זה לא נראה אסתטי, ממליץ לך לעשות זאת איך שהדגמתי.
עוד אמליץ לך על התבנית {{פזמונט}} לדברים מתוך פזמונט, ועל בוקמרקלטים, ליצירת קישורים חיצוניים לכתבות בצורה פשוטה. כל מה שצריך לעשות זה לשמור בתיקיית/סרגל הקישורים המועדפים שבדפדפן (הסימניות) את הקישור "תבנית לוויקיפדיה" שמופיע בסוף סעיף 1 (אפשר "לגרור" אותו לסרגל הלינקים בדפדפן). אחר כך נכנסים לכתבה שרוצים לקשר אליה ולוחצים בסרגל שבדפדפן על הקישור שגררנו. ברגע שעושים זאת נפתחת חלונית עם טקסט מוכן להעתקה. ממש קל ופשוט. ואם פחות מתאים לך, אז לחילופין - במקום:
עוד אמליץ לך להסתכל באתר של מדיה פורסט, ובערך הזה, אתה הרבה פעמים מפספס את המצעדים שלהם. יש להם גם מצעדים שנתיים המתפרסמים באתרי החדשות למיניהם (פשוט תחפש "מדיה פורסט **שנת היציאה של השיר**" בגוגל, וזה יראה לך מספר כתבות), ולמצעדים השבועיים מלפני שנת 2015 שלא נמצאים באתר שלהם, יש את זה באתר מאקו.
סליחה על החפירה, ושבת שלום נ"ב - כל הכבוד לך, שוב, על פועלך בזמן האחרון, בכל הקשור לפזמונים עבריים. המשך כך! YairMelamed • שיחה 11:38, 28 באוגוסט 2020 (IDT)
היי, תודה על המחמאות ההערות. אתקן את צורת הערות השוליים הראשונה כפי שכתבת לי (מבין לגמרי האמת, לא חשבתי על זה). לא ידעתי גם שיש תבנית לפזמונט או (אעבוד איתן להבא). אגיד לך מה הבעיה שלי עם בוקמרקלטים: המליצו לי על זה בעבר, וזה נראה טוב וקל- אבל אני לא יודע איך להוסיף את זה לדפדפן! (משתמש בכרום). אז אני עושה את זה ידנית וזה רק מקשה. אשמח לעזרה בנושא אם אפשר. אכן פספסתי את מצעדי מדיה פורסט, לא כ"כ ידעתי מאיפה יש גישה אליהם. תודה שאמרת לי, אבדוק.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 12:50, 28 באוגוסט 2020 (IDT)
אני לא יכול לעזור לך, רק להגיד לך לקרוא את וק:בוקמרקלטים, כי אני לא חושב שאני יכול להסביר יותר טוב מהדף הזה. בכל מקרה, בנוגע למצעדים - חשבתי על רעיון מגניב, זה בטח יעניין אותך, שיהיה לנו פשוט (הכוונה ב"לנו" היא לכל משתמשי ויקיפדיה שרוצים ליצור ערכי שירים עבריים). פתחתי את משתמש:YairMelamed/מקורות למצעדים, איגדתי בדף הזה שלל מקורות בהם ניתן למצוא מצעדים שבועיים ושנתיים, (כמעט) כולם, מהמצעד השנתי של מדיה פורסט מ-2010 עד למצעד השבועי שלהם ב-2007. שוב שבת שלום, ועבודה פורייה. YairMelamed • שיחה 17:11, 28 באוגוסט 2020 (IDT)
תודה. הסתכלתי שם וניסיתי לעקוב אחרי ההוראות אבל זה לא עבד לי.. אני אשאל בדלפק ייעוץ. לגבי הדף שפתחת- נשמע יעיל, מעולה. אם תהיה מעוניין אפשר לעשות דבר כזה גם עבור מצעדים לשירים לועזיים. תודה ושבת שלום.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:24, 28 באוגוסט 2020 (IDT)
כוכב לבורר
כוכב על ההסכמה להיות בורר בנושא לא מוכר, על המהירות בה הבנת את מצב הערך ואת כל הבעיות ועל היעילות והשיפור! פופ - שיחה 16:31, 28 באוגוסט 2020 (IDT)
שלום. לפני כיותר משבוע ניסיתי להעביר דף טיוטה למרחב הערכים אבל עדיין לא קיבלתי תשובה חיובית או שלילית. למרות שהייתה בקשה שנשלחה כמה ימים אחרי וקיבלה תשובה חיובית תוך כמה שעות. אשמח שתסביר לי מה הבעיה ולמה עוד לא קיבלתי תשובה. --Ofekr6 - שיחה 13:57, 1 בספטמבר 2020 (IDT)
היי Ofekr6. נראה לי שהפנייה שלך קצת "נפלה בין הכיסאות". בכל מקרה, הערך צריך קצת סידור (את הפרטים של שם, תוחלת חיים וכו' צריך לשים בתבנית. אולי תבנית:כלב תתאים נראה לי). כמו כן, חוששני שיש בעיית זכויות יוצרים עם התמונה שהעלית (נראה שזה מאתר בשם ישראדוג). כשיש לתמונה מישהו שמחזיק בזכויות יוצרים עליה, יש להעלות אותה רק עם אישור. מתייג את Geagea.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 14:03, 1 בספטמבר 2020 (IDT)
כמו שהצעת בדיון הקודם, אשמח אם תוסיף אותי בדף ויקיפדיה:ותיקים למען חדשים/מתנדבים כדי שאוכל לחנוך את עצמי, ואח"כ תסיר אותי מהרשימה (עם כל הרצון הטוב, אין לי זמן לחונכות...) עמד - שיחה 18:17, 3 בספטמבר 2020 (IDT)
האמת היא שאני הסתננתי לשם לפני שהפעלתם הגנה על הדף, אז אם זה לא חוקי תמחק אותי--ישראל קלר • שיחה • ט"ו באלול ה'תש"ף • 18:24, 3 בספטמבר 2020 (IDT)
רשמתי את עצמי בתור חונך של עצמי, אבל אני לא יודע מה יהיה כתוב בדף הבית שלי אחרי שתמחק אותי משם (עכשיו כתוב שם "בדיקה" תחת שם החונך). עמד - שיחה 18:33, 3 בספטמבר 2020 (IDT)
נכון כי כתבתי "בדיקה" בדף. תרגיש חופשי לשנות את התוכן עליך כמובן (אני גם לא יודע מה יהיה אחרי שמוחקים אותך משם, אף פעם לא בדקתי.. אני אנסה לבדוק איתך. אני אנסה גם לחשוב על פתרון יצירתי אם זה לא יעבוד אבל קודם בוא ננסה את זה).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:40, 3 בספטמבר 2020 (IDT)
אני עדיין רשום בתור החונך של עצמי, אבל עכשיו במקום "בדיקה" רשום שם: "המשתמש המנוסה הזה יודע שאתה חדש ויכול לעזור לך לערוך." חחח. עמד - שיחה 00:06, 4 בספטמבר 2020 (IDT)
שלום, ממה שכתבת הבנתי שמותר לכל בדוק עריכות להיות חונך, ועכשיו The Turtle Ninjaמאוד כועס עלי וככל הנראה טוען שאני צריך חונכות בסה"כ כי חנכתי את מגזין יהלום... --ישראל קלר • שיחה • י"א בתשרי ה'תשפ"א • 21:15, 28 בספטמבר 2020 (IDT)
ישראל קלר, מבחינתי הסף להיות חונך בפיצ'רים החדשים הוא אכן להיות בדוק עריכות (ורצון ותחושה שאפשר לעזור, כמובן). אממה, אני החונך של מגזין יהלום (וגם אם אני לא טועה כתבתי זאת במסגרת הפיצ'רים החדשים), אז תודה אבל חונכות מצידך לא נחוצה. חשוב לי להבהיר גם שחונכות במסגרת הפיצ'רים החדשים אינה כמו חונכות מנדטורית- מדובר כאן רק על להיות כתובת לשאלות למשתמשים חדשים.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:57, 28 בספטמבר 2020 (IDT)
סלחו לזקן שבחבורה, אבל איזה פיצ'רים חדשים יש בדיוק? יש הבדל ענק בין התנדבות בעזרה לעורכים חדשים לבין חונכות. ישראל הבין את טעותו וחזק בו, אך ראוי שאתה, מקיסט, לא תשגה בכך שוב. יש לכך השלכות, ואותן ראינו במקרה של מגזין יהלום. מו סיזלאק • הטברנה 23:54, 28 בספטמבר 2020 (IDT)
תאמין לי, כל כך הרבה דברים קרו פה בחודשים האחרונים - בלתי אפשרי לעקוב. את המחיקה השערורייתית של {{למחוק}} גיליתי באיחור ניכר, ועוד לא הצלחתי להתאושש מהחקקת הנוראית בפרלמנט. בכל אופן, תודה על ההפניה. למען ההגינות אומר כי ישראל הגדיל והתנצל באופן אישי. מו סיזלאק • הטברנה 00:15, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
