נא לא לפתוח שיחות חדשות בדפי הארכיון. דף השיחה הנוכחי נמצא כאן.
לפניות בנושאי גרפיקה מומלץ לכתוב בקשה בסדנה לגרפיקה, אלא אם כן ממש דחוף לבקש ממני אישית.

ההודעה האחרונה בדף השיחה של רוליג/ארכיון 3 התקבלה מאת KotzBot בתאריך 14/11/2018 בשעה 13:38:36.
דפי משנהעריכה
Thumb

ארכיונים:

הודעת עריכה

Thumb
ברוכים הבאים לארכיוני דף השיחה שלי!

@ נשלח..

ותארכב את דף השיחה שלך בדחיפות MT0 - שיחה 14:38, 23 ביולי 2009 (IDT)

לא ארכבתי אותו מאז הצטרפתי לסדנה, שמת לב? אני הרבה יותר עסוק מאז :) • רוליג - שיחה 14:48, 23 ביולי 2009 (IDT)


תודה

רק רציתי להגיד תודה על שיפצור התמונות שלי מהסדנה לגרפיקה. וד"א, ההערה שלך על התמונה המומלצת הייתה רצינית? אני לא חושב שהם עד כדי כך טובות.. אולי אחד מהפרפרים() שלי כן... - Gdil13 - שיחה 14:14, 26 ביולי 2009 (IDT)

בבקשה. תמיד אפשר לנסות. אני חושב שאפשר להציע רק תמונות שמשובצות בערכים. אתה יכול להתייעץ עם MTO, הוא חלק מהמארגנים גם שם :) • רוליג - שיחה 14:34, 26 ביולי 2009 (IDT)

@

שלחתי מייל. אני לא מקבל תשובה שלילית (תקרא ת'מייל ותבין) (סחטיין על הארכוב. קבל ח"ח) MT0 - שיחה 16:53, 26 ביולי 2009 (IDT)


עניתי

אפשר לפתוח את ההצבעה על הסמליל?

MT0 - שיחה 14:46, 2 באוגוסט 2009 (IDT)

לא החזרת לי תשובה, וגם לגבי הצעה 7 שלך בסמליל, הייתי ממליץ להוריד את הרקע הכחול. המשפך המברשת והספר נראים טוב בלי זה MT0 - שיחה 22:42, 2 באוגוסט 2009 (IDT)
לא עניתי כי עבדתי על עוד רעיון לסמליל שעלה פתאום. פוטושופ, אתה יודע, לא יכולתי להפסיק. אפשר לפתוח את התחרות. יש לנו מישהו שיוכל לחשב את השולצה? • רוליג - שיחה 22:49, 2 באוגוסט 2009 (IDT)
למיטב ידיעתי רק Harel מכיר את השולצה. אבל למה שולצה? מה קרה ל בעד/ נגד ? MT0 - שיחה 22:57, 2 באוגוסט 2009 (IDT)
זה מה שהוחלט בדף השיחה לא? הצעתי לקרוא לחתולים שלי שולצה וזלפה לכבוד האירוע. • רוליג - שיחה 23:19, 2 באוגוסט 2009 (IDT)
הרב תגובות שליליות קיבלה השולצה. אבל אתה יודע מה, אני חושב שהיא יותר תקנית לאירוע. אי אפשר להצביע נגד איקון מסוים, זה נשמע מוזר. פנה למשתמש:Harel, בבקשה אם יסכים לנהל את העסק של החישוב תוצאות MT0 - שיחה 23:28, 2 באוגוסט 2009 (IDT)

התמונה של היומולדת מדהימה!! זה נראה כמו טיבוע או חריטה בתוך המסגרת הכחולה של הפתיח של הסדנה! פשוט מדהים! מזל טוב MT0 - שיחה 20:38, 12 באוגוסט 2009 (IDT)

תודה. מזל טוב גם לך! • רוליג - שיחה 20:42, 12 באוגוסט 2009 (IDT)

בדחילו וברחימו

אני פונה לקודקוד של הסדנה. מזה כשבוע עומדת שם, יתומה, בקשתו של אבא שלי למפה לערך שכתב על מבצע סיני. אמנם זו עבודה קצת יותר מסובכת מלתרגם מפה עם שמות בלועזית או שאר הדברים היותר שגרתיים, אבל בשביל זה יש את הסדנה, לא? הוא ישמח גם לענות על שאלות, וגם לא צריך לעשות כל מה שכתוב שם, העיקר שתהיה מפה יפה ומובנת שתסביר לקורא באופן עקרוני איפה נמצא כל דבר. בתודה מראש ובברכת מזל טוב ויומולדת שמח לסדנה ולאנשים הנפלאים הפעילים בה אלמוג 20:45, 12 באוגוסט 2009 (IDT)

לא קודקוד, אבל אשמח לעזור. מאז שהסדנה פעילה אנחנו מוצפים תמידית. עכשיו אני עובד על בקשה של חנה מלפני שלושה שבועות. מסכנה, כבר לא האמינה שמישהו יעזור לה :) . מבטיח לטפל גם במפה הזו ובהקדם. • רוליג - שיחה 20:49, 12 באוגוסט 2009 (IDT)
תודה!!! אלמוג 20:51, 12 באוגוסט 2009 (IDT)

מוות בוונציה

אני הבנתי שהחליטו להוריד את הקטגוריה הזו. היא באמת טיפשית, את חייבת להסכים. זה כמו לעשות קטגוריה לספרים שמופיעים בהם שועלים או משהו כזה.--Galoren.com - שיחה 13:02, 18 באוגוסט 2009 (IDT)

החליטו, לפני שלוש וחצי שנים. מאז היה דיון כאן.• רוליג - שיחה 13:04, 18 באוגוסט 2009 (IDT)

שיווה

יופי של תמונה מככבת בעמוד הראשי!

לא ראיתי את ההצבעה על זה בזמנו, אז אני אומר עכשיו שהיא מהיפות שהיו עד כה ב"תמונה נבחרת", וטוב לראות שהיא דווקא של מישהו "משלנו". emanשיחה 13:40, 19 באוגוסט 2009 (IDT)

תודה רבה! • רוליג - שיחה 17:23, 19 באוגוסט 2009 (IDT)

תבנית פסיכואנליזה

ראית את {{פסיכואנליזה}} החביבה שמשתמש:Effib תרגם מהתבנית האנגלית? ערכתי אותה קצת, אתה מוזמן גם כן. תודה, Ravit - שיחה 11:56, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

אין כמוך! • רוליג - שיחה 13:17, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

פתיח

המיקום של ה"לוגו" עיוות את הפתיח הטקסטואלי. קודם כל, אני שמח שהפתיח סודר ועכשיו הוא נראה טוב. לגבי הלוגו - אני חושב שבצד הוא נראה כמו מעין חותמת של הפתיח. אני לא אוהב ת'רעין שהוא מעוות את הטקסט. אשמח לשמוע רעיונות אחרים למיקומו MT0 - שיחה 19:07, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

למה עיוות? הוא רק הזיח אותו מעט הצידה, כמו אות גדולה בתחילת סיפור. • רוליג - שיחה 19:10, 24 באוגוסט 2009 (IDT)
טוב תחזיר. איך שבא לך MT0 - שיחה 19:38, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

אני בכל פעם נדהם מהפתיחים שלך. בכל פעם MT0 - שיחה 09:11, 25 באוגוסט 2009 (IDT)

תודה רבה. כיף לשמוע. • רוליג - שיחה 09:38, 25 באוגוסט 2009 (IDT)

דניאל סטרן

חדש, לעיונך. Ravit - שיחה 13:37, 25 באוגוסט 2009 (IDT)

איזה כיף לקרוא! אני אגיב בדף השיחה של הערך. • רוליג - שיחה 17:32, 25 באוגוסט 2009 (IDT)

@

מייל נשלח לכיוונך MT0 - שיחה 12:31, 26 באוגוסט 2009 (IDT)

