אכן, יש מקום לציון ארוע הטרור. הוסף. דני. Danny-w 18:54, 26 בנובמבר 2009 (IST)
האם יש אפשרות להוסיף לאירועים את החג אעפ"י שתאריכו לא קבוע, כמו שעושים בוויקי האנגלית? אולי אפילו בתיבת החדשות והאקטואליה? בכל זאת, נראה לי שחג שנחגג על ידי למעלה ממיליארד אנשים ברחבי העולם ראוי לציון בעמוד הראשי. Kulystab • שיחה • המטמון מחכה למוצא • י"א בכסלו ה'תש"ע • 00:18, 28 בנובמבר 2009 (IST)
כפי שהעירו (בחצי חיוך) במוסף הארץ, "שבוע ללא ערכים" נשמע קצת לא מוסרי... :-)
אולי כדאי לשנות ל"שבוע ללא ערכים חדשים"? דודה סימה - שיחה 14:14, 7 בדצמבר 2009 (IST)
היה על זה דיון במזנון והוחלט שזה השם שניתן למשה בהר סיני. תומר א. - שיחה 17:57, 7 בדצמבר 2009 (IST)
היה על זה דיון בהר סיני והוחלט שזה השם שניתן למשה במזנון.איתמר צור - שיחה
כפל המשמעות חינני (לא חוכמה, אני בחרתי בו). לא צריך להיות כל כך כבדים. Harel • שיחה 21:23, 7 בדצמבר 2009 (IST)
מכיוון שהשבוע פונה בלאו הכי בעיקר לוויקיפדים רשומים ולא לאנונימים, סביר שאלו הרשומים יבינו במה מדובר ואין צורך להחליף זאת עקב משובה עיתונאית. נשאלת השאלה - מדוע זה כן מפורסם ללא רשומים, ואם כבר מפורסם - מדוע לא ניצור דף ויקיפדיה:שבוע ללא ערכים שיסביר הנושא. זהר דרוקמן - שלום עולמי 21:27, 7 בדצמבר 2009 (IST)
לשים את היינה במקום את ענאן הענן. זה ממש מחויב המציאות! --Galoren.com - שיחה 02:57, 13 בדצמבר 2009 (IST)
3 שנים הופיע היינה, עד שהוסר והוחלף בענאן עקב הופעת ערך מומלץ עם תמונה זהה באותו היום. מנסים קצת לגוון... זהר דרוקמן - שלום עולמי 08:45, 13 בדצמבר 2009 (IST)
היינה הוא נצחי. ענאן הוא אפסי. גיוון כאן ממש לא בא בחשבון. אם גם גיתה היה נולד באותו היום אז זה היה בסדר. אבל ככה... --Galoren.com - שיחה 19:35, 13 בדצמבר 2009 (IST)
אתרים שמשנים את דף הבית בדפדפן הם מהיותר מרגיזים. עדיף מאוד שלא. וגם חבל להעמיס עוד יותר את העמוד הראשי. odedee • שיחה 23:12, 10 בדצמבר 2009 (IST)
אם מישהו ייכנס באופן אוטומטי לוויקיפדיה בכל פעם שהוא פותח את האינטרנט, זה יעוות את מספר הצפיות האמיתי. גוונא+שיחה+אין לנו פורטל הלכה! 23:13, 10 בדצמבר 2009 (IST)
זה דף הבית אצלי, אז זה כבר מעוות. Yonidebest Ω Talk 23:15, 10 בדצמבר 2009 (IST)
לא שינוי אוטומטי, אלא כזה שצריך ללחוץ במיוחד על קישור כדי שזה ישתנה. גילגמש • שיחה • ביקרת כבר במיזם היובל? 23:17, 10 בדצמבר 2009 (IST)
מסכים. זה דבר מאוד מקובל באתרים הגדולים, ובסך הכל מדובר במשהו שהגולש בוחר אם הוא רוצה או לא. קוריצה • שיחה • המורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:19, 10 בדצמבר 2009 (IST)
הוספת האופציה, באופן לא קופצני מדי, יכולה להיות טובה ומועילה. האם תהיה דרך לבדוק כמה השתמשו בה? יכול להיות נתון מעניין. זהר דרוקמן - שלום עולמי 23:23, 10 בדצמבר 2009 (IST)
כמובן, ההצעה היא להציע אפשרות ולא לכפות את ההצעה על הקוראים. אין דרך. Yonidebest Ω Talk 23:25, 10 בדצמבר 2009 (IST)
אני בעד. איתי פ. - שיחה 23:27, 10 בדצמבר 2009 (IST)
יש דרך לבדוק כמה השתמשו בזה. הקישור להוספה מפעיל פונקציית JavaScript, ובתוכה אפשר לשתול גם פניית AJAX לדף שיספור את את הלחיצות על הקישור. 93.172.116.169 10:59, 11 בדצמבר 2009 (IST)
זה יוצר רושם קצת נואש, ועלול שלא לחבב אותנו על קוראים שהכפתור הזה ילחץ להם בטעות. אולי, במקום להאכיל דגים בכפית, הקישור יכול להפנות לדף שבו מוסבר כיצד תוכל לקבוע את אתר הבית שלך בעצמך. עוזי ו. - שיחה 23:30, 10 בדצמבר 2009 (IST)
אתרים רבים נוהגים כך ולא מצטיירים לדעתי כנואשים. החל מ-ynet וכלה ביאהו - כולם מציעים בלחיצת כפתור להפוך האתר לדף הבית. הלינק הוא לא גדול מדי ולרוב בכתב קטן (עיין באתרים אלו וראה בעצמך), כך שאיננו בולט ומעטים הם האנשים שילחצו עליו בטעות. זהר דרוקמן - שלום עולמי 23:37, 10 בדצמבר 2009 (IST)
אולי "הוסיפו למועדפים" עדיף - ידידותי יותר, וגם סביר יותר שמישהו אכן יעשה בו שימוש. אורי • שיחה 01:30, 11 בדצמבר 2009 (IST)
רגע, רגע, דף הבית זה לא "כלים, אפשרויות אינטרנט, השתמש בנוכחי"? כי אם כן, אז מה הבעיה להפוך דף לדף הבית? איתן - שיחה 06:23, 11 בדצמבר 2009 (IST)
הרבה יותר אנשים לא יודעים איך לעשות את זה מאנשים שיודעים איך. 192.114.1.131 07:37, 11 בדצמבר 2009 (IST)
נגד. תארו לעצמכם שכל הפרוייקטים של ויקימדיה בעברית, יבקשו שיהפכו אותם לדף הבית? הרבה פעמים הגולשים לוחצים על קישור מבלי להבין את ההשלכות של הלחיצה שלהם. אני די מתעצבן לגלות שבעקבות לחיצה תמימה משתנה אתר הבית שלי, כמו גם תוכנות שמשנות דף בית במהלך ההתקנה. אני כמו עוזי, מעדיף שיהיה דף הסבר מה בדיוק קורה, וכיצד לשנות דף בית בדפדפנים השונים באופן ידני. גם ההצעה של אורי הוסף למועדפים טובה, ופחות מעצבנת. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם • 10:51, 11 בדצמבר 2009 (IST)
כן, אתרים מסחריים רבים מציעים את זה, כי הם רוצים שכל פעם שתפתח את הדפדפן תגיע אליהם, ותגדיל את מספר הצפיות בפרסומות שלהם. הם רוצים לפתות אותך לבלות כמה שיותר זמן אצלם, שוב - בשביל הפרסומת. זה לגיטימי לאתר מסחרי, אבל לנו אין מניעים כאלה. אם מישהו רוצה מידע מאיתנו - הוא יודע יפה מאוד להגיע אלינו. עופר קדם - שיחה 12:24, 11 בדצמבר 2009 (IST)
אפשר להקל על המשתמשים להפוך את ויקיפדיה לדף הבית ולא ממש ברורה לי הבעיה של הקלקה בטעות, אפשר להקפיץ תיבת אזהרה שברירת המחדל שלה תהיה לא להפוך את ויקיפדיה לדף הבית ובכך לפתור את בעיית ההקלקה המוטעית. טרול רפאים - שיחה 13:04, 11 בדצמבר 2009 (IST)
