דואלת. eman • שיחה • ♥ 23:06, 30 באפריל 2007 (IDT)
אני מאוד מודה לך על התרומה לערך בית הכנסת, תודה! דב ליפשיץ 23:10, 30 באפריל 2007 (IDT)
שלום דוד. אלמוני/ת הוסיף/ה תוספות מעניינות לערך "ילדות בימי הביניים". להלן בקישור. התוספות נראות אמינות, אולם הקישור המצורף מפנה לכתבה שאיש אינו חתום עליה (אולי "קרן" כשם פרטי כלשהו), ללא כל הפנייה ל"דף בית" שבו יש שיוך לאדם או למוסד. מה דעתך, האם יש לקבל את התוספת וה"מקור" הזה? תודה, דני Danny-w 20:26, 29 באפריל 2007 (IDT)
- לאחר שהסכמתי לכך שאנונימים כותבים ערכים בוויקיפדיה, לא אתנגד לאנונימים באתרים אחרים. האתר שאליו מפנה הקישור מביא בסופו מקורות חשובים אחדים.
- זו תשובה לשאלה העקרונית, באשר למידע הספציפי, אין לי מושג האם הוא נכון, זה קרה לפני שנולדתי. דוד שי 21:43, 29 באפריל 2007 (IDT)
אהלן דוד, אשמח אם תביע דעתך בשיחה:קנאביס#השחתה. תודה, תומאס 15:36, 30 באפריל 2007 (IDT)
- אביע בעוד שעות אחדות. דוד שי 18:41, 30 באפריל 2007 (IDT)
- שלום דוד. אמנם הפניה אליך נעשתה בסופו של דבר על ידי אחר, אולם כיוון שהייתי הראשון להציע דרך פעולה זו, הריני להתנצל. ביקשתי בויקימילון שיפתחו ערך על המילה הזו, ואני משוכנע שיבוא יום וגם מי שחפץ לדעת את פשרה יוכל להנות ממנעמי מיזמי קרן ויקימדיה. לבינתיים, ערב טוב והמשך פעילות פוריה. קומולוס • שיחה 23:13, 30 באפריל 2007 (IDT)
הערך היסטוריה של המזון דומה בצורה רבה מידי ל. ראיתי ששחזרת הודעה של טרול רפאים כי מדובר בהפרת זכויות יוצרים - עדיין המבנה ומשפטים זהים למאמר. האם ידוע לך על הרשאה כלשהי? דרור 20:05, 30 באפריל 2007 (IDT)
- כן, הסרתי את הודעת הז"י לאחר שקיבלתי מייל מבעל האתר שהוא התורם האלמוני לוויקיפדיה. דוד שי 22:04, 30 באפריל 2007 (IDT)
- גם אם התורם הוא בעל האתר, האם הזכויות הן שלו? הרי מדובר בתמליל הרצאתו של פרופ' גדי אלגזי, על פי האתר עצמו. האם לא נדרש אישורו של הפרופ'? מגיסטר 23:12, 30 באפריל 2007 (IDT)
- שאלה יפה. דוד שי 23:28, 30 באפריל 2007 (IDT)
- למיטב זכרוני, נאמר בעבר שלמרצה יש זכויות על הרצאתו, אז איני רואה במה שונה מקרה זה מאחרים. וגם אם זה "מותר", בעיני המעט שנוכל לעשות זה לבקש את אישורו. דורית 23:30, 30 באפריל 2007 (IDT)
- זכור לי שפעם מרצה אחד תבע אדם שפירסם הקלטות או סיכומים של הרצאותיו. צהוב עולה 23:34, 30 באפריל 2007 (IDT)
- סיכומים שהתבססו על מערכי שעור; המרצה זכה בתביעה. עוזי ו. 23:48, 30 באפריל 2007 (IDT)
שמחתי לשמוע שדעתך כדעתי בעניין ה"קססה", אך הצטערתי צער רב שקריאת הדיון גרמה לך למחשבות שניות על מעורבותך באתר זה. על מנת לעודד אותך ולחזק את ידך, אני מציע לך לקרוא את מלחמת איטליה-יוון עליו עבדתי בשבוע האחרון. ערך זה, יש בו גם סיפור אנושי נאה של מעטים כנגד רבים, גם מבט אל ההיסטוריה של יוון המודרנית, שטרם נמצא לה גואל בוויקיפדיה, גם השתלשלות עניינים היסטורית מעניינת מעין כמוה, וגם מעט מהטרגדיה האנושית של שבויי היישוב, וביניהם יצחק בן אהרון ויוסף אלמוגי. אני מקווה שתהנה, בערך במידה בה סבלת מקריאת השיחה בעניין הקנביס. ערב טוב. קילגור טראוט 22:24, 30 באפריל 2007 (IDT)
- תודה על הניסיון לעודד את רוחי. היום קצר והמלאכה מרובה, אקרא את הערך בסוף השבוע. דוד שי 22:27, 30 באפריל 2007 (IDT)
- ובלבד שלא תפרוש מעמנו עד אז! קילגור טראוט 22:28, 30 באפריל 2007 (IDT)
- אל חשש, אין מקום לפאניקה. כבר יש לי תוכניות אחרות לערבים הקרובים, כך שנוכחותי תהיה מצומצמת, אבל אין בכוונתי לפרוש. דוד שי 22:31, 30 באפריל 2007 (IDT)
- קראתי את מחשבותיך הנוגות. אני רק בת 4 חודשים פה, אבל כלמודת קרבות על עילות פחותות מאלה, המחשבות הנוגות האלה טורדות מאוד גם את מנוחתי. הן מעלות שאלות גדולות שקטונתי מלעסוק בהן. סיכומו של דבר, לך עצמך אין "הלוקסוס" שיש לכולנו פה: להתחבט במחשבות מעין אלה. נוכחותך חיונית! אתה הדבק המחבר את כל המבנה המסובך הזה; אתה המנטור שלנו. דליה • שיחה • פינת המילה הטובה 23:41, 30 באפריל 2007 (IDT)
הי דוד. אלמוג ואני נודה לך אם תוכל לשמש כבורר בערך חיים רמון, בנוגע לשאלת ההכנסה של קטע שנכתב אל בערך. (אפשר להשוות בין הגרסאות שלי (ללא הקטע החדש) ושל אלמוג (עם התוספת)). בברכה, דובב 20:41, 1 במאי 2007 (IDT).