בלי קשר. גם ממני. אמיר. כבר ביקרת היום בפורטל להט"ב ?! 02:09, 28 באוגוסט 2009 (IDT)

משלח @ פעמיים

הי רולינג, יש בעיה במשלוח הקבצים אליך. שלחתי לך דואל נוסף דרך האתר, אבל יש לי בעיה להעביר אליך את הקבצים. Hanay - שיחה 23:04, 26 באוגוסט 2009 (IDT)

הם פשוט גדולים מדי. כתבתי לך במייל מה אפשר לעשות. • רוליג - שיחה 23:15, 26 באוגוסט 2009 (IDT)
שלחתי אליך בדואל קובץ אקסל שהינו תרגום השמות באנגלית, מקוה שקבלת. את המפה העליתי לויקיפדיה והכנסתי לסדנא. אבל איני בטוחה שהיא ברורה מספיק. ניסתי לשלוח אליך קובץ טוב יותר, כיווצתי אותו אבל איני בטוה שאצליח. האם אתה מוכן לבדוק אם המפה שהכנסתי לבקשתי בסדנא ברורה מספיק? Hanay - שיחה 00:28, 27 באוגוסט 2009 (IDT)
קיבלתי את המייל ואענה לך בסדנה! • רוליג - שיחה 06:58, 27 באוגוסט 2009 (IDT)

@

לתשומת לבך. אנדר-ויקשיחה 02:28, 28 באוגוסט 2009 (IDT)

וואו, כולם מקבלים מיילים? גם אני רוצה. אביעדוסשיחה 02:29, 28 באוגוסט 2009 (IDT)

האיור הטוב ביותר

Thumb

אני משתתף בתחרות המשנה, "האיור הטוב ביותר", של תחרות "מקצרמר למובחר", ואני רוצה שעוד נציג של הסדנה לגרפיקה ישתתף - כלומר אתה. אתה כל כך מוכשר והאיור הזה שלך כל כך טוב שהופתעתי שלא הצעת אותו. אני מפציר בך להגיש אותו. אני לא רוצה להתחרות נגד עצמי. MT0 - שיחה 12:13, 28 באוגוסט 2009 (IDT)

Thumb משתמשי ויקיפדיה קוראים למשתמש זה רוליג שוב הביתה
Thumb
גם אני שמח ששבת!! (תאמץ אותי?)

האיור הטוב ביותר

Thumb

אני משתתף בתחרות המשנה, "האיור הטוב ביותר", של תחרות "מקצרמר למובחר", ואני רוצה שעוד נציג של הסדנה לגרפיקה ישתתף - כלומר אתה. אתה כל כך מוכשר והאיור הזה שלך כל כך טוב שהופתעתי שלא הצעת אותו. אני מפציר בך להגיש אותו. אני לא רוצה להתחרות נגד עצמי. MT0 - שיחה 12:13, 28 באוגוסט 2009 (IDT)

@@

MT0 - שיחה 00:34, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

אנא, תחזור

Ravit - שיחה 08:18, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

מתגעגעים אליך

Hanay - שיחה 10:23, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

בהמשך למכתב שכתבתי לך למייל, אני קורא לך גם בדף שיחתך לשוב לפעילות מקיפה ומלאה בוויקיפדיה העברית. מדי פעם משתמשים מסוימים לא נזהרים בלשונם ומשתמשים מועילים כמוך נפגעים מהתנהגותם. אני מקווה מאוד שיוני יתנצל בפניך, אך גם אם לא, הרי עזיבתך היא ממש לא התגובה הראויה לאירוע הזה. אני בטוח שאפשר למצוא הסדר שיבטיח את חזרתך לפעילות. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 10:48, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

שלום רוליג, לא יצא לי לעבוד איתך, אבל מרפרוף קצר על הדיון בדיווח הפרעות אני ראוה שפרשת בגלל יוני. באמת סיבה טיפשית לפרוש, במיוחד אם שמים לב שרובה המכריע של הקהילה תומך בך, ופשוט לא בטוח עד כמה כדאי לפעול בתקיפות נגד מי שנראה כאילו הוא לא פועל בזדון של ממש, אלא בטיפשות. אני מקווה שהסערה תחלוף ונראה אותך שוב עימנו. יוסאריאןשיחה 11:21, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
מצטרף לדברים. לעזוב משהו שאתה נהנה ממנו (אני מניח) אינו אלא עונש לעצמך (וגם לנו). מקווה שתחזור מהר. עידושיחה 11:46, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
מצטרף לדברי קודמי. הקהילה כולה התנערה מהדברים שנכתבו על ידי יוני. נוכחותך כאן חשובה ותורמת מכדי להיות מושפעת מדברים אלו. אנא חזור. אלמוג 12:17, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
גם אני מצטרף לדברי קודמי. דוד שי - שיחה 12:31, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
מצטרף לכולם. ויכוח עם ויקיפד אינו עילה לפרישה. הערכים בפסיכולוגיה משוועים לעבודתך, וגם התבנית של הפסיכואנליזה איננה גמורה עדיין, ותבנית {{פסיכולוגיה}} אף היא מחכה בתור. אנא חזור אלינו. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם • 12:55, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
מצטרף לקודמי. מיקיMIKשיחה • 13:03, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

רוליג, ממש קשה לי עם עזיבתך, ומקווה שאחרי שתרגע קצת, תחזור לפעילות מלאה. אני מסכים עם כל מילה של יוסאריאן, לא יכולתי להתנסח טוב יותר בעצמי. בפעם האחרונה (לפני אוגוסט 2009) שהתעצבנתי בגלל ויכוחים בנושאי להט"ב, ניתבתי את זה לפעילות פרודוקטיבית, והקמתי את פורטל להט"ב. זו הדרך הטובה ביותר להלחם בהומופביה. בפרישתך אנחנו מפסידים 3 פעמים: מפסידים קול שפוי, נותנים להומופבים תחושת ניצחון ומפסידים משתמש מצויין. אמיר. כבר ביקרת היום בפורטל להט"ב ?! 13:59, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

רוליג, שלחתי לך מייל. Yonidebest Ω Talk‏ 17:51, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

שלחתי לך דואל

אודה אם תאשר קבלתו. דרור - שיחה 10:59, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

שוב אלינו מייד

בהמשך להתכתבותינו, אני שב וקורא לך לשוב ולכתוב לנו. באמת, כולנו רוצים את חזרתך. נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 12:19, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

בעד - צריך אותך כאן, אוהבים אותך! yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 12:34, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
רוליג, אם הייתה תועלת בלעזוב כשמטיחים עלבונות מגדריים, הייתי צריכה לעזוב את הוויקיפדיה עוד בתחילת דרכי כאן. עזיבה פירושה דרך סלולה להמשך עלבונות, שכן לא יהיה מי שיתקומם נגדם. מקווה שתשקול מחדש את החלטתך, דורית 13:05, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
אני מזדהה עם דבריה של דורית. פרישתך היא משום מתן פרס לפוגע. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 13:11, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
אנא חזור. קוריצהשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:36, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
מצטרף לקריאות. רוליג יותר מאשר אתה זקוק לנו אנחנו והסדנה זקוקים לך. אנא ואנא! חזור בך. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 18:28, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

חברים יקרים

אני מפנה את קריאתי זאת, לרוליג וליוני כאחד. חשבתי רבות אם לעשות זאת במייל, או מעל דפי השיחה של ויקיפדיה, והגעתי למסקנה שעדיף לעשות זאת כאן בין כותלי ביתנו.

אנו כאן בוויקיפדיה משפחה אחת גדולה, לטוב ולמוטב. לכולנו מטרה אחת משותפת, וכל אחד תורם להגשמת המטרה בהתאם לכוחו, זמנו ויכולותיו.

בבית המדרש קיים מושג הנקרא ריתחא דאורייתא - מילולית הכוונה "כעס התורה", המשמעות היא שבעת ויכוח תלמודי, עולים הטונים ונשמעות אמרות כמו "מה אתה מבין", או "מה אתה יודע בכלל". אין באמרות אלו משהו אישי, וכאשר יוצאים משער בית המדרש, נשארים רק האחווה האהבה והרעות שבין תלמידי חכמים.

