימה ובחלקן לאחריה ואז מתקבלת הודעת חסימה מסוג: "מיוחד". אכן, לא נראה לי שהסיבה מועברת להודעת החסימה. הדבר היחידי שנרשם בחסימה מהסוג הראשון הוא שם הערך הרלוונטי. אישית, לא יצא לי להתעמק בסקריפטים אך יש כאן סקריפטולוגים מומחים שיוכלו אולי לשנות את הנ"ל. Assayas • שיחה • 08:01, 11 בדצמבר 2012 (IST)
- כן, דנתי על כך עם חיים7, אך הוא לא ידע מה שאר המפעילים עושים בפועל. תודה והמשך יום נעים. אהרן - שיחה 08:03, 11 בדצמבר 2012 (IST)
- מעולה. הוא יוכל לעזור בתחום. Assayas • שיחה • 08:06, 11 בדצמבר 2012 (IST)
אהרן, דומני שלא הבנתני נכון, ואחזור שוב, לא רק שניתן להקפיץ חלון להזנת סיבת החסימה, אלא אף עשיתי זאת, אך לדורית זה הפריע והיא בקשה להסיר זאת. במידה והמפעילים הקיימים מעוניינים ניתן להשיב זאת בלחיצת כפתור • חיים 7 • (שיחה) • כ"ז בכסלו ה'תשע"ג • 18:51, 11 בדצמבר 2012 (IST)
- כעת זה בסדר, פירוט לשינויים בדף שיחתי, אשמח לקבל עידכון אם חלילה מתרחשת תקלה כלשהי • חיים 7 • (שיחה) • כ"ז בכסלו ה'תשע"ג • 19:15, 11 בדצמבר 2012 (IST)
- הכל נראה בסדר גמור, תודה על עזרתכם! אהרן - שיחה 13:34, 13 בדצמבר 2012 (IST)
שלים מוטי,
התוכל בבקשה לחוות את דעתך על אטלנטיק (אוניית מעפילים)?
לדעתי יש לפצל את אגיוס ניקולאוס, שכן מדובר בשתי אוניות. מה דעתך?
חנוכה שמח, יעל 12:36, 13 בדצמבר 2012 (IST)
- היי. אני בעיצומו של צינון עונתי, כך שיתכן ואתמהמה. לגבי אגיוס ניקולאוס, אני סבור שבגלל הבלבול ההיסטורי בין ההפלגות והשערת המחקר שהאחת התחזתה לשנייה, ראוי לקשור את שני הסיפורים באותו הערך. לא אלך לרב, אבל זו דעתי. לגבי אטלנטיק, כשאשוב לגירסא היציבה שלי ....(-: Assayas • שיחה • 18:55, 13 בדצמבר 2012 (IST)
- צר לי לשמוע ו{{רפואה שלמה}}; אני מבינה (ואיזה רב?!? אולי רבה? ); ואטלנטיק מחכה לך בנמל הבית יעל 19:04, 13 בדצמבר 2012 (IST)
- +Assayas • שיחה • 19:05, 13 בדצמבר 2012 (IST)
ראיתי שמחקת את הערך הזה בעבר בטענה שאינו אנציקלופדי. ראה את מה שכתכתי בדף השיחה בנוגע לחשיבות הערך, במיוחד לאור העובדה שבעבר הוחלט שתפקיד יו"ר עלה ירון הוא בעל חשיבות מספיקה. בנוסף, נראה שהערך עובר את מדד גוגל.Loony - שיחה 02:15, 23 בדצמבר 2012 (IST)
- אכן הערך נוסח לא אנציקלופדית. ניתן היה גם למחוק אותו על רקע היותו אולטרא-קצרמר. לא היה בו כמעט תוכן ומה שהיה נוסח באופן בעייתי. בכלל לא התייחסתי לחשיבותו של נשוא הערך. אגב, מהתוכן הקצר לא ראיתי כזו. כתוב את הערך בארגז חול משתמש:Loony/ירון לרמן ובסיום העבודה פנה לויקיפדיה:ביקורת עמיתים. יום נעים ובהצלחה. Assayas • שיחה • 08:01, 23 בדצמבר 2012 (IST)
היי מוטי, בוקר טוב.
קודם כל תודה על התייחסותך בדיון ההמלצה בערך סבסטיאן מינסטר.
הייתי שמחה להבין את הלוגיקה העומדת מאחורי שימוש ביצירות שנוצרו לפני מאות שנים. נדמה לי כי קבצים רבים בויקי שיתוף, הם קבצים של יצירות שנוצרו לפני מאות שנים ולפיכך, החליט מעלה התמונה כי הם פתוחים לכלל הציבור וכך התקבע מעמדם, זאת בניגוד לקבצים הפתוחים באופן חופשי לציבור, מהסיבה שגוף ממשלתי כזה או אחר התיר זאת. (תקן אותי אם אני טועה).
אם אמת דבריי, וכאן אני מצטטת את שיחתי עם חנה: "הי אילילה, שיניתי את הרישיון לתבנית:PD-old. כפי שכתבת היוצר מת מזמן, אין לו כבר זכויות. קובץ כזה ניתן לעלות ישירות לויקישיתוף, כמו קובץ:Fotothek df tg 0004740 Porträt.jpg (הקובץ השני בערך) הנמצא שם. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:31, 15 בדצמבר 2012 (IST)
- האם הרשיונות של כל עשרות הקבצים שהעליתי בשימוש הוגן, אשר יוצריהם הלכו לעולמם לפני מאות שנים, יכולים להשתנות לתבנית שהצגת? --אילילה - שיחה 20:43, 15 בדצמבר 2012 (IST)
- זכויות היוצרים של היוצר שמורות ליורשיו 70 שנה מיום מותו, ב-1 בינואר של השנה שלאחר מכן. לכן הטוב ביותר הוא לספור 71 שנים מיום מותו. בתאריך זה, אין לו וליורשיו כל זכויות יוצרים, והיצירות מותרות בשימוש חופשי. בקשתי ממתניה שיעביר את הקובץ לויקישיתוף לקטגוריה של יוהנס שטפלר חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:01, 15 בדצמבר 2012 (IST).