הי דוד
המשתמש רדלר מוחק כתיבה שלי בקצרמר ללא כל דיון ובנושא שספק רב בלבי אם
הוא מבין בו יותר ממני .האם מישהו מינה אותו כסמכות מדעית בקטגוריה : כלכלה .? אנא שמש כבורר .איתן6 22:27, 1 במאי 2007 (IDT)
איתן6 22:27, 1 במאי 2007 (IDT)
ועיין גם כאן
http://en.wikipedia.org/wiki/Monopsony
- אני מציע שתקיימו דיון מעמיק יותר מזה שמצאתי בשיחה:מונופסון. כמו כן אני ממליץ לתרגם את כל הערך מוויקיפדיה האנגלית, ולא להסתפק בפסקה אחת, שנראית מעט תלושה. דוד שי 22:33, 1 במאי 2007 (IDT)
אם רדלר מסכים לתרגם את כל הערך , אני מוכן לעזור לו .איתן6 22:39, 1 במאי 2007 (IDT)
- אם רדלר ירצה לתרגם את הערך או לכתוב אותו, הוא לא יזדקק לעזרה. דוד שי 22:41, 1 במאי 2007 (IDT)
עוד יותר טוב . אני אתפנה לערכים אחרים . איתן6 22:46, 1 במאי 2007 (IDT)
- לא כל כך טוב - בזמן האחרון רדלר לא רוצה לכתוב ערכים, ומתמקד בדפי שיחה. ראה גם הערתי בשיחה:מונופול. דוד שי 22:49, 1 במאי 2007 (IDT)
אז נעזוב את זה . אני חשבתי שאני משפר את הערך (והייתי ממשיך לשפר ולהוסיף ,אבל בצורה ספורדית) . כרגע אני מתמקד בערכים שיותר מענינים אותי .איתן6 23:05, 1 במאי 2007 (IDT)
מסתבר שכשאורי רדלר רוצה הוא גם כותב ומתרגם. לפחות משהו אחד טוב יצא מהסיפור הזה ,ופחות קצרמר אחד .איתן6 19:52, 2 במאי 2007 (IDT)
- וואו, מצאנו את הדרך ללבו. דוד שי 21:09, 2 במאי 2007 (IDT)
עברתי על גרסאות קודמות בערך באר טוביה וראיתי דברים נוראים כמו חרא,זבל ומשפטים גזעניים.
אני שואל מדוע אי אפשר למחוק את ה"גרסאות" הללו כדי שלא יופיעו בכלל ולא רק לתקן אותן.
Avi1111 18:34, 2 במאי 2007 (IDT)
- סליחה על ההתערבות, אבל ישנה אפשרות למחוק גירסאות קודמות. אתה יכול לבקש זאת בוק:במ. בברכה, Almighty ~ שיחה 18:56, 2 במאי 2007 (IDT)
- מחקתי גרסאות אלה. כיוון שהשחתות הן עניין שגרתי, מפעילים אינם טורחים על מחיקת גרסאות, אלא במקרה שהן ממש מפריעות. דוד שי 21:07, 2 במאי 2007 (IDT)
שלום דוד, תוכל בבקשה לעבור על הערך? בתודה, ירון • שיחה 02:29, 3 במאי 2007 (IDT)
- נראה כאילו פספסת את הודעתי. ירון • שיחה 12:17, 3 במאי 2007 (IDT)
- . ירון • שיחה 20:02, 3 במאי 2007 (IDT)
- לא פיספסתי, זו פשוט משימה שדורשת זמן רב יחסית, לכן אני דוחה אותה לסוף השבוע. דוד שי 20:12, 3 במאי 2007 (IDT)
- גם טוב. תודה. ירון • שיחה 20:21, 3 במאי 2007 (IDT)
אהלן דוד, נדמה לי שלא נהוג לבצע הפנייה מערך עם סוגריים. יום טוב, וחג שמח! תומאס 15:20, 3 במאי 2007 (IDT)
- עם העיקרון אני מסכים ללא פקפוק. המקרה הזה הוא חריג, משום שהכנתי בו תשתית לשלב שבו הנושא יזכה לערך עצמאי. כבר עכשיו יש בהפניה תועלת, למי שמתעניין דווקא בחילופי שבויים, ולא בכל המידע על שבויי צה"ל. דוד שי 20:11, 3 במאי 2007 (IDT)
שלום דוד,
ביקשת ממני להתנצל ושמחתי לעשות זאת במהירות האפשרית. ראוי שתבקש את אותו הדבר מדרור. ראה בבקשה דוגמה לדבריו שנכתבו בשיחת משתמש:גדי ו.#ניסים זוהר. גילגמש • שיחה 20:13, 3 במאי 2007 (IDT)
- אני משתדל שלא להרבות בהערות משמעתיות, שהרי באתי לכאן כדי לכתוב אנציקלופדיה. דבריו של דרור אינם דוגמה לנימוסים טובים, אבל אינה בוטה במידה שתצדיק את התערבותי. דוד שי 20:19, 3 במאי 2007 (IDT)
- אז המ.. אולי תראה מה הולך בשינויים. צריך להפסיק את זה איכשהו. גילגמש • שיחה 20:21, 3 במאי 2007 (IDT)
- ומה עם מלחמת העריכה שדרור וסקרלט נכנסו אליה? – rotemliss – שיחה 20:22, 3 במאי 2007 (IDT)
- כן, לזה בדיוק התכוונתי. גילגמש • שיחה 20:23, 3 במאי 2007 (IDT)
- אני רואה ש-Harel מנסה להרגיע אותם. אני מקווה שירגעו, והולך לכתוב ערכים. דוד שי 20:25, 3 במאי 2007 (IDT)
בבקשה לדברי בשיחה:אנציקלופדיה ynet. תודה, odedee • שיחה 20:26, 3 במאי 2007 (IDT)
דוד, תשים לב שבמקור היה כתוב "השם הרשמי על פי החוק במדינת ישראל לטלפון הסלולרי הוא רט"ן - רדיו טלפון נייד", ועכשיו כתוב בערך: "השם הרשמי בחוקי מדינת ישראל לתקשורת סלולרית הוא רט"ן - רדיו טלפון נייד". קשה לי להאמין שזה אכן השם לתקשורת סלולרית, אני מאמין שזה השם לטלפון סלולרי. צהוב עולה 22:42, 3 במאי 2007 (IDT)