יותר מכך, מסיבות אבטחה - דפדפנים (שמאפשרים הפיכה לדף בית / הוספה למועדפים) תמיד מקפיצים אזהרת-שאלה לפני הפיכה לדף בית או הוספה למועדפים. 93.172.116.169 14:23, 11 בדצמבר 2009 (IST)
אכן, הדפדפן תמיד שואל את המשתמש האם הוא בטוח - האתר אינו יכול להוסיף על דעת עצמו להעדפות או לשנות את הגדרות הדפדפן. אם אפי כל הזמן לוחץ על קישורים שגורמים לשינוי אתר הבית מבלי שביקש זאת, כדאי שישתמש בדפדפן בטוח יותר, כגון FF3 או IE8. Yonidebest Ω Talk 15:01, 11 בדצמבר 2009 (IST)
אני לא מבין מה הבעיה בלינק חביב שלא מקפיץ שום חלון ולא מטריד את הקורא. אין פה שום פרסומת. הקורא יחליט בעצמו אם ללחוץ או לא. אנשים רבים אכן לא יודעים איך עושים את זה ואני לא רואה סיבה שלא להוסיף את הקישור. גילגמש • שיחה • ביקרת כבר במיזם היובל? 15:04, 11 בדצמבר 2009 (IST)
ברור שמדובר בקישור שמצריך לחיצה מצד הקורא, ולא בשום דבר מחייב. אסכם בהמשך. Yonidebest Ω Talk 15:13, 11 בדצמבר 2009 (IST)
טוב, מספירת ה"קולות" של הדיון הקצרצר לעיל, נראה כי יש תיקו 6 בכל צד. אסכם את ההצעה המתגבשת: הוספת שני קישורים "היפכו לאתר בית" ו"הוסיפו למועדפים" למסגרת הניווט בעמוד הראשי בלבד, כאשר לחיצה על הקישור שואל את המשתמש האם הוא בטוח (באמצעות אבטחת הדפדפן), ואם כן, הוא מועבר לדף "תוצאה" (שבו כתוב משהו בסגנון "הוספת את ויקיפדיה העברית כאתר הבית שלך בהצלחה!" או "הוספת את ויקיפדיה העברית למועדפים שלך בהצלחה!"), כדי לבדוק סטטיסטית כמה לחצו על הקישור, ולאחר כ-5 שניות יועבר חזרה לעמוד הראשי. Yonidebest Ω Talk 15:13, 11 בדצמבר 2009 (IST)
אני לא מבין למה נגד. מה רע בהצעה הזאת? היא לא מזיקה. היא לא מציקה. הקישור יהיה נחמד לעין. שום דבר לא יקפוץ. הדפדפן לא יחטף. מה רע? אנשים רבים, במיוחד המבוגרים, לא יודעים איך משנים את ההעדפות האלה. למה לא לסייע להם בנגישות? ההתנגדות נראת לי לא לעניין. גילגמש • שיחה • ביקרת כבר במיזם היובל? 00:21, 12 בדצמבר 2009 (IST)
כל תוספת לדף מגדילה את העומס הוויזואלי, לכן יש שיקולים לכאן ולכאן. אולי יום אחד במקום לטעון בנפנופי ידיים טענות לגבי שימושיות נוכל לבצע ניסויי שימושיות אמיתיים כדי שמאחורי נפנופי הידיים יהיו נתונים שנוכל בעזרתם לתת קביעות מבוססות ולא על סמך מה שרק נראה לנו נכון. JavaMan • שיחה 00:47, 12 בדצמבר 2009 (IST)
בעד ההצעה שתתקבל בכפוף לבדיקת שימוש (שאפשרית מבחינה טכנית). תומר א. - שיחה 03:15, 12 בדצמבר 2009 (IST)
אולי יהיה יותר נוח שזה יופיע בראש העמוד הראשי, לצד קישור ההרשמה, במקום בתיבת הניווט? Yonidebest Ω Talk 14:04, 12 בדצמבר 2009 (IST)
אני מציע שתכין טיוטא עם כל מיני מיקומים ונראה מה מפריע הכי מעט. כפי שאמרתי לא אחת - אני חושב שמדובר בשירות טוב לקוראים שלנו. הרי זה עולה מתוצאות הסקר - הנגישות שלנו עלובה. לדעתי צריך לשנות גם את הכיתוב של הלשוניות. הרי אחרי הכל... אנחנו כותבים כדי שיקראו ולא כדי לכתוב (כך אני מקווה לפחות). גילגמש • שיחה • ביקרת כבר במיזם היובל? 14:06, 12 בדצמבר 2009 (IST)
אני לא יכול להכין טיוטה. זה מבוסס על סקריפט, ואלא אם הוא מופעל אצל כולם, לא כולם יוכלו לראות אותו. וגם, אני לא מתכוון לכתוב סקריפט כזה אלא אם תהיה תמיכה. צריך לדמיין. לדעתי כדאי לתת לרעיון הזה להתבשל קצת בראש של כולם ואחר כך להעלות את הרעיון מחדש ולראות האם יש צורך בהצבעה. Yonidebest Ω Talk 16:31, 12 בדצמבר 2009 (IST)
ההצעה מצויינת, אבל יש לי תוספת עיצובית. נוסיף שני אייקונים קטנים כמו ו מתחת לתיבת החיפוש או אפילו לצד הכיתוב "ברוכים הבאים לוויקיפדיה!". לא צריך טקסט - מספיק שעומדים עם העכבר מעליהם ועולה בטקסט שמסביר את משמעותם (תנסו). כמובן, אפשר להחליף או לעצב את האייקונים. • רוליג - שיחה 19:18, 12 בדצמבר 2009 (IST)
רעיון נחמד, אבל קשה למצוא מקום שבו שני האייקונים האלו משתלבים עם העמוד הראשי. Yonidebest Ω Talk 19:41, 12 בדצמבר 2009 (IST)
יש למישהו התנגדות שיוני יעלה את הסקריפט ליום כדי שכולם יראו על מה מדובר? לחילופין, לזמן קצר כדי שיבצע לכידת מסך ויעלה לכאן? זהר דרוקמן - שלום עולמי 00:09, 13 בדצמבר 2009 (IST)
כבר כתבתי במה מדובר. מבחינה חזותית יש 3 אפשרויות: 2 תמונות, 2 פריטים בתפריט ניווט או 2 פריטים בראש הדף (היכן שנמצא קישור ההרשמה לאתר). Yonidebest Ω Talk 18:03, 13 בדצמבר 2009 (IST)
תבחין בין מיקום לתוכן. 3 אפשרויות לתוכן: תמונות, טקסטים או גם וגם. שתי אפשרויות למיקום כפי שכתבת. לא? • רוליג - שיחה 22:36, 14 בדצמבר 2009 (IST)
לי נראה שהמקום העדיף והכי פחות מפריע זה בראש הדף, בצורת טקסט. בכל מקרה, אני יורד מהרעיון בינתיים כדי לתת לרעיון לשקוע. אעלה הצעה מסודרת בעתיד, ואם לא יהיה קונצנזוס, תהיה הצבעה. Yonidebest Ω Talk 17:31, 15 בדצמבר 2009 (IST)
הערה: אני למשל לא ביקרתי כבר המון זמן בדף הבית, לחיפוש בויקיפדיה (האנגלית/העברית) אני משתמש בשורת החיפוש מימין לכתובת בFF או כתיבת בשורת הכתובת משהו כמו "wiki mouse" שבזכות השימוש ב"יותר מזל משכל" שמתבצע בFF בעזרת גוגל (כברירת-מחדל) אני יועבר לעמוד בויקי האנגלית. שמוליק - שיחה 17:44, 15 בדצמבר 2009 (IST)
גם לי נראה שצריך לשים את זה בראש הדף, בצד שמאל (מעל תיבת ערך מומלץ) אבל לא בצורת טקסט אלא בתמונות, זה יותר יפה ואסטטי. Ely1 - שיחה 18:48, 21 בדצמבר 2009 (IST)
מומלץ לתת ID לDIVים. כך לדוגמא, מי שזוכר שויקיפדיה קיבלה תג התנדבות או לא מעוניין לראות אירועים בלוח העברי משום מה, יוכל בקלות להסתיר/להוזיז בעזרת מיוחד:הדף שלי/monobook.css.