לסיכום: האם אני יכולה לשנות את הרשיונות של הקבצים בשימוש הוגן לתבנית:PD-old כפי שהציעה חנה? אם אכן כך, אין לי שמץ של מושג כיצד ניתן לבצע זאת. {שכחתי לחתום} --אילילה - שיחה 09:04, 26 בדצמבר 2012 (IST)
- ובינתיים ערכתי שינוי רשיון של קובץ אחד קובץ:Hebraica Biblia Sebastian Munster.jpg. אם אכן פעלתי לפי הכללים, אשנה בהתאם את שאר הקבצים, אם לאו, אשחזר. בברכה, --אילילה - שיחה 13:15, 26 בדצמבר 2012 (IST)
- צהריים טובים לכוחותינו. לא יודע מה דינם המדוייק של צילומי כריכות ספרים למשל. בכל מקרה, הערתי על הסוגיה הטכנית של הצבת מספר גדול של תמונות בשימוש הוגן. אם יתברר שהן חופשיות לשימוש, נפלא. הכי טוב להתייעץ עם דרור, בברכה Assayas • שיחה • 14:09, 26 בדצמבר 2012 (IST)
שלום רב. לא ברורה פסילתך הגורפת של הנ"ל בטענה כללית. אשמח עם תפרט ―Charlapg (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
- שלום וברכה. הטקסט נוסח באופן לא אנציקלופדי, עם בעיות תחביריות ובנוסף כלל בעיות טכניות. לא פסלתי, משום שאין מתפקידי לפסול. הסרתי את העריכה משום שהייתה לקויה. ניכר שאינך עורך מיומן ולכן רצוי שתקרא מספר ערכים טובים בכדי ללמוד את רזי הניסוח האנציקלופדי. עוד כדאי שתתאמן בארגז חול פרטי משלך בטרם תעבור למרחב הערכים. בברכה Assayas • שיחה • 11:06, 30 בדצמבר 2012 (IST)
אהמממ... ;) יום נפלא מוטי. Itzuvit - שיחה סדנה 11:13, 30 בדצמבר 2012 (IST)
- אני לא בטוח שזה כן נכון, בהתחשב בסמל הרשמי Yanki14 • שיחה • יחסינו עם האנונימים • כ' בטבת ה'תשע"ג • 03:18, 2 בינואר 2013 (IST)
- בכדי לחזק את הביטחון ראה בבקשה תבנית:ו או וו. כותבים ויקיפדיה אך הו' מוכפלת כאשר כותבם לוויקיפדיה. יום נעים. Assayas • שיחה • 09:17, 2 בינואר 2013 (IST)
בנוגע לקטגוריה שביקשתי את מחיקתה, הייתי סבור בטעות שאין מקטלגים שחקנים לפי סדרות שהשתתפו בהם • חיים 7 • (שיחה) • י"ט בטבת ה'תשע"ג • 21:17, 1 בינואר 2013 (IST)
- בוקר טוב. עדיין זה לא עומד בהגדרה "הבל". אפשר שגוי/טעות, לא מקובל וכיו"ב. בברכה Assayas • שיחה • 09:18, 2 בינואר 2013 (IST)
- צודק, לילה מקסים • חיים 7 • (שיחה) • כ"א בטבת ה'תשע"ג • 01:18, 3 בינואר 2013 (IST)
קבל ח״ח --מיסטר פָדִיחָה • שיחה 16:01, 3 בינואר 2013 (IST)
- תודה על המשוב. זה בסקופ של הג'וב (-: Assayas • שיחה • 16:03, 3 בינואר 2013 (IST)
lad:Djudios de Bulgaria. המשך יבוא... שבת שלום, רחל - שיחה 17:56, 4 בינואר 2013 (IST)
- בנדיצ'וס מאנוס. (-: Assayas • שיחה • 18:01, 4 בינואר 2013 (IST)
- התודות לאמא שלי :). רחל - שיחה 18:14, 4 בינואר 2013 (IST)
שלום רב,
אשמח לדעת אם ניתן לעלות את הערך בזקום (חברת בת של בזק בינלאומי) בגירסה אחרת. הרי ערכים כמו בזק בינלאומי, נטוויזן, 012 סמייל, הוט וכדומה כן מופיעים ומדובר בחברות מסחריות המספקות שירות דומה לשלנו.