שתדע שהמחיקה הזו של התבנית ממש מבאסת.. חבל שזו ההחלטה שהתקבלה. בכל מקרה, שמח לראות שהעניין עם ישראל נפתר (יפה מצידו אגב).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 00:19, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
שערורייה חסרת תקדים, אין לי שמץ איך דבר כזה הצליח לקרות. זה הפריע לויקיפדים בינלאומיים, שתבין עד כמה זה חמור. מו סיזלאק • הטברנה 00:29, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
זה אחד השרשורים הכי מצחיקים שקראתי מימיי באתר, ויש לי ניסיון של שמונה שנים. הזוי מה שהלך שם. קהילה שהולכת עם ראש בקיר. מו סיזלאק • הטברנה 00:50, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
אכן.. נראה גם שההחלטה התקבלה על חודם של שני קולות. חבל. אני בכל מקרה הצבעתי בעד השארת התבנית וגם עוד רבים אחרים, אבל זה לא הספיק:/המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 00:59, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
זה באמת היה מטעה. לא ידעתי. אולי כדאי לתקן בדף החונכות. ר' את עריכה זו. --ישראל קלר • שיחה • י"א בתשרי ה'תשפ"א • 16:36, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
אפילו מתחת להערות שוליים?. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה 12:11, 4 בספטמבר 2020 (IDT)
מגזין יהלום סליחה שאני מתערב באמצע השיחה אבל לפי דעתי צריך לשים את טבלאות האקלים בפסקת הגאוגרפיה מתחחת לכותרת משנית שצריכה להיקרא אקלים. בנוסף כדאי שתדע שמכיוון שטבלת האקלים היא חלק מהתוכן של הערך לא שמים את זה מתחת להערות שולים שבעצם מסיומת את הערך על ידי זה שהן בעצם מביאות מקורות לערך. banba - שיחה 12:18, 4 בספטמבר 2020 (IDT)
תודה לך. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה 12:24, 4 בספטמבר 2020 (IDT)
בעצם אחד כי השנייה קיימת. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה 12:50, 4 בספטמבר 2020 (IDT)
ועוד שאלה למה אתה מופיע בקטגוריה דוברי ארמית ברמה קרובה לשפת אם?. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה 12:51, 4 בספטמבר 2020 (IDT)
אני הכנתי את התבנית במקור (והצגתי אותה בדף שלי בחלק של התבניות שהכנתי), אולי בגלל זה? אני לא אמור להיות שם בתור מישהו שיודע את השפה..המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 12:55, 4 בספטמבר 2020 (IDT)
┐────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────└
לגבי ההפניות- את הראשונה לא צריך (זה לא שם כזה רשמי), השנייה קיימת כמו שאמרת.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 12:56, 4 בספטמבר 2020 (IDT)
תודה. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה 13:54, 4 בספטמבר 2020 (IDT)
מה נשמע? רציתי להתייעץ איתך לגבי איזה עניין. אתה חושב שאחד מהסיקורים הזה (מסקר קבוצה של שירים, אחד מהם זה זה, באורך של שתי פסקאות), הזה (כמו הקודם), או אולי הזה, מספיק בשביל להעביר את הערך הזה שיצרתי בטיוטה בקריטריון 9 במדיניות? אני אישית חושב שזה גבולי, אבל ארוך מספיק. בכל אופן, חשובה לי דעתך, בשביל למנוע מחלוקות. תודה מראש. YairMelamed • שיחה 12:32, 6 בספטמבר 2020 (IDT)
היי, מה שלומך? הסיקור של יוסי חרסונסקי קצת קצר מדי מבחינת אורך לדעתי, הסיקור של מעריב ממש גבולי (זה יותר כבר כמו שתי פסקאות של ממש על השיר, אבל לא יודע אם שתי פסקאות בדיוק יענו על הקריטריון, זה קצת גבולי. לדעתי כן אבל כבר היו דיוני חשיבות בהם טענו בעבר שצריך יותר משתי פסקאות). הסיקור של וואלה זה שתי פסקאות גם, אבל יותר רחבות, אז אותו דבר. אני מציע להשאיר את הערך לטיוטה בינתיים ולחכות קצת לסיקור קצת יותר רחב או שהשיר ייכנס למקום גבוה יותר במצעד כלשהו.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 14:18, 6 בספטמבר 2020 (IDT)
תודה, אשאיר בינתיים בטיוטה. לפני כמה ימים השיר נכנס לפלייליסט של גלגלצ, אז אני מאמין שהזמן יעשה את שלו. YairMelamed • שיחה 14:55, 6 בספטמבר 2020 (IDT)
טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
דבר העורך • ויקישטעטל • פיצ'רים חדשים למשתמשים חדשים • מיזם צילום אישים • Wiki Talk • סודוקו • תשבץ • קצרמרי אקטואליה • מיזם חודש אסיה • מתקפת איכות על הכניסה ללבנון • הפרלמנט • מפגש קיץ 2020 • קרב איגרוף • תמונות חדשות
היי DSOFOreverTYU, הקישור שישראל קלר שלח יכול לעזור לך (או שתיקח מתבניות אחרות ותשנה כרצונך, זה מה שאני עושה בדר"כ). אם אתה זקוק לבוחר צבעים כלשהו לרקע חפש "color code" בגוגל.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:27, 7 בספטמבר 2020 (IDT)
היה לי דף שעבדתי עליו ועכשיו מחקו אותו Jpaulx - שיחה 05:10, 8 בספטמבר 2020 (IDT)
אתה מדבר על עומרי יערי? הוא נמצא כאן. הוא הועבר רק לטיוטה. טכנית יכול להיות שיש חשיבות (מייצג כמה וכמה אנשים בולטים בעלי חשיבות), אבל הערך צריך הרחבה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 12:11, 8 בספטמבר 2020 (IDT)
DSOFOreverTYU, איזה סוג של דפים? ערכים או תבניות? אם אתה רוצה ליצור תבנית, תרשום בחיפוש את שם התבנית שאתה רוצה (לדוגמה אם אתה רוצה לרשום תבנית על צ'יפס, תרשום "תבנית: משתמש אוהב צ'יפס" ואז יופיע לך בחלק העליון של התוצאות קישור לעשות את הדף (ובאופן דומה גם לגבי כל מיני דפים אחרים, כמו דפי טיוטה. אם רושמים למשל "משתמש:המקיסט/טיוטה" ואז יופיע לך בחלק העליון של תוצאות החיפוש קישור כזה).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 12:15, 8 בספטמבר 2020 (IDT)
תודה רבה:) קח בחשבון שהמיזם עכשיו לא ממש פעיל (היה פעיל אחרי שיצאה מדיניות הסינגלים, חשבתי שיהיה אפשר להמשיך להפעיל אותו בתור מעין "דלפק ייעוץ" לערכי מוזיקה, אבל אני רואה שזה לא ממש שימושי (אם יש שאלות פשוט מתייגים אותי או שואלים אותי האמת..).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 13:35, 8 בספטמבר 2020 (IDT)
היי המקיסט אשמח לשמוע את דעתך על השינויים בטיוטה זו, שם לב שהתווסף סעיף נוסף סעיף 4.תודה --חברסודי - שיחה 14:16, 9 בספטמבר 2020 (IDT)
ראית עכשיו את תגובתך אך עדיין אשמח לשמוע את דעתך על סעיף 4. חברסודי - שיחה 14:23, 9 בספטמבר 2020 (IDT)