זה לא אמור להיות מסובך או לגרום לבעיה כלשהי. שמוליק - שיחה 16:24, 24 בדצמבר 2009 (IST)
לא מסובך, אבל למה שקורא רשום ירצה לעשות דבר כזה? זה הרי לא בלחיצת כפתור. שיתעלם וזהו. Yonidebest Ω Talk 19:15, 24 בדצמבר 2009 (IST)
צודק, ועדיין... אם יצא למשהו להתעסק עם תבנית:עמוד ראשי/תיבה יהיה נחמד אם הוא יוסיף את זה. נכון, יכול להיות שזה לא יתרום לאף אחד כלום.שמוליק - שיחה 11:00, 25 בדצמבר 2009 (IST)
אני רואה שגם בויקיפדיה:מזנון מתנהל דיון על מבנה העמוד הראשי, ברגע שיהיה ID יהיה אפשר עם קצת מאמץ (והרבה JS) לסדר דברים יפים, לדוגמא, לראות בעמוד הראשי את עדכוני רשימת המעקב, שינויים אחרונים וכו'. אנשים אוהבים לשלוט, התאמה אישית זה הפתרון שמוליק - שיחה 11:05, 25 בדצמבר 2009 (IST)
משעמם, לא רלוונטי לאנציקלופדיה, מספיקה הפנייה לויקיחדשות, לא באמת מתעדכן בצורה טובה, אף אחד לא פותח ויקיפדיה כדי לקרוא חדשות. עוד סיבה ששכחתי? היה דיון דומה בעבר? גוונא+שיחה+אין לנו פורטל הלכה! 17:41, 26 בדצמבר 2009 (IST)
לא מתעדכן בצורה טובה: אינו חייב להתעדכן, משום שלא נועד להתחרות באתרי החדשות, אלא לרמוז שנושאים בחדשות מוצגים בצורה רחבה בוויקיפדיה.
משבצת מצוינת לעמוד הראשי. דוד שי - שיחה 18:26, 26 בדצמבר 2009 (IST)
אין חשיבות לערכי חדשות יותר מאחרים. בויקיפדיה גם ערכי משפט עברי. אז מה? זה אומר שהם צריכים להיות מוצגים בעמוד הראשי כל הזמן? מספיקים הפורטלים. גוונא+שיחה+אין לנו פורטל הלכה! 18:53, 26 בדצמבר 2009 (IST)
השאלה האחרונה של גוונא בהודעת הפתיחה בדיון הזה מראה על חוסר רצינות מדהים מצידו (למען האמת, גם ההצעה להסתפק בהפניה לוויקיחדשות). מי שרוצה לכלות את הזמן בדיונים חוזרים מיותרים - מוזמן. למי שמעוניין ליצור שיח ענייני כלשהו - אני מציע להשקיע מעט בחיפוש וקריאת הדיונים הקודמים לפני שהוא מציע לשנות דבר מה. הדבר משול בעיני לפתיחת הצבעת מחיקה ללא כל דיון חשיבות שהוא. זהר דרוקמן - שלום עולמי 19:20, 26 בדצמבר 2009 (IST)
זוכרים את כל מה שדובר. ועדיין. Ori • PTT 19:22, 26 בדצמבר 2009 (IST)
אז הנה אני לבשר כי ערכתי חיפוש (במגבלות הכישרון הטכני המצומצם שלי) ולא מצאתי.