- תוקן. דוד שי 22:53, 3 במאי 2007 (IDT)
מישהו מוויקי הגרמנית עורך סקר רב-ויקיפדי קצר לצרכי התזה שלו. תרגמתי את השאלות שלו לעברית במטרה שהקהילה תענה בשיטה ויקיפדית. (זו היתה כוונתו). האם תרצה להשתתף בניסוח התשובות? ד.ט 18:03, 20 באפריל 2007 (IDT)
Shalom! Iwant to start Idioma-bot on Hebrew wikipedia. The bot uses pywikipedia frameworks and adds interwiki. Starts from Lithuanian wikipedia. It has bot flags in more than 20 wikipedias (en:, fr:, ru:, de:, es:, pt:, pl:, etc.). I'm expecting your support. Hugo.arg 20:43, 25 באפריל 2007 (IDT)
Done. דוד שי 06:34, 29 באפריל 2007 (IDT)
הועבר לשיחת ויקיפדיה:לשון#מקף. דוד שי 22:00, 17 במאי 2007 (IDT)
אמרת שזה יעבוד אז לקחתי אותך ברצינות. בסוף, המתקפה הזו תרוץ בעזרתו של אביעד ויהיו לנו הרבה יותר ערכים והרבה יותר טובים. השמח בחלקו (-: 15:05, 3 במאי 2007 (IDT)
- אתרום את מה שאני מבין במוזיקה קלאסית, אני מקווה שהזעזוע לא ירחיק את אביעד עוד יותר. דוד שי 20:09, 3 במאי 2007 (IDT)
- אני גם שמח על היוזמה המתבקשת. לאור פועלה המרשים ביותר של שלומית קדם ולאור רוחבו האדיר של התחום כדאי לדעתי להצטמצם לתכנית עבודה ממוקדת יותר. זה יכול להיות "התקופה הקלאסית במוזיקה הקלאסית" (איזה שם דפוק, הכוונה להבדיל מהרומנטית), "מאה אופרות חשובות", "מוזיקה כנסייתית", "חמישים קונצ'רטי מרכזיים" או כל דבר אחר שהמבינים יגידו. Harel • שיחה 20:13, 3 במאי 2007 (IDT)
- תודה, הראל, שיקמת את כבודי האבוד. הייתי מציעה ללכת על "חמישים קונצ'רטי מרכזיים", שזה פרוייקט מוגדר ומוגבל, בעוד ש"מוזיקה כנסייתית" הוא אוקיינוס רחב-ידיים מדי לכל פרוייקט שהוא.--שלומית קדם 22:56, 4 במאי 2007 (IDT)
שלום דוד, בקרוב יווצר הערך שוב על ידי קובי מילוא, דובר המועדון. אין מדובר בהז"י שכן הוא בעל הזכויות על הטקסט. לגבי ניסוח לא אנציקלופדי - אני אעבור ואתקן במידת הצורך. אנא אל תמחק. אליבאבא 08:51, 4 במאי 2007 (IDT)
בס"ד היי דוד! מה קורה? זו ליאת, רציתי שתציץ בבקשה בקישור שנתתי לך, ותעזור לי לתקן בהתאם. תודה! ליאת.מישהי שאיכפת לה "(שיחה) 10:02, 4 במאי 2007 (IDT)
- עניתי לה שם. DGtal 10:05, 4 במאי 2007 (IDT)
- בס"ד היי דוד אני מבקשת סליחה מכל הלב על הבלגן שיצרתי. ליאת.מישהי שאיכפת לה "(שיחה) 10:20, 4 במאי 2007 (IDT)
- הכל הסתדר והערך השתפר. דוד שי 10:21, 4 במאי 2007 (IDT)
- בס"ד תודה על הכל ואני אקח על עצמי בעז"ה לכתוב את הערך על המכון הגבוה תורה, ליאת.מישהי שאיכפת לה "(שיחה) 10:26, 4 במאי 2007 (IDT)
שתי המשתמשות האלה נהגו בי מאוד לא כשורה.
אני מצאתי 2 טעויות ב2 ערכים בויקיפדיה ותיקנתי אותן.
באחד הערכים, למרות שאני צדקתי, נעה התחילה איתי מלחמת עריכה (וברור שאם הייתה טורחת לקרוא את הערך ולא משחזרת סתם הייתה מבינה שלא צריך לשחזר). בערך השני - סקרלט שחזרה אותי, וכשהסברתי לה בדף השיחה שלה שהיא טועה והעריכה שלי נכונה היא הודיעה שהיא חוסמת אותי. לאחר מספר דקות של תחינות היא נאותה לשחרר אותי. לדעתי זאת התנהגות לא ראויה כלפי משתמשים אנונימים וצריך שאנשים שיש להם יכולת לחסום יהיו הרבה יותר זהירים בשימוש ביכולת הזאת.
- אתה קורא לעצמך משתמש אנונימי? נו באמת. Yonidebest Ω Talk 21:56, 4 במאי 2007 (IDT)
- כן. אני כותב עכשיו כתור משתמש אנונימי, כפי שיש זכות לעשות זאת לכל משתמש.
- אנונימי יקר, אל תשכח להוסיף שכשביקשתי ממך סימוכין ענית שאין לך וזה מה שלימדו אותך, ובתור אנונימי שחזרת בלי להסביר למרות שאתה יודע שזה לא מקובל. שבת שלום. סקרלט • שיחה • הפתיעו אותי 22:44, 4 במאי 2007 (IDT)
- באמת אמרתי שאין לי סימוכין. אבל רגע - גם המשתמש שעכשיו שחזר את זה לגרסה שלי לא אמר שיש לו סימוכין. אז למה את הגרסה שלי שחזרת ואת שלו לא?
