לא נהוג לרוקן דפי שיחה במידה והדף שיחה שלך עמוס את יכול להעביר אותו לשיחת משתמש:Ifeldman/ארכיון 1 (לדוגמה).Hidro 20:29, 12 בספטמבר 2006 (IDT)
אהלן. האם תוכל להרחיב עוד על הסלאבים ועל כלכלתם (מקורות תעסוקה ענפים עיקריים וכו') אני מחפש מזה זמן רב על הסלאבים בכלל ואני לא מוצא משהו מעמיק בייחוד על התרבות שלהם והכלכלה שלהם כפי שאמרתי. תרבות הכוונה מנהגים, לבוש, אומונות ציור פיסול וכו'...
צום קל (-: Superzohar 22:13, 28 בספטמבר 2006 (IDT)
הי זהר, אני מצטער אבל אני לא מכיר תרבות סלאבית עד כדי כך טוב... מה שכן אני חושב שהיא סוג של תערובת בין גרמאנים-פנים אירופאיים (גרמנים ואוסטרים) וגרמאנים צפון אירופאיים (סקנדינבים) לאיראנים וקצת גם טורקים. בתקופה הסובייטית ניסו לדכא כל סממן של תרבות אתנית וכור ההיתוך ביטל את היחוד הסלאבי ויצר זהות רוסית (תעשייתית -לא סלאבית). אבל חד משמעית אני יכול לטעון שתרבויות כמו ליקוט פטריות יער בחודשי הגידול שלהם היא תופעה רחבה יותר ממה שקיים במערב אירופה, הופתעתי לגלות את הסלובנים והפולנים מתרגשים כמו האוקראינים מפטריות קשות למציאה. למרות שהתרבות הזאת קיימת גם במערב אירופה, רובם לא יוצאים עם משפחותיהם ליער ומקדישים זמן ומקבלים הנאה מפעילות כזאת. בין היתר הסלאבים ידועים יותר כתרבות של עם חקלאי וזה מאד בולט לעין במיוחד באוקראינה ופולין (באיזורים מסויימים גם בסלובקיה צ'כיה וסלובניה) ויש לבוש אחיד.
עוד דבר ששמתי לב אליו הוא התספורת הכפרית באוקראינה, לנוער (גברים) היא בדרך כלל שיער ארוך/לא מקוצר שנוטה ליפול על המצח עד קו הגבות (התספורת נקראת גם "תספורת הבן של וואסילי" דהינו היא מאד נפוצה בכפרים). אצל הנשים וזה באמת היחוד האופייני רק לאוקראינה (ולאוקראינים בעולם) היא צמה שעוטפת את כל הראש בצורה של טבעת. יוליה טימושנקו נהגה להיות עם תספורת כזאת.
זה סוג של סממן לאומני, מאד אתני. היא מייצגת את השמש או התבואה שהיא לרוב חיטה.
עוד דבר נפוץ זה לקבל אורחים שבאים לבקר (למדינה או לאיזור) בלחם מקומי-יחודי למקום ובמלח.
יש גם חג שנקרא "מאסליניצה" שנחגג קרוב לסיום השנה האזרחית והוא נפוץ יותר בסלאבים המזרחיים.
מאכלים: קומפוט, חמיצה (בורשט) ופירוגי http://en.wikipedia.org/wiki/Pierogi.
שתי תמונות אופייניות לסלאבים (אוקראינים) http://en.wikipedia.org/wiki/Ukrainian_Canadian.
--Ifeldman 00:45, 29 בספטמבר 2006 (IDT)
נגינה מאד אופיינית דווקא למערב אוקראינה ולפולין:
נהוג לקשט ביצים לכבוד חג הפסחא,
קישוטי צלחות וכוסות בדרך כלל בצבעים כחולים וקישוטים של צמחים.
אני מצאתי תמונה לא מייצגת, וזה לא האוכל שהם אוכלים, אבל זה סוג הצלחות והכלים
אני חושב שקיים הבדל מסויים בין הסלאבים האוקראינים לרוסים, הסלאבים האוקראינים שמרו יותר על היחוד הכפרי המסורתי מאשר הרוסים ויש תערובת גרמאנית/פינית קצת יותר גלויה ברוסים מאשר באוקראינים.