זהר, דווקא היית יכול לענות לשאלתי בצורה פשוטה, ולקשר אותי לדיונים קודמים. בדיוק לשם כך שאלתי את השאלה אליה התייחסת, כדי למצוא את אותם דיונים. תודה. גוונא+שיחה+אין לנו פורטל הלכה! 19:25, 26 בדצמבר 2009 (IST)
אז הדרך הנכונה הייתה, במקום לפתוח דיון, לבקש ממישהו (טרול"ר, לדוגמה) היכן הדיונים, או לפחות להציץ לדקה בוויקיחדשות לפני שמעלים רעיונות תמוהים. חיפוש זריז בדפי השיחה של תבנית האקטואליה ובארכיוני המזנון יכול היה לתת לך הבנה מעט רחבה יותר בנושא, שהייתה חוסכת את הטלת המלאכה על אחרים - כפי שאתה עושה כאן. זהר דרוקמן - שלום עולמי 19:32, 26 בדצמבר 2009 (IST)
תודה זהר. מבטיח להתנהג יפה יותר בפעם הבאה. לא אאכזב אותך. גוונא+שיחה+אין לנו פורטל הלכה! 19:49, 26 בדצמבר 2009 (IST)
גם אותי! גם אותי אל תאכזב!;-) Yonidebest Ω Talk 20:14, 26 בדצמבר 2009 (IST)
באתי להעיר, שאולי שהגיע הזמן להוריד את תג ההתנדבות. שהרי עם כל הכבוד שקיבלנו, בכל זאת מדובר בתג מ-2006. מקומו בערך אודות ויקיפדיה, ולא בעמוד הראשי בשנת 2010. היה יפה להתגאות בו בהתחלה, היום זה כבר הופך להיות לא רלוונטי ותופס מקום יקר. ואז גם שמתי לב שכתוב בצד 2009. האם אני מפספס משהו וקיבלנו את התג בשנית? אני זוכר שהוא הוענק ב-2006, מוזר לי היה לשים לב לכיתוב 2009 לצד התג... --•Itzike•שיחה 00:18, 26 בדצמבר 2009 (IST)
אוטוטו 2010 וזה הזמן להיפרד מהתג MT0 - שיחה 17:31, 26 בדצמבר 2009 (IST)
התג ניתן ב-2006 ורוענן ב-2009. לא ברור לי מה בוער לכם להוריד אותו - הוא משקף מציאות מתמשכת בוויקיפדיה, כשנתחיל לקבל כסף על תרומתנו (לפחות על דיונים במזנון), נוריד את התג. דוד שי - שיחה 18:36, 26 בדצמבר 2009 (IST)
מילא זה, רק שזאת בעצם פרסומת חינם לאיגוד האינטרנט הישראלי. 85.64.96.38 18:37, 26 בדצמבר 2009 (IST)
קצת טווסי מצד ויקיפדיה, לא? את המדליות אפשר לשמור בוויטרינה, לא בחלון. גוונא+שיחה+אין לנו פורטל הלכה! 18:57, 26 בדצמבר 2009 (IST)
מסכים עם דוד שי וגילגמש. בברכה, MathKnightהגותי (שיחה) 21:40, 26 בדצמבר 2009 (IST)
אני מתנדב פה ושמח שיש כאלה שמעיריכים זאת. אני לא רואה סיבה להוריד את הסמל. זכינו בו ביושר. גילגמש • שיחה • ביקרת כבר במיזם היובל? 22:57, 26 בדצמבר 2009 (IST)
חוץ מזה, אני מסכים עם גוונא. חי◣ 27.12.2009, 00:13 (שיחה)
מוזר. האם אתה בטוח שזו הרשימה המלאה? Yonidebest Ω Talk 00:36, 27 בדצמבר 2009 (IST)
לא. אבל בחיפוש קצר לא מצאתי שום אזכור לזכיית ויקיפדיה בתג ב-2009. חי◣ 27.12.2009, 00:38 (שיחה)
גם אני לא מצאתי אזכור. הפנתי את תשומת ליבו של דוד לדיון. אגב, בתגובה ל"אוטוטו 2010 וזה הזמן להיפרד מהתג" לעיל, התג ניתן לשנתיים על פי האתר. Yonidebest Ω Talk 00:48, 27 בדצמבר 2009 (IST)
צריך להשאיר את התג - הוא די קטן ולא מפריע לעיצוב. מיקיMIK • שיחה • 00:30, 27 בדצמבר 2009 (IST)
אני מסכים. זה לא מה שמפריע וגם לא מה שישנה משהו בעניין של עיצוב מחדש של הדף הראשי. Ori • PTT 01:31, 27 בדצמבר 2009 (IST)
את התג לשנת 2009 קיבלתי במייל לפני חודשים אחדים, ביוזמת איגוד האינטרנט הישראלי. הרושם שלי הוא שיש אי התאמה כלשהי בין לשון התקנון של התג ובין ההתנהגות בפועל של האיגוד. זה לא צריך להפריע לנו. דוד שי - שיחה 07:21, 27 בדצמבר 2009 (IST)
אם נוסח המכתב המלווה את התג אינו סתמי, כדאי אולי להעתיק אותו לדף בוויקיפדיה, כדי שכולם יוכלו להנות ממנו. JavaMan • שיחה 20:47, 28 בדצמבר 2009 (IST)
המכתב היה מאוד טכני, לא משהו מרגש. דוד שי - שיחה 21:41, 28 בדצמבר 2009 (IST)
חבל. נו, זה מה שיש. JavaMan • שיחה 21:49, 28 בדצמבר 2009 (IST)
הוא ממש לדעתי לא כזה קטן, ומדובר בפרס חסר חשיבות. אם היינו מקבלים את פרס ישראל, אות הנשיא או משהו בסגנון - במילא. כרגע אנחנו נראים מצחיק, כאחד האתרים הגדולים בישראל ובעולם המתגאה בפרס יחסית שולי שקיבלנו בעמוד הראשי בכבודו ובעצמו. ולמה לא להזכיר את כל הפרסומים על ויקיפדיה בתקשורת ומבחר הציטוטים המפרגנים שקיבלה? יש רמה מסויימת של אגו, שכדאי שנשאיר על עצמינו בעמוד האודות... --•Itzike•שיחה 15:41, 27 בדצמבר 2009 (IST)
בהתאם לדעות שהובעו כאן, הסרתי את תג ההתנדבות מהעמוד הראשי, והעברתי אותו לערך ויקיפדיה העברית. דוד שי - שיחה 21:52, 27 בדצמבר 2009 (IST)
מדוע בסמל הויקיפדיה מופיעה האות ר , האם זאת טעות ואמורה להופיע האות ו'?
לא. אלה אותיות אקראיות בכל מיני שפות. Ori • PTT 17:45, 29 בדצמבר 2009 (IST)
לא, זו האות וא"ו, אלא שמי שיצר את הלוגו בזמנו לא ידע עברית... היה דיון במטא לגבי שינוי האות לאות פ', אך מן הסתם קשה עד בלתי אפשרי לשנות לוגו. ראה גם , דפי שיחה ודפים מקושרים. Yonidebest Ω Talk 00:01, 30 בדצמבר 2009 (IST)
וואלה? מעניין... Ori • PTT 00:08, 30 בדצמבר 2009 (IST)
זה רק אני או שאין פה שום אזכור לכך שנפתח עשור חדש? נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 13:00, 1 בינואר 2010 (IST)
לא סתם עשור חדש, אלה כזה ששתי ספרותיו הימניות הן בדיוק חצי משתי ספרותיו השמאליות, מה שמרבה חגיגיות. את המספר 2010 אפשר לראות גם כמספר בבסיס טרנארי, שערכו 30 בבסיס עשרוני, וזה נותן לנו את הסדרה המסעירה 10, 20, 30. זה עוד כלום לעומת ההתרגשות שתאחז בנו בעוד עשור, בשנת 2020. בקיצור: למה, מי מת? בסך הכל עבר עוד יום. נכון, הייתה סיבה למסיבה, אבל לכל מי שהשתכר כבר עברה החמרמורת. נינצ'ה, שיהיה לך עשור נפלא, עשור שבו יושג שלום אמת בין ישראל לשכנותיה, ואהבה ורעות ישרורו בין תושביה, והערך בסיס טרנארי ייכתב ויהיה שגור בפיו של כל ילד. דוד שי - שיחה 13:20, 1 בינואר 2010 (IST)
האם אכן נפתח עשור חדש? לדעתי יש עוד שנה עד שהעשור ייגמר. Gridge ۩ שיחה 13:23, 1 בינואר 2010 (IST).