תודה מראש, תומר ―Tganot (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
- שלום ותודה על פנייתך. אכן הערכים הנ"ל קיימים. אני ממליץ שתקרא אותם בעיון ותעמוד על ההבדל בין הניסוח האנציקלופדי אינפורמטיבי שבו הם כתובים לבין האופן הפרסומי שבו נכתב הערך שנמחק. אגב, מהם המקורות לערך?, האם הועתק מאתר החברה?. העתקה אסורה מאחר שזו הפרת זכויות יוצרים. יש לשלב בערך נתונים כגון מספר לקוחות, מחזורים וכיו"ב כדי להצדיק אנציקלופדית כתיבתו של ערך עצמאי ולא פסקה שתשולב בערך בזק בינלאומי. לאחר מכן אני מציע שתכתוב את הערך בדף טיוטא, להלן: משתמש:Tganot/בזקום ועם סיום העריכה, פנה לביקורת עמיתים לקבלת משוב. לאחר תהליך זה, ניתן יהיה להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה Assayas • שיחה • 15:55, 6 בינואר 2013 (IST)
ואני שמח לברך אותך. מ ז ל ט ו ב ! בברכה. ליש - שיחה 04:15, 11 בינואר 2013 (IST)
- מזל טוב, עד 120! דוד שי - שיחה 07:28, 11 בינואר 2013 (IST)
- שפע ברכות וזר חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:09, 11 בינואר 2013 (IST)
- מ ז ל ט ו ב ! אביהו • שיחה 09:50, 11 בינואר 2013 (IST)
- מ ז ל ט ו ב ! גם ממני איתן - שיחה 10:25, 11 בינואר 2013 (IST)
- מזל טוב!!! גילגמש • שיחה • גם אני משתתף במיזם העשור! 10:32, 11 בינואר 2013 (IST)
- מזל טוב, אושר ובריאות! Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 15:13, 11 בינואר 2013 (IST)
- מ ז ל ט ו ב ! Ravit - שיחה 15:36, 11 בינואר 2013 (IST)
- מ ז ל ט ו ב ! וברכות בברכה, MathKnight (שיחה) 16:47, 11 בינואר 2013 (IST)
- מ ז ל ט ו ב ! חוה - שיחה 16:48, 11 בינואר 2013 (IST)
- מ ז ל ט ו ב ! Hyuna • שיחה • חציל-צילון • 16:48, 11 בינואר 2013 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! --אילילה - שיחה 16:51, 11 בינואר 2013 (IST)
- מ ז ל ט ו ב ! Botend - שיחה 16:52, 11 בינואר 2013 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! תבנית:מזל אחלה --מיסטר פָדִיחָה • שיחה 17:07, 11 בינואר 2013 (IST)
- מ ז ל ט ו ב ! יקירי. שתהיינה לך עוד המון הזדמנויות נפלאות לקציצות נפלאות Itzuvit - שיחה סדנה 17:39, 11 בינואר 2013 (IST)
- תודה חברים, מחמם את הלב.Assayas • שיחה • 18:06, 11 בינואר 2013 (IST)
- מ ז ל ט ו ב ! עד 120 ! dMy • שיחה • 23:48, 11/01/2013 • א' בשבט ה'תשע"ג
- גם אם באיחור - מזל טוב. יואב ר. - שיחה 14:13, 12 בינואר 2013 (IST)
- מזל טוב ועד מאה ועשרים, גם ממני.Ewan2 - שיחה 18:57, 12 בינואר 2013 (IST)
- Para munchos anyos kon sanedad i alegriya רחל - שיחה 19:11, 12 בינואר 2013 (IST)
- שוב תודה לכולם ולרחל מונצ'אס גרסיאס Assayas • שיחה • 19:15, 12 בינואר 2013 (IST)
- מ ז ל ט ו ב ! מקווה שלא איחרתי את הרכבת. ברכות אריאל פ. (slav4) • דף שיחה 19:20, 12 בינואר 2013 (IST)
- ממש לא Assayas • שיחה • 19:23, 12 בינואר 2013 (IST)
- אם זו רכבת ישראל אז גם אני מספיק . שיהיה לך מזל טוב ותזכה לשנים ארוכות בריאות ומאושרות! • חיים 7 • (שיחה) • ב' בשבט ה'תשע"ג • 02:38, 13 בינואר 2013 (IST)
- מזל טוב וכל הטוב שבעולם. צִבְיָה • שיחה • ב' בשבט ה'תשע"ג 03:33, 13 בינואר 2013 (IST)
- מזל טוב, שלל ברכות ואיחולים. אהרן - שיחה 08:33, 13 בינואר 2013 (IST)
- שוב, תודה לכולם !Assayas • שיחה • 09:21, 13 בינואר 2013 (IST)
- באיחור קל - מזל טוב! --Yoavd - שיחה 19:09, 13 בינואר 2013 (IST)
- גם אני באיחור, אבל מכל הלב - מזל טוב וברכות שלומית קדם - שיחה 21:48, 13 בינואר 2013 (IST)
- תודה רבה Assayas • שיחה • 18:44, 16 בינואר 2013 (IST)
יש מספר בקשות שמה ואשמח אם תטפל בהן. תודה, Hyuna • שיחה • חציל-צילון • 18:10, 16 בינואר 2013 (IST)
- עולה על הצריח וכבר מגיע....Assayas • שיחה • 18:13, 16 בינואר 2013 (IST)
- דווח על פגיעות טובות במטרות ובעצימות נמוכה Assayas • שיחה • 18:43, 16 בינואר 2013 (IST)
- אהבתי. תודה רבה על הטיפול בבקשות! Hyuna • שיחה • חציל-צילון • 18:45, 16 בינואר 2013 (IST)
שלום.