אני מתעניין בתרבות זאת בדיוק כמוך זהר, היא לא קרובה אלי משום שאני לא סלאבי ומעולם לא חייתי באווירה סלאבית כך שיכול להיות שאני טועה במספר דברים ויודעי דבר יתקנו אותי.--Ifeldman 01:46, 29 בספטמבר 2006 (IDT)
הנה. אני לא מבין למה אומרים כל הזמן שהם עם של חקלאים. הרי כמעט רוב העמים בעבר היו עובדי חקלאות. נכון שהיו כאלו שהתבססו גם על מסחר אבל בכל זאת רובם התבססו על חקלאות.
דבר שני: חשוב לא לבלבל בין הסלווים של אחרי ההתנצרות של רוסיה והפיכת ל"רוסים" לבין הסלווים שחיו בשבטים. אני לא מדבר על כל התקופה של לפני המאה ה-9. אני לדוגמא קראתי במס' אנציקלו' שהסלווים "..עם שוחר שלום.." איך אפשר לומר על עם שהוא שוחר שלום? מה הסלווים נמנעו בכוח ממלחמות? הביצים המעוטרות דרך אגב קוראים להם פיסנקה.
Superzohar 23:02, 29 בספטמבר 2006 (IDT)
הבעיה היא שאין שום ממצאים על ההיסטוריה של העם הזה, האנושות מכירה אותם רק מאז התנצרותם. אני קראתי הרבה עדויות על לאומנים סלאבים שחושבים שהם התפתחו מהגרמאנים, אבל לזה שום הוכחות. ולמען האמת זה לא כל כך משנה. במאה ה-9 הייתה ממלכה בשם קייב-רוס, אותה ממלכה על פי הידוע לי מסיפורים, הייתה הגדולה והעשירה בממלכות אירופה ובקייב חיו מעל למיליון אנשים, היחידה באותה תקופה.
אתה צודק, כל העמים היו חקלאים, אבל אל תתבלבל בין עם שבתרבותו הוא חקלאי לבין סתם חקלאים.
בביקורי הרבים במערב אירפה לא ראיתי זכר כלשהו לתרבות הזאת, ובזה יחודה. חוץ מאולי אוסטריה (במידה מסויימת) לא ראיתי שום תרבות שסובבת סביב הקציר השדה וכו' וכל הקשור לזה.
יש הבדל עמוק בין איזורי כפר בצרפת לבין איזור הכפר בסלובניה, לראשונה יש חקלאות אבל לאוכלוסיה אין קשר אליה (הם לא חיים את האווירה, או צורת החיים שלהם מערבית ללא חיבור לאדמה), לשנייה יש את החקלאות במידה מסויימת והעם חי בצורה כזאת כאילו כל יעודו בעולם הזה זה ניהול משק הבית והחווה.
הילדים מגיל אפס לומדים איך לגדל פרחים או לדוג דגים ולגדר איזורי מרעה. העולם שסביבם מערבי והם מאד אוהבים קידמה אבל הם במהותם חקלאים.--Ifeldman 07:41, 30 בספטמבר 2006 (IDT)
תוך כשבוע אני אסע לפולין וסלובקיה, אני אבקר בעיקר באיזורי הכפר. אני אכתוב על הממצאים שראיתי בקשר לתרבות סלאבית ועד כמה הקירבה (אם היא קיימת) בין התרבויות הסלביות האחרות.--Ifeldman 15:01, 1 באוקטובר 2006 (IST)
אז מה עם העניין של "עם שוחר שלום" שקראתי בין השאר באנציקלופדיה "תרבות". איך אפשר לומר על עם שהוא שוחר שלום? לא כל עם יוצא למלחמות בעת הצורך? Superzohar 22:03, 30 בספטמבר 2006 (IDT)
להגיד לך את האמת אין לי מושג בקשר לזה, מבחינה היסטורית הרוסים לא היו מאוגדים נגד שום עם במלחמה קיומית (חוץ מאולי המלחמות נגד הטטרים) וההחלטות של "הרוסים" כביכול היו בידי שליטים זרים (בית רומנוב, שושלת רוריק) שעשו זאת בגלל לחצים תדמיתיים ושלא דרשו בשלומם של הסלאבים. בתקופה הקומוניסטית המלחמות נועדו "לסיים מלחמות" וכל מלחמה הייתה אמורה להיות "המלחמה האחרונה", האידיאולוגיה הקומוניסטית הייתה זרה לסלאבים משום שהמהפכה התעשייתית שאנגליה עברה ומערב אירופה לא נתנו את אותותיה למזרח אירופה(לא היה פרולטריון). בכל מקרה אולי הקוזאקים היו סוג של צבא סלאבי מאוגד. אתה צודק באימרה הזאת, אני גם לא מבין את העניין של העם שוחר השלום...--Ifeldman 23:32, 30 בספטמבר 2006 (IDT)
זהר, ראית את התגובות לערך כלכלת רוסיה (ערכים מועדפים)? הם ממש לא במקום --Ifeldman 15:01, 1 באוקטובר 2006 (IST)
אני שמח לשמוע. אני צוחק...