שאלה זו עולה בכל חילופי עשור, והיא למעשה גרסה עממית של הוויכוח האם 0 הוא מספר טבעי (הקטן ביותר), או שסדרת הטבעיים מתחילה ב-1. דוד שי - שיחה 13:53, 1 בינואר 2010 (IST)
מבחינת תארוך מדעי אכן לא חלף עשור (המאה התחילה ב-2001) מבחינה תרבותית-חברתית העשור החדש כבר כאן. דניאל ב. 18:22, 1 בינואר 2010 (IST)
מה "מדעי" בקביעה "המאה התחילה ב-2001"? במה זה יותר מדעי מהקביעה "המאה התחילה ב-2000"? דוד שי - שיחה 08:43, 2 בינואר 2010 (IST)
הדיון מוכָּר. אדם (=תינוק) מתחיל את שנות חייו עם לידתו, כלומר בגיל "0", ולא בגיל שנה, כלומר לא בגיל "1". מכאן יוצא, שהעשור הראשון של המאה ה-21 התחיל ב-1.1.2000 , והעשור השני במאה זו מתחיל ב- 1.1.2010.:-) Danny-w 09:15, 2 בינואר 2010 (IST)
בתרבות הסינית תינוק מתחיל את חייו בגיל 1. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 10:38, 2 בינואר 2010 (IST)
הדיון ממכר. שנילי • שיחה 09:30, 2 בינואר 2010 (IST)
דני, מה שחל על בני אדם לא חל שנים. לא קיימת שנת 0, הספירה החלה משנת 1 לספירה. מכאן שכל עשור מתחיל בשנה 1 ונגמר בשנה 10. בהיסטוריה כשאומרים המאה העשרים מתכוונים ל-1901 עד 2000. אתם מוזמנים לעיין בערכי העשורים והמאות שלנו. דניאל ב. 10:45, 2 בינואר 2010 (IST)
דוד, אני לא חושב שזה אירוע כל כך חשוב והיסטורי. כן, בסך הכל עבר עוד יום. אפשר לומר את אותו הדבר על פסח, על יום העצמאות, ולמעשה על כל יום חג, או יום הסטורי. אז למה בעצם לכתוב את "ביום בהיסטוריה"? בסך הכל עבר עוד יום. שלא תבין אותי לא נכון, לא ציפיתי לבלונים בעמוד הראשי, אבל אני יודע שבמיזם הידעת? אנחנו משתדלים למצוא קטע מתאים לכל חג יהודי, ולעוד כל מיני ימים, הופתעתי שביום הכי "קלאסי", הסילבסטר, אין אף קטע הידעת, היום בהסטוריה, תמונה מומלצת, או ערך מומלץ שקשור לנושא. נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 11:46, 2 בינואר 2010 (IST)
בהחלט, הערך שכרות מתאים במיוחד. אפשר גם "הידעת?": 51 צעירים נפגעו משתייה מוגזמת בחביגות הסילבסטר ונזקקו לטיפול רפואי . ללא ספק - "קלאסי". דוד שי - שיחה 11:53, 2 בינואר 2010 (IST)
אני עם נינצ'ה, פורים מציין X שנים שעברו מאז שהיהודים ניצלו ממוות והרגו את שכניהם, וכן, החגיגות של חג זה מציינות גם הן שכרות של בחורי ישיבות חרדים ושנור מחפיר מצידם, כך גם תום העשור.
כזכור, מדובר כאן באנציקלופדיה שאמורה לציין את העובדות, ולא להכתיב את הלך הרוחות. גוונא+שיחה+אין לנו פורטל הלכה! 18:58, 4 בינואר 2010 (IST)
לא בטוח, עכשיו כל אחד ימתין עם הערך שלו עד ל-99,999 (שווה לבדוק בדיעבד איך מתנהג קצב העלאת הערכים בשלבים אלה - פרוייקט לעוזי. אפשר לפתח תיזה על פי תורת המשחקים). שנילי • שיחה 09:59, 5 בינואר 2010 (IST)
לדעתי עדיף הפוך, קודם שיהיו מאה אלף ואז שנכניס את הלוגו. אל יתהלל חוגר כמפתח. נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 11:25, 5 בינואר 2010 (IST)
כיוון שאכן צפוי מרוץ ערכים להשלמת ה-100K, אם נעשה את זה אנחנו נשים את הסמל רק ב-100,100 או משהו כזה. היה מוכן. זהר דרוקמן - שלום עולמי 11:28, 5 בינואר 2010 (IST)
זה בסדר עודד, דוד כבר הכריז שאת הכבוד והיוקרה ניתן למי שכתב את 99,000 הערכים הקודמים. אני פשוט חושב שזה לא יעזור. זהר דרוקמן - שלום עולמי 11:39, 5 בינואר 2010 (IST)
אולי בכל זאת לחכות עד לתחילת המרתון הצפוי? יש גם בעיה נגדית - מי שירצה להתחיל במרתון הוא בדרך כלל מי שכותב הרבה ערכים בלאו הכי, ועכשיו כשאנו קרובים הם "ישמרו" את הערכים שלהם לטובת המרתון. זהר דרוקמן - שלום עולמי 12:04, 5 בינואר 2010 (IST)
הם כנראה לא רציניים מספיק. השתתפות מקצועית מחייבת לפחות 150 ערכים וזה בדיוק המספר שחסר. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 12:14, 5 בינואר 2010 (IST)
אתה שוכח שצריך להתחשב בכך שהם לא לבד. אין צורך ב-150. מספיק שיש חמישה עורכים עם 30 ערכים כל אחד. זהר דרוקמן - שלום עולמי 12:21, 5 בינואר 2010 (IST)
תגידו, דפי הפניה זה גם לוקח? יוסאריאן • שיחה 12:22, 5 בינואר 2010 (IST)
זהר, אלה שיקולים לא רלוונטיים עבור מי שרוצה לנצח. אם למישהו היה אס בדמות 150 ערכים הוא היה לוקח עכשיו את ה100,000. יוסאריאן, דפי הפניה לא לוקח (לא נספרים) אבל דפי פירושונים כן. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 12:37, 5 בינואר 2010 (IST)
אני הכנתי מראש 68 קצרמרים. כשאני רואה 99,950 ערכים, אני מעלה את כולם אחד אחרי השני, ורק זה שיינצח אני לא אמחק:-) Yonidebest Ω Talk 17:28, 5 בינואר 2010 (IST)
כרגע, 5 שעות אחרי תחילת הדיון, וחסרים 173 ערכים. כנראה הרציני שהכין 150 מחכה לעוד 23 כדי להתחיל להפגיז (או אולי כולם בוגרים בסיבוב הזה). יוסאריאן • שיחה 17:53, 5 בינואר 2010 (IST)
אני מכריז על תחרות בין המפעילים: הראשון שימחוק את הערך 100,000 כי הוא יהיה דף פירושונים מיותר. שנילי • שיחה 14:08, 5 בינואר 2010 (IST)
זה משעמם, שיחקנו בזה פעם קודמת ורק שבע מפעילים השתתפו;-) Yonidebest Ω Talk 17:28, 5 בינואר 2010 (IST)
צריך, צריך כבר לשים. זה מרוקן את הלוגו המיוחד מתוכן עוד מעט. חבל על כל הטרחה של האנשים והההצבעות, אם שטויות כאלה מונעות את זה. Ori • PTT 19:25, 5 בינואר 2010 (IST)