התבטאת שם בזכות החשיבות בעקבות בינוויקי (לאחר שבתחילה אמרת שאין חשיבות). מאחר והבינוויקי השגוי הוסר, אולי תרצה לשנות את דעתך. (או כמו שהיו אומרים אצלנו בגדוד: "מה קרה, חבל, נהג אחורה מהר"). קיפודנחש 21:56, 16 בינואר 2013 (IST)
- התייחסתי שם. אני במקור מהכחולים.... ובאופן כללי לעניין נהיגה עדיף שלא אכתוב באיזה טסט עברתי, בכדי לא להביך את הוויקיפדיה...(-: Assayas • שיחה • 07:55, 17 בינואר 2013 (IST)
- לא קשור לנהיגה - "נהג" זה נהג טנק. סיפור ארוך... 08:32, 17 בינואר 2013 (IST)
--sir kiss • שיחה 21:49, 21 בינואר 2013 (IST)
- עניתי Assayas • שיחה • 22:23, 21 בינואר 2013 (IST)
|
תודה רבה שעזרת לי לדעת קצת על נושא התמונות. לצערי, התמונה נמחקה. לזכרונך, Reshet. שוב, תודה. עידו כ.ש. - שיחה 14:22, 27 בינואר 2013 (IST) |
- אני מקווה שלפחות הגבנ"צ היא דלת שומן ולא יותר מ-5%. מוטי הוא מפעיל מצטיין, ולא נרצה שיחטוף ח"ו הסתיידות עורקים מרוב כולסטרול עודף :). קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:35, 27 בינואר 2013 (IST)
- ברוך השם הכל בסדר גם הטריגלוצרידים. לגבי התמונה תיכף אתייחס. Assayas • שיחה • 15:07, 27 בינואר 2013 (IST)
- ראשית, התמונה נמחקה משום שהפירה זכויות יוצרים. כתבתי לך בסוגייה בדף שיחתך, ראה הערתי העוסקת ב-OTRS. קובץ של סמליל יועלה בשימוש הוגן ואחד לערך נתון. ראה כאן בבקשה קובץ:Logo reshet gadol.jpg כיצד נכתבו פרטי הרשיון, כולל הבאת מקור מדוייק עם קישורית. במידה והסמליל השתנה עליך להעלות את החדש באותה המתכונת ולבקש את מחיקת הישן בוק:במ. בברכה Assayas • שיחה • 15:19, 27 בינואר 2013 (IST)
שלום מוטי, אולי ידיעה זו יכולה לסייע בידך בנושא תנועות הנוער בבולגריה. בברכה.אודי - שיחה 17:01, 2 בפברואר 2013 (IST)
- תודה!. אני מזמין אותך לקרוא את החינוך היהודי בבולגריה שהשלמתי לפני מספר ימים, בברכה Assayas • שיחה • 23:52, 2 בפברואר 2013 (IST)
שלום
לא ברור לי למה אין יכולת להוסיף קישור חיצוני לשחקן באתר הסוכנות שלו. אין פה שום מידע פרסומי. כמו שלשחקן יש עמוד באתר אישים ובאיי.אם.די.בי - יש לו גם עמוד שחקן באתר של הסוכנות שלו. יש שם רק תמונות, קורות חיים ומידע מפורט יותר בנוגע לשחקן. יש המון שחקנים בויקיפדיה עם קישור לאתר שלהם בסוכנות. בברכה Adar8 - שיחה 16:30, 3 בפברואר 2013 (IST)
- זאת פרסומת ברורה לסוכנות. אישים ו IMDB זה אתרים מוכרים שאינם פרסומות. ההסרה הייתה בצדק. Hyuna • שיחה • אפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 16:31, 3 בפברואר 2013 (IST)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה: ידידי, פנו אלי בדף שיחתי בשעה שאני זמין ועובד במרחב. קצת נימוס בבקשה תן לי אפשרות לענות. להלן תשובתי: שלום. כתבתי בדף שיחתך ונהוג להמשיך שיחה היכן שהחלה. מהי מטרת הקישור ומה הוא תורם לערך?. הרי יש קישורים למסדי נתונים אובייקטיביים כגון imdb ועוד. הוא לא תורם לערך, אלא לליטווין ייצוג אישי בע"מ. זהו קישור פרסומי פר אקסלנס, זוהי מטרתו ולכן גם נערך בראש רשימת הקישורים החיצוניים במופגן, וכאן לא מקומו.Assayas • שיחה • 16:36, 3 בפברואר 2013 (IST)
דרוש עדיין שחזור, בברכה, Nurick - שיחה 20:03, 4 בפברואר 2013 (IST)
ברצוני לדווח על המשתמש עד דבורה, וזאת מכמה סיבות :
1. הוא פותח ערכים שאינם מתאימים לכתיבה האנציקלופדית של ויקיפדיה.
2. פותח ערכים על דברים שלא קיימים בכלל כמו אליפות ה-WWEW שאני שמח שמחקת את ערך זה.
3. עורך ערכים וכותב הבלים בתוך הערכים שאותם הוא עורך.
אני מבקש למחוק את כל תרומותיו שאינם נכונות / מטעות במידה כלשהי.
בתודה מראש, DuduB ♦ DuduB
- וק:במ תודה Assayas • שיחה • 14:29, 2 במרץ 2013 (IST)
עד דבורה (שיחה | תרומות | מחוקות | WS | מסנן | יומן חסימות | חסימה)
תרומות המשתמש (אם אפשר לקרוא לזה תרומות) : http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93:%D7%AA%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA/%D7%A2%D7%93_%D7%93%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94
- צהריים טובים. כאן לא דף בקשות מפעילים. דף בקשות מפעלים נמצא בקישורית הבאה: וק:במ. Assayas • שיחה • 14:49, 2 במרץ 2013 (IST)
הי מוטי, בהמשך לדיון שלנו בשיחת משתמש:Daliaschori. אני מבקשת שתיכנס לשיחת משתמש:טל ענבר#קובץ:Uzi Rubin 2013.jpg ולשיחת משתמש:Easy n#קובץ:Noah Brosh in jacket.jpg ותראה את התגובות שאני מקבלת לפניות שלי למשלוח אישורי OTRS. תאמין לי שהמקרה הזה עם התמונות של נבחרי יש עתיד היא לא הבעיה. אני לא מבקשת שתגיב בדפי שיחה אלה עדיף שלא. רק שתקרא. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:21, 2 במרץ 2013 (IST)
- קראתי. הייתי מתייעץ עם דרור. יכול להיות שאני מתושלח חמור סבר מידי בעניין הזה (-:, אבל אמונתי שבזכויות יוצרים צריך להיות פורמליסט. לא אמשיך להציק לגב' הנ"ל כדי שלא יצא לי שם של דודה פולנייה. שבוע טוב, בידידות. Assayas • שיחה • 20:55, 2 במרץ 2013 (IST)
שים לב שאני פתחתי (בזמנו) בדיון בו העלתי ספקות שהערך האמור אינו אובייקטיבי.