תשמע אני לא יכול להכריח אנשים לאהוב מה שאני כותב. אני יודע שהערך שכתבנו מצוין ואני מרוצה ממנו מאוד (למרות שתמיד יש מה להוסיף). Superzohar 00:06, 6 באוקטובר 2006 (IST)
שלום. מה קורה עם הערך הזה? אתה מתכוון להרחיב? סקרלט 15:14, 3 באוקטובר 2006 (IST)
יכול להיות, אני שיניתי פסקה קטנה ויכול להיות שארחיב אותו בהמשך--Ifeldman 15:23, 3 באוקטובר 2006 (IST)
שים לב שהערך בתהליך מחיקה מהירה. דניאל ༒ שיחה 15:26, 3 באוקטובר 2006 (IST)
מה הסיבה לזה?--Ifeldman 15:28, 3 באוקטובר 2006 (IST)
אז אני לא מבינה. אתה מתכוון לעבוד על הערך או למחוק? סקרלט 15:29, 3 באוקטובר 2006 (IST)
הערך הועתק מברית המועצות#כלכלה בלי לתת קרדיט ובלי לאמר שהערך הועתק משם - זה הז"י ולו בשביל כך הוא צריך להמחק. מלבד זאת, הערך הועתק כמעט כפי שהוא ולא שוּנה כמעט. למחוק. pacman • שיחה 15:31, 3 באוקטובר 2006 (IST)
רק רייגע פקי יקירי. למחוק לא בעיה. המון ערכים מורחבים מתחילים בהעתקה, אולי Ifeldman רוצה להמשיך ולהרחיב. במידה וכן, Ifeldman תוסיף תבנית בעבודה ואם לא אמחק. סקרלט 15:34, 3 באוקטובר 2006 (IST)
כן, כן! ifeldman רוצה להרחיב את הערך, אלא מאז שהוא התחיל לכתוב התגובות לערך הוא לא הספיק לנשום--Ifeldman 15:38, 3 באוקטובר 2006 (IST)
לא - זה הז"י. גם אם הוא רוצה להרחיב, שהערך ימחק והוא יעלה אותו מחדש עם תבנית בעבודה ועם תקציר עריכה האומר שהערך הועתק מברית המועצות#כלכלה. אם הוא לא מציין זאת בתקציר העריכה, זה הז"י. pacman • שיחה 15:39, 3 באוקטובר 2006 (IST)
הוא יכול להוסיף בדף שיחת הערך. סקרלט 15:40, 3 באוקטובר 2006 (IST)
לא חשבתי על זה...pacman • שיחה 15:41, 3 באוקטובר 2006 (IST)
יש לך קצת הבנה על אוקראינה ומולדובה, לא? אז אולי תוכל לשפר את המאמר על טרנסניסטריה? --אמיר א. אהרוני 16:34, 3 באוקטובר 2006 (IST)
שלום אמיר, רק לפני שנה גילתי שיש דבר כזה. כך שברגע שאקבל את המידע עליה אנסה להרחיב את הערך --Ifeldman 16:53, 3 באוקטובר 2006 (IST)
אני ממש מתפלא עליך. חשבתי שיש לך אובססיה לכל דבר שקשור לאוקראינה, וזה די קשור ... נו טוב. --אמיר א. אהרוני 16:57, 3 באוקטובר 2006 (IST)
לאוקראינה אבל לא לטרנסדינסטריה (או איך שקוראים לזה), שם גרים רוסים (או רוסופילים), חוץ מזה אני בעד איחוד ולא פילוג (וכך גם יושצ'נקו), המקום הזה הוא מקרה מצער של ארגוני פשע שלוקחים שליטה על מאות אלפי אזרחים תמימים. יש לי רק דעות רעות על האיזור הזה כך שאני לא אהיה אובייקטיבי. וזה לא הוגן--Ifeldman 17:39, 3 באוקטובר 2006 (IST)
תאשר זאת, רציתי עזרה במשהו. פשוט תענה שאני אדע
Superzohar 20:36, 14 בנובמבר 2006 (IST)
הי זוהר,
מה שלומך?