- רק עכשיו שמתי לב שצ'כ שיחזר אותי. סקרלט • שיחה • הפתיעו אותי 22:50, 4 במאי 2007 (IDT)
- אז לפי הכלל שלך שמשחזרים דברים בלי סימוכין את צריכה לשחזר גם את הגרסה שלו
היי דוד,
האם ניתן לשנות את העמוד הראשי ע"י הוספת קישור ל http://meta.wikimedia.org/wiki/List_of_Wikipedias
(רשימת השפות המלאה במטה-וויקי) בתחתית תיבת השפות שבו? כדי לראות אותה חייהבים להכנס דרך העמוד הראשי באנגלית. תודה. Ori~ 22:06, 4 במאי 2007 (IDT)
- אינני רואה תועלת רבה בכך. לדעתי די בהופעתו של מידע זה בערך ויקיפדיה. אם העניין חשוב לך, העלה אותו לדיון בשיחה:עמוד ראשי. דוד שי 07:11, 5 במאי 2007 (IDT)
אהלן דוד, לפי דעתי זה רצוי מאוד שיהיו מספר מקורות על ידיעות שמפורסמות בעמוד הראשי. אם ישנה החלטה שעדיף לצרף רק מקור אחד, אני חושב שהמקור הראוי הוא ויקיחדשות, כי זהו תוכן חופשי ומשם יש קישורים לכתבות נוספות באותו הנושא. בברכה, תומאס 22:15, 4 במאי 2007 (IDT)
- אהבתי את הבדיחה. ממליץ להעביר לוויקיהומור. חגי אדלר 23:48, 4 במאי 2007 (IDT)
- פינת "חדשות ואקטואליה" לא באה להתחרות ב"גוגל חדשות", ולכן די בה במקור אחד. בבחירתו של מקור זה אינני רואה סיבה לתת עדיפות ל"ויקיחדשות" - בכל פעולתנו בוויקיפדיה, טובת הקורא צריכה להיות בראש סולם העדיפויות, ורק לאחר מכן שיקולים אחרים. לצערי, מעמדו של מיזם "ויקיחדשות" עדיין איננו כזה שמצדיק אוטומטית העדפת ידיעה המתפרסמת בו על ידיעה מקבילה באתרי החדשות המובילים. דרך אגב, האם "גוגל חדשות" מכיר ב"ויקיחדשות"? אם לא, כדאי שתשקיע את מרצך בכיוון זה. ואפרופו מרץ פנוי, כדאי שתשקיע מעט ממנו בחינוכו של אחיך, לבל ימיט קלון על המשפחה. דוד שי 07:19, 5 במאי 2007 (IDT)
- בוקר טוב! לפי דעתי כדאי לבדוק את הקישור לידיעה הספציפית ולא את כל האתר אליו אנחנו מקשרים. הכתבה אליה קישרתי היתה יחסית טובה, ניטרלית, וממצה ובעלת היתרון של קישורים לידיעות אחרות באותו הנושא. חבל לוותר לגמרי על המיזם הזה, אני חושב שיש לו פוטנציאלה גדול. ובנוגע לאחי, אני חושב שיש לו כוונות טובות, והדברים שעליהם הוא מגיב נוגעים לו ללב באופן אישי. אני מקווה שהוא ילמד להתנסח יותר טוב. תומאס 08:17, 5 במאי 2007 (IDT)
- העיקרון "לבדוק את הקישור לידיעה הספציפית" מקובל גם עלי, ובהתאם לו, הידיעה על המפלגה הרפובליקנית, שבה לוויקיחדשות יש יתרון, הופיעה ללא הפרעה. הוויכוח בינינו הוא על המקום שבו עובר הגבול. דוד שי 08:23, 5 במאי 2007 (IDT)
אודה לך אם תסביר לי כיצד אני יכול לראות את התמונות שנמחקו מן הערכים שהעליתי, לצד הפרטים שהעליתי איתן.--Golf Bravo 13:11, 5 במאי 2007 (IDT)
- יש כאן בעיה טכנית. אבקש מיוני לשחזר אותן לזמן קצר, על מנת שתוכל לראותן. לאחר שתסיים לראותן, ציין שניתן למחוק אותן שנית. דוד שי 13:14, 5 במאי 2007 (IDT)
לדוד, צהריים טובים,
ראה הערתי בשיחה לעיל. תודה. דליה • שיחה • פינת המילה הטובה 14:54, 5 במאי 2007 (IDT)
- תודה, דוד, אבל יש לי שאלה קצת מצחיקה. כתבת: "השמות קטגוריה: טכניקות ספרותיות או קטגוריה: אמצעים ספרותיים הם שמות סבירים, קטונתי מלבחור ביניהם".
- שאלתי היא: מי בוויקיפדיה אינו קטון כדי לבחור ביניהם? אני מוכנה לבחור כי אני מרגישה "גדולה" בעניין הזה (וצביאל תמיד אומר לי בחכמה רבה: "אל תרגישי כל כך גדולה, כי את לא כל כך קטנה..."), אבל איני יודעת איך עושים זאת (טכנית). דליה • שיחה • פינת המילה הטובה 15:46, 5 במאי 2007 (IDT)
- צריך מישהו שמעורה בשיח בעולם תורת הספרות, ואינני זוכר אחד כזה. חשבתי לגייס את מנחם פרי, אבל הוא בוודאי עסוק כעת בניתוח ספרותי של דו"ח ועדת וינוגרד. אם לך יש דעה ברורה ומשכנעת, צייני אותה בדף השיחה המתאים, ותני הפניה בלוח המודעות. לאחר שתושג הסכמה, את הבעיה הטכנית קל לפתור. דוד שי 15:51, 5 במאי 2007 (IDT)
שלום,
כתבתי שאני לא בטוח לגבי עניין התארים שקיבל, אבל בוויקינגליש כתוב: "In 1954, he was awarded a D.Phil. from Oxford University for his doctoral thesis on the Reproductive Behaviour of the Ten-spined Stickleback". pacman • שיחה 00:00, 6 במאי 2007 (IDT)
- מנהג הוא שכל תארי הדוקטור קרויים "דוקטור לפילוסופיה", אך קל להבין מנושא התזה שלו, שזו לא עסקה בסוגיה פילוסופית. דוד שי 00:03, 6 במאי 2007 (IDT)
- דוגמא יפה לתרגמת...טוב, תודה. pacman • שיחה 00:05, 6 במאי 2007 (IDT)
- זו לא בהכרח תרגמת. גם בעברית נקראים (כמעט) כל תארי הדוקטור "דוקטור לפילוסופיה". יוצאי הדופן הם "דוקטור לרפואה" (MD), "דוקטור למשפטים" (LLB), וכמובן "דוקטור" ל"רפואה טבעית" (ND). עוזי ו. 09:50, 6 במאי 2007 (IDT)
מדוע? Yonidebest Ω Talk 01:35, 6 במאי 2007 (IDT)