בחלוף הזמן, שוכנעתי שהוא כן. המשתמשת שמולה התנהל הדיון הפורה ביקשה אם אוכל להסיר את כל הדיון.
ואני לא מוצא לנכון כל סיבה לא להיענות לה. נא בדוק זאת שוב. ―TheRamtzi (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
- בוקר טוב. ראשית שתי הערות ברשותך. כשאתה פונה אליי אנא כתוב מהו נושא הפנייה, על איזה ערך מדובר. שנית ראה בבקשה: בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: . הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.. לגופו - אין למחוק תכנים מדפי שיחה. אפשר לארכב אותם. Assayas • שיחה •
שלום,
אנא ראה שם (דומני שאתה טיפלת בזה בפעם הקודמת). באמת שזה נהיה בלתי נסבל. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 08:03, 3 במרץ 2013 (IST)
- בוקר טוב. שני מפעילי מערכת התערבו בסוגייה ואני לא רואה סיבה "להפגנה". תודה Assayas • שיחה • 08:23, 3 במרץ 2013 (IST)
- אני מבין אותך, אבל בפעם האחרונה אתה טיפלת בזה ואני מסב את תשומת לבך כי במקרה היית בשינויים האחרונים.
- חוץ מזה, מה שלומך בימים טרופים אלה של תחילת סמסטר ב'? קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 08:25, 3 במרץ 2013 (IST)
- תודה. תחילת סמסטר ב' זה טוב ואני מאחל לך הצלחה. גם אני עתיד לחזור בקרוב לספסל הלימודים, השתהיתי זמן רב מידי והעניין ממש חסר לי. Assayas • שיחה • 08:29, 3 במרץ 2013 (IST)
בעוד חצי שעה ב-15:05 תוכנית על הצלת יהודי בולגריה.אודי - שיחה 14:35, 3 במרץ 2013 (IST)
- לצערי פספסתי בגלל עומס עבודה של יום ראשון. אשמח אם תספר לי כאן או בדוא"ל האם היה משהו מיוחד, תודה Assayas • שיחה • 16:16, 3 במרץ 2013 (IST)
- אני מודה שלא הייתי בקשב מלא, אבל ממה שקלטתי: התוכנית הוגשה על ידי ריבי גדות והאורח בה היה מיכאל בר זוהר. התכוונו לשדרה בשבוע הבא לרגל 70 שנה להצלה, אבל בגלל סיבות טכניות הקדימו השידור בשבוע. פתחו באזכור השילוח של יהודי תרקיה ומקדוניה שמחר יחולו 70 שנה לשילוחם להשמדה. אחר כך עברו לתיאור הסיפור הבולגרי. ברבע שעה האחרונה דיברו עם 3 יוצאי בולגריה שהיו ילדים ב-1943. הראשונה מרוסה והשניים האחרים - לא קלטתי מהיכן. מלבד העדויות האישיות לא קלטתי מידע חדש שלא מוזכר כאן בערכים שכתבת. חשבתי שיעלו את זה בתוכניות המוקלטות באתר של רשות השידור, אבל ראיתי עכשיו שלא העלו את זה (וכנראה גם לא יעלו). בברכה.אודי - שיחה 20:11, 3 במרץ 2013 (IST)
- תודה על העדכון. מחר ה-4 במרץ הוא יום האקציה בתראקיה. האקציה במקדוניה בוצעה ב-11 במרץ ובפירוט ב-14. בבולגריה גופא בוצעו אקציות לפנות בוקר של יום רביעי ה-10 במרץ. האקציות היו במספר ערים, הבולטת מבינהן הייתה פלובדיב וככל הנראה נאסרו בין 4,000 ל-5,000 מבני הקהילה שם ובסך בכל כ-10,000 בכל בולגריה (המכסה שפרסם משרד הפנים דיברה על כ-4,000 בערי בולגריה להוציא סופיה). ב-13 במרץ אמורים היו לגרש 2,500 מיהודי סופיה, אך כאמור ב-10 במרץ השעה שר הפנים את צו הגירוש. אגב, הצו מעולם לא בוטל. עצוב שבבולגריה מציינים את היום ביתר סמליות וטקסיות מישראל. Assayas • שיחה • 20:52, 3 במרץ 2013 (IST)
נימקתי בתקציר העריכה. שחזור אחד אינו מלחמת עריכה. אם הגון אתה, שחזר שחזורך, או למצער תברר את העניין עם slav. תודה. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
- ערב טוב. דיון בדף השיחה של הערך בבקשה, או שכב' יפנה ל-slav4. לבחירתך ובברכה Assayas • שיחה • 22:54, 5 במרץ 2013 (IST)
- אין צורך לפתוח דיון על דבר טריוויאלי של הוספת שם לרשימה. רק רציתי לוודא שהוא מבין על מה מדובר, ולזה מספיקה הערה בתקציר עריכה. אם הוא יתעקש, אני לא אריב על דבר כזה, על אף שהוא טועה לגמרי (הוא מפורסם יותר משמות אחרים שם ויש לו מספר תפקידים נכבדים, שלא הזכרתי את כולם בערך, ש"מזכים" אותו באיזכור). אגב, גם בשיחה זו איני מתכוון להמשיך, אם השתכנעת מוטב, ואם לא, חבל. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