לצערי אני לא אקדיש הרבה זמן לזה כי הלימודים מאד לוחצים.
אבל מידי פעם, אני אוסיף/אמחק זוטאות.
לא משהו רציני...--Ifeldman 21:22, 14 בנובמבר 2006 (IST)
אין ערך אז אפשר להעביר לבנק. כשיהיה מה לרשום, נרשום את הערך ואז נחזיר לוונשטורגבנק.
כל הכבוד על אלכסיי קודרין. תיקנתי שם, הוא לא שר הכלכלה, הוא שר האוצר. שר הכלכלה והמסחר הוא גרמן גרף. (-: Superzohar 21:57, 29 בנובמבר 2006 (IST)
בערך דרוהוביץ' אתה כותב: "אני לא בטוח שהוא היה האחרון, מין הסתם יש שם נציגות של חב"ד היום, והם מביאים מישהו משלהם". אתה טועה: אין שם חב"ד https://www.chabad.org/centers/default.asp?QRY=Ukraine )ואין שם קהילה...רב אביגדור היה הרב הקהילה האחרון של דרוהוביץ', זה נודע, ותהיה עכשיו "בטוח" אם תחזור לקרוא הערך של הרב. אם בעתיד יהיה שם קהילה עם רב נמחוק אז את המילה "האחרון", אבל לא חושב שיהיה בימינו. בכבוד, דר.צבי
סליחה אבל זה אתה שצריך להוכיח שהיה שם רב אחרי רבי אביגדור! אני כבר הוכחת' שלעולם לא היה שם חב"ד ואתה אומר שאולי כן היה מישהוא אחר..איך?....אתה מספר דברים אבל בלי שום קשר לרב קהילה נבחר ותמידי ואתה יודע טוב שזו הכוונה!
אבי גם נולד שם, ורב אביגדור היה סבא שלי.מעניין שכיום הוא נזכר כ-"דער לעצטער דראביטשער [רב]".
אדוני, אי אפשר להוכיח מה שלא קרה (כמו שאתה רוצה) רק יכולים להוכיח מה שכן קרה, אבל אני רואה שאינכה מסכים עם זה.ויכולים להתוכח לעןלם על ארגומנטים כאלה,העובדה היא שלא היה רב מקצועי שם ממלחמת העולם. בכבוד, דר. צבי
כמו שאמרת, אם אתה רוצה להוכיח שהוא היה האחרון חובת ההוכחה היא עליך! (תוכיח שהוא היה (!) האחרון). נ.ב. אתה יכול להמשיך להתלהב עם התואר דר. צבי (ולרשם אותו בכל פעם מחדש) או שאתה יכול פשוט ללחוץ על הכפתור ה10 מימין על הסרגל של הסמלים למעלה. בפעם האחרונה בשיעורי לשון לימדו אותי לכתוב "אינך", תקן אותי אם אני טועה:) . אם זה נורא חשוב לך אתה יכול לרשום שהוא היה האחרון (זה בסדר אני לא אכעס עליך).--Ifeldman 19:31, 3 בדצמבר 2006 (IST)