- כיוון ששאלת בגלוי, אענה בגלוי. אקדים ואומר שיש לי דעה טובה מאוד על תרומתך לוויקיפדיה, במגוון רחב מאוד של תחומים, ובהם הפעלת הבוט (שבו אני מרבה להיעזר), תבניות, סדר וניקיון בתמונות (משימה קשה מאוד) ורבים אחרים. יחד עם זאת, הכוח שיש למפעיל מערכת, אף שאינו רב, מחייב אותו לרגישות רבה. אינני דורש ממפעיל שלא יטעה, אבל אני מצפה שטעות אכן תנבע מתקלה ולא מתפיסת עולם, וכן אני מצפה שבמקרה של טעות, שיכולה לקרות לכל אחד, לא תהיה התחפרות בטעות, אלא היחלצות ממנה. אף שאני מקפיד לציין שמפעילי מערכת הם "פועלי ניקיון", מתברר שהם יותר מכך, ותפקידם הוא גם שמירה על השלווה בוויקיפדיה (או לפחות הימנעות מפגיעה בשלווה), כדי שהכל יוכלו להתרכז בכתיבת ערכים, ולא יכלו זמנם בבירורים מייגעים. לצערי נתקלתי בעת האחרונה יותר מפעם אחת במעשים שלך שפגעו בשלווה בוויקיפדיה, והדברים בוודאי מוכרים לך. כבר זמן מה אינני חש בנוח עם הצבעתי האמורה לעיל, אך לא שיניתי אותה משום שכבודך חשוב לי. אתמול חשתי שאינני יכול להתאפק יותר, והסרתי את הצבעת התמיכה שלי. עשיתי את המינימום ההכרחי מבחינתי, ולא העברתי את קולי להצבעת התנגדות, משום שכאמור, כבודך יקר ללבי ויש בלבי הוקרה לפעולות רבות שאתה עושה. אני מקווה שבהמשך פעולתך בוויקיפדיה תתקן את שראוי לתקן, כך שאוכל לחזור ולתמוך בך בלב שלם. דוד שי 06:59, 6 במאי 2007 (IDT)
- אני לא רואה את עצמי שומר שלווה. הסמכויות שנתת לי מאפשרות לי למחוק תמונות ותו לא. אין הבדל ביני לבינך לבין מישהו שאין לו אפשרות למחוק תמונות, מלבד ההבדל הזה של האפשרות הטכנית. מסיבה זו, אם מישהו פונה אלי בהתחצפות, אני משיב עין תחת עין ולא נותר חייב, לא בגלל שאני מניאק, אלא בגלל שאני בן אדם, וכך אני מגיב כשמישהו מדבר אלי ככה. גולף בראבו פנה אלי בצורה לא יפה, ואני עניתי לו באותה צורה. לא ביצעתי שום טעות, ולא התחפרתי בשום טעות, עובדה שלא התנגדתי אם מישהו ישחזר את כל העבודה השחורה שעשיתי - אני לא מעוניין לשחזר תמונות לאחר שהמשתמש היה צריך לטפל בהם ולא טיפל (אגב, למעשה קיבל הודעה על הבעייתיות שבתמונות לפני ארבעה ימים בדף שיחתו, וגם שם התחצף). עכשיו איבדתי עניין בהמשך הטיפול בתמונות הללו. אנסה לחזור לזה בעוד חודש, אבל בינתיים רוחי כבר עייף מכל העבודה כפויית-הטובה הזו. אין לי בעיה אם גם תצביע נגד בדף האהדה חסר החשיבות הזה, אחרי הכל - אני הייתי מצביע נגדך אחרי התכתובת האחרונה שלנו. Yonidebest Ω Talk 14:55, 6 במאי 2007 (IDT)
- ברור לי שגם מפעיל מערכת הוא בן אדם, הוא נפגע, מתרגש, ואם צובטים אותו הוא מצטבט (כמאמר דובלה גליקמן בפרסומות לדפי זהב). עם זאת, אני מצפה ממפעיל מערכת to be the bigger person ולהשתדל לא לענות כסיל כאיוולתו, פן ישווה לו (לא שאני טוען שגולף הוא כסיל חו"ח, איני יודע מה קרה שם). מפעיל מערכת, לשיטתי, אמור להרגיע את הרוחות, ובמקרה הצורך אפילו להיראות כ"לא מבין את הפגיעה בו" כדי לתת לצד השני סולם לרדת בו מהעץ עליו טיפס. ערןב 15:42, 6 במאי 2007 (IDT)
- דוד נותן (ובחינם!) עצות חכמות של מורה לחיים, שאפשר רק להרוויח מיישומן, ומה הוא מקבל בתמורה? הצבעת נגד... (איך אפשר להעביר ביקורת על אדם המצהיר כי הוא הטוב מכולם?) עבודה קשה וחשובה אינה מקנה זכויות יתר, והעושה אותה חייב להקפיד בכבודם של כל האחרים כאילו היה אחרון המשתמשים; בדיוק כמו כל אחד אחר. וזאת לדעת: צניעות, עדינות ודרך ארץ מאפיינות את יוני בחיים האמיתיים; ומן הראוי שתכונות טובות ויפות אלה יאפיינו גם את התנהגותו ברשת. דליה • שיחה • פינת המילה הטובה 16:18, 6 במאי 2007 (IDT)
- מתי הצהרתי שאני הוא הטוב מכולם? את לא מבינה מה פירוש המשתמש שלי, וכמו כולם, את סתם מתרגמם את זה כאילו אני שחצן או משהו כזה. אני לא אוהב שקוראים לי יוני הטוב מכולם אבל גם לא מתכוון לשנות את הכינוי שלי רק בגלל שיש אנשים שמתרגמים כינויים כאילו יש להם משמעות כלשהי. גם בחיים האמיתיים אם מישהו פונה אלי כך, הוא יקבל יחס זהה. אתם עושים ממפעיל המערכת אליטה. אני לא מחשיב את עצמי כזה, אני סתם אחד שיכול למחוק תמונות. אני לא צריך לשמש דוגמה, לא בשביל זה אני כאן. במקום להתנפל עלי, אני מציע שתלכו למקור. הרי אם אני מגיב ברמה שאלי פונים - לא אצלי הבעיה. Yonidebest Ω Talk 22:14, 6 במאי 2007 (IDT)
- אם מפעילי מערכת לא ישמשו דוגמה, מה יגידו ויקיפדים מן השורה? מי יציב להם סטנדרט התנהגות והתנהלות לשאוף אליו? חשוב על כך. ערןב 22:25, 6 במאי 2007 (IDT)
- מה זה "ויקיפדים מן השורה"? אתה עושה כאן אבחנה בין מפעילים לוויקיפדים, למרות שלא צריך להיות כזאת אבחנה. גם אני ויקיפד מן השורה. אם הם מחפשים סטנדרט התנהגות בחברה, שיפנו להורים שלהם או למורים שלהם או לפסיכולוג. מה אני, אמא של הוויקיפדים? אם יש בעיה, אני כאן כדי לעזור. אבל אם תפנו אלי בצורה לא צורה, אני אגיב בהתאם. אתם כנראה התבגרתם ומסוגלים לקבל ביקורת גסה על העבודה השחורה שלכם, אבל אני לא מוכן לקבל ביקורת כזו. יש דרך ויש דרך. זה לא אומר שאני אדם פחות טוב מכם, זה פשוט אומר שמי שמעביר את הביקורת בצורה כזו צריך ללמוד איך לעשות את זה נכון. כמו שאמרתי, מי שהצית את האש הוא הבעיה, ולא העצים שעמדו מסביב. Yonidebest Ω Talk 22:32, 6 במאי 2007 (IDT)
- נדמה לי שהשקענו די במתן תשובה לשאלתו של יוני בתחילת דיון זה. דוד שי 22:35, 6 במאי 2007 (IDT)
- מצחיק ששאלה של מילה אחת גררה דיון של 859 מילים, לא כולל הברברת שלי... חגי אדלר 07:34, 7 במאי 2007 (IDT)
- לא מצחיק כל כך, כי מילה אחת יכולה לקפל בתוכה עולם ומלואו, ועל זה שנו רבותינו: "מועט המחזיק את המרובה". דליה • שיחה • פינת המילה הטובה 08:16, 7 במאי 2007 (IDT)
- נ"ב: חוץ מזה, המילה האחת הייתה ארמז-מרשתת. דליה.