כעס שנשאר בסיום הויכוח, מראה שהויכוח לא היה למטרת האדרת הידע, אלא למען הוויכוח עצמו. כעס כזה נקרא, כעס אווילים.

רוליג ויוני, אתם בשר מבשרנו ועצם מעצמנו, אני מכיר אתכם, רק מתוך הפעילות הברוכה שלכם בוויקיפדיה, ויודע ששניכם תלמידי חכמים, ושבסך הכול הגעתם לדרגת "ריתחא דאורייתא". בדרגה כזאת, לפעמים השליטה העצמית איננה אבסולוטית, ונפלטות מילים שהמשמיע אינו רוצה להשמיע, והשומעים כולם אינם רוצים לשמוע. אנא התעלו על עצמכם, רוליג חזור לפעילותך המבורכת, ויוני פייס את חברך, אין בכך כל בושה.

רוליג, איני צריך לומר לך שנטיה כזאת או אחרת, אינה סיבה להרגיש פחות. אתה מאמין במה שאתה, ועליך להסתובב בראש זקוף, ולעולם, אבל לעולם לא להיפגע.

יוני, איני צריך לספר לך על האוירה הקיימת ברחוב כנגד אנשים עם העדפות שונות מאלו של רוב הציבור, זה מחייב אותנו משפחת ויקיפדיה ליתר זהירות בהתבטאויותינו, גם אם הם באות ברגע של "ריתחא דאורייתא", ("כעס אוילים" - לא קיים אצלינו).

אהוביי שלבו ידיים וחיזרו לעבודה משותפת, מי שצריך למחול ימחל, ומי שצריך להתנצל יתנצל, ובא לוויקיפדיה גואל. ברכות, אריאל.פ - שיחה 14:52, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

רוליג

רוליג, צר לי שהחלטת לעזוב. אני מתנצל מעומק ליבי אם פגעתי בך. לא הייתה לי כל כוונה לפגוע, לא בך ולא באף אדם אחר. אני לא חושב שהומוסקסואליות היא סטייה. צר לי שהדברים יצאו מפרופורציות. אני מעריך מאוד את העבודה שלך, ואני, כמו רבים אחרים לעיל, אשמח מאוד לראות אותך כאן בינינו. בברכה, Yonidebest Ω Talk‏ 20:52, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

אני מציע להסתפק בדבריו אלה של יוני. אין ספק שהתנצלותו כנה ואמיתית. אני שוב קורא לרוליג לשכוח את העבר ולהביט לעבר העתיד. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 20:57, 30 באוגוסט 2009 (IDT)
יוני, אני מסיר בפניך את הכובע, התנצלות כנה, היא התעלות אמיתית. לדעתי רוליג טרם ראה את השתלשלות הדברים שנכתבו לאחרונה, וברגע שיראה, הוא יחזור בכוחות מחודשים. בואו נתאזר בסבלנות, וניתן לו את כל הזמן שהוא זקוק לו. ברכות, אריאל.פ - שיחה 22:14, 30 באוגוסט 2009 (IDT)

חיוך

MT0 - שיחה 00:11, 31 באוגוסט 2009 (IDT)

חיוך אדום חיוך אדום Hanay - שיחה 09:06, 31 באוגוסט 2009 (IDT)

Ravit - שיחה 11:53, 31 באוגוסט 2009 (IDT)

int main()
{
int i;
for (i=0;i<1000000000000;i++) do
write("{{חיוך}})";
return 0;
}

תומר א. - שיחה 12:35, 31 באוגוסט 2009 (IDT)

תבנית:פסיכואנליזה

אשמח אם תוכל להציץ בהתקדמות הדיון. ויש גם כמה חדשים בפינה לשיפוטכם: פסיכולוגיית האגו והיינץ הרטמן. כמה טוב שחזרת :-) Ravit - שיחה

מייל

שלחתי לך. רותם 15:51, 1 בספטמבר 2009 (IDT)

טרנסג'נדר

אני כותב לך כאן כדי לוודא שאתה מקבל, ושזה לא נעלם בארכיונים של דף השיחה שלי. דווקא בגלל הרגישות (נטייה / סטייה וכו') צריך להבהיר דברים. ערוץ יס דוקו של הכבלים משדר המון על טרנסג'נדרים והתהליך שהם עוברים. בכל הסרטים שראיתי, מעורב פסיכיאטר כתנאי להתחלת התהליך, ואף רופא לא לוקח על עצמו להתחיל את התהליך בלי חוות דעת פסיכיאטרית. עד כמה שאני מבין (ויש מאחורי די הרבה קריאה "קווירית", אם כי לא באופן רשמי וממוסד) בניגוד להומוסקסואליות שתוייגה כ"הפרעה" ב-DSM עקב דעה קדומה גרידא, בנושא הטרנסג'נדר חייבים לוודא לפני תחילת ההתערבות הרפואית (הורמונלית או ניתוחית), שהיא קשה, מסובכת, ולרוב בלתי הפיכה, שהאדם עומד בהגדרה של חוסר הזהות בין המין הביולוגי למגדר, וכאן נכנס הפסיכיאטר. כמובן שמקומו של הט' בחברה, והדרכים השונות בהן הוא מתקבל בתרבויות שונות וכיוצא בזה הם עדיין עניינם של מדעי החברה, אך יש גם פן פסיכיאטרי. תקן אותי אם אני טועה. אלמוג 06:59, 2 בספטמבר 2009 (IDT)

ראשית, אתה מדבר על טרנסקסואליות, ולא על טרנסג'נדר. ראה את הפסקה על "טרנסג'נדר מול טרנסקסואליות" בערך טרנסג'נדר. ראה למשל טרנסג'נדרים כמו הח'נית' בעומאן או קאסטת ההיג'רה בהודו.שתי קבוצות אוכלוסייה הנמנות על הטרנסג'נדר ואין לפסיכיאטריה דבר איתם. לא זאת בלבד, אלא שאתה מדבר על טרנסקסואלים שנמצאים בתהליכים רפואיים לשינוי מינם הביולוגי. לא כולם כאלו.
שנית, אם נתמקד במקרים הספציפים האלו של טרנסקסואליות, בהם מעורב פסיכיאטר, תפקידו להבחין בין מצב בריא של טרנסקסואליות למצב בו מעורבת בעניין הפרעה שביטויה הוא רצון לשינוי מין אך אין להמליץ על ניתוח. למה הדבר דומה? לחוות דעת של פסיכיאטר על כך שאדם שפוי וכשיר לעמוד למשפט. (לא שאני משווה בין טרנסים לפושעים, אלא רק את תפקיד הפסיכיאטר בתהליך). אין הדבר מלמד שתחום המשפט שייך למדעי הפסיכיאטריה (תקן אותי אם אני טועה, הרי אתה המשפטן, לא?).
שלישית, באותה מידה מעורב בתהליך גם מנתח פלסטי. הפן הפלסטי הוא משמעותי ביותר להצלחת התהליך. אני בטוח שיש בנמצא מחקר רפואי של תהליכים פלסטיים לטרנסים. עם זאת, ברור שאין זה תחום המחקר שחוקר את כל התופעה, אלא פן מסויים בתופעה. השאלה קצת שונה היא מעורבותם של עשרות בעלי מקצוע בבנית בית ועם זאת בניית בתים שייכת לתחום האדריכלות ולא לתחום המקצועי של יועצי הקרקע, בוני הרהיטים, מומחים לאיכות סביבה, מפני פסולת, מומחים לשרפות ועוד ועוד. (לא שאני משווה ניתוח לשינוי מין לבניית בית, :)
אני מקווה שהבהרתי את העניין. • רוליג - שיחה 07:36, 2 בספטמבר 2009 (IDT)