- בוקר טוב. לא אשחזר אך אפנה את אריאל לכאן בכדי שיבדוק שוב את הנושא. בברכת יום נעים. Assayas • שיחה • 08:10, 6 במרץ 2013 (IST)
- לדעתי, אין להוסיף שם, אם אין עליו בעצמו ערך, ולכן מחקתי לא רק אותו. האם האלמוני מוכן לרשום ערך על חיים יוסף בלוי? ובאותה הזדמנות להרחיב את הערך על דוד נחמן? או אז לא תהיה שום בעיה. ברכות אריאל פ. (slav4) • דף שיחה 09:05, 6 במרץ 2013 (IST)
- הוא יוכל להיות גם להישאר כקישור אדום, אם האלמוני יבטיח לכתוב את הערך בעתיד. ברכות אריאל פ. (slav4) • דף שיחה 09:12, 6 במרץ 2013 (IST)
- תודה לשניכם. אריאל- הבנתי את דעתך. דעתי- אני לא אכתוב עליו ערך כי הוא לא ראוי (כעת) לערך. אך אדם אינו פחות ממבנה או מוסד שזכאי לאיזכור גם אם אינו ראוי לערך עצמאי. אם היו אישים בעלי ערכים, הם קודמים כמובן לאלו שאינם, אבל כעת כשאין, אפשר לציין שמות בולטים בחסידות עצמה, כולל ציון קצר על תפקידם/סיבת פרסומם. בכל אופן אני חושב שאין כלל שאומר שיש לציין דווקא בעלי ערכים במקרים כגון אלו (דוגמה פשוטה שחושבני שאין עליה חולק, בערך על שכונה, אפשר לציין מבנים בולטים אף שאינם ראויים לערך עצמאי). ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
- אוקי אתה מוזמן להחזיר אותו. ברכות אריאל פ. (slav4) • דף שיחה 14:32, 6 במרץ 2013 (IST)
- ביטלתי את השחזור שלי מאתמול. אני מודה לשניכם על דיון תרבותי וענייני. Assayas • שיחה • 14:40, 6 במרץ 2013 (IST)
- תודה רבה לשניכם. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
מה הבעיה בדיוק עם הערך?
שיהיה קצרמר --TheRamtzi - שיחה 18:14, 6 במרץ 2013 (IST)
- לא קצרמרותו היא הבעייה. הוא לא ערוך ו"מבולגן", צריך לבצע עריכה טכנית והגהה. צירפתי לך דוגמא. כך לא אמור להראות ערך Sorry. בוודאי לא ערך על חסיד אומות העולם. אין לי בעייה, אם תרצה שאעזור לך בעריכה, אבל זה יקרה רק מחר. בברכה Assayas • שיחה • 18:17, 6 במרץ 2013 (IST)
ידידי
אני שמח על הערותיך הבונות, אולם :
- הערך בשל דיו
- הצעתי שיהיה מדובר בקצרמר
- טוב שיהיה ערך קצר מאשר שום דבר
--TheRamtzi - שיחה 18:58, 6 במרץ 2013 (IST)
- לא הוא לא, אבל לא משנה. קח מנוחה מהערך לרבע שעה ותן לי בבקשה לשפץ אותו. תודה Assayas • שיחה • 19:01, 6 במרץ 2013 (IST)
משהו קטן
בהתאם לחוקה ביוון, לפני הבחירות מתמנה אישיות א-פוליטית לכהן כראש ממשלה(בתקופה של שבועיים\שלושה לפני הבחירות).
הם בעצם מהווים עוצרים עד להקמת הממשלה החדשה.
זה לא משהו יוצא דופן ולא נהוג לציין כל שמילא את תפקיד זה כ"ראש ממשלת יוון" לשעבר.
הכוונה היא שהוא מילא את התפקיד כעוצר.
--TheRamtzi - שיחה 20:23, 6 במרץ 2013 (IST)
- ערב טוב. זהו תפקיד רשמי ודווקא נהוג לציין אותו בערך אנציקלופדי. Assayas • שיחה • 20:25, 6 במרץ 2013 (IST)
- http://en.wikipedia.org/wiki/Caretaker_government its known as Caretaker government
--TheRamtzi - שיחה 20:29, 6 במרץ 2013 (IST)
- הבנתי אותך עוד קודם. מציינים את התפקיד, ראה גם בערך באנגלית. כתבתי ראש ממשלת מעבר. Assayas • שיחה • 20:30, 6 במרץ 2013 (IST)
מאוד יפה!
תודה רבה :)--TheRamtzi - שיחה 20:35, 6 במרץ 2013 (IST)
- מכל הלב. אגב, כתבתי בעבר כמה וכמה ערכים על יהדות יוון ושואת בניה. לדוגמא חיידרי (מחנה ריכוז). יש אתר מעניין העוסק בנושא כפעילות חינוכית, ומנהלו אף הסכים בטוב ליבו להעביר עשרות תמונות לוויקיפדיה. ראה כאן . אגב, ב"קול הניצולים" לא כתובה העיירה כריסופולי. בברכה Assayas • שיחה • 20:38, 6 במרץ 2013 (IST)
- ראיתי. גם ראיתי את הערך על בן-ארויה. יפה מאוד.
- אם יותר לי, מילה קטנה, ואני לא רוצה שזה יתפרש לא נכון. אני רושם את זה ברוח טובה ובחברות.
(עדיין) אין מערכת צ'אט בויקיפדיה ולכן אני רושם כאן( ואמחק אוטוטו).
העיקרון (הכל כך יפה) בויקיפדיה הוא של שיתוף עם דגש חזק מאוד על אופייה הדמוקרטי.
אני אומר בגלוי שממש עלה בי טעם מר שהערך שלי הוסר. אני מניח שאני לא הראשון. אבל אני כן רוצה לקוות
שאני אהיה האחרון. שיתוף ההמון הוא כוח כ"כ חשוב ויפה.