- 859 מילים זה כלום. במילה אחת אפשר לגרום לדיון בדף הבירורים באורך המזנון. לגבי מה שמשננים רבותינו, אי אפשר לתרגם את זה לעברית פשוטה? Yonidebest Ω Talk 14:26, 7 במאי 2007 (IDT)
- אתה רוצה את זה בעברית פשוטה? מה לא פשוט ב"מועט", "מחזיק", "מרובה"? אלה המילים הכי פשוטות בעברית. הרעיון אכן מורכב מעט; הוא אומר שלפעמים "מעט מאוד יכול להחזיק הרבה מאוד", רגע-רגע חזרתי מילה במילה כמעט על הביטוי המקורי... אז מה לא פשוט פה? בקיצור, יוני, סיבכת אותי עכשיו. :-) דליה • שיחה • פינת המילה הטובה 15:47, 7 במאי 2007 (IDT)
שלום רב,
אני מנסה לתקן את הערך של קורנל מקושינסקי - המתרגמת של "השניים שגנבו את הירח" היא ענת זיידמן. על הספרים שבהם הודפס בטעות שם אחר, ההוצאה מדביקה מדבקות עם השם המתוקן.
תודה רבה.
- יש גם הרבה אתרי אינטרנט שבהם מופיע השם האחר. אני מקווה שניתן להצביע על אתר ידוע אחד שבו מופיע השם הנכון. דוד שי 19:16, 6 במאי 2007 (IDT)
- הפתרון הפשוט הוא לשלוח דואל להוצאה. עד אז, בהעדר הוכחה חיצונית מלבד מקור אנונימי ובניגוד לנכתב על הספר, קשה לי לתמוך בשינוי. יחסיות האמת 21:51, 6 במאי 2007 (IDT)
אהלן דוד, אני מבקש שתשים לב להתנהלות הדיון. אני ביקשתי מפקמן בדף השיחה שלו שיראה לי איפה התקבלה ההחלטה ההיא, הוא לא ידע ולכן פניתי לדלפק הייעוץ. מישהו העביר את השאלה שלי למזנון (למרות שזהו לא מקומה) ושמה קיבלתי תשובה, פניתי לגילגמש בדף שיחתו, וכאשר העניינים "התחממו" ביקשתי לעצור את הדיון ולהמתין שגילגמש יוכל להגיב. אתה יצרת את הרושם כאילו אני מנסה לגרום לוויכוחים מיותרים למרות שזה בכלל לא נכון. חוץ מזה, אף אחד לא פוקד עליי כבר למעלה משנה :) תומאס 22:13, 6 במאי 2007 (IDT)
- יותר משהפריעה לי שאלתך (שהרי אם לא תשאל, איך תדע), הפריע לי הכיוון שאליו התפתח הדיון, וזאת ניסיתי לעצור. דוד שי 22:18, 6 במאי 2007 (IDT)
האם התוכן במשתמש:חיים חדד הדר מהווה פרסומת?.84.229.89.165 22:37, 6 במאי 2007 (IDT)
- משתמש:Yonidebest טיפל בעניין.84.229.89.165 22:43, 6 במאי 2007 (IDT)
- וטוב עשה. דוד שי 22:45, 6 במאי 2007 (IDT)
ישנה אי-הסכמה קטנה בערך ארקדי גאידמק ואני ואסף נשמח אם תוכל לגשר בנושא - ראה שיחה:ארקדי גאידמק#פסקת ביקורת.
כמו כן, לאחר שעברו שלושה חודשים מהדיון הקודם בנושא, לאחר הצבעת המחיקה על דנוטה לאטו והופעת הערך פנטהאוז (מגזין) בעמוד הראשי, אני סבור שהקהילה מוכנה לדיון בוגר יותר בנושא "ערכי תעשיית הפורנו - כן או לא". הדיון בנושא בלתי נמנע, אך השאלה היא כיצד כדאי לדון בו, מבלי לפתוח תיבות פנדורה. חשבתי להציג סקר בסגנון הזה לקהילה בתקווה להגיע להבנות משם. אולם אני סבור שבכדי שנושא זה לא יהפוך למאבק כוחות בין המכלילנים למחקנים, כדאי להגיע להסכמה מראש על אופן בדיקת הנושא ואולי אף רצוי שאדם נייטרלי, כמוך יעלה אותו בפני הקהילה תוך קביעת מסגרת לבדיקתו באופן ענייני. אני יודע שזהו תפוח אדמה לוהט, אבל אני סבור שבדרך זו נמנע התלקחות מיותרת. קרני • שיחה • משהו אחר 23:36, 6 במאי 2007 (IDT)
- אתייחס בערב לנושאים אלה, כעת הזמן קצר. דוד שי 06:56, 7 במאי 2007 (IDT)
דיון צדדי הועבר לשיחת משתמש:אלמוג קרני • שיחה • משהו אחר 11:25, 7 במאי 2007 (IDT)
- בניגוד לאופטימיות המנשבת מדבריך, הרי לנוכח המהומות שהתנהלו היום במזנון, אני אופטימי פחות, ולפחות על עצמי אני יכול להעיד - אינני ערוך לדיון בוגר יותר בנושא, ואני מעדיף להשאיר את המצב כמות שהוא. שתי הדוגמאות שהבאת, כמו תקדימים נוספים, מלמדים שאין חומה הרמטית בנושא. אני מעדיף התקדמות איטית בדרך זו, המתבססת על תקדימים של ערכים שנותרו ועל תקדימים של ערכים שנמחקו. דוד שי 20:47, 7 במאי 2007 (IDT)
- תודה בכל אופן. קרני • שיחה • משהו אחר 21:26, 7 במאי 2007 (IDT)
האם תוכל להרחיב את הפסקה על לשכות השרות? motyka • שיחה 23:00, 7 במאי 2007 (IDT)
אך בלית ברירה, לאחר שפניותי הושבו ריקם, אבקשך לחוות דעתך על . יחסיות האמת 04:23, 8 במאי 2007 (IDT)
- הגבתי בדף השיחה שם. דוד שי 05:48, 8 במאי 2007 (IDT)
- ראה תגובתי שם. קרני • שיחה • משהו אחר 10:32, 8 במאי 2007 (IDT)
- ראיתי בצער רב את תגובתך שם. דוד שי 19:58, 8 במאי 2007 (IDT)
לדוד שלום. יש לי תחושת אי נוחות עם חלק מהעריכות בערך בדואים בישראל שנערכו ע"י המשתמש:תותח אדום. מדובר במחיקות של מידע וזאת הטוענה של העדר מקור. בעריכתו האחרונה מחק מידע בכמה תחומים שלטעמי מוסיפים לערך. כבכיר הויקיפדים, אשמח אם תוכל להציץ בעריכה האחרונה ותחווה דעתך באשר לרציו שבעריכותיו. אייל המהולל 21:44, 9 במאי 2007 (IDT)