מפה

הי רולינ, הכנסתי בינתיים בערך פלינדרס פיטרי מפה מהאתר של מוזיאון פיטרי אשר קיבלתי מהם אישור להעלותה. אני כנראה יוצאת לטיול לחול ב- 19 לספטמבר, ואני צריכה לגמור את עבודתי על הערך לפני כן. אשמח להחליפה במפה עם שמות בעברית, אם תצליח לסיימה לפני כן. מכל מקום תודה על הרצון Hanay - שיחה 15:13, 2 בספטמבר 2009 (IDT)

ויקיפדיה:תמונה מומלצת/הוספה למומלצים/דיונים#חתול

תציל את התמונה. MT0 - שיחה 17:11, 2 בספטמבר 2009 (IDT)

פורטל להטב בעמוד הראשי

מסתבר שחששו של יוני לא היה משולל יסוד. מה הדין לגבי מי שמשווה הומוסקסואליות לפדופיליה? אמיר. כבר ביקרת היום בפורטל להט"ב ?! 20:32, 3 בספטמבר 2009 (IDT)

המדובר בפרובוקציה. אל תשימו לב, ואל תיתנו לפרובוקטור את הסיפוק לחשוב שהוא פגע כאן במישהו. זו מטרתו. המשיכו לכתוב ערכי להט"ב ולהניף את הדגל. אל תיגררו לפרובוקציות. לבי אתכם. אלמוג 20:35, 3 בספטמבר 2009 (IDT)
בסדרה "אמא מחליפה" השבוע אמר בשלווה מישהו (ציטוט מזיכרון): אני יודע שיש המון אנשים ששונאים אותי בגלל מי שאני. אני מנסה לקבל גם אני את הדברים האלו בשלווה.
לעניין, אני לא בטוח שדינו של ההומופוב היא חסימה. אני לא חושב שדיון בוויקיפדיה ישנה את דעותיו. אני חושב שצריך להגיד לו בצורה תקיפה אך אדיבה שהתבטאויות הומופוביות כמו התבטאויות גזעניות או שובניסטיות, הן פסולות ובלתי ראויות. ואם יחזור עליהם - ייחסם. זה הכל. • רוליג - שיחה 23:30, 3 בספטמבר 2009 (IDT)
נכון. אביעדוסשיחה 01:39, 4 בספטמבר 2009 (IDT)

תראה איזו השפעה היתה לזה. תבנית:מתלהב אמיר. כבר ביקרת היום בפורטל להט"ב ?! 12:22, 6 בספטמבר 2009 (IDT)

מדובר באחד הפורטלים המשובחים שיש לנו, וברכות לכל שעסקו (ועוסקים) במלאכה. למרות הקושי, זה מראה כמה התקדמנו. בימי הויקי העליזים כשרק התחלנו, היו בקושי ערכי מגדר/להט"ב וחוסר הידע בתחום ניכר. היום יש פורטל שלם, רשימה ארוכה של ערכים ההולכת ומתארכת ומספיק עורכים שיחד מספקים מידע אינפורמטיבי לרוב. צריך לזכור גם את ההתקדמות הזו, היא חשובה ומראה שגם אם יש נקודות שבר פה ושם, אנחנו על המסלול הנכון. דורית 12:31, 6 בספטמבר 2009 (IDT)

פסיכולוגיה

למה יש פורטל:פסיכולוגיה/ערכים מבוקשים ואין פורטל:פסיכולוגיה? אמיר. כבר ביקרת היום בפורטל להט"ב ?! 03:17, 4 בספטמבר 2009 (IDT)

כשכתבתי שם בפעם הראשונה ערך שחסר לי קראו לדף ויקיפדיה:בקשת ערך/פסיכולוגיה. אפילו לא שמתי לב שזה השתנה. אבל זה לא מה ששאלת. כולי תקווה שבקרוב יהיה גם פורטל. שוחחתי על כך כבר עם רוית ואפי, שני פסיכו-וויקיפדים דגולים, ואני בטוח שלך עם ההצלחה האדירה שלך עם פורטל להט"ב יש הרבה מה לייעץ ולכוון. • רוליג - שיחה 11:10, 4 בספטמבר 2009 (IDT)
איך זה? (פרטים בדף השיחה של רווית). אמיר. כבר ביקרת היום בפורטל להט"ב ?! 20:18, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
אין עליך. אתה הכי אמירקי בעולם! • רוליג - שיחה 21:09, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
תודה כפרה. אבל זה התחיל מהבסיס האיתן שיצר שמעיה. אמיר. כבר ביקרת היום בפורטל להט"ב ?! 22:52, 5 בספטמבר 2009 (IDT)

קובץ:Petrie Sites-Egypt-he.jpg

בתור אחרי בסדנה לגרפיקה עליך להקפיד על כללי שימוש הוגן.

  1. אמנם התקבל לתמונה זו אישור, אך אישור זה איננו מאפשר שימוש לפי כללי הקרן כיוון שניתן ליצור אחד חופשי כזה ואיך הכרח להשתמש ביצירה מוגנת זו.
  2. אין לעשות יצירה נגזרת לקובץ מוגן.

הידרו - שיחה 11:04, 4 בספטמבר 2009 (IDT)

מי היה מאמין שתהיה לי התנגשות בדף השיה שלי :). אני מבין בעיצוב וגרפיקה, אבל בחוקים קצת פחות. אני חושב שהמלאכה שעשיתי על המפה הזו מוציאה אותה מגדר שימוש הוגן, כי ציירתי אותה מחדש. אתה יכול להסתכל על המקור ולהגיד אם אפשר להוציא את זה מההגדרה של שימוש הוגן ולהגדיר את זה כמפה שייצרתי על סמך אותו מקור? • רוליג - שיחה 11:10, 4 בספטמבר 2009 (IDT)
יצירה נגזרת זו של של חומר מוגן היא הז"י. יצירה נגזרת ממש לא "משחררת" תמונות! התבסס רק על מפות חופשיות. הידרו - שיחה 11:22, 4 בספטמבר 2009 (IDT)
לא מסכימה, יש לי אישור בכתב ממוזיאון פיטרי לעלות את המפה לערך פלינדרס פיטרי בעברית, אז מה הבעיה? Hanay - שיחה 11:24, 4 בספטמבר 2009 (IDT)
מה ההבדל בין זה לבין תמונה שאני מקבלת מצלם שמאשר לי להעלותה לויקיפדיה, ואני יכולה לנסוע ולצלם בעצמי. האם אין תמונות כאלה ברחבי ויקיפדיה? Hanay - שיחה 11:26, 4 בספטמבר 2009 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: "אישור לשימוש" לא תקף. יש צורך בתמונה בעלת רשיון חופשי, אם הסכים ובחר אחד כזה? אם כן, התמונה חופשית. בכל מקרה טוב שדיון זה כי יש כמה כללים שצריך לדעת. הידרו - שיחה 11:28, 4 בספטמבר 2009 (IDT)
כל מפה היא יצירה נגזרת של המציאות. זאת אומרת, אני יכול לקחת מפה אחרת, לקחת את הקונטורים של הנילוס ושם הימים והאגמים, להעלות את הנקודות - וזה יצא אותו הדבר, לא? יש לי את כל הכלים, אבל אניאשמח אם תכוון אותי מה בדיוק לעשות כדי ליצור מפה שלא תפר זכויות. • רוליג - שיחה 11:29, 4 בספטמבר 2009 (IDT)

הידרו, אני מצטערת אני לא מבינה את המשפט אם הסכים ובחר אחד כזה? אם כן, התמונה חופשית. בכל מקרה טוב שדיון זה כי יש כמה כללים שצריך לדעת., צר לי אבל אני לא מבינה קיצורית , אתה מוכן להסביר את עצמך שוב, ולהסביר היכן הבעיה. ראיתי שאורי מעלה תמונות רבות בשימוש הוגן ומבקש מהסדנה עבודה עליהם, אז מה הבעיה? Hanay - שיחה 11:33, 4 בספטמבר 2009 (IDT) יצאתי לקנות מצרכים לשבת. תיכף אשוב • רוליג - שיחה 11:40, 4 בספטמבר 2009 (IDT)