היי חברסודי, לא ברור לי למה צריך סעיף על אנסמבל כשיש סעיפים על תפקידים ראשיים ומשניים. תוכלי בבקשה לפרט על ההבדל? המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:03, 9 בספטמבר 2020 (IDT)
בעודי כותבת לך נימוק מדוע הסעיף נחוץ הסתכלתי בהגדרות שוב ואני מניחה שהוא די מיותר,המטרה הייתה למנוע דיונים על תפקיד "ראשי ראשי" ומהו תפקיד ראשי ומהו משני אבל ברגע שתהיה הגדרה על אחד מהם הסעיף אכן יהיה מיותר. חברסודי - שיחה 15:19, 9 בספטמבר 2020 (IDT)
מניח שברוב המקרים זה יהיה יחסית ברור (לפחות בסדרות טלוויזיה וסרטים כנראה). במקרים בהם פחות ברור זה כבר יותר תלוי עלילה, ואם יהיה ספק אם תפקיד הוא ראשי או משני אפשר להתייחס לתפקיד כמשני (״אם יש ספק, אין ספק״).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:28, 9 בספטמבר 2020 (IDT)
מבחינה ויזואלית, אני חושב שעדיף שתבניות הניווט לא יופיעו באותו הדף עם העיתון, מקומן בדף השיחה. בברכה, הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 22:46, 12 בספטמבר 2020 (IDT)
חתימה שהתפרסמה לפני השינוי האחרון בטיוטה עלולה להיפסל ולסכן את כל החתימות הבאות באתחול. אני מציע שתכתוב בפסקה של החתימות משהו בסגנון "ההצבעה תיפתח בקרוב". קאגה - שיחה 15:55, 13 בספטמבר 2020 (IDT)
צודק. או שאאסוף את החתימות בפסקה נפרדת כשזה יהיה רלוונטי כדי להפרידץ אבדוק עם GHA קודם.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:57, 13 בספטמבר 2020 (IDT)
היי, הצלחתי להעלות תמונה חדשה:)
איך אני מוחקת את התמונה הישנה שאני רוצה שהחדשה תחליף? --תמיקו - שיחה 23:07, 13 בספטמבר 2020 (IDT)
לא נהוג למחוק קבצים מכיוון שאינן בשימוש אלא אם מעלה הקובץ מבקש זאת. Geagea - שיחה 23:54, 13 בספטמבר 2020 (IDT)
סליחה גיאה, חשבתי שהמשתמשת רצתה למחוק תמונה קודמת שהעלתה בעצמה מוויקישיתוף. תמיקו, מדובר בתמונה קיימת שאת מעוניינת להחליף בערך או באחת שאת מעוניינת למחוק מוויקישיתוף? אם מדובר בערך, באיזה ערך מדובר? המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:56, 13 בספטמבר 2020 (IDT)
היי, רק רציתי לעדכן אותך שהטיוטה עברה שינוי קל וההצבעה נפתחה מחדש, אשמח אם תביע את דעתך, המון תודה חברסודי - שיחה 00:53, 18 בספטמבר 2020 (IDT)
חג שמח ושנה טובה! רציתי להגיד תודה רבה על כל הזמן שחנכת אותי והעברת לי את הערכים הראשונים שלי למרחב הערכים. תודה רבה! בהערכה רבה, מגזין יהלום. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 11:56, 18 בספטמבר 2020 (IDT)
תודה רבה. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 12:46, 18 בספטמבר 2020 (IDT)
לדעתך המקור הזה מהאתר הידוע Milliyet (באנגלית: Milliyet) מהווה חשיבות לשיר "Bu Benim Masalım"? (שבמילא יצבור 50 מיליון צפיות, היות והוא להיט אבל כרגע אין) Hello513 - שיחה 16:05, 23 בספטמבר 2020 (IDT)
היי Hello513, האתר נראה לי מעולה (ישר כוח!). ספציפית לגבי המקור- טכנית כן אבל לא בהרבה (מחשיב את זה בתור שתי פסקאות גדולות ועוד פסקה קטנה של 4-5 שורות מתוך פסקה גדולה).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:43, 23 בספטמבר 2020 (IDT)
המקיסט תוכל לקלוט אותי בשביל שגם את תופיע? או שזה לא אפשרי טכנית?. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 20:18, 23 בספטמבר 2020 (IDT)
מגזין יהלום, אני מבקש שתכתוב שאלות במקום הרלוונטי אליהן (לא בשיחות קיימות, ואם מדובר בשאלות פרטניות- הייתי מעדיף שתפנה אליי בדף השיחה שלי). לשאלתך- כשהייתי החונך היחיד שלך קלטתי אותך, אבל כשאנדרסן התחיל לחנוך אותך הוא קלט אותך במקום. כרגע שנינו חונכים שלך אז אני לא חושב שזה משנה (וגם אני לא חושב שאפשר ששני חונכים יקלטו חניך).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:37, 23 בספטמבר 2020 (IDT)
היי, רק רציתי לציין (בהקשר של הדיון הזה) שנהניתי להאזין להסבר שלך ושל אמיר לגבי התוספות החדשות. כמובן שהצטרפתי לרשימת המקווים-לסייע. חתימה טובה. Ldorfman • שיחה 01:22, 26 בספטמבר 2020 (IDT)
לגבי הנושא הזה, מזמין אותך לבדוק את העריכות שעשיתי בדף של הזמרת ליידי גאגא ולראות את תוכן המידע החדש שהוספתי לגבי הילדות והחיים המוקדמים ותחילת הקריירה ועדכון פרסים ומה שביטלתי (משפטים שחזרו על עצמם בהמשך הדף יותר מדי פעמים בעיקר על מיקומי שירים במצעדים שמקומם בערך של השיר עצמו). העתקתי מילה במילה מהערך הממולץ באנגלית והוספתי אותו לערך בעברית. ואז קרה מה שקרה... --Derekangels - שיחה 15:17, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
Derekangels, אני מדבר איתך בדף השיחה שלי על מנת לשפר את התוכן וגם להרחיב ולא להסירו אני זה שפניתי אלייך בדף השיחה על מנת להבין מה נמחק מהדברים שהועילו לא ציינתי שזה הדיסקוגרפיה שלה. לא מבין למה להסיק מסקנות סתם אלא במקום לנהל איתי את הדיון כהוגן לא נתתי לך יחס ראוי? King G.A - נא התנהגו בהתאם 15:27, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
לא, לא נתת יחס ראוי בכלל. למחוק עריכות של יותר מ-3 שעות בטענה "שהוסרו פרטים חשובים" בהשוואה לכמות הפרטים שכן הוספו לא משתווה בכלל. הוספתי 2 פסקות שלמות ועדכנתי את כל הדף מה שאתה לאעשית ולא עשו לפני, והחלטת שהוסרו פרטים אז פשוט מחקת את הכל. זה לא יחס ראוי. ועוד השיא שאתה אומר אתה תחזיר אותו עוד יום יומיים מתי שיתחשק לך. זה פשוט זלזול ומכעיס ברמה שאתה לא מבין בכלל.--Derekangels - שיחה 15:33, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
התוכן לא היה אמור להימחק בשלמותו, קינג היה יכול לתקן אותו כרצונו מבלי לשחזר את כל העריכה שלך. אני מקווה שKing G.A ילמד מכך להבא, לא נראה לי שהייתה לו כוונה רעה בכך. בכל מקרה, אני מצפה שקינג יעבור על הערך ויתקן אותו כרצונו תוך שהוא מחזיר חלקים מהעריכות של דרק ואז נוכל להמשיך מכאן ולראות מה עוד יש להחזיר ומה עוד לתקן.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:34, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
Derekangels, שחזרתי לך את העריכה כרצונך מוזמן להרחיבו כרצונך לא אעזור. King G.A - נא התנהגו בהתאם 15:38, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