קשה לי להוכיח, וכמו שאמרתי, יותר קל להוכיח שהוא לא היה.. וממש לא חשוב לי לכתוב שהיה האחרון, רק שהפתעתי כשקראתי את סיבת המחיקה שלך: "מין הסתם יש שם נציגות של חב"ד היום, והם מביאים מישהו משלהם" כי ידעתי שזה לא נכון!. סליחה על השגיאות שלי בדקדוק, אני לא ישראלי והעברית שלי למדתי רק בבית ספר יהודי במקסיקו,בתיכון לפני הרבה שנים, אולי כמו אתה אומר לא הייתי בכתה באותו יום שלמדו "אינך".. לגבי החתימה, זה לא התלהבות תואר(!?) ממש לא ידעתי איך לחתום, אם תראה את הגרסה וויקי באנגלית שם קל יותר לחתום, ולזה הייתי רגיל. הכוונה זה לא להצתדק, אלה להגיד לך שלפני שימוש מילים של לעג ואירוניה אולי יש לחשוב שיש צד אחר וסיבות לא ידועות. אני כתבתי לך תמיד בכבוד.דר. צבי 03:58, 4 בדצמבר 2006 (IST)
שלום. מה שאתה עושה כעת הוא הצפה של דפי שיחת משתמש. לא נהוג לעשות זאת כאן. בברכה, לב - שיחה 19:25, 4 בדצמבר 2006 (IST)
בקשתי רק מ4 משתמשים, חוץ מזה כל עוד זה לא מעוגן בחוק אין חשיבות ל"נוהג". מה ש5 משתמשים לא עושים לא עושה זאת לנוהג (תקן אותי אם אני טועה)--Ifeldman 19:28, 4 בדצמבר 2006 (IST)
התייחס לכך ככלל נימוסים בסיסי. pacman • שיחה 19:31, 4 בדצמבר 2006 (IST)
סליחה על השאלה אבל
1. מה זה עניינך?
2. איך אתה קופץ לתמונה? איך אתה יודע מה אני עושה? האם לב סיפר לך?
לא קופץ, כותב, האח הגדול עינו פקוחה (או במילים אחרות: דף השינויים האחרונים)
זה כלל נימוס אלמנטרי, לא לנסות לשדל משתמשים אחרים להצביע לערך שלך. pacman • שיחה 19:38, 4 בדצמבר 2006 (IST)
יש דף שנקרא דף השינויים האחרונים - בדף הזה מופיעה כל הפעילות שהתרחשה בויקיפדיה. הרבה משתמשים עוקבים אחרי הדף הזה - נלחמים בהשחטות, רואים מה חדש וכ"ו. זה חשוב בגלל שהיו מספר בעיות עם אנשים שעשו את זה - הדבר הוביל לחסימתם. בברכה, לב - שיחה 19:39, 4 בדצמבר 2006 (IST)
יש סקירה חודשית חדשה בבופיט על כלכלת רוסיה אם תרצה לקחת משם (-: Superzohar 18:45, 10 בדצמבר 2006 (IST)
לקחתי משם את כל הגרפים, העלתי אותם לwikicommons וכמו שאתה רואה אף אחד לא מחק אותם משם:-) אני ממליץ לך לעשות את אותו הדבר... יש לי רק בעיה אחת איתם, הם כתבו שם שהמשכורת הממוצעת במוסקבה היום היא 750$ רק שבטלוויזיה (אני חושב שאני זוכר זאת טוב) אמרו שהמשכורת החודשית הממוצעת היא 28500 רובלים (קצת יותר מ1000 דולר) כך שזה לא מעודכן או שהשתמשו בנתונים אחרים (לי זה ממש לא ברור), בכל מקרה אם יש משהו שתרצה להוסיף תמיד תקבל את תמיכתי!--Ifeldman 22:22, 10 בדצמבר 2006 (IST)
ערב טוב. בקשר להבדלי המשכורת, אילו לא נתונים מדוייקים במאה אחוז, כמו גם אחוז צמיחה כלכלית. זה מתבסס על הערכות ונתונים לכן הגיוני שיהיה פער. אולי גם משתמשים בשיטות בדיקה שונות. אם כבר מדברים על טלויזיה אז באיזה ערוץ ראית את זה?? Superzohar 23:02, 10 בדצמבר 2006 (IST)