כתבתי לפני התנגשות עריכה: העובדות חופשיות, אבל הציור של המפה מוגן ואתה לא יכול לטעון שחילצת ממנו את הקורדינאטות. תתבסס על המפות של OpenStreetMap או קבצים חופשיים אחרים שנמצאים בשיתוף והצב עליהם לפי קורדינאטות את המיקומים השונים, יש לנו כלי אוטומטי שעושה זאת לא? הידרו - שיחה 11:41, 4 בספטמבר 2009 (IDT)
אולי פשוט להוסיף לו תבנית { { שימוש הוגן}} לערך ספציפי בלבד, ובסעיף 'אישורים והיתרים' להוסיף את האישור בכתב ולסגור עניין? (חנה, אם את יכולה, תשיגי אישור מהמוזיאון שאפשר להשתמש בתמונה הנגזרת, ושהם מודעים לזה שיש נגזרת לתמונה) MT0 - שיחה 16:16, 4 בספטמבר 2009 (IDT)
החוקים של הקרן לא מאפשרים שימוש כזה בתמונה לא חופשית ברת החלפה. אישור יועיל רק אם לתמונה ינתן רשיון חופשי. הידרו - שיחה 16:23, 4 בספטמבר 2009 (IDT)
אני רוצה להיות בטוחה שאני מבינה נכון לפני שאני פועלת: להלן העובדות. פניתי בכתב לאוצר המוזיאון של פיטרי וביקשתי את אישורו לעלות את המפה לויקיפדיה העברית לערך פלינדרס פיטרי. לא התייחסתי לנושא של שימוש הוגן או שימוש חופשי. כן הבטחתי לציין את מקור התמונה וגם הוא ביקש זאת וכך עשיתי בתמונה. אם תסתכלו תראו שכך עשיתי. אולי לא עשיתי זאת נכון, וזה ניתן לתיקון. אני חשבתי שאם אני רושמת שהמפה מיועדת רק לערך של פלינדרס פיטרי זה שימוש הוגן. (אם לא אז מתי אפשר לעלות שימוש הוגן לא ברור לי). אני חשבתי שאני יותר מבסדר כלפי המוזיאון אם אני מעלה את המפה רק לערך זה, כי בכך אני מבטיחה את זכויותיו. נראה לי יותר הגון. אני יכולה לפנות אל האוצר שוב ולבקש ממנו אישור לרישיון חופשי. אני מעריכה שיש סיכוי שהוא יסכים ובלבד שאתן את הקרדיט למקור המפה. מצד שני, אני ב- 19 נוסעת לחול, ואין לי יותר מידי זמן לגמור את הערך לתחרות מקצרמר למובחר. רוליג כבר התחיל לעבוד על מפה תחליפית. בכל מקרה אני מבקשת הבהרות והתייחסות למה שכתבתי כאן, חשוב שאני אבין. כנ"ל הידרו, אני מבקשת דו שיח גם על התמונות/קבצים אחרים. יום טוב Hanay - שיחה 17:04, 4 בספטמבר 2009 (IDT)
שרטוט כזה כדאי לשמור כpng. הידרו - שיחה 03:34, 5 בספטמבר 2009 (IDT)

דחיסה

אתה יכול לנמק? • רוליג - שיחה 03:36, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
אתה יכול לסמוך עלי? פורמט דחיסה מותאם יותר לקבצי מחשב שכאלו. הידרו - שיחה 03:37, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
לא רק שאני סומך עליך, כבר המרתי את הקובץ לקובץ PNG וניסיתי ללא הצלחה להלעות אותו (הוא כתב לי "קובץ זה אינו תקין או שהסיומת שלו איננה מתאימה. אנא בדקו את הקובץ והעלו אותו שוב."). תמיד ידעתי שJPG דוחס הכי טוב. • רוליג - שיחה 11:40, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
אתה צריך להעלות אותו כקובץ חדש בשם חדש. הידרו - שיחה 13:58, 5 בספטמבר 2009 (IDT)

קסטת ההיג'רה

שלום רוליג, הוספת את הערך הנ"ל לתבנית:לטיפול דחוף לפני זמן מה, אך בלי בינוויקי. בעוד מספר ימים הוא יוסר מהתבנית, אך חשבתי שכדאי להוסיף לו בינוויקי. האם התכוונת לערך זה? תודה ושבת שלום, עמיחישיחה 17:25, 4 בספטמבר 2009 (IDT)

אכן, בדיוק זה. תודה. • רוליג - שיחה 23:25, 4 בספטמבר 2009 (IDT)

מיעוט?

שלום!

שאלה קטנה - אתה בטוח שנשים הן מיעוט? שבוע טוב, לירן (שיחה,תרומות) 23:43, 5 בספטמבר 2009 (IDT)

לא עניין מיספרי. עניין תרבותי או סוציולוגי. קיפוח, אפלייה. אתה הרי לא באמת צריך הסבר על זכויות נשים בעולם או בארץ. • רוליג - שיחה 23:47, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
לא מיעוט דמוגרפי כי אם מיעוט סוציולוגי. כך למשל להט"ב יהיו גם מיעוט דמוגרפי וגם סוציולוגי ואילו נשים רק מיעוט סוציולוגי. *אנחה* אולי יום אחד יהיה עתיד טוב יותר, דורית 23:51, 5 בספטמבר 2009 (IDT)
אני חושב שזאת העמסה לא טובה של המילה מיעוט. לירן (שיחה,תרומות) 23:54, 5 בספטמבר 2009 (IDT)

לפעמים, בסרטי מדע בדיוני ישנים רואים מצבים הפוכים. הם מתחלקים לשניים: עולמות אלימים בהם הגברים הם עבדים למין הנשי, כבולים בשלשלאות וחסרי זכויות, או לחילופין עולמות אוטופיים בהם הנשים הביאו אוטופיה של שלום עולמי ושגשוג. בפרוץ המילניום השלישי שמעתי כל כך הרבה דיבורים על המילניום הנשי. מקווה שמהפכתכן תצלח ושאנחנו לא נצא כבולים בשלשלאות מהסיפור. • רוליג - שיחה 06:46, 6 בספטמבר 2009 (IDT)

וק:סד#אצת אצטבולריה

הבחור צריך תאיור לתחרות מקצרמר למובחר, כך שאסור לחכות עם הבקשה שלו. שים אותו בעדיפות ראשונה בסדר הטיפול בבקשות בסדנה. לך יש את הכלים לעזור לו. אני קצת הסתבכתי. MT0 - שיחה 22:05, 7 בספטמבר 2009 (IDT)

אכן, ערכי התחרות הם בראש סדר העדיפויות. • רוליג - שיחה 22:52, 7 בספטמבר 2009 (IDT)
..תותח MT0 - שיחה 22:56, 7 בספטמבר 2009 (IDT)

ספרטה

היי,

תעיף בבקשה מבט בערך. התמונה עפה לי מתבנית המדינה לשעבר. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 23:03, 7 בספטמבר 2009 (IDT)

אצלי זה נראה בסדר גמור. מה בדיוק הבעיה? • רוליג - שיחה 23:05, 7 בספטמבר 2009 (IDT)
האמת גם אצל ברוקולי זה בסדר. זה פשוט עף לי שמאלה מחוץ למסגרת התבנית. זה קרה אחרי שהורדתי את הפרמטר "ממוזער". גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 23:07, 7 בספטמבר 2009 (IDT)
זה נשמע כמו בעיה של אקספלורר, מסוג הבעיות שיוני מבין בהן. אם אני זוכר נכון כצעד ראשון כדאי לרענן את המסך או אפילו ללחוץ קונטרול+F5. • רוליג - שיחה 23:09, 7 בספטמבר 2009 (IDT)
זה בעיה של ויקי. רענון לא עזר. אני חושב שתיקנתי MT0 - שיחה 23:11, 7 בספטמבר 2009 (IDT)
כן, תיקנת. תודה. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 23:15, 7 בספטמבר 2009 (IDT)
על הצג שלי זוהתה תזוזה של שני מילימטרים מזרחה :) • רוליג - שיחה 23:16, 7 בספטמבר 2009 (IDT)
ועכשיו? MT0 - שיחה 23:20, 7 בספטמבר 2009 (IDT)

פסיכולוגיה קדומה

שלום רוליג. אשמח לקבל התייחסות לשאלתי בפסיכולוגיה בשיחה:פסיכולוגיה#פסיכולוגה קדומה. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם • 00:55, 8 בספטמבר 2009 (IDT)

סוגייה עיצובית שנייה

מתוך שיחת פורטל:פסיכולוגיה

...לא רק לפורטל להט"ב מותר להיות צבעוני...