אגב אני רוצה להסב את תשומת ליבך לדברים הבאים שמהווים עקרונות מנחים בויקיפדיה.
"אין לראות במפעילי מערכת סמכות באתר, בכל הנוגע לתכנים, למדיניות, לנהלים ולקבלת החלטות. החלטות בנושאים אלה מתקבלות בהצבעה דמוקרטית, שבה לכל הוויקיפדים אותה זכות הצבעה. המפעילים עוסקים בתחזוקת האתר ובהגנה עליו מפני השחתה."
וגם
"יש להשתמש בהרשאת מפעיל בזהירות רבה מאוד, כדי שלא לפגוע באופיה הדמוקרטי והפתוח של ויקיפדיה. בהתאם לכך:
הרשאת מפעיל לא נועדה לתת לבעליה כוח כנגד ויקיפדים אחרים, הפועלים בתום לב לפיתוחה של ויקיפדיה. חל איסור מוחלט להשתמש בהרשאת המפעיל כנשק בוויכוח על תכנים."
שוב אני לא אומר את זה כניסיון לנגח חלילה(ואמחק את זה אחרי שתקרא) אלא כנקודה למחשבה.
ברור לי שכל כוונותיך היו טובות וראית מנגד עקרונות חשובים כמו שמירה על רמת האתר וכיו"ב, מנגד חשוב לי שתדע שבאותו הרגע הרגשתי שמפרים את ברגל גסה את הזכות שלי לשתף ולצרף לחגיגת הידע הזו.
בחברות--TheRamtzi - שיחה 21:12, 6 במרץ 2013 (IST)
- אני מקבל את הביקורת באהבה. מהיום שסטאלין מת, אפשר לדבר ולמתוח ביקורת . ראה, יש הבדל בין מנטר לבין מפעילי מערכת. גם מנטרים יכולים להעביר למשל את הערך למרחב הערכים של המשתמש. הערך לא נמחק, הוא הועבר לטיוטא להשלמת העבודה. ובמצבו, כפי שהוא הועבר למרחב הערכים הוא היה מאד בעייתי. ראה גם שמפעיל מערכת נוסף חשב כך. דעתי האישית שלא צריך למהר ולהעביר בוסר למרחב הערכים, אלא אפשר להשקיע ולשפר אותו. במקרה הזה אף הצעתי את עזרתי ויש עוד עורכים שהיו עוזרים, למשל בחממה. בערך על חסיד אומות עולם, חשוב לטעמי אף יותר להביא אותו למצב סביר אותו לפני העברה, כי יש גם פן חינוכי. בני נוער תמיד מתחילים בוויקיפדיה ולפעמים גם מסיימים וחשוב שהמידע יהיה "טיפ-טופ". Assayas • שיחה • 21:23, 6 במרץ 2013 (IST)
יש סיבה שעל כל צעד ושעל שאני עושה אתה מנסה לחסום\למחוק\לשנות?
זה מתחיל להרגיש לא נעים.
TheRamtzi - שיחה 15:54, 8 במרץ 2013 (IST)
כמו כן, רשום במפורש "לא ניתן להשיג או ליצור תמונה חופשית זהה או דומה שתספק במידה מספקת אותו המידע". התמונה הקיימת לא מספקת את אותו המידה ולא מתקרבת לכך.
מעל לכל, אודה לך אם תפסיק להתקטנן ולנסות לחסום כל ניסיון שלי לתרום לויקיפדיה.
"הרשאת מפעיל לא נועדה לתת לבעליה כוח כנגד ויקיפדים אחרים, הפועלים בתום לב לפיתוחה של ויקיפדיה. חל איסור מוחלט להשתמש בהרשאת המפעיל כנשק בוויכוח על תכנים."
ובנוסף : "אין לראות במפעילי מערכת סמכות באתר, בכל הנוגע לתכנים, למדיניות, לנהלים ולקבלת החלטות. החלטות בנושאים אלה מתקבלות בהצבעה דמוקרטית, שבה לכל הוויקיפדים אותה זכות הצבעה."
ולכן אם כ"כ בוער לך בעצמותיך הדקויות האם מותר לי להעלות תמונה בשימוש הוגן שיש תמונה(חסרת ערך) אחרת
אתה מוזמן להעלות את הנושא להצבעה.
מעל לכל, הייתי ממליץ לך בחום לתעל את האנרגיות שלך לטובת פיתוח האתר, הוספת ערכים ועידוד המוטיבציה
ולא במרדף חתול-ועכבר במטרה למנוע ממני להעלות תמונה (של חסיד אומות עולם) שרק אלוהים מבין למה היא מפריעה לך.