- נימוקיו של "תותח אדום" (ושל DrorK שקדם לו) בדף השיחה סבירים בעיני, ואני מסכים עם השחזור של "תותח אדום". דוד שי 21:54, 9 במאי 2007 (IDT)
- תודה, אניח לזה אייל המהולל 22:16, 9 במאי 2007 (IDT)
כנראה מגיע לך מזל טוב על העריכה המאה אלף. (לא ברור למה בדקתי את זה, סקרנות מן הסתם) מתניה • שיחה 22:38, 9 במאי 2007 (IDT)
- תודה רבה, נחמד לגלות זאת. דוד שי 22:40, 9 במאי 2007 (IDT)
האם תוכל לבדוק שלא כתבתי שטויות רבות מדי בזמן אחזור? בתודה סופר מריו 08:34, 11 במאי 2007 (IDT)
- שיניתי כמיטב הבנתי, אבל אינני מומחה בתחום זה. דוד שי 09:53, 11 במאי 2007 (IDT)
- תודה סופר מריו 07:29, 12 במאי 2007 (IDT)
אין לי מאיפה להביא מקור, אבל אתה מסכים איתי שהצירופים "מתנהג כמו כוסית" או "שיר של כוסיות" קיימים? אני לא יודע איך להכניס את המידע בצורה טובה לערך. פ"מ בחופשת ויקי 10:25, 11 במאי 2007 (IDT)
- בערך זה רצוי להתבסס על מקורות, כדי לתת לו ביסוס נאות. אין להסתמך על ידע אישי. אם משמעות זו או ביטויים אלה קיימים, ראוי למצוא מקורות לכך (רצוי באתרי אינטרנט מוכרים). דוד שי 10:35, 11 במאי 2007 (IDT)
- התחלתי לחפש וזה נראה בלתי אפשרי אז אני אוותר בינתיים. אם אני אתקל בעתיד במקור טוב לערך אני אוסיף אותו. תודה. פ"מ בחופשת ויקי 10:38, 11 במאי 2007 (IDT)
שלום, תוכל לתת דעתך בדף השיחה בנוגע לערכים כגון זה? pacman • שיחה 16:40, 11 במאי 2007 (IDT)
- עוזי ו. כבר עבר מדיבורים למעשים, ואני מסכים אתו. דוד שי 17:24, 11 במאי 2007 (IDT)
תודה רבה על העריכה שביצעת בערך אמירה אל הייב, שמחתי לראות שערכת את הערך בצורה הכי טובה עד כה (:
תודה,Jusmine 18:19, 11 במאי 2007 (IDT)
- רק נחישותך והמידע שסיפקת אפשרו לי לעשות זאת. דוד שי 18:22, 11 במאי 2007 (IDT)
- כנראה שהעקשנות שלי לא תמיד מיותרת (:
- Jusmine 21:12, 11 במאי 2007 (IDT)
שהדיון שהעלתי מיותר או לא ראוי. יחד עם זאת, אני חושב שהפסוק "אל תען כסיל כאיוולתו, פן תשווה לו גם אתה" - לא בדיוק מתאים, לפחות בגלל המילה המודגשת. זכותך כמובן לחשוב אחרת. לירן (שיחה,תרומות) 21:06, 11 במאי 2007 (IDT)
- לירן, אני לא חשבת שפעלת מכוונה רעה, אבל אני חושב שקיבלת תשובות המניחות את הדעת, ואין טעם לדוש בזאת עוד. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 21:09, 11 במאי 2007 (IDT)
- לירן, שלמה המלך אמר את זה, אני מקווה שאינך אוסר עלי לצטט אותו. זו עצה כללית למשתתפי דיונים, אל תיקח את המילה המודגשת באופן אישי.
- כיוון שעברנו לשיחה אישית, אוסיף מילה אישית: לנוכח פעילותך לדפי השיחה, אני מתלבט מאוד בשאלה האם עדיין תועלתך גדולה מנזקך, או שמא כבר הגעת לשלב שבו נזקך גדול מתועלתך. דוד שי 21:12, 11 במאי 2007 (IDT)
- אם כתיבת הערכים עושה לך טוב, אשמח לספר לך על ערך חדש ומאוד חשוב שכתבתי חבורה יסודית. אני מאוד משתדל להעלות הצעות שקולות ולכתוב את דעתי בנימוס. הדיונים מתפתחים כאן במהירות, אבל מכיוון שאני (ויש לא מעט משתמשים שמסכימים איתי) שיש מספר בעיות חמורות במדיניות של ויקיפדיה, אינני רואה מנוס מלהעלות את ההצעות האלה. לצערי חלקים מסויימים בקהילה מפגינים התנגדות מאוד גדולה לרוב ההצעות שלי. לירן (שיחה,תרומות) 21:15, 11 במאי 2007 (IDT)
- אם נבחן את מעשיך לא רק לפי הכוונה, אלא גם לפי התוצאה, נגלה שמתוך כוונה טובה להשאיר בוויקיפדיה כותבים של ערכים עלובים כמו ספיידרמן 4, אתה ממאיס את השהייה בוויקיפדיה (כן, ממאיס, אין מילה עדינה יותר) על כותבים טובים וראויים, ובוודאי מבזבז את זמנם. אם כבר גילית כי חלקים מסוימים בקהילה מפגינים התנגדות מאוד גדולה לרוב ההצעות שלך, הגיע הזמן שתסיק מסקנות, ותפסיק להעלות הצעות שאין בהן אפילו טיפת תועלת, אבל יש בהן הרבה נזק. יש יהירות רבה בהתנהגות המרמזת שכל המתנגדים לך טועים ורק אתה רואה את האור. דוד שי 21:22, 11 במאי 2007 (IDT)
- בשום אופן לא רמזתי שכולם טועים ורק אני צודק. אמרתי רק שזו הדיעה שלי, ושיש עוד מספר משתמשים בויקיפדיה המחזיקים בדיעות דומות. שים לב אגב שההצעה האחרונה שהצעתי, אחת ממטרותיה העיקריות הייתה למנוע בזבוז זמן בדיונים כגון הדיון המנופח שהיה על הערך ספיידרמן 4. לירן (שיחה,תרומות) 21:26, 11 במאי 2007 (IDT)