• רוליג - שיחה 17:11, 11 בספטמבר 2009 (IDT)

את הצבעים לפורטל בחרתי כדי שיתאימו לתבנית:פסיכולוגיה. עכשיו, כשהיא לא חלק מהפורטל, האם אתה חושב שכדאי לשנות קצת את הצבעים? (אני דווקא התרגלתי אליהם).
ולמה אין לך הודעה כמו אצלי עם דגל יפה וצבעוני? גם זה היה רמז שלא הבנתי ?
אמיר (שיחה) • מי רצה פורטל ולא קיבל?! 03:32, 13 בספטמבר 2009 (IDT)

איזה חמוד אתה. ומבין רמזים מצוין. הייתי שמח אם הפורטל היה מעט יותר צבעוני, אניחושש שהרוב יותר שמרנים ממני. אולי להחליך את הסגול המת הזה בסגול חי יותר? אולי להוסיף עוד צבע לטור השמאלי? אולי נסתפק בלהחליף את התמונה הכחולה שבראש? מה דעתך? • רוליג - שיחה 07:26, 13 בספטמבר 2009 (IDT)
אפשר גם וגם וגם. בשביל זה פניתי למעצב הבית.
משעשעת אותי המעגליות. מאוד התלהבתי מההודעה של הסדנה לגרפיקה, והחלטתי שגם אני רוצה כזאת. ועכשיו אתה ראית הודעה אצלי והחלטת שגם אתה רוצה כזאת (אגב - יצא מאמם).
אמיר (שיחה) • מי רצה פורטל ולא קיבל?! 09:32, 13 בספטמבר 2009 (IDT)

יותר טוב? אמיר (שיחה) • מי רצה פורטל ולא קיבל?! 22:45, 14 בספטמבר 2009 (IDT)

מחמם את הלב. מקסים. זה יהיה יותר מדי לשנות את הכיתוב בכותרת לצבע/י הרקע? שיהיה בהיר על כהה. מה אתה חושב? • רוליג - שיחה 23:04, 14 בספטמבר 2009 (IDT)
איך עכשיו? אמיר (שיחה) • מי רצה פורטל ולא קיבל?! 23:21, 14 בספטמבר 2009 (IDT)
עוד משהו - אם יש לך זמן ומוטיבציה ובא לך להכין באנר לפורטל - סבבה.
נראה לי אבל שעכשיו הבאנר הכחלחל דווקא משתלב טוב יותר. דעתך?
אמיר (שיחה) • מי רצה פורטל ולא קיבל?! 01:15, 15 בספטמבר 2009 (IDT)
מאיר עיניים. אני לא יודע אם אני אעשה באנר בזמן הקרוב, אבל בכל אופן זה נראה ממש משמח ורחוק מהעגמומיות של קודם. • רוליג - שיחה 07:06, 15 בספטמבר 2009 (IDT)

שנה טובה

Thumb
Hanay - שיחה 07:51, 15 בספטמבר 2009 (IDT)
לא הספקת לראות את הציורים החמודים שהורידו בגלל...Hanay - שיחה 14:20, 15 בספטמבר 2009 (IDT)
מצטרף לברכה, שנה טובה ג'וגיגון - שיחה 16:53, 15 בספטמבר 2009 (IDT)
איזו ברכה חמודה. תודה רבה רבה. גם לך ולכל בני משפחתך היקרים, וגם לך דגיגון! • רוליג - שיחה 20:39, 15 בספטמבר 2009 (IDT)
שנה טובה, ונפלתי מהכיסא עם התמונה של החתול עם הברז בדף עריכת דף השיחה שלך ! איזה מצחיק זה, כזה חמוד. MT0 - שיחה 22:48, 15 בספטמבר 2009 (IDT)

היפנוזה

היי רוליג, אנא חווה את דעתך על השינוי בערך היפנוזה שעשה אלמוני כאן בעניין של שיטה פסיכולוגית או פרה-פסיכולוגית. גם אשמח אם תעביר ביקורת על פרק ההיסטוריה בערך פסיכולוגיה שמיציתי אותו פחות או יותר. (אגב, איך עשית שבראש הדף, יש הפנייה האישית, כולל החתול החמוד חובב המים? גמני רוצה.). בברכת שנה טובה ובחיוך , כפי שביקשת. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם • 10:34, 15 בספטמבר 2009 (IDT)

אני אביט על הערך בהמשך. התוספת שעשית, כמו שכבר כתבתי באיזה דף שיחה (אני כבר איבדתי את הידיים והרגליים) נהדרת. נהניתי לקרוא וללמוד. לגבי ההפניה, תקרא בויקיפדיה:הודעת עריכה. אם יהיו לך שאלות - אתה מוזמן. • רוליג - שיחה 20:47, 15 בספטמבר 2009 (IDT)
ולגבי ההיפנוזה. אני לא מבין גדול בנושא, אבל ראשית קיים הערך פאראפסיכולוגיה כך שאין סיבה לקישור אדום. החלפתי את זה לנפשי, כיוון שהכלי עצמו אינו מקוטלג לתחום זה או אחר, אלא אופן השימוש בו. באופן דומה, אני יכול להשתמש בקלפי טארוט ככלי לתקשר עם ישויות או לחילופין ככלי להשלכה כפי שנעשה בקלפים טיפולייים. לכן יש להבחין בין הכלי הנפשי לשימוש בו. • רוליג - שיחה 07:42, 16 בספטמבר 2009 (IDT)

אח בוגר

מחקתי את ההפניה מאח בוגר כיוון שיש למושג שימוש רב (עיין המכינה ביפו אורי אורלב וכו') ואין סיבה להניח שהמתעניין יחפש דווקא עמותה זו. DGtal 15:54, 16 בספטמבר 2009 (IDT)

אני שמח שפנית אלי, אבל אני לא מבין למה מיהרת למחוק לפני תגובתי. לעניין, זה היה שם העמותה עד לא מזמן. זה רק הגיוני שמי שהכיר אותה בעבר יחפש אותה בשם זה. אתה יכול להוסיף הערה בראש הערך, אבל ההפנייה חייבת להישאר. מנוע החיפוש לא יעיל בעניין הזה כי הוא מביא אותי קודם כל לסקרלט יוהנסון. לכן צריך את ההפניה או לחילופין דף פירושונים. • רוליג - שיחה 16:37, 16 בספטמבר 2009 (IDT)
אם "אח בוגר" היה רק שם עמותה או שתיים, ניחא, אך המציאות שונה: זהו מושג מוכר. אני משער מדבריך ששם העמותה הקודם היה "אח בוגר אחות בוגרת" (שממנו מוצדק להפנות), אך זהו מושג שראוי לערך כשיטת חניכה (או לפחות איזכור בערך זה). עצם העובדה שאורלב כתב ספר בשם זה רק מחזקת את טענתי. אפשר ליצור פירושונים מתאים. DGtal 16:47, 16 בספטמבר 2009 (IDT)
יצרתי דף פירושונים מתאים. אם יהיה ערך בשם זה שקשור לחונכות - ניתן יהיה לכוון את הביטוי ישירות לשם. • רוליג - שיחה 17:02, 16 בספטמבר 2009 (IDT)
מצויין. שנה טובה. DGtal 17:03, 16 בספטמבר 2009 (IDT)
גם לך!• רוליג - שיחה 17:33, 16 בספטמבר 2009 (IDT)