אני בעד בינתיים לשים את הסמליל שזכה במקום שלישי, בזמן שיש בדיוק מאה אלף לשים את המקום השני, ולאחר מכן, למשך תקופה של שבוע לשים את הסמליל שזכה במקום הראשון, ובכל זריחה ושקיעה להכהות את הסמליל השני ולקשר אליו מהסמליל הראשון, תוך שהרביעי מחפה עליו מהפינה הצפון מערבית של דף הבית, בה בעת להסתער לכיוון המקטע הדרום צפוני עם ערימה של הצעות חדשות. גוונא+שיחה+אין לנו פורטל הלכה! 19:53, 5 בינואר 2010 (IST)
נגד נדמה לי שהוחלט על סמליל אחד, כבר יש "זחילה" בהחלטה לאפשר הדפסת חולצות בשני סמלים. שנילי • שיחה 20:00, 5 בינואר 2010 (IST)
אם לא הבנתם, גם גוונא לא באמת בעד התוכנית הזאת. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 21:13, 5 בינואר 2010 (IST)
אין לי בעיה להציב את הסמליל כבר עכשיו. בברכה, MathKnightהגותי (שיחה) 21:25, 5 בינואר 2010 (IST)
בעד להציב את הלוגו, ויפה שעה אחת קודם:-) Danny-w 21:30, 5 בינואר 2010 (IST)
בעד להציב אותו עכשיו. חובבשירה - שיחה 07:39, 6 בינואר 2010 (IST)
נגד מה זה השפיכה המוקדמת הזו? לא יכולים לחכות יום יומיים? אל יתהלל וגו' (לא שזה יעזור כי הסמליל כבר הוצב, אבל בכל אופן) אלמוג 07:41, 6 בינואר 2010 (IST)
ככה מתבטאים? Yonidebest Ω Talk 12:57, 6 בינואר 2010 (IST)
בעד - נו, יאללה! (אלמוג, הסמליל טרם הוצב...) Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 12:47, 6 בינואר 2010 (IST)
מה הקטע של האפס האדום בסמליל? זה לא קצת תקוע? Ely1 - שיחה 20:43, 7 בינואר 2010 (IST)
ככה (לפעמים) נראה מד אוץ ברכבים ישנים בעלי צג שאינו דיגיטלי. Yonidebest Ω Talk 17:58, 11 בינואר 2010 (IST)
יש לנו מד קילומטר בסמליל, ומד קילומטר בתמונת היום. כמה ממונעים אנחנו צריכים להיות? אני מבינה שזו התלהבות מהנושא. אבל תמונת היום ממש אינה מוצלחת ויפה. אז אולי כבר מספיק עם כל ה"מינוע" הזה? Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 06:32, 11 בינואר 2010 (IST)
אחלה תמונה. בכל מקרה, מחר היא תתחלף. דוד שי - שיחה 06:47, 11 בינואר 2010 (IST)
דוד, אני בטוחה שמי ששם אותה חושב שהיא אחלה. בעיני היא לא. וכמו שכתבתי יותר מידי מינוע. מחר זה יום אחד יותר מידי לטעמי. אבל לפחות היא לא תישאר כל השבוע. שזו גם לטובה Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 06:57, 11 בינואר 2010 (IST)
התמונה נבחרה בהליך בחירה בו גם את יכלת להשתתף. אלמוג 07:09, 11 בינואר 2010 (IST)
בדקתי מה? הייתה הצבעה על התמונות שיופיעו בעמוד הראשון ב"שבוע היובל". הרצתי גם את התמונה המקסימה של פסל החירות בעראבה, מהטיעון שגם הוויקיפדיה היא מיזם אמריקאי שפשט ברחבי העולם ולו גירסאות מקומיות, אך טיעון זה לא תפס ומד האוץ של האופנוע נבחר. אין לך להלין אלא על עצמך. אלמוג 07:41, 11 בינואר 2010 (IST)
האם בדקת האם השתתפתי בהצבעה? אין לי מה להלין על עצמי. אני השתתפתי בהצבעה, והצבעתי נגד. כבר אז חשתי שלא בנוח עם התמונה. ועכשיו כאשר אני מסתכלת על עמוד השער ורואה פעמיים את מד הקילומטר אני ממש בטוחה שצדקתי. (אבל למה אתה תוקף אותי?, אני שואלת שאלה בסגנון מנומס, בודאי הרבה יותר מנומס, מדפי שיחה רבים שאני רואה בויקיפדיה ) Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה? 07:47, 11 בינואר 2010 (IST)
אכן לא בדקתי, ואיני תוקף אותך. אבל כאשר הפסדנו בהצבעה ותמונות כעורות אלו נבחרו, עלינו לקבל את דעת הרוב, גם אם הדבר כרוך בכך שדף הפתיחה של הוויקיפדיה יראה כמוסך לאופנועים. אלמוג 08:05, 11 בינואר 2010 (IST)
הוא הוסר עקב בעיות מסויימות, אבל יוצג במקומו קטע יובל. זהר דרוקמן - שלום עולמי 00:23, 14 בינואר 2010 (IST)
להחליף מיד את הפנטגון בתמונתה של המשוררת לאה גולדברג. העדפה ישראלית ברורה, ועוד במאורע כה חשוב כמו ציון שנות ה-40 למותה. המשוררת העברייה הגדולה ביותר. נ-ק-ו-ד-ה. --Galoren.com - שיחה 00:52, 15 בינואר 2010 (IST)
בעד, אכן, היא, לדעתי, ראויה יותר לכך מאשר תמונת הפנטגון. בברכה, אוֹר • OrGuttman • שיחה • כ"ט בטבת ה'תש"ע • 00:59, 15 בינואר 2010 (IST)
לא הבנתי את הכיתוב שלה. איך ויקיפדיה קשורה לכל העניין? אם הקשר הוא כדור הארץ=>עולם=>הנצפה ביותר בעולם=>ויקיפדיה, אז: קלוש. דניאל ב. 15:05, 17 בינואר 2010 (IST)
כן, דיי קלוש. איתי פ. • שיחה 15:06, 17 בינואר 2010 (IST)
אולי זה בגלל שהתמונה עצמה מאד מפורסמת ו"ניצפת" כמו ויקיפדיה Ely1 - שיחה 18:04, 17 בינואר 2010 (IST)
גם לי זה נראה קצת תמוה. Yonidebest Ω Talk 20:43, 17 בינואר 2010 (IST)
זו השעה להחזיר את הלוגו המקורי. חי◣ 18.01.2010, 09:31 (שיחה)
למה רשום מתחת לכותרת "פורטל היום" שהיו זה ט"ו בשבט?
לפני כשעתיים התאריך העברי התחלף ל-י"ד בשבט ולא ט"ו בשבט.
אני חושב שצריך לתקן. מישהו סודי • שיחה 18:43, 28 בינואר 2010 (IST)
אכן, אני מניח שגם הפורטל אמור להופיע מחר ולא היום, האם אני טועה? איתי פ. • שיחה 18:58, 28 בינואר 2010 (IST)
תודה לניר שסידר את התבנית. איתי פ. • שיחה 19:09, 28 בינואר 2010 (IST)
כיום, כשהדבר נעשה מרכיב בסיסי בכל אתר תוכן ברשת, מדוע יפקד מקומה של ויקיפדיה? מדוע שלא תינתן האפשרות בלחיצת כפתור קלה להפיץ את ויקיפדיה למגזרים נוספים ולהרחיב את מעגל קוראיה (כמו באמצעות האפליקציה הזאת, למשל)?