אהלן זהר, אני ראיתי את זה לפני כשבועיים בערוץ רוסיה 1 (101 אצלי בHOT ) יש להם איזה 5 דקות של סקירה כלכלית בבוקר ואחר כך הם ממשיכים לדבר על שטויות. בכל מקרה אתה צודק צריך לחכות לסוף השנה ולראות מהם הנתונים הסופיים--Ifeldman 23:14, 10 בדצמבר 2006 (IST)
אהה אתה יודע רוסית?? Superzohar 13:13, 11 בדצמבר 2006 (IST)
צודק. כשאתה רואה ערוצים מרוסיה אתה מרגיש שהם פרו ממשלתיים? או שזה כמו ערוץ 2 ו-10? Superzohar 16:23, 11 בדצמבר 2006 (IST)
בכל הקשור לממשלה, לביקורת כלפי חוץ (נגד מדינות אחרות) והתנהלות המדינה הטלוויזיה מאד פרו קרמלין, בכל הקשור לדברי חולין שזה רוב הזמן בערוצים הרוסיים זה פחות או יותר ערוץ 2 ודומיו. אבל יש גם ערוצים אחרים כמו RTVI למשל שמשדר מארה"ב לרוסיה לישראל ולגרמניה ושם הם מאד פתוחים ורוב הזמן עוסקים בביקורת נגד הממשלה הרוסית (כמו שצריך...) ד"א זה עוד סוג של ערוץ 9 כי חלק גדול מהזמן הם מדברים על ישראל וכמעט כל האנשים שמנהלים את הערוץ הם יהודים:) --Ifeldman 17:47, 11 בדצמבר 2006 (IST)
ואתה רושם גם שהיית ברוסיה פעם אחת. באיזו שנה זו הייתה? (מעניין פשוט לשמוע ממי שהיה שם) Superzohar 18:50, 11 בדצמבר 2006 (IST)
לפני שעליתי עם משפחתי לישראל (הייתי בן 5) המטוס יצא ממוסקבה לבודפשט במרץ 1990, היינו יום אחד במוסקבה (שאני לצערי לא זוכר דבר ממנה) ועוד יומיים בבודפשט ואז לשדה תעופה לוד. מאז לא חזרתי לבריה"מ או לחבר העמים, בגרוזיה הייתי כחודש אחרי הביקוע הגרעיני בצ'רנוביל (אני יליד קייב שהייתה רק 80 ק"מ מהכור הגרעיני), גם ממנה אני לא זוכר דבר (אבל סיפרו לי שנהנתי:) ). כל הטיסות לאירופה היו ב9 השנים האחרונות.--Ifeldman 21:23, 11 בדצמבר 2006 (IST)
גם אתה עוקב אחרי רוסיה כמוני אהה? (-: למה הפליאה אותך הכתבה? Superzohar 18:24, 12 בדצמבר 2006 (IST)
שמעת על מקרים בישראל או במקום אחר בו רושמים חברה על שם של מישהו אחר בלא יודעין של בעל המניות העיקרי? על ההקפים שלהם ועל אוזלת היד של רשויות החוק שם.--Ifeldman 19:36, 12 בדצמבר 2006 (IST)
בקשר לבקשתך לגבי הערך - אני לא ממש מתמצא בנושא. מהמעט המאמרים בנושא שקראתי נדף ריח אנטישמי. הכותבים ניסו להפיל את כל האשמה על היהודים בהנגת המפלגה , הצבא (למשל על יונה יקיר - מפקד מחוז קייב בצבא האדום) והנ.ק.ו.ד..