אני חושב שזו הייתה החלטה טובה. בכל מקרה זה לא אומר שאסור לך לערוך את הערך, רק שכל תיקון שאתה מעוניין לעשות אני מציע שתעשה מהגרסה של דרקף ולא למחוק את כולה ואז לתקן. אם יש משהו מהותי שתרצה לעשות אפשר גם לדון על כך, לא רואה סיבה שבדיון ביניכם לא תוכלו להגיע להסכמות.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:40, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
אם כל הכבוד אלייך ואתה יודע שיש לי כבוד, אך אני לא אמשיך את הדיון בדף שיחתי במיוחד לא בתגובות של פופ אבקש ממך לא לשחזר זאת זו זכותי לא לדון יותר. אשמח אם תרצה לדבר לפנות אלי במייל ושמה נמשיך זאת . King G.A - נא התנהגו בהתאם 15:37, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
הגבתי בדף השיחה שלך בנושא. זכותך כמובן לא להמשיך את הדיון בדף השיחה, רק אל תארכב אותו עכשיו (כי הוא קרה הרגע). מוזמן לפנות אליי במייל.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:38, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
אבקש ממך להרחיק את פופ מדף שיחתי באמת שזה כבר חוצה את הגבול לא מעוניין שהיא תגיב שמה שום דבר. זאת זכותי. King G.A - נא התנהגו בהתאם 15:41, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
אני חושב שאכן זכותך לבקש דבר כזה שמשתמש לא יפנה אליך בדף שלך (בכל זאת, זה דף אישי שלך), ואסייע לך בכך.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:43, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
תודה רבה, אני זמין במייל לכל דבר ובאמת מעריך מאוד את עזרתך. King G.A - נא התנהגו בהתאם 15:44, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
תודה. בינתיים מתייג את Dovno כדי שיוכל לעזור לנו בנושא (לא בטוח אם יש משהו טכני שאפשר לעשות כדי לחסום משתמש מסוים מדף ספציפי. אפשר לחסום מינימום למרחב בוויקיפדיה, לא?).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:47, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
לא אי אפשר לחסום, אבל אפשר לבקש מהמשתמש פשוט. זכור לי דיון כלשהו על כך שזה אי אפשרי לחסימה. ביקשתי ממנה כבר לא לפנות אלי והיא ממשיכה בדף השיחה שלי. King G.A - נא התנהגו בהתאם 15:48, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
אז אין לי הרבה מה לעשות מעבר ללבקש שוב. פופ, אם אראה שאת פונה אליו שוב בדף השיחה שלו אבקש חסימה זמנית שלך כי זכותו של קינג לבקש את זה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:52, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
יש לי רעיון שיעזור לך יותר - תבקש שיסבירו לך מה התפקיד של דף שיחת משתמש ומה ההבדל מדף המשתמש. אני רצינית - אתה תלמד משהו חדש. פופ - שיחה 15:57, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
לא ראיתי כאן משהו שסותר את זה. וכמו שאמרתי במקרה שלכם זה עדיף ספציפית לכם כי כל שרשרת הודעות ביניכם מגיעה לריבים והערות מעליבות מכל צד. תפרידו כוחות בבקשה. אגב, אני לוקח את דברייך בתגובה הקודמת כעלבון, אני רציני.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:03, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
ואני רצינית גם. לפי התפיסה שלך על דף שיחת משתמש - יש לך מה ללמוד בנושא הספציפי הזה. פופ - שיחה 16:10, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
המקיסט, דף שיחת משתמש אינו דף פרטי באמת. הוא נועד לברר עניינים הקשורים בויקיפדיה. הדרת משתמשים מסוימים מדף שיחת משתמש שמורה למקרים קשים, הכוללים התקפות קשות, שפה בוטה וכו'. אם החלטתם לנהל דיון לגבי ערך מסוים בדף שיחת משתמש כלשהו, לא ניתן לאסור על משתמש אחר להשתתף בו. זו זכותו. אם קינג לא אוהב את זה, יש לכך פתרון: להעביר את הדיון לדף השיחה של הערך (במקרה הזה ליידי גאגא). Liad Malone - שיחה 16:15, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
Liadmalone, אישית לא מעוניין לנהל דיון עם המשתמשת במיוחד כשאני מבקש מספר פעמים ממנה גם לא לתייג אותי ולא להגיב והיא ממשיכה יש דברים שצריך לכבד אותם. King G.A - נא התנהגו בהתאם 16:18, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
Liad Malone, והמקרה הזה לא מצדיק את זה? זו לא הפעם הראשונה שהייתי מעורב בוויכוח בין שני המשתמשים הנ"ל- זה קורה יותר מדי פעמים בשביל שאלו יהיו מאורעות בודדים, ודיונים ביניהם מסלימים להערות אחד לשני ("תינוק", "תינוקי" וכו'. ראה למשל בשיחה:לוציפר (סדרת טלוויזיה) ובדפי השיחה שלהם), ואני לא מעוניין שמשתמש יתערב בדיונים כדי ללבות אותם. צריך להפריד ביניהם כמה שאפשר.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:19, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
רצוי לציין שמישהי העבירה לדף השיחה של הדף ליידי גאגא - מישהי שרצתה לפתור בעיה ולא לריב (רמז: השם שלה מתחרז עם הופ). פופ - שיחה 16:21, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
את אכן ניסית להעביר את הנושא לדף השיחה של ליידי גאגא, אבל באותו זמן כבר קינג שחזר לעריכה של דרק אז פתיחת הדיון שם לא הייתה רלוונטית אם הנושא כבר נפתר.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:26, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
לאחר אלף פעם שביקשתי לא להגיב לי בדף השיחה. מילא היית פונה בתחילת הדיון בצורה נורמטיבית ולא ברגיל שלך תוקפת בלי סוף היה מקום לדון אבל את שוב ושוב איכשהו מגיעה למקומות ובודקת איפה אני ומה אני עושה כמו אז בבקשת בדיקת כותבת אי פי אפילו בניסיון לראות אם זה אני לא אנונימי ובלופציפר.. הרי זה היה ברור שלא מסתדרים אז למה? למה לא לפנות להמקיסט שיסדר הכל לבד בלי פניתך. King G.A - נא התנהגו בהתאם 16:25, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
ה'אנונימי' (שכולם כבר הבינו שזה אתה - ההכחשה מביכה אותך, מי שפיספס ורוצה הסבר שיפנה אליי) הגיע לדף השיחה שלי. אחרי מה עקבתי? אחרי דף השיחה של עצמי?! פופ - שיחה 16:28, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
הנה הניסיון בלדבר שוב נהרס בהצלחה לך איתך לא אנהל דיונים בשום מקום נטו התעמלות אבצע על מנת לא לרדת לריבים האלה. --King G.A - נא התנהגו בהתאם 16:31, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
קינג, אני מבין שאתה לא מעונין, וזכותך לא להשיב לה, אבל הנושא הוא ביטול עריכה שלך בערך מסויים. זו זכותה לומר את דעתה על הביטול הזה. אתה לא יכול למנוע ממנה את העיסוק בערך הזה, רק מפני שאתה מסרב להתדיין איתה.