אעלה בזאת את ההצעה להוסיף אפליקציה לשיתוף תכנים, וכצעד התחלה נסיוני, להוסיף זאת לפינות החמד שלנו בעמוד הראשי, הלא הם: פינת הערך המומלץ, תמונה מומלצת, הידעת? ופורטל מומלץ. דוגמה משמאל, מי בעד? (נא התרכזו בהיבטים השונים, למעט ההיבט הטכני שייבחן רק לאחר קבלת ההסכמה הרעיונית) Rex - שיחה 02:12, 22 בינואר 2010 (IST)
ראשית, קשה לי להאמין שעדיין בימינו יש לוויקיפדיה בעיה עם חשיפה שיש צורך להעצימה. שנית, בחירה באפליקציה ספציפית היא גם מתן פרסומת חינם לאפליקציה אחת מני רבות המאפשרות לשתף תוכן ברשת. כדאי אולי לברר מה מדיניות הקרן בנושא זה, ולשם כך אפשר אולי להיעזר בדוגמה של קישורי קואורדינטות אשר מובילים לדף שבו אפשר לבחור בשירותי מיפוי מגוונים. אני מודע לכך שזה הופך את הפתרון לשימושי פחות. JavaMan • שיחה 06:38, 22 בינואר 2010 (IST)
בזמנו דיברתי עם תומר א. על יצירת הזנת rss מהערך המומלץ של אותו יום שתיקרא משהו בסגנון "תאוות דעת יומית", משום הזנחתי את זה, אם מישהו מעוניין אוכל להחיות את זה, ואף להרחיב זאת ל"הידעת" או לתמונת היום. יש עניין? מתניה • שיחה 09:16, 22 בינואר 2010 (IST)
ראשית, מתניה, רעיון טוב ומעולה (קיים כבר בויקיאנגלית), אולם אני מדבר על רעיון אחר (ואשפר לקדם את שניהם). RSS נועד לקבל עידכונים, שיתוף נועד לשתף עם אנשים אחרים (ולרוב, לא על בסיס קבוע). Rex - שיחה 12:44, 22 בינואר 2010 (IST)
נראה לי שמספיק להוסיף בתיבת הכלים (או תיבה אחרת שתיועד לכך) אפשרויות כמו "שלח ערך זה לחבר באמצעות דאו"ל", "פרסם ערך זה בטוויטר", "פרסם ערך זה בפייסבוק" וכיוצא בזה. Yonidebest Ω Talk 10:24, 22 בינואר 2010 (IST)
הרעיון של יוני ממש טוב, אני מציע באופן התחלה לעשות סקריפט לכך שיוסף בצורה פרטנית על ידי המעוניין לכך. בנוסף, דיברתי כאן על קישורים לחלקים מסוימים בעמוד הראשי, שזה דורש פיתרון אחר. Rex - שיחה 12:44, 22 בינואר 2010 (IST)
הוספתי במיוחד:העדפות אפשרות לשיתוף תוכן במייל וברשתות חברתיות (כרגע רק פייסבוק וטוויטר). אם ברצונכם לאפשר זאת, בחרו בהעדפות בלשונית סקריפטים, ותחת שונות בחרו ב"הוספת אפשרות בתיבת הכלים לשיתוף הערך בדואר אלקטרוני וברשתות חברתיות". ערן - שיחה 11:43, 23 בינואר 2010 (IST)
אני חושב שבאמצעות אפליקציות אלה אנחנו מעצימים את פייסבוק וטוויטר ולא את עצמנו. אנחנו נהפוך לפרסומת מהלכת לאתרים אחרים MT0 - שיחה 19:36, 23 בינואר 2010 (IST)
יש משהו בזה. Yonidebest Ω Talk 19:58, 23 בינואר 2010 (IST)
למה אין לינק בשיתוף בטוויטר? עמיחי • שיחה 22:51, 23 בינואר 2010 (IST)
יש לינק לטוויטר. ולגבי ההערה של MTO, כעת זה רק סקריפט שמופעל באופן פרטני, כך שזה לגיטימי. כשנתקדם שלב ונרצה להפוך זאת לנחלת הכלל נצטרך לדון על הנקודה שהעלית. Rex - שיחה 23:53, 23 בינואר 2010 (IST)
נכון אבל כתוב רק (לדוג'): "ראו ערך: ויקיפדיה:מזנון בוויקיפדיה". אין לינק. עמיחי • שיחה 00:06, 24 בינואר 2010 (IST)
אני ממליץ להוסיף תחת הכותרת את האיקונים הוספה למעודפים ו הפוך לדף הבית
בכבוד רב ,
נחום
איפה ההיגיון לשים תמונה של משהו שאף אחד לא מכיר ולא את של עגנון ביום מותו????--Galoren.com - שיחה 01:34, 17 בפברואר 2010 (IST)
ג'ורדנו ברונו הוא לא בדיוק "משהו שאף אחד לא מכיר". תמונתו של עגנון מופיעה בתבנית של תאריך פטירתו העברי, תבנית:י"א באדר א', שאותה לא נראה השנה, ובתבנית של יום הולדתו העברי, תבנית:י"ח באב. דוד שי - שיחה 06:01, 17 בפברואר 2010 (IST)
כמו שכבר הוסבר כמה וכמה פעמים, ולדעתי גם כמה פעמים לגל עצמו, אנו נמנעים מלשים תמונות ב"היום בהיסטוריה" עבור מופעים שסביר שיופיעו בתבנית התאריך העברי כדי להמנע ממצב בו מופיעה אותה תמונה, או שתי תמונות של אותו אדם, באותו תאריך. מספיק שיש לנו עם זאת פאדיחות עם התאמה מקרית עם המומלצים. זהר דרוקמן - Talk to me Goose! 11:10, 17 בפברואר 2010 (IST)
זה יכול להיות קישור ממש נחמד, שמתי לעצמי משימה לקרוא כל יום ערך אקראי אחד, וחלקם לא מאוד מיעניינים אני חייב להגיד, אז אפשר אולי לתת קישור לערך מומלץ אקראי? ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
ברור, וראיתי שטיפלת ע"י הסרת הקישור מתקציר הערך, טוב מאוד. אני מבקש שעודד יכנס אלי בבוקר למשרד עם כומתה על הראש בשמאל ימין. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 01:36, 19 בפברואר 2010 (IST)
הסרתי את החלק האחרון של התגובה שלי בנימוק "לא מצחיק". גוונא החליט לשחזר אותי כי הוא ראה כאן הזדמנות להכניס לקצינים. שיהיה לבריאות. זה באמת לא היה כ"כ מצחיק. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 02:12, 19 בפברואר 2010 (IST)
עם יותר מ-100,000 ערכים, זה יפה, מכובד ואף רצוי שמפעם לפעם יצוץ קישור אדום בעמוד הראשי, כדי להזכיר לכולנו, קוראים וכותבים, שאנציקלופדיה זו אינה מושלמת, והיא מודעת לחוסר השלמות של הרדיפה אחר הידע האנושי. דוד שי - שיחה 06:17, 27 בפברואר 2010 (IST)
משתמשים לא רשומים רואים מתחת לסמל ויקיפדיה תיבה עם טיפ.
זה עובד טוב אצלי בפיירפוקס ובגוגל כרום, אבל בדפדפן הנייד במכשיר נוקיה Nseries זה ג׳יבריש. כל שאר הדף נראה בעברית פחות או יותר תקינה. יכול להיות שזה באג שנוקיה צריכים לפתור, אבל אולי המומחים יכולים לבדוק אם הטיפ הזה נשלח באותו קידוד כמו כל שאר הדף?