--TheRamtzi - שיחה 16:06, 8 במרץ 2013 (IST)
- שלום, TheRamtzi,
- אני מבין שבאת לוויקיפדיה עם כוונות טובות ונדמה לך שמצרים את צעדיך. זה קורה לא פעם לוויקיפדים חדשים, שאינם מקדישים את הזמן והאנרגיה הדרושים ללמידת כללי הכתיבה המיוחדים של ויקיפדיה, כללים המחייבים את כל כותביה. מתוך דבריך אני מסיק שגם אין לך מושג עם מי אתה מתכתב. אתה, שכתבת ערך אחד, ממליץ לבן השיח שלך להקדיש זמנו להוספת ערכים - הוא כבר כתב ערכים רבים מאוד ובין היתר ערכים מומלצים, עדיף שתנסה ללמוד ממנו. יש כללים לגבי תמונות והכללים האלה לא עומדים להצבעה - אם התמונה שלך לא עומדת בכללים, תימחק וחבל על הוויכוח (היא נמחקה על ידי מפעיל מערכת אחר, לא זה שאליו באת בטענות). מוטי (שמו של הוויקיפד שעל דף שיחתו מתנהל הדיון) הוא ויקיפד מאיר פנים, שבוודאי אינו מנסה להציק לך - נסה לנהל דיון מתוך עמדה ניטרלית ורגועה, בדף השיחה של הערך. בברכה. ליש - שיחה 16:46, 8 במרץ 2013 (IST)
- אנא קרא את הקישורים שצירפתי לך. הפרת זכויות יוצרים משולה לגניבה ולא משנה מי המועלה.במדיניות שאתה תומך בה "לא אוכל ולא שותה" לא כלול הסעיף "לא תגנוב"?. לשכן שלי יש מכונית הרבה יותר יפה משלי ונראה לי שימוש הוגן לקחת אותה לסיבוב בעיר. הסכים לא הסכים, זו לא בעיה שלי. מכאן והלאה אם תהיה מעוניין להמשיך ולשוחח עימי תסיר את ההתייחסויות האישיות והמתנשאות שלך. מעבר לכך לא אוסיף. Assayas • שיחה • 18:38, 8 במרץ 2013 (IST)
בקשר לעריכתך במלחמת האזרחים היוונית - שמו של הארכיבישוף נגזר מהעיר דמשק, אותה אנו כותבים בשין (שמאלית). בעת מינויו לתפקיד הארכיבישוף, הוא לקח לעצמו שם של קדוש נוצרי על שם יוחנן דמשקינוס מהמאה ה-8. (יוחנן מדמשק, גם יד ושם כותבים דמשקינוס http://www.yadvashem.org/odot_pdf/Microsoft%20Word%20-%20446.pdf 132.74.210.71 09:31, 10 במרץ 2013 (IST)
- בוקר טוב. לי אין בעייה עם הביטול שלך. המתחיל במצווה אומרים לו גמור. אם כך, יש לשנות את השם של הערך הארכיבישוף דמסקינוס. אשמח אם תפתח בדף שיחת הערך חטיבת דיון "שינוי שם" ותנמק שם +הנח תבנית: {{שינוי שם}}. לצערי לא אהיה פנוי בזמן הקרוב. תודה ויום נעים. Assayas • שיחה • 09:35, 10 במרץ 2013 (IST)
- בוקר צח, עשיתי זאת במקביל לכתיבה צלך. יום נהדר ושבוע טוב
| שלום Assayas, הערך יהדות בולגריה שכתבת/הרחבת נבחר כערך מומלץ. תקציר ראשוני של הערך, שיוצג בעמוד הראשי מופיע כאן. ערן - שיחה 08:36, 23 במרץ 2013 (IST)
|
היי מוטי, כתבתי ערך על בית הגמלים, שהיה ביתו של שמואל לוי, ותהיתי האם שמואל לוי זה הוא שמואל לוי. אמנם מדובר בשם נפוץ, וסביר להניח שחיו מספר אנשים בשם זה באותה תקופה, אבל העובדה ששניהם עלו מבולגריה, ושהבית מעוטר באריחי חרסינה מתוצרת בצלאל, ששמואל לוי היה מתלמידיו, מעוררת סימני שאלה. יש לך איך לבדוק? עידו • שיחה 17:30, 26 במרץ 2013 (IST)
- לצערי איני יכול לעזור הרבה, מעבר לכך שלמיטב ידיעתי שמואל לוי הצייר היה ירושלמי כל ימיו. הוא יצא ללמוד בצרפת בתקופה שיתכן וחופפת למועד בניית הבית הנ"ל ועל כן לא היה בארץ (אני כותב מזיכרון ולא על סמך מקור), ולאחר ששב השתקע שוב בירושלים. אולי דרך טלמור יאיר שריכז את הגלאם, אפשר להתחקות עוד. בברכה Assayas • שיחה • 09:23, 28 במרץ 2013 (IST)
- תודה, פניתי גם אליו במקביל אליך (הוא גם זה שכתב את הערך). עידו • שיחה 11:41, 28 במרץ 2013 (IST)
ערכת את דף השיחה שלי, למרות שאתה כביכול בחופשת סקי. בדף זה איימת עלי בכך שאני משחית את הדף שלי!!. יש לי עכשיו כשבעים כניסות שהן חוזרות ונשנות. אין לי זמן וחשק לבדוק איך זה קרה, אבל דבר אחד ברור - אתה זה שהחזרת את העריכה הזו. כמו כן, כמו שאתה מעביר דברים לארכיון, כך גם אני רשאי לעשות כן. דיון על עבודה שעשיתי מקומו בשיחה של הערך, ואינני חפץ להשאיר את פרטי הדיון (ולא "הויכוח" כפי שקראת לזה, כי אני מאמין שלאחר שתשמע את דבריי תסכים אתם). אשמח אם תמחוק את מה שכתבתי כאן לאחר שקראת אותם. אין צורך להגיב. (משתמש:פשוט [משה] • שיחה) • י"א באייר ה'תשע"ג • 17:26, 21 באפריל 2013 (IDT)
- מי ש"מוסיף שטויות לדפים" ראוי לתגובה בדף שיחתו וזה מה שעשית. העבר דברים לארכיון שלך, אבל כלול בהם את דבריי. אני לא מוחק דברים של אחרים. שוב אציין בפניך לא להוסיף את העריכה שבנדון שקבעה ש"יהודי בולגריה גורשו לטורקיה" משום שמדובר בשטות מוחלטת, אפילו לא טעות. מה אני עושה בזמני הפרטי הוא ענייני וכב' לא מצוי ברשימה של האנשים שאני מתייעץ איתם בעניין זה. Assayas • שיחה • 17:46, 21 באפריל 2013 (IDT)