המקיסט, אני לא חושב שהמקרה הזה מצדיק את זה. ממש לא. והויכוחים האלה, גם אם מתדרדרים לכינויים לא הולמים, הם בכל זאת מהותיים. מה לעשות ויש חפיפה מסוימת בין הערכים ששני המשתמשים הללו עוסקים בהם. ניסיון להפריד ביניהם בערכים הללו בעצם אומרת מניעת אחד מהם מעיסוק באותם ערכים. אני כמובן מעריך את הניסיון שלך לפשר בין הנצים, אבל אולי דרישה שלך או של אחרים מהמשתמשים הללו לחזור בהם ממילים מסוימות, עשויה לסייע יותר במניעת ההסלמה. Liad Malone - שיחה 16:39, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
חלילה, אני לא מתכוון למנוע מהם לערוך בערכים, דיברתי רק על דף שיחה של משתמש. בכל מקרה, הבנתי שגם זה לא מתאים אז זה לא על הפרק. ייתכן והתנצלות הדדית תתאים כאן, כשהזמן של יום כיפור יכול ממש להתאים לכך (הבעיה היא שהריבים האלה נמשכים וזה יותר מכמה כינויים, זה דפוס התנהגות שחוזר על עצמו).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:44, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
עד האירכוב הקרוב אפשר לראות ששום תגובה שלי היא לא הטרדה, רק מחאה על הביטולים וההתנהלות הקבועה - ביקורת עניינית ולגיטימית ורצויה - גם אם קינג נורא כועס ולא רוצה לשמוע אותה (אירכב פעמיים באמצע הדיון!)
התגובות של קינג - לעומת זאת - נורא אישיות לא ענייניות. גם תקצירי העריכה שלו סובלים מאותה הבעיה. פופ - שיחה 16:10, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
את מוזמנת גם לא לתייג אותי, בקשה לגיטימתי שאת יכולה לכבד אותה אך את מנסה כל פעם שוב ושוב להטריד אותי וליצור אי נעימות. King G.A - נא התנהגו בהתאם 16:12, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
לא השתמשתי במילה הטרדה (למרות שבדיון שהיינו בו עכשיו נראה שהתגובה שלך באה רק ללבות את הדיון ולא ממש לעזור ולדעתי היא לא הייתה קשורה). אני מאמין שקינג אכן יכול לבקש ממך לא לפנות אליו שם אישית (רק בדף השיחה האישי שלו. אם יובהר לי שאין הדבר כך בוויקיפדיה אתנצל כמובן). גם לקינג יש לפעמים תגובות לא ענייניות, אבל גם לך.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:13, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
בפעם הקודמת שנזפו בי על מעקב אחרי משתמש (שאחריו באמת עקבתי והצהרתי על זה בגאווה) הסתבר שהוא טרול. לא אומרת שקינג טרול - אומרת שלא יהרוג אתכם להקשיב לי. פופ - שיחה 16:19, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
את סוטה מהנושא. תעקבי אחרי איזה משתמש שאת רוצה, אל תתערבי בדיונים בכוונה ללבות אותם. לא חושב שזה בשמיים.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:21, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
נורא קל להאשים אותי. למה אתה חושב שהתערבתי כדי ללבות?! התערבתי כדי לפתור - כי כואב לי לראות שקינג עוד פעם הרס עבודה קשה וטובה ושהתורם חסר אונים ועומד לבד מול מי שמניסיון מגיב לא לעניין ולא מקשיב להסברים ולא יתפשר ולא יבין ולא יוותר בלי התערבות. אתה לא יודע מגוף ראשון כמה זה מתסכל שאין לך כלים ואין מי שיתמוך בך - אני יודעת. פופ - שיחה 16:26, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
אני לא מאשים אותך, גם קינג לפעמים לא צודק כמו שאת לפעמים לא צודקת. אני לא אוהב את הדינמיקה ביניכם וריבים עם שפה שעוברת על ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה. אני לא מבין למה ההתערבות שלך עזרה (נחמד שתייגת אותי אבל באמת לא הבנתי מה את קשורה לוויכוח שלו עם דרק ונראה שסתם באת עם דברי תוכחה כי הוא שוב עשה עריכה בעייתית. אנחנו לא אמורים לבוא למשתמש ו"לתת לו בראש" כי הוא שוב עושה משהו לא לטעמנו). איך היית מרגישה אם מישהו היה בא ועושה לך "נו נו נו" על דברים לא טובים שאת עושה? המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:30, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
אני לא מבין על מה הריב פה. המחלוקת בין Derekangels לבין קינג נפתרה. אין מניעה למשתמש להגיב בדף שיחה של משתמש אחר, כל עוד לא מדובר בהטרדות, התנהגות טרולית וכו' (הדברים הרגילים שבעקבותם נחסמים) - דף השיחה איננו דף המשתמש שהוא אישי - דף השיחה נועד לדיונים. סוף הסיפור. HiyoriX • שיחה • חציל-צילון • 16:32, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
HiyoriX, פופ בלי סוף עוקצת אותי, עוקבת אחרי עריכות שלי, נכנסת לדיונים, וזה לא הפעם הראשונה שזה קורה המקיסט יכול לציין לך והוא היה מעורב בזאת כבר. היא מטרידה אותי התגובה שלה בדף השיחה לא הועילה כלל במקום זאת פוצצה הכל במקום לפתור וליצור ערך יותר טוב בתוספות נוספות. זה הבעיה העיקרית. King G.A - נא התנהגו בהתאם 16:35, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
אתה עשית לי "נו נו נו" על דברים לא טובים שעשיתי וגם על דברים שנראו לך לא טובים. מה לא עשיתי: לא התמסכנתי שאתה מטריד אותי, לא הגבתי לא לעניין, לא יצאתי מהחשבון וכתבתי לך בדף השיחה ממעטה אנונימיות. מה אתה רוצה - שאני אשתוק על המחיקות בגלל שהמבטל עצבני עליי כי בבוררות הכל הלך נגדו? הוא לא צדק אז ולא צודק עכשיו והדבר היחיד שעדיין כואב לי זה על כל הפעמים שהוא עשה דבר כזה ואף אחד לא ראה. פופ - שיחה 16:36, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
תודה על ההבהרה. הבנתי שדף שיחה לא אישי כמו דף משתמש ואני מתנצל על כך. אבל השאלה היא האם המקרה בין קינג ופופ לא נחשב חריג באופן שאתה וליעד ציינתם. אני אישית יכול רק להמליץ להם להפריד כוחות כמה שאפשר, אבל אני יודע שזה לא יקרה. אז השאלה היא מה אפשר לעשות במקרה בו לא ייצא טוב משום תגובות כאלה אלא רק ריבים מעליבים.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:37, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
אני מציע לפופ ולקינג לעזוב את הריב בינהם ולהתחיל לכתוב ערכים. HiyoriX • שיחה • חציל-צילון • 16:39, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
פופ, כמה הבהרות כאן: אני הייתי על תקן בורר כשהערתי לך (את אפילו תייגת אותי כדי שאהיה בורר!), אני לא כותב לך הערות שליליות באופן סדרתי (ולא הערות שאת "תינוקית" ודברים כאלה. קחי מבט קצר בדף השיחה שלך ותסתכלי באיזה מילים השתמשת לפעמים. זה לא מכבד). עם זה שמותר לך לעקוב אחרי משתמש אחר, את לא בוויקיפדיה רק בשביל לפקח על אחרים.. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:40, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
אני אשתדל להתאפק לא לקרוא לו תינוק אם הוא ישתדל לחשוב קצת ואם הוא עדיין מבטל - לכתוב הסבר לא תינוקי - זה מפתה מידי וקשה לא להגיב למשפטים שמנוסחים כך (וגם מאפשר לזהות אותו כאנונימי מתוך שינה). פופ - שיחה 16:50, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
קצת פרופורציה למי שקורא ומאמין:
זו הפעם הראשונה שהגבתי בדף השיחה של קינג - הוא הגיב בדף השיחה שלי 3 פעמים לפני היום.