(בנוקיה יש בעיה אחרת: במקום מקף עילי מופיע ריבוע. אבל זו ללא ספק בעיה שנוקיה צריכים לפתור.) ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 23:25, 2 במרץ 2010 (IST)
הטיפים האלה מגיעים מהסקריפט מדיה ויקי:Navtip.js. יכול להיות שהדפדפן של נוקיה לא יודע לקרוא עברית מקובצי JavaScript. דולב • שיחה 23:44, 2 במרץ 2010 (IST)
בדפדפן שבמכשיר נוקיה שלי (אופרה, כמדומני) אין בעיה כזו. Yonidebest Ω Talk 00:03, 3 במרץ 2010 (IST)
כהונתו של חאפז אל אסד כנשיא סוריה מאושרת במשאל עם ברוב של 99.2% - זה לא אומר כלום. אתם חייבים לכתוב שזה לא אומר כלום. אחרת יבוא מישהו ויחשוב שבאמת מישהו בחר באסאד. 79.178.122.53 21:21, 12 במרץ 2010 (IST)
צודק, כדאי מאד לתקן את זה (למרות שזה די מאוחר, היום נגמר עוד שניה. אליסף • שיחה • 21:25, 12 במרץ 2010 (IST)
תמיכה של 99.2% אומרת המון: היא אומרת שמדובר בדיקטטורה שבה לא הייתה ממש בחירה. האם צריך לומר הכל במפורש? דוד שי - שיחה 21:34, 12 במרץ 2010 (IST)
כן. לא כולם מבינים את זה. 79.178.122.53 21:39, 12 במרץ 2010 (IST)
אולם איננו יכולים פשוט לכתוב "וזה לא אומר כלום". צריך להביא מקור לטענה כזאת. (לא שאני חולק עליה.) נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 21:57, 12 במרץ 2010 (IST)
יש לי שאלה בלי קשר לכלום - אם מישהו כותב הרבה בויקיפדיה זה נותן לו משהו מבחינת "כישורים" או ידע? או יותר מדויק - האם אני יכול לכתוב "כותב קבוע בויקיפדיה" בקורות החיים שלי וזה יתן לי משהו. 79.178.122.53 22:47, 12 במרץ 2010 (IST)
כל פרט משמעותי שקרה בחייך רלבנטי בקורות חייך. את משקלו וחשיבותו יקבע המראיין. בחזוני, כל מבקש עבודה יצטרך להוכיח תרומה נאותה לוויקיפדיה לשם קבלת המשרה, אבל נדמה לי שעלי להמתין זמן מה להתגשמות חזון זה. דוד שי - שיחה 22:55, 12 במרץ 2010 (IST)
ואוסיף את הברור מאליו - כתיבה בוויקיפדיה באה לרוב יחד עם קריאה בה, וכל קריאה באנציקלופדיה "תתן לך משהו מבחינת ידע". בתקווה. אנדר-ויק • 22:59, 12 במרץ 2010 (IST)
בכל המקרים בהם אני מראיין עובדים (במיוחד לתפקידי כתיבה והדרכה) אני מייחס חשיבות גדולה מאוד לכתיבה בוויקיפדיה. עד כה לא נתקלתי במרואיין כזה. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 23:01, 12 במרץ 2010 (IST)
לכתיבה בוויקיפדיה יש רווח שאינו מובן מאליו, למשל, אני יודע דבר או שניים בנושא זכויות יוצרים שלא היה לי בו מושג ירוק קודם לכן. מטבע הדברים הכתיבה משפרת את יכולת הניסוח, סינון המידע ועוד. וכמובן, המובן מאליו, כדי לכתוב צריך גם לקרוא ולמקריאה לומדים כאן לא מעט. • רוליג - שיחה 11:37, 13 במרץ 2010 (IST)
ורווח נוסף, הם האנשים שפוגשים כאן. נוצרת קהילה מעורבת של אנשים מכל הקשת הפוליטית, ובגילאים שונים. סביר להניח שהם לעולם לא היו נפגשים לולא ויקיפדיה Hanay • שיחה • המזרח הקרוב קרוב מתמיד 11:49, 13 במרץ 2010 (IST)
עדיף להמשיך אותו פה: אכן מדובר בפורטל יפה ולכן יש לו את המקום המתאים לו בעמוד הראשי שבו ניתן להציגו. הצגתו במקום ערך מומלץ יוצרת כפילות מיותרת בעמוד ו"מרמה" את הקוראים. דניאל ב. 21:30, 18 במרץ 2010 (IST)
אני מסכים. איתי פ. • שיחה 21:34, 18 במרץ 2010 (IST)
גם אני מסכים, אבל מכיוון שהפורטל כבר מוצג וזה לא מפגע של ממש שחובה להסיר ומיד, אז אני חושב שהוא יכול להישאר כבר, בלי לשנות את סידור העבודה לימים הקרובים, אבל בעתיד אין לחזור על כך. אורי • שיחה 21:39, 18 במרץ 2010 (IST)
אני לא רואה בעיה פה. רק צריך להחליף את הכותרת ל"פורטל מומלץ" כדי לא להטעות את הקוראים. פינת ערך מומלץ יכולה לארח פורטלים אם היא רוצה. מיקיMIK • שיחה • 21:47, 18 במרץ 2010 (IST)
כאמור זה מיותר, כבר יש פינה לפורטל נבחר בעמוד הראשי. קורא שנכנס (כמוני) רוצה לקבל גם מזה וגם מזה, אין סיבה לתת לא שני פורטלים על חשבון ערך מענג לקריאה. תאר לך הינו שמים בתמונה מומלצת ובהידעת אותו הקטע, מכיוון שגם האנקדוטה וגם התמונה טובים. דניאל ב. 21:53, 18 במרץ 2010 (IST)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: הבעיה גם היא שאין פינת "פורטל מומלץ", והיכן שמוצגים הפורטלים מוצגים גם כאלה שאינם מומלצים. אליסף • שיחה • 21:54, 18 במרץ 2010 (IST)
אז ככה, כבר היו פורטלים מומלצים בעמוד הראשי בעבר (לדוגמה פורטל היישוב) כך שתקדימים יש. אני רואה שיש בעייה לרבים מהצגת פורטל מומלץ כערך מומלץ ושנית לא אחזור על זה. עם הנעלבים והמאוכזבים הסליחה • עודד (Damzow) • שיחה • I WANT YOU • 22:46, 18 במרץ 2010 (IST)
שלא ייתקבל הרושם הלא נכון. העניין אינו קריטי ואין לי בעיה שהפורטל הנוכחי יישאר עד סוף היום. פשוט לא חשבתי שזה רעיון שכדאי להמשיך איתו לעתיד. דניאל ב. 22:49, 18 במרץ 2010 (IST)
דעתי היא שאפשר להחליף בו במקום את הפורטל בערך מומלץ אחר כלשהו. זו פעולה פשוטה יחסית. Yonidebest Ω Talk 23:43, 18 במרץ 2010 (IST)
יוני, ברור שזו פעולה פשוטה, זו מהות הויקי. לגבי מדוע לא - פירטתי למעלה ואני מבטיח לך שזה לא יהיה שוב • עודד (Damzow) • שיחה • I WANT YOU • 08:02, 20 במרץ 2010 (IST)
ועודד, שלא יהיה רושם שאנחנו (לפחות אני) מאשימים אותך או משהו. סתם לא כדאי. איתי פ. • שיחה 19:11, 20 במרץ 2010 (IST)