--Alhimik 22:47, 14 בדצמבר 2006 (IST)
הגבתי לך בארכיון. אני חייב לציין לפרוטוקול את החוכמה בכך שהעברת דיון לארכיון ובמהלך ההעברה גם הגבת אליו. צהוב עולה 19:10, 15 בדצמבר 2006 (IST)
תנסה להבין משהו ילד, אם אין לך דבר יותר בחיים מאשר להתווכח איתי בויקיפדיה, אני ממליץ לך לפנות ליעוץ. ההאזהרה היא לא של מפעל מערכת אלא שלך ולכן היא חסרת חשיבות ואני אעביר אותה לארכיון--Ifeldman 19:16, 15 בדצמבר 2006 (IST)
על כך שקראת לי מעל "ילד", ואמרת לי לפנות לייעוץ. מקווה שיחסמו אותך על כך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
אתה לא יכול לשים אזהרות, הם לא שייכות לך...:) והם חסרי חשיבות--Ifeldman 19:26, 15 בדצמבר 2006 (IST)
אזהרות זה הן. ואני מציע שתירגע. בברכה, _MathKnight_(שיחה) 19:27, 15 בדצמבר 2006 (IST)
גם אני מבקשת ממך שתפסיק להשמיץ חבר בקהילה. סקרלט 19:29, 15 בדצמבר 2006 (IST)
ההשמצות בויקיפדיה העברית החלו מצדו ולא מהצד שלי--Ifeldman 19:32, 15 בדצמבר 2006 (IST)
שטויות, איפה השמצתי אותך בוויקיפדיה בעברית? בכך שאמרתי ש"איזור של מיקום" בתור תרגום ל-"place of setting" זה ברמה של תרגום של תלמיד בביה"ס? זו לא השמצה, זה נכון (לא אמרתי שאתה תלמיד, שאתה חכם כמו תלמיד אלא שהתרגום הספציפי הזה הוא ברמה של תרגום של תלמיד). אתה בתגובה אמרת שאני מעורר רחמים, ואף על פי כן לא השמצתי אותך גם לאחר מכן.
מה שאתה עושה במקומות אחרים (ויקיפדיה באנגלית, מסנג'ר, טלפון) משפיע גם על פה, זה לא עולם נפרד. אמנם לא נהוג לחסום פה על מה שעשית בוויקיפדיה באנגלית (ואם יקרה משהו ממש חמור - כמו איום פלילי בוויקיפדיה באנגלית - אז יחסמו גם פה), אבל בהחלט ניתן להתייחס למה שעשית בוויקיפדיה באנגלית.
אתה בעצם מודה באמירתך הנ"ל שהשמצת אותי באנגלית, ושהשמצת אותי גם פה, רק שאתה טוען שהשמצת אותי פה לאחר שאני התחלתי (ולדעתי אני לא השמצתי אותך בכלל).
אתה כבר זמן רב תחת אזהרה כאן, ניתן לראות מכך שמזגך חם מדי. צהוב עולה 19:39, 15 בדצמבר 2006 (IST)
אולי תפסיקו לריב? אני לא יודע מי צודק, אבל אני מבקש משניכם להרגע, סתם כצופה מן הצד. סוף שבוע נעים. בן ה. 19:23, 15 בדצמבר 2006 (IST)
תיקון. עכשיו אני כן יודע מי צודק. פלדמן היקר, place of set זה מקום השקיעה, (Sunset, או בקיצור set) ובעברית מערב. אנא המנע מלריב, השתדל להתייחס בכבוד לעמיתיך, ואל תתרגז כל כך מהר. בן ה. 19:29, 15 בדצמבר 2006 (IST)
נחסמת
מאחר שזו הפרה נשנית וחוזרת של כללי הקהילה, נחסמת לשבוע. יוני אומנם הבטיח חסימה לחצי שנה, אך מזלך שנפלת על רחמן בן רחנים כמוני. אני מקווה שלהבא תדע לרסן את חרצובות לשונך ולא תעליב חברי קהילה, גם בעת ויכוח סוער. בברכה, _MathKnight_(שיחה) 19:33, 15 בדצמבר 2006 (IST)
אהההה אז בגלל זה לא רואים אותך בכלכלת רוסיה... אתה היית מעדכן שם יומית לא הבנתי למה הפסקת. תסתיים החסימה תחזור לכלכלת רוסיה היא צריכה שמישהו יציל אותה (-: Superzohar 19:43, 18 בדצמבר 2006 (IST)
אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה Yound Lubavitcher.jpg ואת הרישיון המתאים לה.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם.
בברכה,
בעיקר, אנא שים לב שרשמת שהצילום הוא ברשות הכלל, ללא נימוק. הקובץ בוויקי האנגלית כבר לא קיים, כנראה נמחק. וולנד 11:54, 30 במאי 2007 (IDT)
Wikiwand in your browser!
Seamless Wikipedia browsing. On steroids.
Every time you click a link to Wikipedia, Wiktionary or Wikiquote in your browser's search results, it will show the modern Wikiwand interface.
Wikiwand extension is a five stars, simple, with minimum permission required to keep your browsing private, safe and transparent.