המחלוקות בינינו היו בגלל ביטולים של קינג וחוסר הקשבה להסברים. אף פעם לא עקבתי אחרי העריכות שלו (לא משהו שהייתי מכחישה אם היה נכון). פופ - שיחה 16:45, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
האמת שהופתעתי כי חשבתי שזו לא הפעם הראשונה אבל אכן נראה שזו הפעם הראשונה, אבל עדיין היו לכם מספיק ריבים. הדבר השני פחות משנה, יותר חשוב איך אתם מגיבים אחד לשנייה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:48, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
האופן בו את מתייחסת למשתמשים אחרים לא אמור להיות מותנה באיך הם מתנהגים. "מפתה מדי וקשה לא להגיב" זה לא הסבר ואני מצפה ממך להשתפר בנושא, כמו גם מקינג לא לפסול עריכות אחרות במלואן ולקבל קצת יותר דעות של אחרים.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:52, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: ההודעה שלי עדיין רלוונטית - במקום לריב, לכו לכתוב ערכים. פופ - בבקשה לא להסיק מסקנות שווא והאשמות לא מוכחות (מדבר על התזכור של מקרה האנונימי - למען ההגינות לא בוצעה בדיקה) ועדיף שפחות תתעסקי בדיונים ותתעסקי יותר בכתיבת ערכים ושיפורם, אני חושב שזה המצב האידיאלי של ווין ווין לכולם, לא (פחות מחלוקות וויכוחים, יותר עבודה לשיפור ערכים)? קינג - לא כל הערה או ביקורת זה פתאום הטרדה - עובדה שפעלת לא כמו שצריך אבל בסופו של דבר המחלוקת הסתיימה. חשוב לפעול לפי עיקרון הכוונה טובה (תקף לשניכם) - כולנו רוצים ושואפים לתרום למיזם כמה שיותר, אז בבקשה לא להרוס את זה ובואו נתעסק בעיקר ולא בטפל. HiyoriX • שיחה • חציל-צילון • 16:57, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
ולמה הופתעת? כי אתה מושפע מהתגובות שלו יותר מהעובדות. אתה זוכר כמה מילים מעליבות ומוסיף על זה את התגובות שלו ומקבל תמונה של ילד מסכן שמותקף על ידי הזאבה הגדולה והרעה ובאמת נעלב. בינתיים כולם שוכחים מהקורבן האמיתי שרק תרם לדף. פופ - שיחה 16:57, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
הופתעתי כי זכרתי שהיה מקרה שוויכוח ביניכם גלש לדף שיחה (אמנם הדבר אכן קרה, אבל לא עם תגובה שלך). הדבר אכן לא כך ואני מתנצל שלא זכרתי טוב. כמו שאמרתי במקומות אחרים כשהדבר היה רלוונטי, גם הוא היה לא בסדר. אף אחד מכם לא קורבן ממש.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:02, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
לא קראתי לעצמי קורבן - אם זה לא היה ברור - זה מי שתרם לדף ונמחק בגסות. הוא אפילו היה נחמד בדף השיחה וזה לא עזר לו. רק התערבות של צד שלישי עזרה לו (ולדף). פופ - שיחה 17:10, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
כתבת קודם "אני לא מבין למה ההתערבות שלך עזרה" ולא הבנת איך אני קשורה. אם לא ההתערבות העריכה שלו לא הייתה חוזרת כמו שלא חזרו כל התרומות האחרות שבוטלו ואף אחד לא ראה במקרה בדף השינויים האחרונים. עכשיו אתה מבין שיכול לצאת משהו טוב ומועיל מ"לתת למשתמש בראש" שעשה משהו רע? בפעמים הבאות אתה יכול לנסות בשיטה שלך ללטף אותו קודם, אבל בסוף אם צריך "לתת לו בראש" - "תן לו בראש". עושים מה שצריך. פופ - שיחה 17:18, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
זכותך להתערב ולתת ביקורת, אמרתי את דברים אלה כי בגלל שבאופן כללי אתם רבים לא מעט ולא ממש ביחסים טובים אני לא יודע מה זה עוזר והתערבות כשאת באה להעיר לו (בעיקר כשאתם רבים בדר"כ) לא ממש הייתה עוזרת לדעתי. כן מעריך אבל את התיוג שלי. יכול להיות שאני לפעמים רך מדי באופן כללי, אני מודע לכך, אבל שתדעי שיצא לי כבר בעבר גם לריב עם קינג ולבקר אותו בעצמי כשלא הסכמנו (נושא הסינגלים ואימוץ מנהגים מוויקיפדיה האנגלית).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:26, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
זה תמיד עוזר שיש מי שיתערב. מצידי אתה יכול לעטוף אותו בצמר גפן ובשערות סבתא ונשיקות - העיקר שיש לך סבלנות להמשיך עד לסוף המחלוקת ושאתה דוגל בפתרון שטוב לדף ולוויקיפדיה ולא בפשרת אמצע שמרגישה נעימה כי שניים מרוצים - אבל כל השאר (הקוראים) נפגעים. ואת זה הוכחת בבוררות שלך ובגלל זה תייגת אותך למרות הנחמדות המוגזמת שלך - היא יכולה להיות מעצבנת לפעמים אבל היא לא פוגעת במרחב הערכים. פופ - שיחה 17:38, 27 בספטמבר 2020 (IDT)
צריך להתחיל מטיוטה. היה איזה ערך שתייגת אותי עליו. נתחיל לעבוד על הערות שוליים שם: אמחק את הערות השוליים ששם (אם יש), ותשלח לי מקורות שאתה חושב שיתאימו (ותגיד לאיזה משפט הם מתאימים). המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 13:30, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
קודם תבדוק אם בכלל כדאי לעבוד על הערך. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 14:21, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
לא הבנתי מה הכוונה. הערך אכן צריך שיפוץ מסוים, זה נכון, אבל מבחינת חשיבות יש כזו (מדובר בעיר אז יש חשיבות. אני גם המלצתי לך על הערך הזה).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 14:26, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
הערך מדבר על העתיקות ומסביר עליהם אני לא תרגמתי את כל הערך מסיבה זו. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 14:30, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
טוב אז נלך לנושא אחר ליתר ביטחון. אני מציע שנמשיך בכיוון של פוליטיקאים אמריקאיים כי ראיתי שעשית לא מעט ערכים (נחמדים אגב) בתחום. חפש משהו ותשלח לי קישור לטיוטה אח"כ? המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 14:36, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
תודה:) אני אתחיל עכשיו לתרגם ושאגמור אכתוב לך כאן. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 14:39, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
אז תיצור בטיוטה רגילה בלי כלי התרגום (במילא כלי התרגום בעייתי בתרגום, ואתה ממילא לא צריך לקחת את הערות השוליים מהערך האנגלי).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:21, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
זה יהיה ב-משתמש:מגזין יהלום/טיוטה 1 Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 15:27, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
זה מאוד מסובך בצורה הזו. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 15:35, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
אני חושב שזה עדיף לך מבחינת התרגום והערות השוליים. בכל מקרה, דיברנו על הנושא הזה פעם: אתה לא יכול לפרסם מכלי התרגום ישירות לטיוטה? לא חושב שזה אמור להימנע ממך.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:51, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
אני לא מצליח. מכיוון שאני חסום ממרחב הערכים זה מונע ממני לפרסם. לא משנה לאיזה מרחב.. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 15:56, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