@

שלחתי אליך @ ואני חותמת עם Hanay - שיחה 14:16, 18 בספטמבר 2009 (IDT)

מריחת טקסט בקבצי SVG

רוליק, בקבצים האחרונים שעשיתי, הטקסט נמרח ואני לא מגיע לשפר את זה. דוגמאות File:Santorini-topo-HE.svg+File:Phoenicia map-HE2.svg. אצלי באינקסייפ זה נראה רמברנדט. אחרי אני מעלה לשרת, שואה אטומית. מה לא בסדר? OriPTT 21:51, 22 בספטמבר 2009 (IDT)

צר לי לאכזבך יקירי אך הבנתי בsvg אפסית. תנסה את MTO, הוא משתמש באותה תוכנה. • רוליג - שיחה 22:23, 22 בספטמבר 2009 (IDT)
ייתכן שהבעיה היא עם הפונט. נסה להחליף את Arial לDejaVu Sans Condensed. ערן - שיחה 22:28, 22 בספטמבר 2009 (IDT)
אוקיי תודה. נשמע גם את מאטו ונראה הלאה OriPTT 22:39, 22 בספטמבר 2009 (IDT)
צודק ערן. אם אתה כבר ממיר לטקסט ב-SVG עדיף שזה יהיה גופן אריאל. אם אתה עדיין לא מרוצה פשוט תעשה "נתיב" -> "פריט לנתיב" בכל גופן שתרצה. MT0 - שיחה 23:48, 22 בספטמבר 2009 (IDT)
לא הבנתי כלום. קודם כל אני לא רואה גופן כזה שערן אומר ברשימת הגופנים. שנית, אני לא יודע להמיר גופן, זה לא נותן לי, ואני נאלץ לכתוב מהתחלה. שלישית, ברור שאני עושה "נתיב לקובץ" או "המר לטקסט". אחרת הטקסט העברי בכלל לא תופס OriPTT 00:08, 23 בספטמבר 2009 (IDT)
...איי איי, אורי..מה יהיה? תיקנתי הכל MT0 - שיחה 23:04, 26 בספטמבר 2009 (IDT)

בנק תמונות

מה עם פתיח לסדנה לכבוד סוכות? אחד מהקרובים שלי לומד מחשוב גרפי, אז יש מצב שאולי יהיה לי במחשב את אדובי פוטושופ, אולי אני אקח ממך קורסים :-) MT0 - שיחה 22:06, 30 בספטמבר 2009 (IST)

אם תרצה הדרכה (גם חוברת) תוכל לקבל ממני בשמחה! כל מה שאתה צריך זה את התוכנה. חג שמח! • רוליג - שיחה 00:00, 1 באוקטובר 2009 (IST)
אתה בא למפגש? OriPTT 00:29, 1 באוקטובר 2009 (IST)
אני לא יכול להגיע. דווקא פעם ראשונה שיש לי באמת רצון לבוא לראות להכיר. פעם אחרת. • רוליג - שיחה 08:36, 1 באוקטובר 2009 (IST)
בכי אולי תעשה קפיצה קטנטנה? Hanay - שיחה 08:47, 1 באוקטובר 2009 (IST)
אני עושה באותו זמן קפיצה קטנטנה בדיוק לכיוון השני לביקור משפחתי.אבל תעשו חיים גם בשבילי. • רוליג - שיחה 08:59, 1 באוקטובר 2009 (IST)

קטגוריה

הועבר לדף השיחה. ירוןשיחה 01:59, 2 באוקטובר 2009 (IST)

תודה. • רוליג - שיחה 02:25, 2 באוקטובר 2009 (IST)
רוליג, אני רוצה להגיד לך שאני מעריך את כל הזה שאתה עושה ברמות קשות. אני לא אומר את זה בהפיף בסדנה. אני באמת אומר את זה שם לא בהפיף. אני חושב שאתה ומאט לוקחים את המקום הזה למקומות אחרים OriPTT 00:47, 8 באוקטובר 2009 (IST)

אם רק היית יודע מה זה הפיף. בכל מקרה, אני מקבל מזומן, אבל מוכן גם להסדרים אחרים. • רוליג - שיחה 00:51, 8 באוקטובר 2009 (IST)

הפיף זה חפיף, בטורקית יאני. גרוש לא תראה ממני. OriPTT 00:53, 8 באוקטובר 2009 (IST)
יש לי כמה רעיונות להסדרים אחרים. • רוליג - שיחה 00:55, 8 באוקטובר 2009 (IST)
דבר פלאטה. מה שתרצה. OriPTT 00:56, 8 באוקטובר 2009 (IST)
תבוא להוציא לי את הכלבים לטיול? • רוליג - שיחה 01:01, 8 באוקטובר 2009 (IST)
אין בעיה. גם מכות הם יקבלו ממני על הדרך. כמה יש? OriPTT 01:02, 8 באוקטובר 2009 (IST)

יש מכות, אין עסקה. אני רוצה את המפות שלי בחזרה. • רוליג - שיחה 01:15, 8 באוקטובר 2009 (IST)

טוב. אז בלי מכות... יאללה, הלכתי לישון. לילה OriPTT 01:21, 8 באוקטובר 2009 (IST)

וק:סד#מתבשל פורטל ארכיאולוגיה של המזרח הקרוב

אפשר לארכב?..(אם כן, תארכב) MT0 - שיחה 16:20, 8 באוקטובר 2009 (IST)

ברכות על זכייתך בתחרות האיור הטוב ביותר

חתיכת מנוול! :), לא רק שקטפת את המקום הראשון, גם את השני!!! אני מאוד גאה בך, ושמח שגם הסדנה לגרפיקה קיבלה שבחים ויצאה מוחמאת מהתחרות. אמנם הגעתי למקום השלישי המכובד, אך אני עדיין בשוק שהאנימציה שלי לא זכתה בכלום. MT0 - שיחה 19:57, 13 באוקטובר 2009 (IST)

מזל טוב רוליג. אתם שניכם מכובדים מאד, ואצלי אתם ביחד זכיתם, זוכים ותיזכו תמיד במקום הראשון, כל לחי Hanay - שיחה 20:01, 13 באוקטובר 2009 (IST)
MTO, הכל באשמתך. אתה כופפת לי את היד כדי שאני ארשום את עצמי לתחרות, ולמי שלא מאמין שיבדוק בדף השיחה שלי. אני מאד גאה ומתרגש לקבל את הכבוד, שכמובן מגיע גם לך ולחברינו בסדנה. אני באמת מאמין שאנחנו עושים שינוי רוחבי בוויקיפדיה העברית, או לפחות בכיוון זה. תודה לשניכם. לא לשם כך הגשתי מועמדות אבל אני אשאל בכל זאת, יש פרס בתחרות המשנה? • רוליג - שיחה 20:13, 13 באוקטובר 2009 (IST)
אני לא חושב שפרס מוחשי, אבל אני חושב שאתה אמור לקבל תבנית מסויימת. פניתי לשאול את משתמש:Damzow MT0 - שיחה 20:30, 13 באוקטובר 2009 (IST)
ברכות על הזכיות. • חג שמח - אמיר (שיחה) 21:44, 13 באוקטובר 2009 (IST)
מזל טוב :-) Danny-w 21:57, 13 באוקטובר 2009 (IST)

תחרות המשנה

ברכות על הזכייה --> ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/תחרות הכתיבה/התחרות השישית OriPTT 20:31, 13 באוקטובר 2009 (IST)

תודה רבה לכל המברכים. היפ היפ לסדנה לגרפיקה. • רוליג - שיחה 14:27, 15 באוקטובר 2009 (IST)