- ממש לא. לפני מחיקת הערך דווקא ניתנה התראה ברורה בדף השיחה "הרי כל הערך הזה בנוי על ספוקלציות לא מבוססות". גם במחיקה עצמה ניתן הסבר "מה דין ביצה שלא נולדה בערב שבת?" - הסבר מבודח במקצת, אבל משמעותו ברורה. חרף זאת ביקשו קרני ותומאס לשחזר את הערך, וכדאי שהם יסבירו לך מדוע. כל זמן שלוויקיפדים אין אימון בעמיתיהם, ולא חשוב עד כמה עמיתים אלה (עוזי ו. ואני במקרה זה) הוכיחו שיקול דעת ראוי במקרים אחרים, לא יעזרו אלף הצעות שלך - ויקיפדיה הפכה למקום שמי שזמנו יקר לו ידיר רגליו ממנו. אתה רק מחמיר את המצב עוד יותר, אז מה אכפת לי שכוונותיך טובות. דוד שי 21:35, 11 במאי 2007 (IDT)
- אני מקווה שזה ישכנע אותך שתועלתי גדולה מניזקי. לירן (שיחה,תרומות) 21:49, 11 במאי 2007 (IDT)
- לירן, אני שמח שבחרת לקבל את מה שהצעתי לך בדף השיחה, אבל אל תדאג, אני מעדיף לא לשמוע תודה (כי זה אומר שתצטרך להגיב בדף שיחה ולשבור את הדיאטה). צהוב עולה 21:51, 11 במאי 2007 (IDT)
מזל טוב! אתה המשתמש הראשון שעשה 100,000 עריכות בוויקיפדיה העברית! דניאל ב. 14:12, 12 במאי 2007 (IDT)
- אנצל את ההזדמנות כדי לבקש ממך לאשר פירוט של ערכותיך ב-"User edit counter", זה מסקרן. דניאל ב. 14:23, 12 במאי 2007 (IDT)
- למה אתה מתכוון בבקשתך? דוד שי 16:39, 12 במאי 2007 (IDT)
- שתרשום בתקציר העריכה הבאה שלך בדף השיחה את:
- I agree to the [[w:User:Interiot/EditCountOptIn|edit counter opt-in terms]]
- מרום נחום 16:42, 12 במאי 2007 (IDT)
- כולל הסוגריים [[ ]] כמובן מרום נחום 16:47, 12 במאי 2007 (IDT)
- או שפשוט תערוך עריכה שמשנה משהו קטן (אבל משנה משהו) בדף ותוסיף את תקציר העריכה הזה (ואותו בלבד, ללא תקציר אוטומטי כגון "/* 100,000! */"). – rotemliss – שיחה 16:49, 12 במאי 2007 (IDT)
- מזל טוב! בתקווה לעוד 100000... נטע 16:50, 12 במאי 2007 (IDT)
- אני לא מסתפק בזה, אנא הכן לי בסוף כל יום דו"ח יומי על פעילותך באתר, וכמובן גם דו"חות שבועיים וחודשיים. שקיפות זו שקיפות! יחסיות האמת 16:53, 12 במאי 2007 (IDT)
שלום דוד, אני חושב/חושש שצריך לתת לEDUCA33E הרשאת בוט. Harel • שיחה 17:45, 12 במאי 2007 (IDT)
- שיבקש הוא, כדי שיהיה ברור שהוא מבין את האחריות המוטלת על מפעיל של בוט. דוד שי 17:49, 12 במאי 2007 (IDT)
אין התנגדות בדף השיחה לאיחוד, אם לא תתנגד אאחד מחר סופר מריו 22:06, 12 במאי 2007 (IDT)
- זה בסדר גמור מבחינתי. דוד שי 22:23, 12 במאי 2007 (IDT)
Le Pied-bot
Hi ! I request bot flag for User:Le Pied-bot
- Operator: EDUCA33E (fr bureaucrat)
- Function Summary: Interwiki for categories (first edits made with primary account Special:Contributions/EDUCA33E)
- Function Details: pywikipedia
- Flag on : id, cs, da, en, fr, it, lb, lt, nds, no, nn, ru, sv
EDUCA33E 22:47, 12 במאי 2007 (IDT)Cordialy,
- Done. דוד שי 22:59, 12 במאי 2007 (IDT)
- Thanks. Le Pied-bot 00:01, 13 במאי 2007 (IDT)
שלום דוד. אני מודה לך מקרב לב על פעולתך בנושא, במיוחד מכיוון שלא ביקשתיך לעשות זאת. חבל שלפתרונות אלו הדרדרנו. זהר דרוקמן - I♥Wiki 20:29, 13 במאי 2007 (IDT)
תודה ששיפצת את הערך שכתבתי!
- תודה יש להביע במעשים, לא רק במילים - הירשם. דוד שי 22:24, 13 במאי 2007 (IDT)
לא מצאתי בשום מקום שכיר. האמנם אין כבר אבטלה? עמית 22:52, 13 במאי 2007 (IDT)
- אני משתדל לא לכתוב חינם על נושאים שמשלמים לי כדי שאכתוב עליהם. דוד שי 22:56, 13 במאי 2007 (IDT)
שלום, הבנתי שאני צריך לפנות אליך על מנת לשנות את הכינוי שלי. היתי רוצה לשנותו ליוני פלד אם השם איננו תפוס או יונתן פלד. יונתן פ 23:04, 13 במאי 2007 (IDT)
- החלפתי. מעתה שמך הוא יוני פלד. דוד שי 23:07, 13 במאי 2007 (IDT)
- תודה רבה. יוני פלד 23:09, 13 במאי 2007 (IDT)
ראה שיחה:דוגי סטייל. DGtal 12:42, 14 במאי 2007 (IDT)
- אני מסכים, הדיון שנפתח שם באמת נפיץ. נקווה שנדע לנהל ולהכריע בו בצורה עניינית. Harel • שיחה 12:50, 14 במאי 2007 (IDT)
- שלום דוד, התייחסת שם לדיון על שם הערך, אך כל התייחסת למה שחשוב (מבחינתי) - הלגיטימיות או חוסר הלגיטימיות של הערך במרחב הערכים לאור המדיניות הנוכחית. אודה להתייחסותך, DGtal 21:04, 14 במאי 2007 (IDT)
- הדברים שכתבתי מביעים את דעתי על דף השיחה בשלמותו. לדעתי על הערך תצטרך להמתין קמעה (נדמה לי שהביטוי "להזדיין בסבלנות" ממש אינו מתאים בדיון זה). דוד שי 21:06, 14 במאי 2007 (IDT)