נראה שאין לי מה לעשות בנושא כל עוד אתה חסום ממרחב הערכים. אנא כתוב בלי הכלי למרחב טיוטה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:52, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
┐────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────└
תוכל לבקש שישחררו אותי? Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 17:17, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
שוב, זה מאוד קשה לי ללא כלי התרגום. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 17:54, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
חשבתי על זה קצת והתשובה שלי היא לא בגלל שזה כולל גם את המחיר של לתת גישה לך לערוך במרחב הערכים (מה שלי קשה לעקוב אחריו 24/7), וזה כבר כמה פעמים לא עבד (גם איתי וגם בלעדיי). אז לפחות לזמן הקרוב אתה עורך רק בטיוטה ובלי כלי התרגום (זה אפשרי והתרגום שלך ייצא ככה רק יותר טוב, תאמין לי).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:56, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
בסדר. מה פשר הדברים שגארפילד כתב בדף שיחתו של "דוגקון" אני כתבתי לו שהוא מבקש ממני סיסמה, והוא מאשים אותי שאני עושה איתו שטויות וזה ומוריד את האמון שיש לעורכים בי ובו. וגם כתב שמה שעשיתי הוא דבר חמור. אתה מסכים איתו בזה?. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 18:02, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
אתה לא חושב שאני צריך לספר על זה שהוא רוצה להשתמש בחשבון שלי? ( דרך אגב קיבלתי הודעה שהיו שלוש ניסיונות כושלים להיכנס לחשבון שלי) Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 18:07, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
הוא כתב שהוא היה מעדיף שתעשה את זה במייל (ולדעתי כדאי שתגיד גם את זה וגם את הנסיונות הכושלים לבירוקרט במייל). אגב, האם נתת לו את הסיסמה בסוף (כך שניתן יהיה לחשוב האם הוא זה שניסה להיכנס?).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:10, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
הטעתי אותו בשביל לבדוק אם הוא באמת מתכוון לזה. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 18:12, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
בכל מקרה תפנה במייל לבירוקרט שיטפל בזה (ואולי תחליף סיסמה ליתר ביטחון). חמור מאוד כל הסיפור הזה (לא באשמתך מגזין יהלום).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:18, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
אני לא רוצה להתלונן עליו. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 18:20, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
אני לא התכוונתי להתלונן עליו. חשבתי שגארפילד בתור חונך שלו צריך לדעת שהוא מבקש סיסמאות ממשתמשים. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 18:26, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
┐────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────└סליחה על ההתערבות אבל כנראה אתה מתכוון בחדר הצ'אט הציבורי, שים לב שיש הבדל בין צ'אט ציבורי ולצ'אט פרטי, מה שדיברת עכשיו זה צ'אט ציבורי. בצ'אט פרטי רק אני ואתה יכולים לצפות. דוגקון • דוגקון • שיחה 18:29, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
דוגקון, זה לא ממש משנה את הסיפור הזה. מגזין יהלום, זה עדיין נחשב בגדר דיווח ואני ממליץ לך לפנות לבירוקרט. החלטה שלך.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:31, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
לא צריך לפנות. דוגקון • דוגקון • שיחה 18:32, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
אני לא רוצה לסבך אותו. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 18:33, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
דוגקון, אני מבקש שלא תתערב (בגלל שאתה מתערב פה אגיד שלדעתי צריך לחסום אותך על זה, לפחות זמנית, ושאני לא חושב כ"כ שאתה מתאים למסגרת כמו ויקיפדיה. אולי בעתיד).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 18:33, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
אני עובד עכשיו על הערך הזה (אנ') Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 19:14, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
העלתי אותו משתמש:מגזין יהלום/טיוטה 1 Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 20:03, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
ממי אפשר לבקש בינתיים שיציץ? המשתמשים שכתבת לי?. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 20:59, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
חשוב לי שתסתכל עכשיו תבדוק אם יש שיפור. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 20:59, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
מה דעתך שנתרגל במסגרת החונכות גם סבלנות? לא לעניין לבקש כל הזמן לקבל תשובה מיידית.. מזכיר לך שוויקיפדיה מורכבת ופועלת באמצעות מתנדבים.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:01, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
בוודאי. בסדר. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 21:04, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
אני גם רוצה להשתתף בתחרות של האתרי מורשת. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 21:13, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
אם מדובר בכתיבת ערך לתחרות- לא כרגע, אני מבקש שהחונכות הזו תתמקד רק בערך אחד כל פעם (אי אפשר ככה, אחרים העירו על זה גם שזה מפוזר מדי). אם יש לך תמונה של אתר מורשת לתחרות אפשרי מבחינתי. האם זו תמונה בלי זכויות יוצרים? תמונה שאתה צילמת? המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:15, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
מדובר בערך. Diamond Magazine • מגזין יהלום • שיחה ☎ 21:19, 29 בספטמבר 2020 (IDT)
אני רואה מה קורה סביבך בזמן האחרון, אם זה הדיון על הערך של ליידי גאגא או הקטע עם מגזין. אתה לא אשם בכלל, אני כמובן לא תופס צד ואני כלל וכלל לא רוצה להתערב בעניין הזה, אבל כן חשוב לי שתדע שאתה חונך מעולה (לפי מה שראיתי) ואין מה לעשות, לפעמים הדברים יוצאים משליטתם. לילה טוב:-) YairMelamed • שיחה 23:40, 30 בספטמבר 2020 (IDT)
העלבונות שלך גורמים לי לתחושות לא טובות. לזלזל בפרויקט של אדם ככה ברשעות.זה מאוד לא ויקיפדי--אודיסאה - שיחה 21:53, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
אודיסאה, פרויקט? אני שיטחתי עובדות כשכתבתי לך את מה שכתבתי, והעריכות שלך נראות כמו השחתה. הציטוט "יִקּוֹב הַדִּין אֶת הָהָר" הוא לא ביטוי ויאטנמי כמו שכתבת. את "כל אחד יכול לשמוע, אך הרגישים בלבד יכולים להבין" לא אמרה חנה סנש. המיזם של הציטוט היומי הוא אחת מהפינות בהן אני משקיע רבות בוויקיפדיה (אגב פרויקטים), וההתנהגות שלך חורה לי. ובאשר לפנייתך הנוזפת לכאורה, הניסיון שלך לא עבד עליי. אני עדיין רואה את העריכות שלך לא לגיטימיות (ואין שום רשעות מאחורה, אלה הבחנה די ברורה). כל טוב.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:58, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