ברכות, תודות, ו... שולחן חול

שלום לך, ראשית הרשה לי להוסיף ברכות על זכייתך ב"מקצרמר למובחר". שנית, תודה על תרגום האיור שביקשתי בסדנה לגרפיקה. ושלישית - לגבי עריכתך בטיפול בהבעה ויצירה בה הוספת את "טיפול בשולחן חול" כאחד התחומים של סוג טיפול זה: אתה מבין בזה כנראה יותר ממני, אבל למיטב ידיעתי, שולחן חול הוא רק כלי או אמצעי טיפולי בדומה לבובות, משחקי קופסא וכו', ואינו תחום טיפולי ייחודי משל עצמו, ברמה של טיפול בדרמה או במוזיקה. אם בכל זאת נראה לך שהעריכה במקומה, אשמח אם תוכל להעשיר אותי ולהפנות אותי למאמרים או מידע בנושא שולחן החול כתחום טיפולי ייחודי. תודה ולילה טוב, Ravit - שיחה 00:03, 18 באוקטובר 2009 (IST)

בדיוק בזמן, אבל קודם תודה על הברכות. בדיוק רציתי להפנות אותך לערך החדש שאני עובד עליו ולשאול אם יש לך הערות. נושא הערך הוא טיפול בשולחן חול. לשאלתך, ואני מצטט "מרגרט לוונפלד, פסיכולוגית אנגלית ... המציאה בשנת 1929 את שיטת המשחק בחול כשיטה טיפולית לה קראה "טכניקת העולם". (מתוך לינור שטיינהרדט, "בין כוכבי שמיים לחול הים", הוצאת שער הים, 2004).
אני מרוצה מהתוכן שלו, אבל יש לי תחושה שבהקדמה חסר לי אבחנה בין עיקר לתפל, בין ראשון לאחרון, בקיצור - אולי עשיתי שם בלאגן ואשמח אם תעזרי לי לעשות סדר. • רוליג - שיחה 07:28, 18 באוקטובר 2009 (IST)
קראתי, ערכתי והחכמתי, תודה Ravit - שיחה 21:06, 18 באוקטובר 2009 (IST)
עריכה נהדרת. תודה רבה לך! • רוליג - שיחה 22:50, 18 באוקטובר 2009 (IST)

בקשה

שלום רוליג וברכות (באיחור) על הזכייה. התוכל בבקשה לעיין פה? תודה, דורית 16:53, 21 באוקטובר 2009 (IST)

הגבתי שם גאלוס - שיחה 22:57, 21 באוקטובר 2009 (IST)

סמליל

אם אתה רוצה, אני אחתוך לך את הרקע מהסמליל כדי שיהיה שקוף. כמו כן, הסמליל צריך להיות בגודל של 155*135 במדויק. את זה גם אוכל לעשות למענך. את הכתב, שהוא גם ככה באותו פונט אצור לך מחדש (אתה לא מצפה שאני אחתיל לחתוך לו את הרקע....רוצה?..MT0 - שיחה 13:52, 22 באוקטובר 2009 (IST)

נראה לי שהפעם הצלחתי לבד. המון תודה. • רוליג - שיחה 14:28, 22 באוקטובר 2009 (IST)
איזה תותח! סוף סוף אתה יודע להכין שקופים :) MT0 - שיחה 14:36, 22 באוקטובר 2009 (IST)
אבל זה נראה נורא בדף של הסדנה :( • רוליג - שיחה 14:39, 22 באוקטובר 2009 (IST)

חכה שנייה לפני השינוי - הצבעה בגלריה מונעת מהרקע האפור להיות מתחת לתמונות. כמו כן, הגלריה ממזערת את הסמלילים וזה לא טוב. הם צריכים להיראות בדיוק כפי שיהיו אמורים להיות בעמוד הראשי. הכנתי את הפסקה להצבעה עתידית. לא הבנתי למה שנית את כל זה MT0 - שיחה 14:42, 22 באוקטובר 2009 (IST)

...אם אתה רוצה, אפשר לפתוח את זה בדף משנה של הסדנה MT0 - שיחה 14:43, 22 באוקטובר 2009 (IST)

שיניתי את זה בדומה למה שקיים בדף ההצבעה על סמליל הסדנה, בכל מקרה, נראה לי שנשאיר את זה כמו שאתה עשית, ואפשר ואולי רצוי להעביר את זה לדף נפרד, ולקבוע מועד אחרון להצגת הצעות. • רוליג - שיחה 14:46, 22 באוקטובר 2009 (IST)

אתה מוזמן להעביר את הפסקה לדף משנה חדש אם אתה רוצה. אתה אחד מאחראי הסדנה. מותר לך קריצה MT0 - שיחה 14:48, 22 באוקטובר 2009 (IST)
בטח, בטח. פשוט הייתי חייב ללכת לעבודה. עכשיו שחזרתי - אני אעשה את זה.• רוליג - שיחה 23:59, 22 באוקטובר 2009 (IST)

שלום רוליג

אני צריך את עזרתך בשיחה:התפוח (בית המקדש)#התמונה בערך, אנא עשה כמיטב יכולתך. ברכות, אריאל.פ - שיחה 01:15, 27 באוקטובר 2009 (IST)

הגבתי שם• רוליג - שיחה 18:33, 27 באוקטובר 2009 (IST)
רוליק, רשיון קובץ:Graf Reshut.jpg תודה OriPTT 00:11, 29 באוקטובר 2009 (IST)
רשיינתי• רוליג - שיחה 00:30, 29 באוקטובר 2009 (IST)

אני Thumb אותך !

(איך האייקון?) MT0 - שיחה 10:40, 29 באוקטובר 2009 (IST)

תבנית:סמיילי עם לחיים מסמיקות
מגניב. אני מציע להכניס את הכל ל{{אאא}}. • רוליג - שיחה 11:27, 29 באוקטובר 2009 (IST)
מאד שימושי, אני מאמצת מיידית . big>אני Thumb אתכם ! Hanay שיחה ראית את פורטל הארכאולוגיה? 11:43, 29 באוקטובר 2009 (IST)

מהיום מספיק לכתוב {{אאא}} ויצא :אני אותך! • רוליג - שיחה 12:40, 29 באוקטובר 2009 (IST)

רוליג אני אותך! מה קורה עם התפוח? ראית מה כתבתי לך שם? ברכות, אריאל.פ - שיחה 12:48, 29 באוקטובר 2009 (IST)
איך אני מסמיק!!!!!!!!! • רוליג - שיחה
אגב, חתולה חדשה אימצה אותי. ברכות, אריאל.פ - שיחה 13:38, 29 באוקטובר 2009 (IST)
ברכות! חתולים חכמים מאד ואם אומצת - קח זאת כמחמאה! • רוליג - שיחה 13:40, 29 באוקטובר 2009 (IST)
לוקח ברכות, אריאל.פ - שיחה 13:44, 29 באוקטובר 2009 (IST)
ומה אעשה בסדנה כאשר ארצה לכתוב שאני אוהבת את שניכם האם אני אותך!, אני אותך!}. או אני אותך! X שניים? Hanay שיחה ראית את פורטל הארכאולוגיה? 15:08, 29 באוקטובר 2009 (IST)
אפשר לעשות {{אאאים}} וכנראה אפשר לעשות בתבנית המקורית תוספת שתדע לשלוט בשתי האפשרויות יחד (כמו בתבנית {{אין תמונה}}. • רוליג - שיחה 23:00, 29 באוקטובר 2009 (IST)
כל מה שמתצא לנכון, העיקר שתהיה לי גם אפשרות ללשון רבים Hanay שיחה ראית את פורטל הארכאולוגיה? 04:48, 30 באוקטובר 2009 (IST)

אני אתכם ! • רוליג - שיחה 12:34, 30 באוקטובר 2009 (IST)

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאHanay שיחה ראית את פורטל הארכאולוגיה? 16:22, 30 באוקטובר 2009 (IST)

Wikiwand in your browser!

Seamless Wikipedia browsing. On steroids.

Every time you click a link to Wikipedia, Wiktionary or Wikiquote in your browser's search results, it will show the modern Wikiwand interface.

Wikiwand extension is a five stars, simple, with minimum permission required to keep your browsing private, safe and transparent.