שמע סיפור. אני בודק עריכות שלא נוטרו מתחילת החודש, ומגיע אל ההבל שהוא העלה. התחלתי לאכול סרטים רציניים על הנוכחות של חנה סנש בבליץ בלונדון. ואז ראיתי שמצאת את ההשחתה ותיקנת אותה. סחטיין. מו סיזלאק • הטברנה 02:20, 7 באוקטובר 2020 (IDT)
סיבת העיטור: ויקיפד מעולה, איכותי, סבלני, ונחמד. העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}
סיבת העיטור: אני יודע שכבר העברת את זה הלאה, אבל כן חשוב לי, במיוחד במיזם מבורך כמו זה, להגיד שמשתמשים כמוך תמיד נתנו לוויקיפדיה אווירה חיובית והפכו אותה למקום טוב יותר, וכיף שיש ויקיפדים כמוך. העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}
סיבת העיטור: נחמדות בשעות המאוחרות של הלילה, והבטחה שלי. העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}
שמיה רבה • שיחה • י"ח בתשרי ה'תשפ"א • 11:55, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
המון תודה לך על העבודה הרבה שאתה מקדיש לנושא. רציתי לשאול, למה בעצם לא ניתן להשתמש בציטוטים שמוגנים בזכויות יוצרים? ציטוט באינציקלופדיה זו לא הדוגמא הפרדיגמטית כמעט לשימוש הוגן? --Telecart - שיחה 20:29, 7 באוקטובר 2020 (IDT)
בקצרה, התשובה היא שאחד החוקים הפנימיים של מיזם הציטוטים הוא שהם יהיו משוחררים מזכויות יוצרים. (אני מניח שהרציונל הוא שכל מי שרואה את הציטוטים יוכל לצטט אותם הלאה ללא שום חשש.david7031 • שיחה • כ' בתשרי ה'תשפ"א • 22:15, 7 באוקטובר 2020 (IDT)
אני אישית לא בטוח (מתייג גם את Deror avi אם ירצה לענות), אבל יש מצב שזה הוחלט בגלל שהציטוטים מופיעים בדף הבית של ויקיפדיה. בדף הקריטריונים הנדרשים כתוב ש"מאחר והעמוד הראשי של ויקיפדיה מהווה דוגמה מייצגת למיטב עבודתנו, ובא לשקף את תכונותיה הייחודיות של ויקיפדיה, שהיא אנציקלופדיה חופשית, שיתופית ומהימנה, על הציטוט היומי להיות בהתאם לקריטריונים", ואז מדברים גם על זכויות יוצרים (כחלק מהיותו של ציטוט חופשי).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:57, 7 באוקטובר 2020 (IDT)
יכול להיות שזו שאלה פילוסופית באמת:) אני רואה בשימוש הוגן חלק אינהרנטי מהקורפוס של תרבות חופשית. תודה על ההתייחסות בכל אופן! --Telecart - שיחה 00:01, 8 באוקטובר 2020 (IDT)
שימוש הוגן צריך להיות מינימלי - לדוגמא בערך על שיר. ובעמוד הראשי זה לא נדרש לשם הבנת ערך כלשהו. וכן גם מה שכתב המקיסט רלוונטי. (בכל מקרה - זו היתה החלטה שלי, שמאד מקשה עלי בעיקר). דרור - שיחה 14:59, 8 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה על הפרספקטיבה! --Telecart - שיחה 20:40, 8 באוקטובר 2020 (IDT)
במהלך אחד הדיונים לגבי פינת הציטוט היומי הצגת כאילו ניסיתי בעבר להעלות את הציטוט "הערבים נוהרים לקלפיות".
1. טענה זוהי לא נכונה עובדתית. העליתי את זה בתור דומגה לציטוט אקטואלי שאין עליו זכויות יוצרים ובתור תקדים משפטי.
2. לא ברור לי אם הציטוט הזה הועלה אי פעם בכלל לדיון, אני על כל פנים לא זוכר.
3. אמרת כי אני מסית כנגד ציבורים ומעורר פרובקציות? (על בסיס מה?)
4. בעקבות דברי הבלע שתיארתי דרור מחק את הפסקה, מתוך הנחה שאני טרול.
אני מבקש:
1. שתתנצל על דברי הבלע שפרסמת.
2. תדבר עם משתמש:Deror avi ותבהיר לו שדבריך היו לא נכונים ולא מבוססים על דבר.
1+2.בדקתי בתרומות שלך ואתה אכן לא העלית את הציטוט הזה. מתנצל. רציתי לתקן את דבריי אבל אז דרור כבר מחק אותם, אז מתנצל על זה. זכרתי שהציטוט הועלה בעבר וקישרתי את זה ישר אליך (אבל כנראה שאנונימי עשה זאת). מדובר בטעות ותו לא.
3.אמרתי שאתה מסית כי, בנוסף לזה שחשבתי שהצעת אותו בעבר, מדבריך נשמע שאתה מעוניין להציע גם את הציטוט הזה (אמרת שציינת אותו כדוגמה, אני חשבתי שברגע שאתה שואל אם לציטוט מסוים יש זכויות יוצרים אז זה כי אתה מעוניין להעלות אותו גם) , וזה ציטוט מסית כמובן.
לא יודע מי שמך לבקש ממני בקשות שכאלה, אבל אני לא חושב שמישהו שחושב שיש לו קצת כוח מאחורי המקלדת (נוסח דבריך מעיד על כך) יכול לבקש ממני להתנצל בפומבי. אתנצל רק אם אני מוצא לנכון, לא כי איזה מישהו שלא מכיר אותי ואני לא אותו בא אליי בטענות וכתב לי שאני צריך (ודרור רואה את הדיון כאן כי תייגת אותו). חצוף.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:01, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
אני חושב שהמעשה הנכון במקרה הזה, בהתחשב ששגית הלבנת את פניי, הטעית אדם נוסף, הוא להתנצל ולנסות לתקן את הנזק שבוצע. נראה כי בקשה זו גדולה עליך בכמה מידות. במקום זו בחרת להמשיך לקלל; ההתנהגות שלך מביכה ומצערת.--Exx8 - שיחה 21:17, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
אם תסתכל בסעיף הראשון כתבתי שאני מתנצל. אם תרצה אחזיר את הדיון על גולדה מאיר (אבל דע כי בעיית זכויות היוצרים שם עדיין קיימת. אפשר לדון על זה עם דרור אבל גם בפעמים קודמות שהוצעו ציטוטים דומים של אנשים שלא עברו 70 שנים מאז המוות שלהם כנראה שלא יצא מזה ציטוט בסוף). היה לי חשוב לעשות את ההפרדה הזו בין הסעיף הראשון לבין ה"בקשות" שלך בסוף כי היה לי חשוב להתנצל כי הבנתי שמדובר בטעות וכי יש להתנצל עליה, ולא כי מישהו יכול לבוא אליי בבקשות כאלה ואחרות כאילו הוא האדון של ויקיפדיה (אני מציע לך לשים לב לגישה שאתה בא אליה אל אנשים ואיך אתה מתנסח, גישה קצת פחות כוחנית אולי הייתה מביאה לך תשובה קצת יותר חיובית). זה טון די דורש ואני מניח שבעולם שמחוץ לוויקיפדיה אתה לא מתנסח ככה. אגב, לא קיללתי, וכמו שאמרתי קודם דרור רואה את מה שכתוב כאן כי תייגת אותו אז הוא יראה את הטעות (ואם תסתכל שוחזרת במיזם).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:21, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
הבקשות שלי היו סבירות בהינתן הנזק שגרמת לי. אגב, לבקש זה לא דבר כוחני. לקלל אדם בשם "חצוף", לומר שהוא "אדם כוחני" (שוב מניח הנחות?) זה בהחלט לא מנומס. אני חייב להודות שלגבי הדברים של "אדון ויקיפדיה"(בודאי בהינתן הסיטואציה), נראים על גבול הסוריאליסטים.למען הסר ספק, מעיון בדף השיחה של דרור עולה כי לא ניסית לתקן את הנזק שנגרם בעקבות ההתנהגות שלך. לפיכך, אני לא מאמין שההתנצלות שלך כנה.--Exx8 - שיחה 21:28, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
┐────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────└לידיעתך, נפתח בירור לגביך על ידי Exx8. HiyoriX • שיחה • חציל-צילון • 21:58, 10 באוקטובר 2020 (IDT)
כל העסק יצא מכל פרופורציה בגלל טעות קטנה. את חוסר ההבנה שלך לדבריי אני אייחס לשעה או להפתעה מהבירור. תמשיך בכל מה שאתה בדרך כלל עושה, ועכשיו אני יודעת שאתה מסוגל להגיד 'חצוף' - תגיד את זה לפעמים (למי שמגיע לו). פופ - שיחה 01:21, 11 באוקטובר 2020 (IDT)